Foorumiarkisto

← Arkisto

wrestlemania@ diary

Jr:tervetuloa Wrestlemaiaan,halli on loppuun myyty King:upea tilaisuus
Wrestlemania! Steve austinin musa alkaa soida Steve ottaa mikin
St:Kane hilaa perseesi tänne niin juttelemme sinusta ja Takerista
pumm! King: Kane olisi jäänyt kotiinsa St:noniin Kane miksi hautasit veljesi elävältä Kane:se hujari St:what! Kane:sen hujarin takia en saanut
mestaruutta.

Kane: olin rumblessa Taker ehdotti että heitämme Brockin alas
lähdin kävelemään ensin mutta Takeri nappasi niskasta kiinnii

ja vippasi alas. Takerin musa alkoi kuulua Jr:taker on täällä! King:katso Kanen ilmettä Taker: Kane haluan matsin kanssasi ja se on Casket match
Kane:sopii heh heh ! King:mitä Kane nauraa Jr:Kane ja Taker katsovat toisiaan. mainos tauolle --- Jr:mainos katkon aikana Goldberg oli saapunut kehään.Goldberg: Brock pistä mestaruutesi likoon

Brockin musiikki soi kehäkuuluttuja: toivottaakaa tervetulleeksi hallitseva raskaan sarjan mestari Brock Lesnar! King:hän otti mikin Brock:sopii ei diskauksia ottelu kellot pamahtivat kil kil! Goldberg heitti Lesnarin maahan
ja hankki pöydän Goldberg asetti pöydän kulmaan heitti Lesnarin pöytään Goldberg puski Lesnarin pöydän läpi king:Lesnarin keho oli vaarassa mutta

Big Showin musiikki soi Jr:arvasin tämän Lesnar tekee aina tälläaista Goldberg puski Big showin ketoon ja nappasi lesnarin Jackhammeriin Jr: tuosta ei lesnar selviä goldberg peittää 1,2,3 king:goldberg teki sen kuulluttaja:uusi hallisteva mestari Goldberg! Jr:me lähdemme katkolle jatkuu .---- king:Goldberg iloitsee voittoaan mutta Evolution kävelee paikalle Jr: mitä hemmetiä Orton käy takaa päin Goldbergin kimppuun King:Rko! Triple kävelee paikalle jolla on vielä tänään vastassa benoit Raw championista Triple tekee tälle Pedigreen Jr:Batista pommin , Flair figurefourin king:Triple pitelee Goldbergin päästä kiinni ja sanoo voit voittaa wwe championin mutta et tätä tämä on minun Benoit ei voita tätä tänään eikä Undertaker,Steveaustin, Jr: Shawn Michelsin musa kuuluu! hän on täällä King: hänellä on tuoli hän lyö tuolilla kaikkia muita paitsi Tripleä hän heittää tuolin pois ja potkaisee sweet chin musichin koemme Vince mcmahonin mukaan koemme Backlashissa eliminationchamberin siinä olet sinä,minä,Kane,Undertaker.Austin jr:austin? King:mitä austin siellä tekee ,Benoit. me menemme mainos katkolle ---------------
Evolution ja Michaels ja Goldberg lähtivät kehästä Kane on saapunut kehään King:ja nyt saapuu Undertaker kil kil matsi alkaa Kane vetää
kovan oikean Taker pistää hanttiin ja heittää Kanen suoraan arkun kannen päälle arkun kansi ei ollut auki ja Kane ei tippunut arkkuun Kane ryömi kehän alle ja otti siältä lekan ja löi Takeria jalkaan Taker meni kehään
kane tuli perässä ja heitti lekan pois Kane yritti juosta tämän kimppuun
mutta Taker kiapautti tämän tombstoneen valot sammuivat Taker oli mennyt köysien yli valot meni päälle Vince oli kehässä tuoli kädessä yritti lyödä Takeria mutta Kanen vanha musiikki alkoi soida itse Paul Pearer löi Vincen ketoon Paul nappasi tuolin ja löi Takeria selkään he molemmat lensivät arkkuun Pearer lukitsi arkun kannen ja heitti pensaa päälle ja tulitikun niin arkku syttyi tuleen King:jr tämä on kamalaa Jr: veljet kuolivat samaan arkkuun king:arkun kannessa luki 0days dead will rise
King:surulliselle mainos tauolle ------------------------------Jr:illan pää otteluu Benoit vs Triple h joka on muutettu ladder otteluksi
Benoit oli kehässä Triplen musa soi mutta mitä Michaels potkasi sweet chin musichin tripleä päähän Paul pearer kävi Shawnin kimppuun tuolilla
Kanen vanha musiikki alkoi soida sitten pammm! alkoi Takerin limb bizkit biisi soida Jr:Taker ja Kane he ovat sovussa king:veljekset sovussa he kävivät Paulin kimppuun ja heittivät tupla kuristus juntalla alas lavalta Taker ja Kane sopivat kädestä ja Benoit oli hakenut vyön UUSIMESTARI! Chris Benoit Jr:kiitos seurastanne ja hyvää yötä


