Foorumiarkisto

← Arkisto

WrestlingAlert Awards 2007!

Vuoden postaaja

Valintani on enska ainakin kahdesta syystä: kirjoittaa asiaa ja pysyy aiheessa.

Vuoden ei-paini postaaja

Omakin paini / ei-paini -rationi on valitettavasti vähäisen seuraamisen johdosta kallellaan ei-painia kohti, mutta korkeimman ration omannee silti Velocity. Laatu hyvin vaihtelevaa.

Vuoden surkuhupaisin

Innokas trollailija, joka tunnetaan tällä foorumilla nimellä JDub.

Vuoden kuivin

Sopivalla hetkellä paluun tehnyt Ares tietysti.

Vuoden tulokas

Tässä kategoriassa vahvimmilla on selvästi Machete. Hänen postauksiaan on aina ilo lukea.

Vuoden kehittynein

Koska en ole ollut koko vuotta aktiivinen, jätän tämän kohdan tyhjäksi.

Vuoden mark

Valintani kohdistuu JVDS:n "toiseen tulemiseen", joka on alkanut jo vähitelleen syömään miestä.

Vuoden smark

En äänestä nytkään itseäni, koska parin vuoden takainen smarkkiudentynkäni on vähemmän aktiivisen seuraamisen takia päässyt rapistumaan. Sen sijaan Gonerin smarkkius tulee ensimmäisenä mieleen tämän kategorian vahvimpana.

Vuoden wannabesmark

Tämän kohdan vie ilman muuta hyvin vahvasti trollilta haiskahtava 2_good_tna.

Vuoden face

enska. Eniten asialinjalla liikkuva ei-provoilija.

Vuoden heel

Hänen hulvaton ja osuva Duke Nukem Forever -vertauksensa sai minut kiinnittämään huomiota hänen heel-statukseensa ja hänen linjansa on pitänyt mainiosti sen jälkeenkin. Äänestän Riveniä.

Vuoden gimmick

Velocity med PS3.

Vuoden musiikkihomo

En ole seurannut musiikkikeskusteluja.

Vuoden naaras

Sephiroth on nainen, näkeehän sen jo ulkonäöstäkin. Ja laadukkaista postauksista. Ääneni meredithille.

Vuoden paras ulkoasu

Ei turhaa allekirjoitusta ja foorumin tyylikkäin avatar. Kyseessä on Saimou.

Vuoden comeback

Tässä äänestän itseäni, siis Smarkia. It's good to be back!

Vuoden kiista

Asiallisesta asiattomaan, offtopicista aiheeseen, NextGen-konsolit.

Vuoden thread

Oma suosikkini on hitaasti edennyt, mutta välillä paljonkin mielenkiintoista asiaa ja mielipiteitä sisältävä Top 100 -lista.

Vuoden blog

En harrasta..

Vuoden diary

.. ja vielä vähemmän näitä.

Vuoden uploadaaja

Ei liene yllätys, että Goner vie tämän kirkkaasti.

Vuoden kiihkoilija

Tämän olisi voinut nimetä myös vuoden Velocityksi.
"Jack DiBiase" kirjoitti:
"Ares" kirjoitti:
Jack DiBiaselle muuten propsit siitä, että hän on nyt kestänyt modena pisimpään minun aikani modeista (ml. itseni).

Vaikka tuo sinänsä mielenterveyden kannalta melko kova saavutus olisikin, en voi ottaa täyttä kunniaa. Veli-Saimou on kuitenkin ollut modena yhtä pitkään ja lisäksi meikäläisellä oli siinä ne 270 päivää välissä kun en täällä joutunut pahemmin lusimaan.


Kaiken lisäksi One&Only on ollut modena lähes tuplasti niin kauan kuin sinä, ja Vilkkukin paljon sinua kauemmin. Kumpikaan ei tosin ole kirjoitellut foorumille todella pitkään aikaan. Ovatpa kuitenkin modeja, joten oletettavasti myös moderoivat ainakin jonkun verran.
"Tirkka" kirjoitti:
"Jack DiBiase" kirjoitti:
"Ares" kirjoitti:
Jack DiBiaselle muuten propsit siitä, että hän on nyt kestänyt modena pisimpään minun aikani modeista (ml. itseni).

Vaikka tuo sinänsä mielenterveyden kannalta melko kova saavutus olisikin, en voi ottaa täyttä kunniaa. Veli-Saimou on kuitenkin ollut modena yhtä pitkään ja lisäksi meikäläisellä oli siinä ne 270 päivää välissä kun en täällä joutunut pahemmin lusimaan.


Kaiken lisäksi One&Only on ollut modena lähes tuplasti niin kauan kuin sinä, ja Vilkkukin paljon sinua kauemmin. Kumpikaan ei tosin ole kirjoitellut foorumille todella pitkään aikaan. Ovatpa kuitenkin modeja, joten oletettavasti myös moderoivat ainakin jonkun verran.


No en nyt oikein usko. Jos joku Vilkkukin vielä täällä käy niin paljastakoon itsensä tekemällä postin tähän threadiin.
Jeppistä, kai sitä voisi itsekin heitellä äänestyksiä kehiin.

Vuoden postaaja
Tämähän on se arvokkain titteli minkä täällä voi saada, sillä tähän pitäisi periaatteessa laskea aivan jokaisen alueen postien laadukkuus ja sisältö. Vaihtoehtojahan on useita, esimerkiksi Saimou, mutta hän tahtoo olla melko rajoittunut yhdelle, eli tuonne painialueelle, joten hän ei kyllä pysty tämän liigan arvokkaimman pelaajan palkintoa pokkaamaan. Maalikuningas hänestä kenties voisi tulla. Jack "JDub" DiBiase voisi olla yksi vaihtoehto, mutta silti annan ääneni mahtavalle Mahti Ankka:lle.

Vuoden ei-paini postaaja
JDubin, kiihkeät nussimisseikkailut, musiikkimiesten musiikkihomoilut, Velocityn teknologia-asiat? Valitkoon jokainen mieleisensä, Velo nappaa minun ääneni.

Vuoden surkuhupaisin
"Nussiminen on kivaa" t. JDub. Toki, otetaan huomioon, että JTyyppi puhuu myös asiaa, niin uskomatonta kuin se onkin, niin tämä ääni menee JVDS:lle.

Vuoden kuivin
No nyt voin antaa viimein sen ääneni tuolle panomies JDubille.

Vuoden tulokas
Vuoden 2007 tulokas. Ainoastaan yksi vaihtoehto, ja se on Evgeni Malkin.

Vuoden kehittynein
Sidney Crosby.

Vuoden mark
Tämänhän voisi antaa jaettuna palkintona koko Avoimen keskustelijoille, mutta pelkästään yksi voi sen saada, joten olkoot se sitten Evolution.

Vuoden smark
Saimou, omistaa kyllä tässä luokassa.

Vuoden wannabesmark
JDub & Chuck Palumbo.

Vuoden face
Trisu taitaa olla heel-statuksella, mutta hänen armahduksensa minua kohtaan pakottaa antamaan ääneni hänelle. Eli Trisu.

Vuoden heel
Jack DiBiase. Melkein onnistui erottamaan minut promootiosta.

