Foorumiarkisto

← Painijat

Santino Marella

Keskustelua tästä painijasta, joka nousi WWE:hen kirjaimellisesti katsomon kautta. Hän siis voitti Umagalta Intercontinental mestaruuden 16. päivä huhtikuuta Bobby Lashleyn avustuksella, Italiassa pidetyssä jaksossa.

Itse en kovin vakuuttunut tästä miehestä ole, tietääkseni hänellä ei ole edes vakituista finisheriä viellä käytössään. Saa nähdä mitä tulevaisuus tuo tullessaan.
Tähän mennessä Marella ei ole tehnyt minuun oikeastaan minkäänlaista vaikutusta. Mielestäni hänen paikkansa ei edes ole näin aikaisin IC-kuvioissa. En hänestä pidä, mutten inhoakaan, joten Marella on tippunut siihen pahimpaan välimaastoon: täysin neutraaliin, värittömään ja mitäänsanomattomaan painijaryhmään, joka useimmiten koostuu lähinnä jobbereista. Ironista kyllä, että jopa Khalin kaltainen mölli on paremmassa asemassa minun silmissäni, koska häntä voi inhota (siis kayfabessa), eli Khali siis aiheuttaa edes jonkinlaisen reaktion. Marella vain on "se uusi italiaano".

Noh, ei Marellaa ikävää ole kehässä katsoa, muttei vielä ole napannut lainkaan. Mutta ehkäpä hän kehittyy mielenkiintoisemmaksi.
Tämä video on antanut minulle suuria toiveita Marellan uraa kohtaan, ja kun mies alkaa saamaan pushia, luulisin että taidot alkavat tulla esille. Heithän hänen liikearsenaalia ei voitu tällaiseksi nostaa, sillä menisi kaikki realismi normaalista katsomofanista. Marella on tulevaisuuden tähti, mark my words.
Ei ollenkaan hassumpaa, tuo video siis Supa, toivottavasti olet oikeassa Marellan tulevaisuuden suhteen. Mutta niin kauan kuin herra ei pääse näyttämään kaikkea osaamistaan hän on liian neutraali. Mutta alanpa pitää häntä silmällä tästedes.
"meredith" kirjoitti:
Ei ollenkaan hassumpaa, tuo video siis Supa, toivottavasti olet oikeassa Marellan tulevaisuuden suhteen. Mutta niin kauan kuin herra ei pääse näyttämään kaikkea osaamistaan hän on liian neutraali. Mutta alanpa pitää häntä silmällä tästedes.


Tosiaan tuo video antaa kuvaa valoisammasta tulevaisuudesta. Lihasmassaa lisää jonkun verran niin hyvää tulee.
Minä en jostain syystä näe tuossa videossa minkäänlaista potentiaalia - erilainen tyyli viiden sekunnin pätkissä ei kerro yhtään mitään todellisista painitaidoista. Onko kenelläkään tietoa Marellan ei-WWE -otteluista?
Wikipedian mukaan mies osaa Judoa, hän on ollut amatööri painija ja MMA-taistelija Japanissa. Ennen RAWia hän tietenkin oli Ohio Valley Wrestlingissä, jossa hän mm. rikkoi Kayfabea nauramalla Bogeymanille, jolloin Jim Cornette läppäisi häntä (Tällä tavalla Jim menetti muuten työpaikkansa).
Onko marella venäläinen?
Ei, vaan Amerikkalainen.
Ihan ku se tossa videossa sanos jotain: our fighters from russia.
"Steiner78" kirjoitti:
Ihan ku se tossa videossa sanos jotain: our fighters from russia.
Miehellä oli OVW:ssä venäläinen gimmick, ja hänen paininimensä olikin silloin Boris Alexiev. Nyt hän taasen näyttelee italialaista.
"Steiner78" kirjoitti:
Ihan ku se tossa videossa sanos jotain: our fighters from russia.

Boris Alexiev?

Oikealta nimeltään jannu on Anthony Carelli, ehkä enempi amerikkatyylinen. Mene ja tiedä.

EDIT: Damn you, Supa.
"Supa" kirjoitti:
"Steiner78" kirjoitti:
Ihan ku se tossa videossa sanos jotain: our fighters from russia.
Miehellä oli OVW:ssä venäläinen gimmick, ja hänen paininimensä olikin silloin Boris Alexiev. Nyt hän taasen näyttelee italialaista.