tuo oli vasta eka osa toka osa tulossa lähi aikoina siellä nähdään tag team Undetaker ja Kane vs Benoit ja Jericho t:Kane and Undertaker
Eh...

Ei hyvä. Isot kirjaimet puuttui melkein kokonaan, muutenkin tylsä, sekava ja...

JOS yritit olla hauska tekemällä tarkoituksella tälläisen diaryn, niin surkea yritys.
Jaahas, tämä diaryn tekijä haluaa tämän "diaryn" kautta haastaa mut mun KOMEDIAN KUNINGAS-nimestä, mutta kuitenkin...

Huono yritys. Mä olen edelleen KOMEDIAN KUNINGAS.
kirjotin vaan ajankuluks et todellaakaan halunnut olla mikää hauska
mä ain muokata tätä viäl
EN TIIÄ PUUTTUK TOST nyt paljon isoi kirjaimii
Eh...

Ei hyvä. Isot kirjaimet puuttui melkein kokonaan, muutenkin tylsä, sekava ja...

JOS yritit olla hauska tekemällä tarkoituksella tälläisen diaryn, niin surkea yritys
Arvaa mikä olis hauskaa? Jos sä oppisit laittamaan niitä ISOJA KIRJAIMIA oikeaan paikkaan. Mutta hei, elämä ei ole aina hauskaa eikä lehmätkään lennä.
Wreslemania@ diary osa 2 Jr:Wreslemania jatkuu viime matsissa Benoit voitti rawn mestaaruden ja Kane ja Undertaker
ystävyistyivät täällä on meno täysillä. King:Seuraava matsi kane ja Undertaker vs Benoit ja Jericho. Jr:Kane ja taker saapuvat kehään.
King:Mutta nyt saapuvat kehän kuningaat ahma ja maailman kuningas.
Jr: He ovat ennenkin voittaneet kanen ja undertakerin myös taker ja kane ovat voittaneet Jerichon ja Benoitin. King: Nyt mainos katkolle jatkuu lähi aikoina.------------ Jr:Matsi käynniistyy Benoit vetää
kovan oikean. Jr:Kane torjuu ja heittää omaan kulmaansa. King: Missä odottaa Undertaker. Jr: Kane tekee vaihdon. King:Mitä kane ja undertaker tekevät . He heittivät benoitin alas tupla kuristusjuntalla alas
kehästä. Jr:Jericholla on tuoli Benoit tulee kehään. King:Benoit nousee
Kane ja Undertaker väistyvät ja tuoli osuu Benoittiin. Jr:Taker heitti Jerichon alas kehästä mitä Taker tekee viimeinen matka pöydän läpi
Kane peittää 1,2,3 King: taker ja kane voittivat kuuluttaja: ja voittajat ovat kane and undertker! Kane hakee arkun Kane: taker hae arkku. Jr: Kane tarttui takeria niskasta kiinni ja heitti arkkuun. Kane: Luotit minuun mutta minä en sinuun häh häh Jr: Mikä sadistinen henkilö mutta nyt mainostauolle jatkuu lähi aikoina.-----------Katkon aikana Kane vei arkun kehään kanella on bensa tynnyri Jr: austinin musiikki soi King:hän on täällä. Jr: Ausin käy Kanen kimppuun he hakkaavat toisiaan.King:Stunner
Kane sai maistaa stunnerista. Jr:Austin avaa arkun Kane lähtee lätkimään.
St:Kane! illan pää ottelu on hell in cell sinä vs minä!. Jr:Austin? King: mitä austin siellä tekee austinhan on laki. St:Unohdin mainita matsin muoto on hell in cell.! Jr:Hell in Cell! St: ottelu alkaa nyt poistu taker King: Kane juoksee kehään kun häkki lasketaan Kane on kehässä nyt alkoi mätkiminen. Jr:Austin pistää hanttiin Kane heittää Austinin alas kehästä. Austin jää alas Kane tulee perässä Austin saa otteen kanesta ja
juoksuttaa ovea päin ovi lähtee melkein irti. Austin tulee pyykkinarulla
kanea päin ovi lähtee irti molemmat lähtevät kiipeämään häkin katolle
he ovat katolla. Austin ja kane tujottavat toisiaan austin vetää stunnerin!
Austin peittää 1,2,3 Jr:Austin voitti. Kuuluttaja ja ottelun voittaja steve austin. Jr: kiitos seurastanne tähän loppui Wreslemania hyvää yötä
Ooo! Koulut on sittenkin käyty.. Löytyihän ne pisteet ja isot alkukirjaimet sieltä. Sanotaanko nyt sitten että saat lisäaikaa foorumilla. En nyt halua tökkiä kepillä jäätä, mutta vielä kun löydät Enter-nappulaisen käyttöösi ja painat sitä välilyönnin toivossa tilanteen vaatiessa (kuten kun JR tai King alkaa puhumaan) niin wehey, sitten voi jo sanoa että tässähän oikein edistytään!
Backlash@ diary 2003 Jr:Tervetuloa Backlashiin illan pää ottelu rock vs goldberg halli on loppuunmyyty King kävitkö ostoksilla.
King:Kyllä seuraava ottelu on smackdownin tag mestaruudesta.
Jr:Charlie Haas ja Benjamin vs Los guerreros. Viva La Raza. King:guerrerot saapuivat ja nyt saapuvat Benjamin ja Haas.
King:ottelu kilahti käyntiin eddie veti hienon buldogin Eddie yrittää nopea ratkaisua 1,2 ei oonistu. Haas tekee tupla suplexin eddielle benjamin avulla Jr:mainos katko jatkuu lähi aikoina Haas tekee vaihdon benjamin
vetää kovan oikean. Chavo ottaa tuomarin huomion Eddie hakee tuolin
pamauttaa molempia päähän. EDDIE laskee 1,2, ei mutta haas potkaisee
haas heittää Chavon alas kehästä Benjamin näyttää chavolle keskaria Eddie vetää rullauksen 1,2,3 Jr:he teki sen! kuuluttaja:Uudet hallitsevat mestarit Los guerreros. king:Tauolle jatkuu-----------------------Katkon aikanao´haire tuli kehäänRIKISHI tiedän että meillä on matsi se on Single matsi Jr: seuraava matsi iso kishi vs haire