Vuoden gimmick
Velocity ja teknologia.

Vuoden musiikkihomo
Varsinaisesti tässä luokassa ei ole kuin kaksi todellista henkilöä, joita voi äänestää, eli Ankka ja Genghis Khan. Ääni menee Khanille, koska hänkin pitää Sentencedistä.

Vuoden naaras
FirEndien <3. Mesen puolella tulee juteltua tänen kanssaan sen verran paljon.

Vuoden paras ulkoasu
Crimsonin kansikuva, eli DeadManWalking.

Vuoden comeback
THE SECOND COMING OF JVDS!!!!

Vuoden kiista
JDub vs. muu Alert, aiheella nyt ei ole niin väliä.

Vuoden thread
Wrestling awards 2007.

Vuoden blog
Aikamoista paskaa ne kaikki ovat.

Vuoden diary
Näitä taas ei tule luettua.

Vuoden uploadaaja
Ja tämänkin jätän väliin.

Vuoden kiihkoilija
JDub ja Chuck Palumbo saavat jälleen pisteitä.
Rikotaanpa vähän tätäkin harmoniaa.

Vuoden postaaja

Pitkiä ja laadukkaita viestejä tarjonnut enska ansaitsee tämän varsinkin kun viesteistä paistaa hieno viimeistely ja tasapainoisuus. Lisäksi saan aina sen vaikutelman että tyyppi kirjoittaa aidon rehellisesti mietteistään ilman turhaa nuoleskelua tai peesailua.

Vuoden surkuhupaisin

Itsekin aikoinaan uutuundenviehätyksestä TNA:ta hypetin, mutta toivottavasti en mennyt yhtä pitkälle kuin 2_good_tna. Myös hänen Talia/Angel-vertaukset menevät jossain surkeuden ja kuivuuden välimaastossa.

Vuoden kuivin

JVDS:llä on viesteissään joskus asiaa ja tarkoitustakin, mutta hilluu liian basic chat-linjalla usein.

(Pakko kompata ylempää tulokkaassa ja kehittyneimmässä)

Vuoden mark

Who is the dirtiest mark of them all? Äänestäisin muuten itseäni, mutten ole tarpeeksi perillä kyseisestä termistä tässä tapauksessa.

Vuoden smark

Tästäkin omaan ihan omalaatuiset ennakkoluulot, mutta en tylsistytä teitä niillä vaan annan ääneni Gonerille jonka painitietämys ulottuu valtavan pitkälle.

Vuoden wannabesmark

Vääryyttä tai ei, ääneni menee suht hyvälle kirjoittajalle jolla ilman muuta on myös tietämystä, mutta välillä rivien välistä näkyy ihan käsittämätön tarve tuoda jääräpäisesti esille tätä smarkkiuttaan, Supa siis.

Vuoden face

Darien Fawks ei ole ainakaan omassa näköpiirissä onnistunut ärsyttämään eikä ole turhaan alkanut provoilemaankaan.

Vuoden heel

JDubin linja on hieman heltynyt, mutta palailee yhä asiattomuuksiin silloin tällöin.

Vuoden musiikkihomo

En tiedä mitään tämän palstan musiikkikeskustelun tasosta kun eksyin käsittääkseni vähän erityyliselle foorumille. Onhan tämä toisaalta varsin monipuolinen paikka, mutta musapostaukset keskitän muualle. (Hooray!)

Vuoden naaras

Kivan blogin, diaryn ja asiallisten viestien saattelemana kaikkien tietoisuuteen ponnahtanut meredith ansaitsee ääneni.

Vuoden paras ulkoasu

Saimou omaa aivan ainutlaatuisen tyylikkään avatarin.

Vuoden comeback

What palasi tutulle linjalleen - aktiivisuutta ja muutamia varsin kelvollisia postauksia.

Vuoden kiista

HBK/Flair-PainijaKO:n kiistassa oli paljon bluffia, mutta asiaakin ilmaantui vähän väliä.

Vuoden thread

Wrestling Awards olisi ansainnut enemmän aktiivisuutta, mutta hienosti hoidettu kyselyketju oli ilman muuta great success.

Vuoden blog ja diary

Liian harvaan tutustunut, joten paha sanoa objektiivisesti.

Vuoden uploadaaja

Myös tämä alue jäi vähemmälle huomiolle.

Vuoden kiihkoilija

Blurayholisti Velocity above all.
Kaikki muut tärkeät asiat ovat syöneet niin kiitettävästi aikaa, että pääsin vasta nyt vastaamaan tännekin jotakin vaikka muutama kategoria olikin pakko karsia ajan, tiedon ja kiinnostuksen puutteen vuoksi.

Vuoden postaaja
Tämän vuoden puolella ei ole ollut näitä aktiivisia laatupostaajia ainakaan liikaa vaikka taso onkin hieman noussut loppuvuodesta. Tähän vielä, kun lisätään se, että kaikki omat ehdokkaani ovat melko tasaisia, valinta ei todellakaan ole helppo. Maininnan arvoisia ovat loistavaa joulukalenteria pystyssä pitänyt ja vapaapainin tietopankki Goner, Captain Charisma, jonka mukanaolosta ei tarvi sen enempää perustella, Ei-WWE -alueen tyranni Saimou, Jack DiBiase, Wankie, Supermac ja tuohon perään voisi lisätä vielä muutaman, jotka eivät sieltä muistini hämäristä kätköistä ole noussut esille. Pisimmän korren vie tällä kertaa enska, jonka viestit ovat aina mielenkiintoisia ja täyttää asiaa löytyy poikkeuksetta. Unohtamatta Wrestling Awards 2007-aiheen aloitusta ja lopetusta ja tämän hetken parasta diaryä, joka onkin ainoa diary, jota oikeasti tykkään lukea.

Vuoden ei-paini postaaja
Ei-painikeskustelussa en ole ollut niin hyvin mukana, mutta sen verran olen kuitenkin seurannut sivusta, että jonkun onnekkaan nimen pystyisin tähän pistämään. Sana onnekas kannattaa painaa mieleen, koska tuolta ei-painialueelta löytyy melkoinen liuta ehdokkaita, kuten musiikkihomot Mahti Ankka, Kumiorava ja Genghis Khan, Natumania, Hyrkanos, Tebacka, mutta näkyvimmin esiin nousee Velocity. Saanut ihan syystäkin paskaa niskaansa, mutta hän on joka tapauksessa yksi Muu keskustelun kulmakivistä ja ehdottomasti näkyvin niistä. Vaikka Last Generation ja nostalgiafiilis murskaavat Next Generationin ja mitäänsanomattomat pelit, niin täytyy herralle antaa pisteet siitä, että hän on vankasti oman mielipiteensä takana, eikä tunnu ikinä antavan perikseen. Lähteet tosin ovat hieman kyseenalaiset.