Minkä maalainen se sitten oikeasti on?
"Jaffakeksi" kirjoitti:
"Supa" kirjoitti:
"Steiner78" kirjoitti:
Ihan ku se tossa videossa sanos jotain: our fighters from russia.
Miehellä oli OVW:ssä venäläinen gimmick, ja hänen paininimensä olikin silloin Boris Alexiev. Nyt hän taasen näyttelee italialaista.

Minkä maalainen se sitten oikeasti on?


"TheChosen" kirjoitti:
Ei, vaan Amerikkalainen.
Santino Marella ei ole kyllä minuun tehnyt mitään vaikutusta. Hän ei ole pahemmin päässyt näyttämään kehäosaamistaan, mutta sen verran mitä olen nähnyt, niin hän vain potkii ja lyö jne, eli brawlaa. Vaikea sanoa osaako hän high flying -tai muita liikkeitä. Santinohan tuli täysin puskista voittaen IC -mestaruuden Umagalta Italiassa pidetyssä RAW'ssa. Nyt he ottelevat Vengeancessa, enkä näe mitään syytä pitää tästä kohtaamisesta. Umaga hallitsee ottelua, mutta Santino saa vietyä sen parilla nopealla liikkeellä, ja ehkä päättää koko roskan Roll Up'iin. Siitä sitten taas Maria saa lisää vettä myllyynsä, ja joka f'n RAW'ssa nähdään taas Marian ja Santinon hössötyksiä. Miehen gimmickissä ei ole mielestäni vikaa, vaan hän voisi esimerkiksi kamppailla toisen ulkomaalaisen (no joo Santino on amerikkalainen) kanssa, vaikkapa William Regalin. Pientä pushia Santino on saanut viime viikkoina voittaessaan Chris Mastersin joka kerta. Mielestäni tämä on erittäin typerää, koska jopa Masters on vakuuttavampi kehässä kuin Santino. Santinossa on vain gimmick. Itse Santino ei ole mitään.
Tuon videon perusteella miehestä voisi sanoa: Kiitettävä. Jos hän ei näkyisi niin harvaan, hän varmasti olisi kiinnostava ja tuo venäläis-gimmick sopisi miehelle edelleenkin. Oli muuten erittäin uskottava promo. Toivon mukaan saa enemmän TV-aikaa.
Tässä tylsistyneenä tuli yksi mahdollinen kuvio mieleen.
Marella säilyttää mestaruutensa Umagaa vastaan Foleyn avustuksella. Myöhemmin illalla Lashley epäonnistuu mestaruuden voittamisessa. Hän yrittää vielä uudestaan mutta Cena vie voitot kerta toisensa jälkeen. Lashley hyökkää tämän jälkeen Marellan kimppuun turhautuneena ja vaatii tältä mestaruusottelua koska tämä on mestarina ainoastaan Lashleyn avun vuoksi. Marella suostuu ja feudin päätteenä on ottelu jossa Marella pistää kaikkensa peliin mutta Lashley veisi tiukan voiton. Näin saataisiin Lashley hieman alemmaksi cardissa ja Marellalle lisää uskottavuutta. IC-Mestarina Lashley voisi olla ihan menevä.
Foley ei tule auttamaan Santinoa, kun hänelläkin on oma ottelunsa jne. Eikä Lashley'ta saada ME:stä varmaan mitenkään pois...Aika kaukaa haettu teoria.
"JVDS" kirjoitti:
Foley ei tule auttamaan Santinoa, kun hänelläkin on oma ottelunsa jne. Eikä Lashley'ta saada ME:stä varmaan mitenkään pois...Aika kaukaa haettu teoria.

Foleylle ja Umagalle saattaisi olla näes ainakin Raw'n perusteella jotain feudia tulossa. Enkä tarkoittanutkaan että Lashleytä oltaisiin oikeasti tiputtamassa pois ME:stä, se oli lähinnä haave.
"Kratos" kirjoitti:
"JVDS" kirjoitti:
Foley ei tule auttamaan Santinoa, kun hänelläkin on oma ottelunsa jne. Eikä Lashley'ta saada ME:stä varmaan mitenkään pois...Aika kaukaa haettu teoria.

Foleylle ja Umagalle saattaisi olla näes ainakin Raw'n perusteella jotain feudia tulossa. Enkä tarkoittanutkaan että Lashleytä oltaisiin oikeasti tiputtamassa pois ME:stä, se oli lähinnä haave.