Rikishi vs Sean O´haire

Jr:Austinin muusikki soi. St:Haire voin näyttää ketkä aion potkia ulos wwestä minulla on lista
[list=]haire
lesnar,kane jatkuu--[/list]
Voi jeesus mitä tuubaa, roskakori kutsuu.
Voi jeesus mitä tuubaa, roskakori kutsuu.
no jos mul on baclash 2003 niin kyl mä siit enemmän tiiän ko sä
"kane and undertaker" kirjoitti:
no jos mul on baclash 2003 niin kyl mä siit enemmän tiiän ko sä

Hmph, baclash 2003... jotain syötävää?

Mitä väliä? Se ei liity tähän mitenkään. Ulkoasu + teksti ~ kuraa.

[size=9] Niin ja olet aika ihQ! Call me, honeybunny![/size]
"Wankie" kirjoitti:
"kane and undertaker" kirjoitti:
no jos mul on baclash 2003 niin kyl mä siit enemmän tiiän ko sä

Hmph, baclash 2003... jotain syötävää?

Mitä väliä? Se ei liity tähän mitenkään. Ulkoasu karsea ja teksti kuraa.

[size=9] Niin ja olet aika ihQ! Call me, honeybunny![/size]


mite niin
Niin Wankie! Et perustellut mielipidettäsi kunnolla... Siispä: "mite niin"
"kane and undertaker + ihQ-Trish" kirjoitti:
mite niin

Jaottelussa ja kieliopissa olisi hieman hiomista. Seuraavalla kerralla huomio yhdys sanat ja väli merkit + käytä lihavointia/kursivointia. Näin saat ulkoasun buenoksi (bueno? Awww... that's so teinix).

Teksti? Noh, kasva pari vuotta ja koikeile sitten uudelleen ( ).
"Wankie" kirjoitti:
"kane and undertaker + ihQ-Trish" kirjoitti:
mite niin

Jaottelussa ja kieliopissa olisi hieman hiomista. Seuraavalla kerralla huomio yhdys sanat ja väli merkit + käytä lihavointia/kursivointia. Näin saat ulkoasun buenoksi (bueno? Awww... that's so teinix).