Vuoden tulokas
Kummallisen äänivyöryn olen jostakin syystä saanut vaikka aktiivisuuteni on ollut melkoisen heikkoa ja tulee olemaakin, koska WWE ja TNA eivät sen pahemmin kiinnosta ja koulu syö tuhottomasti aikaa. Aktiivisuutta pyrin nyt kansan panostuksesta lisäämään ja luulisin, että minut nähdään tulevaisuudessa arvostelemassa WWE:n tai TNA:n PPV:tä tai sitten siinä Velocityn itsehallinnon alla olevassa Next Generation-aiheessa. Näin säästyttiin yhdeltä blogaukselta ja nyt sitten asiaan. Kuten aktiiviset laatupostaajatkin, tänä vuonna ei ole näitä hyviä tulokkaita tullut ainakaan liikaa. Täytyy antaa pisteet tuolle systeemille, joka erottaa jyvät akanoista ja nämä pahimmat Evolutionit jäävät aidan toiselle puolelle. Tulokkaista kolme nimeä on jäänyt mieleen eli Flexih, Koppis ja Coca. Koppista äänestäisin mielelläni, mutta aikaisemman draaman takia voiton korjaa Coca.

Vuoden heel
Ensimmäiseksi tulee mieleen JDub, joka lähti varmasti yhtenä ennakkosuosikeista tämän kunniamaininnan metsästykseen, mutta hän ei ole onnistunut minua varsinaisesti vihastumaan, enemmänkin "jaahas" ja sen tyylisiä reaktioita hän on saanut aikaan ja paljon. Jos totta puhutaan, niin kukaan näistä henkilöistä, jotka kantavat heel-nimikettä päänsä yläpuolella, eivät ole saaneet minua vihastumaan tai edes vähääkään sinne päin. Ignorantit kommentit ja jatkuva painijoiden nimibotchaaminen ärsyttää huomattavasti enemmän ja tuskin olen ainoa. JDubin lisäksi Riveni on kunnioitettavasti saanut joidenkin selkäkarvat nousemaan pystyyn. Voittajaa ei tarvinnut sen pahemmin miettiä, Jack DiBiase on hoitanut hommansa niin kuin pitääkin ja piikitellyt onnistuneesti arvaamatonta uhriaan. Hänen ainoana uhkana näen horisontissa häämöttävän Avoimen kapinan ja moderaattoriksi pyrkivä ja kansan tuen taakseen saanut JVDS.

Vuoden gimmick
No gimmicks needed.

Vuoden naaras
Tälle löytyy kaksi lähes samantasoista ehdokasta, Koppis ja meredith. Aloitetaan Koppiksesta eli jätesäkkivelhosta. Kokonaisuudessaan hän vaikuttaa erittäin mukavalta ja hänen blogiaan on mielenkiintoista lukea, pääsee itsekin vähän perille naisten ajatusmaailmasta. Voitte uskoa, että olen uskomattoman hyvin perillä tämän alueen teiniprinsessojen ajatusmaailmasta, johon lukeutuu näin pähkinänkuoressa mukamas armoton ryyppääminen, mopopoikien paneskelu ja mennä elämässä siitä mistä aita on matalin. Koppis vaikuttaa iältään ja kirjoituksensa perusteella kypsältä naiselta eli kaikkea sitä mitä minun ikäluokkani "naiset" eivät edusta. Meredith on täysin identtinen tapaus ja olisi melko turhaa mennä listaamaan samat asiat mitä olen tähän mennessä jo kirjoittanut. Meredith on kuitenkin omien sanojensa mukaan kehittänyt itseään painifanina ja eikä ole yhtään pahitteeksi, että hän on kaiken ymmärrykseni mukaan alkanut seuraamaan ROH:ia. Valintani siis on meredith vaikka Koppis ei kovin kauas jäänyt.

Vuoden paras ulkoasu
Näitä riittää ja paljon. Mahti Ankan ja Kumioravan avatarit tunnistaa heti ja alastomuuden kannattaminen on aina plussaa. Signaturet ovatkin suurimmalla osalla tällä foorumilla kunnossa, joten ulkonäön sijaan otan enemmän huomioon niiden sanoman. Tunnistettavista ja hyvistä avatareista tulee mieleen näiden kahden lisäksi Jack DiBiasen, Supan, Wankien, enskan, Saimoun ja Razormanin avatarit. Erikoismaininnan saa Merowanker, joka turvautui jopa itsensä äänestämiseen, mutta se ei riitä peittoamaan Captain Charismaa. Mikä voisi pettää, kun avatarina on itse The Man ja signaturea ei ole nimeksikään? Oikein, ei mikään. Pidin tosin enemmän vanhemmasta avatarista. Jos se tekee joskus tämän vuoden puolella paluun, niin äänestän sitä seuraavana vuotena vuoden comebackiksi. Lupaus.

Vuoden thread
Tähän olen vastannut jo muutamaan otteeseen eli enskan Wrestling Awards 2007. Jännetuppitulehdusta uhmaten enska loi enemmän kuin loistavan aloituksen ja kirjoitti sen lisäksi hyvän äänestysviestin, josta nämä eräät saisivat ottaa mallia. Lopetus kuvien kera oli myös mahtava ratkaisu ja oikea tapa lopettaa kokonaisuudessaan erittäin mallikelpoisen aiheen. Tosin muutama tärkeä kategoria unohtui ja muutama turha pääsi mukaan. Toivottavasti seuraavana vuonna on vuoden manageri mukana, koska haluan päästä äänestämään Larry Sweeneyä, ellei sitten jotakin radikaalia pääse tapahtumaan. Muita maininnan arvoisia aiheita olivat Musiikkimakunne -, Next Generation-konsolit -ja Kuin kaksi marjaa-aiheet.

Vuoden blog
Captain Charisman Blog of Honor vaikka aktiivisuus nuupahti olemattomiin syyskuun tienoilla. Se ei kuitenkaan sitä faktaa poista, etteikö tällä blogilla olisi parasta nimeä ja Vuoden Parhaat matsit-lista oli myös täysin omaa luokkaansa. Long story short.

Vuoden kiihkoilija
Eipä tähän taida olla muuta vastausta kuin Velocity. Perustelut on varmasti melko hyvin esillä tässä aiheessa, joten lopetanpa nyt tällä kertaa lyhyeen.
Niin, kuten pari tyyppiä tuolla Roskakorissa jo mainitsi, äänestysaika tosiaankin päättyy tänään tiistaina 15 tammikuuta klo. 0.00. Sen jälkeen lähetetyt äänet mitätöidään, joten jos vielä mielii äänestämään, niin kipin kapin sitten.

Äänten laskemiseen ja gaalan valmisteluun menee varmaan muutama päivä, joten luultavasti voittajat julkaistaan perjantaina tai lauantaina.
Niin, kuten pari tyyppiä tuolla Roskakorissa jo mainitsi, äänestysaika tosiaankin päättyy tänään tiistaina 15 tammikuuta klo. 0.00. Sen jälkeen lähetetyt äänet mitätöidään, joten jos vielä mielii äänestämään, niin kipin kapin sitten.