En muista kyllä mitään sellaista, että Foley ja Umaga olis jotain juonikuvion poikasta aloittanu viime RAW'ssa. Voitko selventää?

EDIT: Mitä minä yölläkin mahdoin taas selittää? No siis Umagalla ja Foley'lla oli matsi viime RAW'ssa, mutta tässä kostettiin lähinnä Foleyn kielteinen suhtautuminen Vince McMahoniin jne. En näe tässä mitään juonikuvion alkua, vaan "Vincen kunnioitusta", jos ei sitten Foley paljastu murhaajaksi
No jo, ei sitä alkuperäistä viestiä olisi tarvinnut poistaa...

Mielestäni Santiano Marellalla ei ole näkemäni perusteella raameja tahi kykyjä pärjätä WWE:ssä pitkällä tähtäimellä. Low midcard tai jos oikein hyvä tuuri käy ja sopiva partneri löytyy, niin tagdivarissa pyöriminen.

Suurin piirtein samaa sanoin aikoinaan Shelton Benjaminista...
"JDub" kirjoitti:
No jo, ei sitä alkuperäistä viestiä olisi tarvinnut poistaa...

Mielestäni Santiano Marellalla ei ole näkemäni perusteella raameja tahi kykyjä pärjätä WWE:ssä pitkällä tähtäimellä. Low midcard tai jos oikein hyvä tuuri käy ja sopiva partneri löytyy, niin tagdivarissa pyöriminen.

Suurin piirtein samaa sanoin aikoinaan Shelton Benjaminista...

Sheltonilla nyt vain kävi paska säkä, kun writerit eivät miehelle mitään keksineet. Sen jälkeen mies haudattiin kuukausiksi.
Katsotaan tulevaan, kyllä Marellalla mielestäni on potentiaalia korkeammalle, mutta saa nyt nähdä.
Kai tämän uskaltaa ääneen sanoa jo? No pistetään oikein tagit.
SpoilerSantino Marella hävisi viime RAW'ssa IC -mestaruutensa Umagalle. Siinä meni toiveet Santinon pushista, titlerunin parantumisesta ja lisä TV -ajasta. Mitä seuraavaksi Santinolle? Voisi saada enemmän aikaan esim. Smackdownin puolella. Jos hyvä tuuri käy, niin Santino voisi päästä jonkun Tag Team -pariksi. Olen pari promoa häneltä nähnyt ja ihan ok kamaa olivat, joiden perusteella toivoisin hänelle enemmän TV -aikaa.
Hyvä mies, ei kai WWE unohda pitkään rakentamaansa Marian ja Marellan välistä flirttailua. Marella saa takuuvarmasti ruutuaikaa. Uskoisin miehen taistelevan vielä hetken Umagan kanssa, kunnes siirtyisi siihen odotettuun feudiin William Regalia vastaan. Eikä sovi unohtaa tosiaan sitä Mariaa. Jos vaikka WWE yllättäisi seuraavasti:

Maria ja Santino on backstagella ja pienen small talkin jälkeen suutelevat. Silloin Marellan taakse saapuu musta varjo, joka sanoo: "Are you flirting with MY girlfriend?" Kyseessähän olisi tietysti CM Punk, joka nostaisi Marellan seinille. Siitä voisi alkaa lyhyt, mutta varsin mielenkiintoinen feudi Marellan ja Punkin välille. Harmi vain, ettei Punk matkusta vielä lippulaivassa.

EDIT: Marialla ja Punkilla on oikeassa elämässä suhde.
"enska" kirjoitti:
Hyvä mies, ei kai WWE unohda pitkään rakentamaansa Marian ja Marellan välistä flirttailua. Marella saa takuuvarmasti ruutuaikaa. Uskoisin miehen taistelevan vielä hetken Umagan kanssa, kunnes siirtyisi siihen odotettuun feudiin William Regalia vastaan. Eikä sovi unohtaa tosiaan sitä Mariaa. Jos vaikka WWE yllättäisi seuraavasti:

Maria ja Santino on backstagella ja pienen small talkin jälkeen suutelevat. Silloin Marellan taakse saapuu musta varjo, joka sanoo: "Are you flirting with MY girlfriend?" Kyseessähän olisi tietysti CM Punk, joka nostaisi Marellan seinille. Siitä voisi alkaa lyhyt, mutta varsin mielenkiintoinen feudi Marellan ja Punkin välille. Harmi vain, ettei Punk matkusta vielä lippulaivassa.