Teksti? Noh, kasva pari vuotta ja koikeile sitten uudelleen ( ).
ok miks kasvaisin koska jos teen virheen en korjaa sitä
Mitä mitä, eikö Wankie sarkasmia ymmärrä? Tai sitten ymmärsin sun (muhun kohdistuneen) teinix-viittauksen (IhQ-Trish) väärin

kane and undertaker... Mitäs sun kanssa tekisi? Ymmärrettävää, että ihmiset eivät oikein jaksa lukea viestejäsi ottaen huomioon ettei niistä useimmiten mitään saa ja kuitenkin teet uuden topicin/kirjoitat uuden (turhan) viestin 2 minuutin viiveellä... Muttamutta, katsellaan.
"TrishStraTus" kirjoitti:
Mitä mitä, eikö Wankie sarkasmia ymmärrä? Tai sitten ymmärsin sun (muhun kohdistuneen) teinix-viittauksen (IhQ-Trish) väärin

Luulisin, että olet kaappaamassa Butt-Sexin paikan ( ). Jos ei mitään hajua mistä puhun, niin lue viimeisin Ares-post @ Tattis.

kane and undertaker = RATINGS~!. Jatka samaan malliin, niin olet kohta samaa tasoa StoneColdStevenAustinin kanssa... ja ehkä parin-kolmen vuoden päästä olet foorumin uusi BL-90.

EDIT: Mybad, ment Aresin toinen postaus.
Ensin ajattelin, että sä olet oikeasti noin tyhmä, mutta kun kirjotit "no jos mul on baclash 2003 niin kyl mä siit enemmän tiiän ko sä", niin tajusin ettet IHAN ole tosissasi. Mutta joo, aplodit huonosta yrityksestä.

-KOMEDIAN KUNINGAS
Jahhas, Butkun isot saappaat näin pienellä tytöllä täytettävänä

Ja sitten vielä tästä threadista: Siirtelin vihdoin tänne minne kuului (roskakori), jonkinlaista nostalgiaa ilmassa nyt kun 'kane and undertaker' on tällä foorumilla historiaa. Hmh, taitaa olla hiljaiset ajat tiedossa näin moderaattorin näkökulmasta -tai voihan joku toki yrittää rikkoa ko. henkilön ennätystä aiheella "kuinka paljon turhia threadeja ja viestejä ehtii yksi ihminen kirjoittaa vajaassa 24 tunnissa".
no nyt tuli kane and undertakertakerista älä luule ettei he pala
sitten tuli loppu hautaan tm`n elävältä REST IN PEACE HÄHHÄHHÄÄ
TURHA LUULO ETTÄ ME EI NOUSTA KUOLLEISTA KANE AND UNDERTAKER PALAAVAT HAUDAN SISÄSTÄ SUORAAN SANOMAAN REST IN PEACE
Jaa-ha kaikki keskustelu on yllättäen siirtynyt roskikseen...

"TrishStraTus" kirjoitti:
Jahhas, Butkun isot saappaat näin pienellä tytöllä täytettävänä


Kuten jo sanoin toisaalla, hyvinhän se näyttää menevän... Sopivalla asenteella tehdyillä lukituksilla ja tällä uudella foorumilla, jolla on helppo arkistoida kaikkea turhaa, olet jo aika hyvin ansainnut asemasi... Eiköhän se tästä.

Tämä roskis on tosiaan muuten aika hyvä juttu... joskus aikoinaan, kun joku yritti selittää jollekin toiselle BL-90 saavutuksia, niin se ei yksinkertaisesti onnistunut, koska viestit oli poistettu... huoh...

Ehkä olisi syytä perustaa Roskakori Hall of Fame, johon voimme ottaa henkilöitä, jotka eivät täällä enää pyöri, mutta jotka ovat raivanneet tietä kane and undertakerin tyyppisille käyttäjille.

Itse en ole koskaan päässyt nauttimaan täysimittaisesti BL-90:n tuotannosta, mutta voisin kuitenkin tuoda esiin esim. WZW:n ja jo mainitun StoneColdStevenAustinin.

Ja loppuun vihje (jos et ole jo huomannut): Voit bannata myös IP-osoitteen...
"Ares" kirjoitti:
Ehkä olisi syytä perustaa Roskakori Hall of Fame, johon voimme ottaa henkilöitä, jotka eivät täällä enää pyöri, mutta jotka ovat raivanneet tietä kane and undertakerin tyyppisille käyttäjille.

Itse en ole koskaan päässyt nauttimaan täysimittaisesti BL-90:n tuotannosta, mutta voisin kuitenkin tuoda esiin esim. WZW:n ja jo mainitun StoneColdStevenAustinin.