Tuo aika nyt sattui menemään jo hieman yli 19 ja puoli tuntia sitten...
Nojooh, olipa fiksu kommentti taas, ei muuta, vielä kerkeää (minua) äänestämään.
Ehtiihän sitä vielä komiasti antaa oman panoksensa tähän vuotuiseen äänestykseen. Koska kaiken maailman kehittyneimmät, kuivimmat, tulokkaat etc. eivät ole pistäneet yhtään silmään(tai en jaksa pähkäillä niitä, ihan miten vaan) niin en niihin myöskään vastaa. Pari muutakin kategoriaa koki saksimisen kohtalon.
No tässä kuitenkin jokunen:

Vuoden postaaja
Painin seuraus/siitä keskusteleminen on ollut jo yli 2 vuotta itselläni äärimmäisen harvinaista, joten luonnollisesti foorumin painikeskustelun seuraaminen on myös jäänyt vähemmälle. Kuitenkin muutamat käyttäjät saavat minut edelleen lukemaan painithreadejakin kunhan huomaan heidän sinne jotain viestittäneen. On SillyCow'ta, Wankieta ja Marshallsaaria(kun joskus äärimmäisen harvoin niille alueille kirjoittaa), enska on myös nostanut profiiliaan tänä vuonna ja vaikuttaa laatupostaajalta. Ääneni menee kuitenkin Gonerille, herra jatkanut laatutasoaan tänäkin vuonna, varsinkin upittujen matsien alustukset ovat täyttä kultaa kaltaiselleni nippelitiedon ystävälle.

Vuoden ei-paini postaaja
Hmm, tässäkin liuta tasokkaita ehdokkaita. Menköön ääni vaikka Kumioravalle, lisää postauksia musiikki -ja elokuvalankoihin kiitos

Vuoden face
Koppiksen positiivisuus jaksaa aina yllättää positiivisesti (he he). Lisää hänenlaisiaan.

Vuoden heel
Ajattelin kykeneväni valitsemaan tähän jonkun, mutta enpä taida. Ei täällä taida läpeensä pahansuopaa ihmistä edes olla. Siis oikeasti pahansuopaa, huomionkipeitä vammailijoitahan ei oteta tässä kohtaa huomioon.

Vuoden musiikkihomo
Ankka on kyllä puurtanut koko vuoden laudan musiikkikeskustelun puolesta, mutta koska hän tämän kuitenkin voittaa niin annan ääneni Kumioravalle tässäkin. Pidät sen verran komeasti Ektron lippua korkealla täällä että äänen ansaitset.

Vuoden naaras
Trisu ja Ässä olisivat takuuvarmoja valintoja, mutta jos tuodaan uutta lihaa tähänkin kategoriaan niin 07-vuoden kaksikko meredith-Koppis on myös vahvoilla. Hmm, menköön ääni meredithille mainioiden blogivuodatusten ansiosta.

Vuoden paras ulkoasu
Perinteiset SillyCow ja Goner nousevat ensimmäisenä mieleen. Lehmä vie voiton porosta tällä kertaa, eli SillyCow'lle ääni.

Vuoden comeback
Wankie teki varsin onnistuneen comebackin.

Vuoden blog
Gonerin joulukalenteri oli mainio, kuten myös edellä viittaamani meredithin blogi. Vaikea valinta... meredithille ääni.

Vuoden uploadaaja
Goner
Olen ehkä viime aikoina seurannut foorumia edellisvuotta aktiivisemmin, joten kenties osaan äänestääkin paremmin. Huomautan kuitenkin, että koska topicin nimi on WrestlingAlert Awards eikä yhtä lailla WA:ksi laskemallani irc-kanavalla ole omia awardseja (jotka kyllä olisivat uskomattoman köyhät), otan hiukan huomioon myös niitä höpinöitä. Muutaman kategorian jätin pois kun en keksinyt ketä äänestäisin.

Vuoden postaaja
Hyviä vaihtoehtoja on useita, muttei ikinä tarpeeksi. Ääneni menee heistä Rivenille, koska hänen varsin vahvoja mielipiteitä sisältävät viestinsä riemastuttavat ehkä useimmin. Lisäksi hänen kanssaan on yllättävän hauskaa olla eri mieltä ja väitellä asioista (ei tosin foorumilla), vaikka joskus perustelut eivät ole ihan päteviä tai sitten olen vain itse väärässä.

Vuoden ei-paini postaaja
Muusta keskustelusta tulee luettua pääasiassa musiikkitopicia, mutta välillä muitakin topiceja vilkuillessa huomaa, että oli aihe mikä tahansa, siellä postaa hyvin ja asiallisesti Genghis Khan, jolle ääni nyt. Hän kun on Alertin väestä lisäksi se, jonka kanssa tulee ei-painiasioista jutusteltua eniten. Mutta ääntä ei heru ensi vuonna, jos et ole hyvä ehdokas myös vuoden postaajaksi eli aktivoidupa painikeskusteluissa.

Vuoden surkuhupaisin
Tämä on Velocityn palkinto peli- ja hd-topicien perusteella. Niitä topiceja ei oikein pysty lukemaan niin kauan kun foorumilla ei ole ignore-toimintoa.

Vuoden tulokas
Viime vuonna en ollut niin tarkasti tutustunut tulokkaisiin ja jäi harmittamaan kun myöhemmin muistin yhden, joka olisi ehkä ääneni ansainnut, mutta luulin hänen olleen foorumilla pidempään. Siispä tällä kertaa panostin tulokkaiden kyttäilyyn hiukan enemmän. Hyvä juttu kun muutama muukin hyvä ehdokas löytyi, mutta ääneni saa lhasafi, joka tosin rekkasi vasta vuoden lopussa eikä ole näköjään kolmeen viikkoon postannut mitään, mutta hänet näkisin mielelläni aktiivisena postaajana jatkossakin.

Vuoden face
Enska on aika luonnollinen super-face. Tirkka on myös hyvä vakiovaihtoehto, mutta kuten viime vuonnakin sanoin, ei ole tainnut olla niin aktiivinen. Tai sitten olen vain lukenut vääriä topiceja.

Vuoden heel
Menee kyllä tämäkin ääni Rivenille. Hän kun on foorumin ainut hyvä heel, jonka tyyli saa lukemaan lisää hänen viestejään, eikä karkoita pois foorumilta.

Vuoden gimmick
Kenitys. En ole varma näkyykö pingviiniys avataria lukuunottamatta foorumilla, mutta tällaiset ei liian räiskyvät gimmickit ovatkin parhaita.

Vuoden musiikkihomo
Tässä on ne samat ehkä kolme vaihtoehtoa, mitkä viimeksikin, enkä vieläkään ole varma millä perusteella heidän joukostaa yksi pitäisi valita. Sanotaan nyt Mahti Ankka. Kaikkien heidän viestejään luen mielelläni.

Vuoden naaras
Kaksi vuotta sitten äänestin muistaakseni Ässää Trisun jäädessä toiseksi ja viime vuonna Popkaa Trisun jäädessä toiseksi. Viime vuoden jälkeen on tapahtunut sen verran ratkaisevia muutoksia sikariportaan maantieteellisessä sijainnissa, että äänestän nyt Trisua, koska haluan nukkua yöni rauhassa . Eipä hän tarpeeksi aktiivinen foorumilla ole, mutta höpisee sentään tuolla muualla.