Mitä nyt oikein horiset? Ensin puhut Santinon feudista Regalin kanssa ja sitten Punk tulee kuvioihin? En näe mitään järkeä, miksi Regalin/Punkin ja Santinon tarvisi taistella Mariasta. Toivottavasti WWE ei tee mitään Marian metsästysfeudeja. Ei niitä diivoja tarvi joka paikkaan tunkea.
Video on hyvin vakuuttava. Kova jätkä potkimaan ja lyömään. Varmaan aika Pienehkö Jätkä. sopisiko mielestänne High flyer :iksi? Näyttää myös kovalta vääntäjältä.. Nyt enää mitää Divan metsästystä tähän.
"ZeroMalysm" kirjoitti:
Video on hyvin vakuuttava. Kova jätkä potkimaan ja lyömään. Varmaan aika Pienehkö Jätkä. sopisiko mielestänne High flyer :iksi? Näyttää myös kovalta vääntäjältä.. Nyt enää mitää Divan metsästystä tähän.


Riippuu siitä aika paljon, pystyykö hän tekemään mitään hienoja ja näyttäviä high fly liikkeitä otteluissa. Onko Santino Marella muuten cruiserweight? Jos on, niin SD:hen vain cruiseri divisioonaa vahvistamaan.
"Play maker" kirjoitti:
"ZeroMalysm" kirjoitti:
Video on hyvin vakuuttava. Kova jätkä potkimaan ja lyömään. Varmaan aika Pienehkö Jätkä. sopisiko mielestänne High flyer :iksi? Näyttää myös kovalta vääntäjältä.. Nyt enää mitää Divan metsästystä tähän.


Riippuu siitä aika paljon, pystyykö hän tekemään mitään hienoja ja näyttäviä high fly liikkeitä otteluissa. Onko Santino Marella muuten cruiserweight? Jos on, niin SD:hen vain cruiseri divisioonaa vahvistamaan.


Taitaapi kuulua vielä cruisereihin. Itsekin olen miettinyt, että Smackdown olisi Santinolle mitä ihanteelisin paikka jatkaa uraa. En usko, että hänelle on RAW'ssa enää mitään tarjolla, ainakaan Umaga -feudin jälkeen. Muutenkin tuntuu, että ECW ja Smackdown kouluttavat painijoita, jotka sitten siirtyvät RAW'hon.
Mitääh, kuuluuko jätkä Cruisereihin? Vai onko sillä Painoa Light heavyweightiin? Tuo jätkä olisi oiva valinta SD! :in cruisereihin. Tietenkin jos edustaa tätä ryhmää.
"ZeroMalysm" kirjoitti:
Mitääh, kuuluuko jätkä Cruisereihin? Vai onko sillä Painoa Light heavyweightiin? Tuo jätkä olisi oiva valinta SD! :in cruisereihin. Tietenkin jos edustaa tätä ryhmää.


100 kilon paikkeilla tuo raja menee, mikä jakaa painijat cruisereihin ja heavyweighteihin. Santino on juuri siinä rajalla, joten mielestäni hän voisi mennä taistelemaan Cruiserweight -mestaruudesta ihan hyvin. Light Heavyweight - nimitystä tuskin edes käytetään WWE:ssä enää, vaan ne ovat kaikki cruisereita nykyään.
Santana Mugello Experiment on nyt ohi, kuollut ja kuopattu. Seuraavaksi HEAT:iin massiiviseen feudiin Val Veniksen kanssa?
Periaatteessa Marella vs. Venis ei ole mikään huono idea, oli se sitten Heatissa tai RAWssa. Molemmat taitavia ja huikean aliarvostettuja.
"Supa" kirjoitti:
Periaatteessa Marella vs. Venis ei ole mikään huono idea, oli se sitten Heatissa tai RAWssa. Molemmat taitavia ja huikean aliarvostettuja.
Kuulostaa ihan perusHeatin matsilta, joita Benjamin ja kumppanit vetävät joka viikko, sellaista kahden tähden luokkaa, ei mitään erityistä.

Itse olen erittäin tyytyväinen tähän (oletettavasti) Marellan kuoppaamiseen. Tyyppi vaikutti kehässä heikolta niin fyysisestikin kuin henkisestikin. Kehätyöskentely oli todella epävarmaa. En vieläkään ymmärrä, mitä Supa (ja muutamat muut) oikein näkevät tässä tyypissä...

