Jr:tervetuloa Wrestlemaiaan,halli on loppuun myyty King:upea tilaisuus
Wrestlemania! Steve austinin musa alkaa soida Steve ottaa mikin
St:Kane hilaa perseesi tänne niin juttelemme sinusta ja Takerista
pumm! King: Kane olisi jäänyt kotiinsa St:noniin Kane miksi hautasit veljesi elävältä Kane:se hujari St:what! Kane:sen hujarin takia en saanut
mestaruutta.
Kane: olin rumblessa Taker ehdotti että heitämme Brockin alas
lähdin kävelemään ensin mutta Takeri nappasi niskasta kiinnii
ja vippasi alas. Takerin musa alkoi kuulua Jr:taker on täällä! King:katso Kanen ilmettä Taker: Kane haluan matsin kanssasi ja se on Casket match
Kane:sopii heh heh ! King:mitä Kane nauraa Jr:Kane ja Taker katsovat toisiaan. mainos tauolle --- Jr:mainos katkon aikana Goldberg oli saapunut kehään.Goldberg: Brock pistä mestaruutesi likoon
Brockin musiikki soi kehäkuuluttuja: toivottaakaa tervetulleeksi hallitseva raskaan sarjan mestari Brock Lesnar! King:hän otti mikin Brock:sopii ei diskauksia ottelu kellot pamahtivat kil kil! Goldberg heitti Lesnarin maahan
ja hankki pöydän Goldberg asetti pöydän kulmaan heitti Lesnarin pöytään Goldberg puski Lesnarin pöydän läpi king:Lesnarin keho oli vaarassa mutta
Big Showin musiikki soi Jr:arvasin tämän Lesnar tekee aina tälläaista Goldberg puski Big showin ketoon ja nappasi lesnarin Jackhammeriin Jr: tuosta ei lesnar selviä goldberg peittää 1,2,3 king:goldberg teki sen kuulluttaja:uusi hallisteva mestari Goldberg! Jr:me lähdemme katkolle jatkuu .---- king:Goldberg iloitsee voittoaan mutta Evolution kävelee paikalle Jr: mitä hemmetiä Orton käy takaa päin Goldbergin kimppuun King:Rko! Triple kävelee paikalle jolla on vielä tänään vastassa benoit Raw championista Triple tekee tälle Pedigreen Jr:Batista pommin , Flair figurefourin king:Triple pitelee Goldbergin päästä kiinni ja sanoo voit voittaa wwe championin mutta et tätä tämä on minun Benoit ei voita tätä tänään eikä Undertaker,Steveaustin, Jr: Shawn Michelsin musa kuuluu! hän on täällä King: hänellä on tuoli hän lyö tuolilla kaikkia muita paitsi Tripleä hän heittää tuolin pois ja potkaisee sweet chin musichin koemme Vince mcmahonin mukaan koemme Backlashissa eliminationchamberin siinä olet sinä,minä,Kane,Undertaker.Austin jr:austin? King:mitä austin siellä tekee ,Benoit. me menemme mainos katkolle ---------------
Evolution ja Michaels ja Goldberg lähtivät kehästä Kane on saapunut kehään King:ja nyt saapuu Undertaker kil kil matsi alkaa Kane vetää
kovan oikean Taker pistää hanttiin ja heittää Kanen suoraan arkun kannen päälle arkun kansi ei ollut auki ja Kane ei tippunut arkkuun Kane ryömi kehän alle ja otti siältä lekan ja löi Takeria jalkaan Taker meni kehään
kane tuli perässä ja heitti lekan pois Kane yritti juosta tämän kimppuun
mutta Taker kiapautti tämän tombstoneen valot sammuivat Taker oli mennyt köysien yli valot meni päälle Vince oli kehässä tuoli kädessä yritti lyödä Takeria mutta Kanen vanha musiikki alkoi soida itse Paul Pearer löi Vincen ketoon Paul nappasi tuolin ja löi Takeria selkään he molemmat lensivät arkkuun Pearer lukitsi arkun kannen ja heitti pensaa päälle ja tulitikun niin arkku syttyi tuleen King:jr tämä on kamalaa Jr: veljet kuolivat samaan arkkuun king:arkun kannessa luki 0days dead will rise
King:surulliselle mainos tauolle ------------------------------Jr:illan pää otteluu Benoit vs Triple h joka on muutettu ladder otteluksi
Benoit oli kehässä Triplen musa soi mutta mitä Michaels potkasi sweet chin musichin tripleä päähän Paul pearer kävi Shawnin kimppuun tuolilla
Kanen vanha musiikki alkoi soida sitten pammm! alkoi Takerin limb bizkit biisi soida Jr:Taker ja Kane he ovat sovussa king:veljekset sovussa he kävivät Paulin kimppuun ja heittivät tupla kuristus juntalla alas lavalta Taker ja Kane sopivat kädestä ja Benoit oli hakenut vyön UUSIMESTARI! Chris Benoit Jr:kiitos seurastanne ja hyvää yötä
tuo oli vasta eka osa toka osa tulossa lähi aikoina siellä nähdään tag team Undetaker ja Kane vs Benoit ja Jericho t:Kane and Undertaker
Wrestlemania! Steve austinin musa alkaa soida Steve ottaa mikin
St:Kane hilaa perseesi tänne niin juttelemme sinusta ja Takerista
pumm! King: Kane olisi jäänyt kotiinsa St:noniin Kane miksi hautasit veljesi elävältä Kane:se hujari St:what! Kane:sen hujarin takia en saanut
mestaruutta.