Vuoden paras ulkoasu
Varmaan kaikki ovat yhtä mieltä siitä, että oikeastihan tässä on WildT_ing kuva ainoa oikea vaihtoehto. Mutta tosiaan hän ei ole postannut aikoihin, joten annan ääneni jollekin aktiiviselle käyttäjälle, joka saa luvan olla nyt Silly Cow. Hän kun on sitä porukkaa mm. GK:n, Kenityksen, Ässän ja Wankien (ennen tätä päivää) kanssa, joilla on ollut sama hyvä heille sopiva avatar pitkään. Sitä arvostan, joten en omaanikaan aio ikinä vaihtaa lopullisesti jouluavataria ja ehkä joskus mieleen tulevia lyhyitä kokeiluja lukuunottamatta. Ehkä yllätysnimenä täytyy mainita JunkyardHog, jonka avatar on yksi suosikeistani, mutta ehkä muuten olisi parantamista. Tällä foorumilla on suhteellisen hyvä taso avatareissa, joten toivon vain, että kaikki sopivan löydyttyä malttaisivat pitää sitä pitkään siten, että avatar ja nick tulisivat muille tutuksi ja turvalliseksi yhdistelmäksi. Esim. Kumioravalle ei vielä heru ääntä tässä, mutta melkeinpä ennustaisin häntä yhdeksi voittajasuosikeista ensi vuonna, jos malttaa pitää tuon. Ulkoasu kun on muutenkin kohdallaan.

Vuoden comeback
Silly Cow'n comebackia en laske, koska niitä tapahtuu lähes joka vuosi, joten menköön nyt ääni Wankielle.

Vuoden kiista
En pitänyt sitä ehkä erityisen hyvänä kiistana kun toiselta osapuolelta ei ikinä tullut perusteluja pariin asiaan, mutta parhaiten mieleen jäänyt oli kyllä se KO-topicin Flair vs. HBK.

Vuoden thread
Hitaasti, mutta varmasti etenevä top100 tietysti.

Vuoden blog
Olen lukenut blogeja viimeisen vuoden aikana huomattavasti enemmän kuin ennen, joten jotain uskallan sanoakin. On suunnilleen kymmenen blogia (varmaan useimmat musiikkiin tai painiin liittyvät blogit), joita vähintään vilkaisen aina jos huomaan, että niitä on päivitetty. Niistä on kuitenkin hirveän hankala valita yhtä parasta. Äänestän nyt sitten vaikka Supan Idiot Boxia. En tiedä onko se paras, mutta luen tekstit suunnilleen aina kokonaan. Ja se on tainnut saada ääniäkin, joten äänestän mielelläni mitä tahansa blogia, joka voi voittaa Gonerin Joulukalenterin, joka ei ollut kunnon blogi. Esim. Mahti Ankalla on hyvä ja melkein paras ehdokas muuten, mutta osittainen erilaisuus musiikkimaussa johtaa siihen, että skippaan ne itseäni vähemmän kiinnostavat merkinnät.

Vuoden uploadaaja
Mauska
Tjaahas. Melkein unohdin tämän, vaikka koko ajan oli kyllä tarkoitus tähän äänestää. No, viime tingassa mukaan :D

Vuoden postaaja
Öh, kuten jo trash-talkissa mainitsin, löytyy täältä monia tasokkaita (ja ainakin osa myös akiitivisia) painipostaajia. Supa, Supermac, Jack DiBiase, enska, Riveni, Machete, Captain Charisma.. Varmaan muitakin, mutta nämä nyt tulivat ainakin mieleen :P En osaa mitenkään kovinkaan järkevästi perustella, miksi kuitenkin annan ääneni Gonerille.. Minulle on vain ehkä parhaiten jäänyt mieleen Gonerin tasokkaat viestit varsinkin tämän joulukalenteriin ja Top 100 -listaan. Olen varmaan aika useinkin Gonerin kanssa erimieltä asioista, ja katsomme aika pitkälti erilaista painia, mutta silti se ei vähennä sitä tosiasiaa, että kyllä Goner on todellakin foorumin käyttäjien parhaimmistoa.

Vuoden ei-paini postaaja
Tämä ääni menee ihan fiilispohjalta Mahti Ankalle, joka on ainakin musiikkiaiheissa ja blogissaan viljellyt tasokkaita viestejä. Viime vuoden "vuoden postaaja" ansaitsee kyllä ehdottomasti äänen tässä kategoriassa, varsinkin kun on suhteellisin aktiivinenkin täällä. Muita hyviä ehdokkaita olisi esimerkiksi Kumiorava, Genghis Khan, Hyrkanos, Marshallsaaret, Tirkka jne. Varmaan monia muitakin, mutta ei kaikkea voi muistaa, vaikka ei ole ikääkään vielä paljoa.

Vuoden surkuhupaisin
Vuoden surkuhupaisinta oli Velocityn toisinaan täysin ylimenevä varmuus siitä, kuinka hän on aina oikeassa näissä elektroniikkajutuissa ja jotenkin se semmoinen jatkuva ylimielisyyden paistaminen tyypin viesteistä. Ei siinä, ihan (omassa kategoriassaan) asiapitoisia viestejähän Velo postaa, mutta joskus tuo ylitsemenvä varmuus omassa oikeassaolostaan kyllä ansaitsee tähän ääneni.

Vuoden kuivin
En meinanut tähän keksiä mitään, kun ei mun mielestä nyt esimerkiksi JDub tai Velocity mitenkään kuivia ole.. Varsinkin JDub on aika kaukana kuivasta. Siitä huolimatta, että Areksen kuivuus on jotain aivan erilaista, on Ares liian epäaktiivinen tämän palkinnon saajaksi. TheChosenia taisin jo viime vuonna äänestää, joten annan ääneni viime hetkellä mieleen tulleelle finlaylle. Minua vain jokin tuossa finlayn viestien yleisessä tyylissä ja muutenkin häiritsee juuri semmoisella kuivakkuudellaan.. En osaa paremmin selittää.. ;/

Vuoden tulokas
En jaksa alkaa miettiä pidempään, Machete. Hyviä vaihtoehtoja olisi esimerkiksi Koppis tai Coca ainakin. Ikävän heikkoa kyllä tämä tulokkuus, vaikka aina toisinaan jotain uusia tyyppejä näyttääkin putkahtelevan (mutta harmittavan usein myös katoavan :().

Vuoden kehittynein
En minä kenenkään selvää kehitystä muista. Varmaan useampikin on taas kehittynyt, mutta ei nyt mitenkään niin, että olisi erityisesti silmiin pistänyt. Enkä kyllä ala tässä sen kummemmin miettimäänkään, kun ei mitään selvää ehdokasta tule päähän.

Vuoden mark
Aika heikkoa on markkius tällä foorumilla.. Kanefan viime vuodelta oli ehkä oikeasti yksi parhaista esimerkeistä aika markista tyypistä (ottaen huomioon sen faktan että käy jollain pellepainifoorumilla). Tänä vuonna ollut tosiaan vielä hiljaisempaa, skipataan.

Vuoden smark
Öh.. Risbe. Ollu kyllä tyypin aktiivisuus (varsinkin loppuvuodesta, mutta sille sentään löytyy selitys) aika vähäistä, mutta silti tulee riksa jotenkin mieleen tästä palkinnosta. Monia muitakin hyviä ehdokkaita tämän palkinnon saajaksi löytyy, ja melkein kaikkihan täällä nyt smarkkeja on ;) Ääni silti Risbelle.