Jobbaamaan vaan!

E: Nodachi puhuu kyllä asiaa, mutta siitä huolimatta Marella näytti minusta epävarmalta ja teki liikkeet liian varovasti. Pitäisi vain nähdä materiaalia WWE:n ulkopuolelta, jotta voisi sanoa tarkemmin (saatoin hieman liioitella tuolla "henkisesti heikko")
Mielestäni Marellassa on ollut vikana se, ettei hän ole päässyt näyttämään (mahdollisia) taitojaan. Hän on paininut pelkkiä pelleilyotteluita, jotka ovat olleet turpaanottoa + roll-up, tai sitten pelkkiä squasheja. Jos hänen annettaisiin painia edes pari kunnollista ottelua, voisi sitten vasta miettiä että onko hän ali- tai yliarvostettu.
Perusteenani toimii vieläkin se yksi teoria, joka on Marellan gimmick.

Miksi mies on epävarma, heikko ja painitaidoton? Siihen on tasan yksi syy. Mies napattiin yleisöstä. Ei joku "Guy from the crowd" voi yksinkertaisesti heti osata painia, se hajoittaisi kayfabea(Okei, se on jo hajalla mutta silti). Marella sai huonoimman mahdollisimman alun, koska nyt mies joutuu esittämään sellaista perusjannua joka kehittyy vasta ajan myötä. Sen takia odotammekin tuon gimmickin häviämistä.
Kuitenkin, toivoa ovat tuoneet Marellan OVW saavutukset, ne pitävät odotuksia korkealla tulevaisuuteen nähden.
Kuinka kauan uskotte, että Santinolla on vielä tuo nykyinen gimmick? Olen samaa mieltä, että Santino ei kyllä saanut mahdollisimman hyvää starttia uralleen WWE:ssä. No, IC -mestaruus tuli, mutta sekin titlereigni jäi pannukakuksi. Nyt odotellaankin, että mitä WWE keksii seuraavaksi Santinolle. Itse toivon Santinolle hieman uudenlaista gimmickiä ja mahdollisesti siirtoa Smackdowniin.
Santoson habituksella (koko ja näkö) nyt vaan ei pystytä muuntautumaan uskottavaksi kehän sisällä. Kaverille sopii vain ja ainoastaan komedia-, underdog-, sidekick- tai cruiserroolit. Rey Mysterioon tehtävät vertaukset voi kanssa työntää perberiin, näistä kahdesta ei voi puhua samana päivänäkään.
Huh huh. Miehen Venäläis-rooli OVW:ssä oli loistava ja uskottava. Sen verta pahan näköisiä lukkoja mies siellä veteli ja oli muutenkin liikkeellä uskottavalla shootti-gimmickillä. JDub on kyllä oikeassa tuon vertailun kanssa, Mysterio oli todella epäuskottava korkeammalla kortissa ja on edelleen, Boris Alexiev oli OVW:ssä taas erittäin uskottava.

Mutta mutta, taaskaan toimivaa hahmoa ei voida siirtää ylös OVW:stä vaan pitää keksiä joku pinnallinen ja turha babyface-italiaano. Santino Marellana mies ei ole paljoa säväyttänyt eikä herätä sen enempää kiinnostusta. On silti turha tulla väittämään, ettei miehestä muka olisi uskottavaksi.
Miehen OVW uraa en ole seurannut, mutta mitä nyt Rivenin viestistä sain selville niin 'E teki tässä saman mokan kun Albrightin kohdalla. Albright oli todella uskottava OVW:ssä, hieno feudi Punkin kanssa ja mitä WWE tekee. Tuo hänet sisään Gunner Scott nimisenä värittömänä facena.

En ymmärrä miksi OVW:ssa hyväksi todettuja gimmickejä ei voitaisi edes kokeilla päärosterissa, sillä ne ovat poikkeuksetta parempia kuin nämä kaikenmaailman santinomarellat ja gunnerscottit. Kuuluiko Alexiev muuten Mike Kruelin Team America stableen? Siinä vasta hieno joukko.
Santino kääntyi heeliksi UMAGAA vastaan! Onko tämä alku jonkin suuremman!?!?!
Voisivat apinoida Nintendoa ja tuoda kehiin... WARION, Marion pahan serkkupojan. Ja Vito voisi tehdä paluun Warluigina. Ahh, mitä gimmikkien loistoa olisi Samoalainen alkuasukas vastaan pahat putkimiehet. Ja putkimiesten entrance tehtäisiin tietenkin mikroautoilla Mario-cart pelejen merkeissä. Lopuksi Colt Cabana ryhtyisi tiimin manageriksi Toadina ja päähän tietenkin hieno styroksinen sienihattu.