Ja loppuun vihje (jos et ole jo huomannut): Voit bannata myös IP-osoitteen...


Roskakori Hall of Fame... kannatetaan Mutta tämän tietysti päättää TM.

Mitä IP-osoitteen bannaukseen tulee, tehty on, mutta tuo IP-osoitehan vaihtuu muutaman päivän välein.. eikä toisaalta viitsisi pelkän alkuosan perusteella bannata, koska voi käydä niinkin, että joku syytön joutuu sitten kärsimään. Pitää siis näillä näkymin uudistaa bannia aina kun aihetta on, saa nähdä miten kauan 'kane and undertaker' jaksaa yrittää...
Dynaaminen IP on tosiaan aika ongelmallinen... jos sellaisen bannaa, niin kohta puolet Soneran käyttäjistä ei pääse sisään...

Nooh, ei kane and undertaker kauaa varmaan kestä... tai vaihtoehtoisesti hän oppii (sitä on joskus tapahtunut!).
Roskakori Hall of Fame? \o/

Eikös O&O'lla ollut jossain ylhäällä BL-90'n legendaarisimmat postaukset? Itse kyllä muistan niistä suurimman osan, mutta en niin tarkasti, vaikka olinkin #1 BL-90 -mark pitkän aikaa. Cough...

"DUDLI BOYSSIL INSERTCOINTENANTAL MESTARUUS!!!!!"

"Wankie" kirjoitti:
kane and undertaker = RATINGS~!. Jatka samaan malliin, niin olet kohta samaa tasoa StoneColdStevenAustinin kanssa... ja ehkä parin-kolmen vuoden päästä olet foorumin uusi BL-90.

Eipäs kannata liikaa yliarvioida StoneColdStevenAustinia. Vaikka hän aikoinaan BL-90:n jälkeen toiseksi parhaimmaksi postaajaksi nousikin, uskallan väittää, että kane and undertaker on jo nyt kovempi jätkä. StoneColdStevenAustin oli yksi niistä sankareista, jotka ovat lahtelaisia täälläkin ansiokkaasti edustaneet, joten periaatteessa minun pitäisi suosia häntä (kyllä, hän on Lahdesta.. olen siitä lähes varma). Taisin jopa olla ensimmäinen henkilö tai niiden ensimmäisten joukossa, jotka vastasivat StoneColdStevenAustinin ensimmäiseen viestiin. Sekin viesti oli tietysti uuden huikean tärkeän topicin aloitus. Ääh.. taas ryhdyin muistelemaan liikaa.

Ja Hall of Famelle löytyy täältäkin kannatusta . Harmi vain, että olen mennyt poistamaan melkein kaikki vanhat "huipputhreadit" koneeltani. Niitä tuli joskus kerättyä omaksi iloksi.
hei tm ottakaa kane and undertaker ukko käyttöön sit kun se tulee se näkee että sen kaikki jutut on roskissa sit päästän nauramaan
Sinä olet kyllä varsinainen ruudin keksijä...
Kannattaisi vähän miettiä, mitä kirjoittaa.
"taker & kane !!! fani" kirjoitti:
hei tm ottakaa kane and undertaker ukko käyttöön sit kun se tulee se näkee että sen kaikki jutut on roskissa sit päästän nauramaan


*ELÄMÄNI REPSIS* Tarkotat varmaan että sitten kun tulet? Loistavaa... Sä oot mahtava ja kovin sinnikäs, ei voi muuta sanoa
kato takeria ja kanea ei voi haudata minnekkää sut voi REST IN PEACE
HÄHHÄÄ
"taker & kane !!! fani" kirjoitti:
kato takeria ja kanea ei voi haudata minnekkää sut voi REST IN PEACE
HÄHHÄÄ


*pidättelee*...*yrittää vielä pidätellä*...*ei onnistu enää*...
IDIOOTTI!!!
kuva
"Wankie" kirjoitti:
Roskakori Hall of Fame? \o/

Eikös O&O'lla ollut jossain ylhäällä BL-90'n legendaarisimmat postaukset? Itse kyllä muistan niistä suurimman osan, mutta en niin tarkasti, vaikka olinkin #1 BL-90 -mark pitkän aikaa. Cough...

"DUDLI BOYSSIL INSERTCOINTENANTAL MESTARUUS!!!!!"



Göh...seuraava ottelu ratkeaa selätykseen ja pelissä on Aseta Kolikko-mestaruus...