Vuoden wannabesmark
2_Good_TNA tai jotain sinne päin. Ei kai tästä nyt ole epäilystäkään?

Vuoden face
Je, kyllä tää on Koppis. Yleisesti niin positiivisella asenteella liikkeellä, että alkaa jo melkein huolestuttaa. Ei kyllä onnistuisi multa. Mutta hyvä, että näitä babyfaceja täältäkin löytyy.

Vuoden heel
Risbe. Sori, Jack ja kumppanit.

Vuoden gimmick
Voiko vuoden gimmick todellakin olla Next Gen- tai Chuck Palumbo-kiihkoilija? Toivoisin, että ei.. Loppusyksystä silmiin pisti Mahti Ankan alastomuudenpuolustelu, joka olisi laajemmassa käytössä voinut ollakin vuoden gimmick. Nyt kuitenkin ääni Jack DiBiaselle yksinkertaisen tyylikkäästi toteutetulla "Evil Moderator"-gimmickillä.

Vuoden musiikkihomo
Mahti Ankalle meni jo vuoden ei-paini postaaja, joten hyvistä musaviesteistä huolimatta tahdon luovuttaa tämän palkinnon jollekin toiselle. Vaihtoehdoiski jäljelle jäävät selvimmin GK ja Kumiorava, josta äänestetään Kumioravaa. Kaikki yllä mainitut kolme ovat tärkeimpiä foorumin musapostaajia (on niitä muitakin), mutta äänestän silti Oravaa keksimättä sen kummempia perusteluja.

Vuoden naaras
Lupasin jo äänestää Popkaa. Ääni olisi mennyt Trisulle, ellei admin olisi mennyt muuttamaan pois Suomen hehkeimmästä kaupungista, Mikkelistä. Joo, olisi täällä muitakin hyviä ehdokkaita palkinnonsaajaksi (Koppis, murzu jne..) mutta äänestetään Popkaa ja yritetään saada sitä samalla aktiivisemmaksi täällä :)

Vuoden paras ulkoasu
Aika meinaa ruveta loppumaan.. No, tässä ei ole kyllä kilpailua. Ainut varteenotettava voittajaehdokas tuntuu tässä olevan vuodesta toiseen Goner poroineen. Muut eivät vain yllä samaan.

Vuoden comeback
No ei näitäkään tänä vuonna kummemmin ole.. Selkeästi paras kuitenkin oli Wankien paluu, joka nyt vissiin vuonna 2007 siis tapahtui. Luotan siihen, että tapahtui, koska en muista mitään muuta paluuta (paitsi JVDS:n).

Vuoden kiista
Varmaankin JDub vs. Muut, joka pyöri ympäri vuoden eri alueilla, eri topiceissa ja eri tyypeillä JDubia vastaan. Ikuisuuskiista, joka ei varmaan lopu koskaan.. Ikävä kyllä.

Vuoden thread
Antaisin äänen muuten Soapboxille, mutta lukuun ottamatta satunnaisia pilkahduksia se on kyllä viime aikoina ollut huolestuttavan heikkotasoinen :( Pitää toivoa, että tänä vuonna Sopaboxin tila kohenisi, mutta ei pidä kyllä luottaa siihen liikaa. Annan äänen sitten vaikka Wrestling Awards 2007 -topicille, jonka enska toteutti alusta loppuun tyylikkäästi ja joka keräsi vieläpä varsin tasokkaita viestejäkin :)

Vuoden blog
Ainut blog, jonka jatkumista oikeasti odotti, oli Gonerin joulukalenteri, joten ei kai tästä pitäisi olla kysymystäkään. Muitakin blogeja tulee aina toisinaan luettua, mutta kyllä Gonerin blogi oli ehdottomasti paras.

Vuoden diary
Örm.. Muutamia hyviä diaryitakin vuoden aikana täältä löytyi, mutta äänestän sen pidemmittä palopuheitta enskan New Attitude Eraa. Hyvää tekstiä, (yleensä) hyvää bookkausta ja monia varsin kekseliäitä ideoita. Kokonaisuudessaan oikein hyvä diary :)

Vuoden uploadaaja
Goner

Vuoden kiihkoilija
Tämä palkinto on kyllä niin selkeästi luotu Velocitylle, että ei kai sitä tähän raaski jättää äänestämättä :P Kyllä Velocityn tasoon verrattuna JDubin Palumbo- ja muiden satunnaiset kiihkoilut ovat aika pientä.

Huh, ehdinpä vielä :D

"Goner" kirjoitti:
Vuoden thread
Hitaasti, mutta varmasti etenevä top100 tietysti. :mrgreen:

Ainiin, sekin :D Kunniaääni top100:lle, kyllä se loppuun asti vedetään.
Äh, ajan- ja inspiraationpuutteen takia en saanut mitään kunnollista päätösgaalaa aikaiseksi. Ongelmaksi muodostui myös se, että koska kategorioita on niin helkkaristi, olisi jokaisen kategorian läpikäymiseen mennyt liian paljon aikaa, eikä kukaan kuitenkaan olisi jaksanut lukea sitä loppuun. Joten tehdään nyt sitten vanhaan tyyliin, eli ilmoitetaan pelkät tulokset. Suluissa äänet.

Vuoden kiihkoilija
1. Velocity (24)
2. JDub (3)
3. Riveni, Wankie, Korn-armeija, Coca, Mahti Ankka (1)

Vuoden uploadaaja
1. Goner (16)
2. Captain Charisma (2)
3. jäbä24, Robert, Jesuli, Mauska (1)

Vuoden diary
1. WWE 2005 - Jay Lasetonin hallinnassa - Kenitys (6)
2. ACRAW - meredith (5)
3. The New Attitude Era ~ WWE 07-08 - enska (3)

Vuoden blogi
1. Gonerin joulukalenteri (7)
2. Idiot Box - Supa (3)
3. Meredithin rautaneito, Cutting Through the Jungle – Machete, The Dark Side of the Wall – Mahti Ankka, jäbän blogi (nimi ei muistu, lieneekö poistunut, kun ei enää löydy listasta?) (2)

Vuoden thread
1. Wrestling Awards 2007 (7)
2. Musiikkimakunne??? (4)
3. Next Generation-konsolit (3)

Vuoden kiista
1. Velocity vs. muu WA (13)
2. JDub vs. muu WA (6)
3. Ric Flair vs. HBK -väittely (5)

Vuoden comeback
1. Wankie (9)
2. JVDS (6)
3. Smark (3)

Vuoden ulkoasu
1. Goner (6)
2. Jack DiBiase (4)
3. Genghis Khan, Mahti Ankka, Wankie, Merovingi, Saimou, Silly Cow (2)

Vuoden naaras
1. meredith (13)
2. Koppis (11)
3. Trisu (4)

Vuoden musiikkihomo
1. Mahti Ankka (19)
2. Genghis Khan (5)
3. Marshallsaaret, Kumiorava (2)

Vuoden gimmick
1. JDub (15)
2. Velocity, Jack DiBiase (7)
3. Whiplash, Gukumatz, Wankie, Kenitys (1)

Vuoden heel
1. Jack DiBiase (18)
2. JDub (4)
3. Riveni (3)

Vuoden face
1. Koppis (11)
2. enska (9)
3. Saimou (2)