Njaa, mielikuvitus karkasi taas käsistä. Sitä vaan, että Umaga voisi "tuhota" Marellan lopullisesti ja tämä voisi palata takaisin OVW:hen ainakin puoleksi vuodeksi. Sitten takaisin Boris Alexievina.
At last night's Raw brand houseshow in Wheeling, WV, Santino Marella appeared to be injured after taking Umaga's spinning side slam during their match. The bump didn't look pretty. The referee threw up the 'X' signal immediately and Umaga quickly went for the Spike to finish the match. After the match, he was helped to the back alongside a trainer. He appeared to be favoring his shoulder or collarbone when going to the back.


Ei kestä paikat Marellalla. Lopullinen kuolinisku uralle?
"JDub" kirjoitti:
At last night's Raw brand houseshow in Wheeling, WV, Santino Marella appeared to be injured after taking Umaga's spinning side slam during their match. The bump didn't look pretty. The referee threw up the 'X' signal immediately and Umaga quickly went for the Spike to finish the match. After the match, he was helped to the back alongside a trainer. He appeared to be favoring his shoulder or collarbone when going to the back.


Ei kestä paikat Marellalla. Lopullinen kuolinisku uralle?



Nain se taitaa olla . No hyva vaan se on. .
Itse pidän Marellasta. Näen miehessä, jopa yhden WWE:n kovimmista tulevaisuuden tähdistä, mutta tietenkin iso E mokaa ja antaa hänelle paskan gimmickin. Se venäläinen shoot fighteri olisi ollut kyllä parempi. Marellahan käytti tätä OVW:ssa.

Miehen taidot olivat kyllä vakuuttavat tuossa OVW promovideossa. Ihmekö se, kun on taustaltaan shoot fighter ja indyaikoina joutunut toisen painijan kanssa tappeluun kahdeksaa fania vastaan ja kerkesi tyrmätä kaksi ennen kuin promoottori rauhoitti tappelun...
Puhumattakaan siitä että mies on oikeasti hauska! Tässä ketjussa ei vielä liikaa ole ehditty heel-Marellaa kehua, mutta mies on pitänyt kovaa tasoa yllä skiteissä heti sen jälkeen kun kääntyi komediaheeliksi. Pahistelun sopisi jatkuvan pidempäänkin.
Stomping a mud pie, can of ass whip...

AND THATS THE BOTTOM LINES CAUSE SANTIANO MARELLA SAID SO!

Kyllä Heel Marella on kultaa mikissä. Kuitenkin haluaisin miestä välillä kehässäkin nähdä. Onko hän vielä jokseenkin loukkaantunut?
"Toppeli" kirjoitti:
Kyllä Heel Marella on kultaa mikissä. Kuitenkin haluaisin miestä välillä kehässäkin nähdä. Onko hän vielä jokseenkin loukkaantunut?


Ei ole loukkaantunut ja pidetään nimenomaan POIS kehästä tämä Marella. Siitä ei tule kuin paskaa.
"JDub" kirjoitti:
"Toppeli" kirjoitti:
Kyllä Heel Marella on kultaa mikissä. Kuitenkin haluaisin miestä välillä kehässäkin nähdä. Onko hän vielä jokseenkin loukkaantunut?


Ei ole loukkaantunut ja pidetään nimenomaan POIS kehästä tämä Marella. Siitä ei tule kuin paskaa.


Paljon vähemmän paskaa kuin taidoton Palumbo on saanut aikaan.
Palumbolla nyt on ollut huonoa tuuria, kun Chris "Homo" Masters on ollut niin loukkaantuneena kuin pelikiellossakin ja feudi on sen takia junnannnut paikallaan. Viimeistään Survivor Seriesin jälkeen Chuck alkaa myllyttämään jonkin isomman tekijän kanssa.

Mutta tosiaan, ei Santianoa kehään. Paitsi näitä kavereita vastaan:

Hornswoggle
The Boogeyman

Ja muut hassuttelijapainijat, esim. nykyinen Mick Foley kävisi hyvin huumorivastustajasta.