Piti ensin postata nämä tuonne painilinkki-topikkiin, mutta tämä on niin kultaa, että mies ansaitsee ehdottomasti oman topikkinsa. 90-luvun jobberi (don't call him a jobber) raivoaa netissä WWE:lle, painifaneille ja McMahonille.
Vid 1
Vid 2
Vid 3
Vid 4
En voi mennä ihan 100% aitoustakuuseen, mutta ainakin mies näyttää täsmälleen siltä, miltä Damien Dementon tulisi tällä hetkellä näyttää. Varmaksi tuosta ei voi mennä, sillä mies hävisi täysin painipiireistä, eikä hän muutenkaan tehnyt koskaan mitään. Aivan loistavaa kamaa joka tapauksessa, enkä voinut muuta kuin nauraa kun katsoin nämä.
Tähän vielä Dementon OWW profiili, kun arvatenkaan moni ei täällä ei ole kuullut hänestä:
http://www.onlineworldofwrestling.com/p ... mento.html
Vid 1
Vid 2
Vid 3
Vid 4
En voi mennä ihan 100% aitoustakuuseen, mutta ainakin mies näyttää täsmälleen siltä, miltä Damien Dementon tulisi tällä hetkellä näyttää. Varmaksi tuosta ei voi mennä, sillä mies hävisi täysin painipiireistä, eikä hän muutenkaan tehnyt koskaan mitään. Aivan loistavaa kamaa joka tapauksessa, enkä voinut muuta kuin nauraa kun katsoin nämä.
Tähän vielä Dementon OWW profiili, kun arvatenkaan moni ei täällä ei ole kuullut hänestä:
http://www.onlineworldofwrestling.com/p ... mento.html