Vuoden wannabesmark
1. 2_good_TNA (6)
2. Supa (3)
3. Avoimen porukka, JDub (2)

Vuoden smark
1. Supa (9)
2. Goner (8)
3. Captain Charisma (5)

Vuoden mark
1. Evolution (4)
2. johncena77 (3)
3. JVDS, JDub (2)

Vuoden kehittynein
1. What, Darien Fawks (3)
2. Coca (2)
3. Kumiorava, TheChosen, Supa, Velocity (1)

Vuoden tulokas
1. Machete (14)
2. Flexih, Coca, Ihasafi (2)
3. Evolution, Koppis (1)

Vuoden kuivin
1. Finlay, Velocity (5)
2. Ares (4)
3. Show_Stopper (3)

Vuoden surkuhupaisin
1. JVDS (13)
2. Velocity (6)
3. JDub (5)

Vuoden ei-painipostaaja
1. Velocity (12)
2. Mahti Ankka (8)
3. Genghis Khan (4)

Vuoden postaaja
1. Goner (11)
2. enska (7)
3. Captain Charisma, Jack DiBiase (3)


Vuoden Sauli Niinistö
1. Goner, 4 kategoriaa

Että näin.
Jahas, Velocitylle tuli aika hyvä potti muutamiin kohtiin.
Ja Goner taas vei eniten pystejä, mielenkiintoista. Goner näytti olevan myös tämän foorumin MVP.
Vuoden heel meni oikeaan paikkaan, sillä JDub ei ole vakavasti otettava hahmo, koska vetää juttunsa aivan överiksi. Tosin JDub on sama henkilö kuin Jack DiBiase, joten tälläkään ei nyt niin hirveästi ole väliä.

Ja olisin kyllä kaivannut "vuoden tulokkaaseen" Evgeni Malkinin, sekä "vuoden kehittyneimpään" Sidney Crosbyn, sillä molemmat saivat noissa äänestyksissä kaksi ääntä mieheen.
Ja olisin kyllä kaivannut "vuoden tulokkaaseen" Evgeni Malkinin, sekä "vuoden kehittyneimpään" Sidney Crosbyn, sillä molemmat saivat noissa äänestyksissä kaksi ääntä mieheen.

Ja oli paskuudessaan jotain käsittämätöntä. Yksi huonoimmista läpistä ikinä, joten nassu umppariin.
Gonerin ylivoima yllätti, ottaen huomioon hänen suhteellisen vähäisen aktiivisuutensa. Ei siinä mitään, sehän vain todistaa, että laatu korvaa määrän. Muutenkin ehdottomasti ansaitsi tuon ja hyvä kun saatiin tällä kertaa Vuoden postaajaksi, joku kun vielä postailee tuolla painipuolellakin.

Itse en viitsinyt vaivautua tällä kertaa äänestämään kun tuntui, että kaikki jotka saivat viime vuonna ääneni, jättivät foorumin lähes kokonaan, kun ilmeisesti se tarkoitti heidän elämäntehtävänsä täyttymistä.

Siispä annankin virallisen Jack DiBiase Trophyn koko Alertin painikeskustelijaryhmälle hienosta loppuvuodesta. Toivottavasti kehitys jatkuu tänäkin vuonna ja taso vain nousee.

Ei-painikeskustelijoille puolestaan annan kolme terttua Jacquita banaania.


"Genghis Khan" kirjoitti:
Ja oli paskuudessaan jotain käsittämätöntä. Yksi huonoimmista läpistä ikinä, joten nassu umppariin.

Damn right. Itsehän äänestin Ovechkiniä.
Overkill!!
4 palkintoa.
Vuoden ei paini-postaaja 2007
Vuoden kuivin
Vuoden kiista
Vuoden kiihkoilija

Hah. Aikamoinen palkintoharava.
"Genghis Khan" kirjoitti:
Ja olisin kyllä kaivannut "vuoden tulokkaaseen" Evgeni Malkinin, sekä "vuoden kehittyneimpään" Sidney Crosbyn, sillä molemmat saivat noissa äänestyksissä kaksi ääntä mieheen.

Ja oli paskuudessaan jotain käsittämätöntä. Yksi huonoimmista läpistä ikinä, joten nassu umppariin.

Juttuni oli suorastaan loistava, sillä paskimmat jutut ovat aina niitä parhaimpia.
Damn right. Itsehän äänestin Ovechkiniä.

Ei yhden Vanukkaan ääni paina missään.
"Velocity" kirjoitti:
Aikamoinen palkintoharava.

Harmi vain, että haravoit paskaa.
"Jack DiBiase" kirjoitti:
"Velocity" kirjoitti:
Aikamoinen palkintoharava.

Harmi vain, että haravoit paskaa.


Sinä et sitäkään.
Jees. Velocity ja Goner haravoi aika paljon ääniä. Itse olen ihan tyytyväinen, että tulin kahden muun lisäksi toiselle sijalle Vuoden tulokas kategoriassa. Kiitos äänestäjille ja ONNEA voittajille!
Kiitoksia äänestäjille. Pyrin jatkossakin olemaan foorumin alfanaaras (ähäkutti Velocity) ja ACRAW jatkunee pian kunhan muuttohässäkkä on ohi.
"Velocity" kirjoitti:
"Jack DiBiase" kirjoitti:
Harmi vain, että haravoit paskaa.


Sinä et sitäkään.

Hah. Voi kuule, modet ei täällä juuri muuta teekään
Oho, Kiitokset vain kaikille äänestäjille. Niukasti voitin enskan. Onnittelut kakkossijasta kuitenkin. Ensi vuonna uusi mittelö?
Jaahas, niukasti hävisin meredithille vuoden naaraan tittelin. Minäkin aion ensi vuonna eikun tänä vuonna, no kuitenkin jatkaa aktiivisuuttani foorumilla. (Hahaa, varaudu alfanaaraan tittelin kovaan puolustukseen meredith ) Ja ehkäpä myö voidaan molemmat (ja murzu mukaan!!) saada lisää näkyvyyttä foorumin naispuolisille jäsenille. Sillä tottahan se on, jos tutkitte ketä on äänestetty tänä vuonna noihin titteleihin, niin n. 80-90% kaikista äänien saajista on miespuolisia. Ehkäpä ensi kerralla saataisiin vähän tasoitusta asiaan..
Kaksi kakkos sijaa riittää minulle todella hyvin. Positiivisesti olen yllättynyt, että minua äänestettiin ollenkaan. Kiitokset aivan kaikille äänestäjille ja myös niille, jotka antoivat edes kunniamaininnan. Tulen muistamaan tämän!
Johan pomppas, olen päässyt listoille Korn-armeijan toisena osapuolena. Paremmin kuin osasin odottaa.
"Nero" kirjoitti:
Johan pomppas, olen päässyt listoille Korn-armeijan toisena osapuolena. Paremmin kuin osasin odottaa.