Kane: olin rumblessa Taker ehdotti että heitämme Brockin alas
lähdin kävelemään ensin mutta Takeri nappasi niskasta kiinnii
ja vippasi alas. Takerin musa alkoi kuulua Jr:taker on täällä! King:katso Kanen ilmettä Taker: Kane haluan matsin kanssasi ja se on Casket match
Kane:sopii heh heh ! King:mitä Kane nauraa Jr:Kane ja Taker katsovat toisiaan. mainos tauolle --- Jr:mainos katkon aikana Goldberg oli saapunut kehään.Goldberg: Brock pistä mestaruutesi likoon
Brockin musiikki soi kehäkuuluttuja: toivottaakaa tervetulleeksi hallitseva raskaan sarjan mestari Brock Lesnar! King:hän otti mikin Brock:sopii ei diskauksia ottelu kellot pamahtivat kil kil! Goldberg heitti Lesnarin maahan
ja hankki pöydän Goldberg asetti pöydän kulmaan heitti Lesnarin pöytään Goldberg puski Lesnarin pöydän läpi king:Lesnarin keho oli vaarassa mutta
Big Showin musiikki soi Jr:arvasin tämän Lesnar tekee aina tälläaista Goldberg puski Big showin ketoon ja nappasi lesnarin Jackhammeriin Jr: tuosta ei lesnar selviä goldberg peittää 1,2,3 king:goldberg teki sen kuulluttaja:uusi hallisteva mestari Goldberg! Jr:me lähdemme katkolle jatkuu .---- king:Goldberg iloitsee voittoaan mutta Evolution kävelee paikalle Jr: mitä hemmetiä Orton käy takaa päin Goldbergin kimppuun King:Rko! Triple kävelee paikalle jolla on vielä tänään vastassa benoit Raw championista Triple tekee tälle Pedigreen Jr:Batista pommin , Flair figurefourin king:Triple pitelee Goldbergin päästä kiinni ja sanoo voit voittaa wwe championin mutta et tätä tämä on minun Benoit ei voita tätä tänään eikä Undertaker,Steveaustin, Jr: Shawn Michelsin musa kuuluu! hän on täällä King: hänellä on tuoli hän lyö tuolilla kaikkia muita paitsi Tripleä hän heittää tuolin pois ja potkaisee sweet chin musichin koemme Vince mcmahonin mukaan koemme Backlashissa eliminationchamberin siinä olet sinä,minä,Kane,Undertaker.Austin jr:austin? King:mitä austin siellä tekee ,Benoit. me menemme mainos katkolle ---------------
Evolution ja Michaels ja Goldberg lähtivät kehästä Kane on saapunut kehään King:ja nyt saapuu Undertaker kil kil matsi alkaa Kane vetää
kovan oikean Taker pistää hanttiin ja heittää Kanen suoraan arkun kannen päälle arkun kansi ei ollut auki ja Kane ei tippunut arkkuun Kane ryömi kehän alle ja otti siältä lekan ja löi Takeria jalkaan Taker meni kehään
kane tuli perässä ja heitti lekan pois Kane yritti juosta tämän kimppuun
mutta Taker kiapautti tämän tombstoneen valot sammuivat Taker oli mennyt köysien yli valot meni päälle Vince oli kehässä tuoli kädessä yritti lyödä Takeria mutta Kanen vanha musiikki alkoi soida itse Paul Pearer löi Vincen ketoon Paul nappasi tuolin ja löi Takeria selkään he molemmat lensivät arkkuun Pearer lukitsi arkun kannen ja heitti pensaa päälle ja tulitikun niin arkku syttyi tuleen King:jr tämä on kamalaa Jr: veljet kuolivat samaan arkkuun king:arkun kannessa luki 0days dead will rise
King:surulliselle mainos tauolle ------------------------------Jr:illan pää otteluu Benoit vs Triple h joka on muutettu ladder otteluksi
Benoit oli kehässä Triplen musa soi mutta mitä Michaels potkasi sweet chin musichin tripleä päähän Paul pearer kävi Shawnin kimppuun tuolilla
Kanen vanha musiikki alkoi soida sitten pammm! alkoi Takerin limb bizkit biisi soida Jr:Taker ja Kane he ovat sovussa king:veljekset sovussa he kävivät Paulin kimppuun ja heittivät tupla kuristus juntalla alas lavalta Taker ja Kane sopivat kädestä ja Benoit oli hakenut vyön UUSIMESTARI! Chris Benoit Jr:kiitos seurastanne ja hyvää yötä
tuo oli vasta eka osa toka osa tulossa lähi aikoina siellä nähdään tag team Undetaker ja Kane vs Benoit ja Jericho t:Kane and Undertaker