Onneksi ei kuitenkaan Marshallsaaret kerennyt meiltä käsiä katkoa *nielaisu*
No lol. Foorumin taso on ollut viimeiset 3 vuotta täyttä Velocitya. Voi vuotta 2004, kun sain ääniä näissäkin äänestyksissä.
Hitto, nyt en pääse lesoilemaan kiistanalaisesti Vuoden smark ja Vuoden wannabesmark nimityksillä. Noh, ensi vuonna riisutaan tuo toinen vielä pois niin ihan hyvä siitä tulee. Vuoden postaaja meni täydellisen oikeaan paikkaan, Samoin comeback. Eipä tarvitse Wankien lähteä täältä.

Hyvä vuosi oli, ainakin loppuvuosi jos jotain.
"Kameli" kirjoitti:
No lol. Foorumin taso on ollut viimeiset 3 vuotta täyttä Velocitya. Voi vuotta 2004, kun sain ääniä näissäkin äänestyksissä.

"Kameli" kirjoitti:
No lol. Foorumin taso on ollut viimeiset 3 vuotta täyttä Velocitya. Voi vuotta 2004, kun sain ääniä näissäkin äänestyksissä.


Äänestäkää minua, kyllä loppu Velocityn aikakausi.
Jiihaa!! Eipä ollut turhaa spämmäilyni, kun nappasin ylivoimaisesti vuoden surkuhupaisimman tittelin Kiitokset kaikille äänestäjilleni. Osaan ottaa tästä kaiken ilon irti.
Jaa, joku "palkinto" sieltä napsahti näköjään. Samapa tuo. Annan nyt seuraavaksi itselleni sen palkinnon, joka minulle kuuluu.

VUODEN KESKUSTELUPALSTAN HENGISSÄPITÄJÄ -PALKINTO

Ilman minua pitämässä tasoa yllä ja keskustelua elossa, tällä palstalla ei olisi kuin mistään mitään tietämättömiä kakaroita ja musiikista keskustelevia homoja. Pelkästään minun ansiostani Wrestlingalert on tällä hetkellä Suomen kiinnostavin vapaapainia käsittelevä keskustelupalsta, joka on jättänyt totaalisesti varjoon kilpailijansa vapaapaini.com:in. Jos minä en olisi päättänyt karismallani tehdä tästä palstasta taas Suomen ykköstä, olisivat nämäkin vähät hyvät keskustelijat nyt sen toisen palstan riveissä, muutamaa mökkihöperöä luuseria lukuunottamatta. Joten tänä iltana voitte tehdä sen ainoan oikean teon ja muistaa sekä KIITTÄÄ minua iltarukouksissanne. Ilman minua te ette olisi mitään. Ette yhtään mitään.


Vitun pellet.

PS. Urheilukanava otti Smackdownin ohjelmistoonsa minun heille tekemäni ehdotuksen pohjalta.
Mutta joka itsensä ylentää, se alennetaan; ja joka itsensä alentaa, se ylennetään.
– Matteuksen evankeliumi 23:12
"Kameli" kirjoitti:
No lol. Foorumin taso on ollut viimeiset 3 vuotta täyttä Velocitya. Voi vuotta 2004, kun sain ääniä näissäkin äänestyksissä.

Sen sijaan että murjottaa - voi ottaa perseestä kiinni ja tehdä asialle jotain.

Ei täällä enään ole samoja naamoja. Oman ajan postaajat ovat kadonneet... Herrasmiesliiga on kuollut, The King of Hartsin rantit ovat loppuneet, Ares on homo, Tee palloilee missälie, Silly Cow taistelee - mutta pysyy hengissä koneiden avulla, Ässä on alkoholisoitunut, Hyppynen on yltänyt murrosikään, Bushmeister löysi elämän, Jemma enemmän UG kuin ennen, Lappis keikkailee ja käyttää huumeita, omenan lauseen viisaudet ovat kadonneet, Sarppi ja wesnt vaan lesboilevat keskenään, Omega? WTW? Butt-kiss? Ei ole, se olla vain mainos.

Mutta hei, onhan meillä nykyään Velocity, JVDS ja JDub.
"Wankie" kirjoitti:
Ares on homo,


I wish.

Really.

kuva

XKCD rocks.

Tulee kyllä myös väkisinkin mieleen ne ajat, kun minä olin vielä uusi nimimerkki ja silloin minulle vittuiltiin siitä, että en voi koskaan paikata esim. Nahkaa. Aika muokkaa muistojen ytimen kokoa supernovan lailla ja saa aikaan kultaa.

Trivbit: EU-alueella saa laillisesti käyttää kultaa ruuan lisäaineena.
Kyllähän se porukka surullisella tavalla on vaihtunut. Kun itse rekisteröidyin, oli kuuma keskustelu vielä käynnissä ja ainakin osa noista Wankien mainitsemista kavereista mukana - Sen jälkeen se hiljalleen kuolikin. Tai siis ei kuollut, onhan täällä keskustelua tänä päivänäkin, ja onhan keskustelun taso nyt viime vuoden aikana nostanut päätään huomattavasti, ja onhan meillä pari uutta hyvää kirjoittajaa, tai ainakin kehittyneitä. Ei se silti ole samanveroista kuin vuonna 2004, mutta olenpa optimistinen. Viime vuosi oli ihan jees, ja eiköhän tämäkin vuosi vain parane.

Harmillista kun oma vaikutus foorumilla on jäänyt aivan minimaaliseksi. Lähinnä säännöllisin väliajoin tullut kommentoitua jotaan ja vähän keskusteltua, mutta ei minusta koskaan ollut varsinaiseksi postaajaksi. Lähinnä sivustaseuraajan roolissa vietetty koko foorumiaikani, eli kesällä 4 vuotta. Mutta eipä ollut silloin aikanaan tarvettakaan yrittää menoon mukaan kun riitti vaan, että sai lukea asiallista tekstiä.


Joo mitäköhän vittua mä taas selitän
punkkiz on ainakin rientänyt ritarillisesti apuun, kun olen joutunut pulaan Hogan-topicissa.
Haha, siinä mun suurimmat kannanotot tällä foorumilla on ollutkin

No joo, jos nyt ihan totta puhutaan, niin ongelmahan on näiden vuosien aikana ollut lähinnä paini-keskustelussa, mutta se on oleellisesti parantunut jälleen. Yhdessä vaiheesa tuntui, että kaikki foorumin kovimmat postaajat selitti muu keskustelu-alueelle musiikista tai jostain muusta. Ja siihenhän on tietty se luonnollinen syy, että painin katsominen heillä loppui tai vähentyi.

Onneksti tosiaan parempaan suuntaan menossa.
"Wankie" kirjoitti:
Ässä on alkoholisoitunut


Eipä huudella vieraisiin pöytiin, lortto. Jätetään alkkiksen titteli ruuhkatukalle itselleen, täti on ollut yli 3 kk kuivin suin ja matka jatkuu vain o/
"*S*" kirjoitti:
"Wankie" kirjoitti:
Ässä on alkoholisoitunut


Eipä huudella vieraisiin pöytiin, lortto. Jätetään alkkiksen titteli ruuhkatukalle itselleen, täti on ollut yli 3 kk kuivin suin ja matka jatkuu vain o/

Nää oot vaan tulossa vanahaksi, ei sen kummempaa.
"Natumania" kirjoitti:
Nää oot vaan tulossa vanahaksi, ei sen kummempaa.


ehä
Oot sinä. Usko pois. Toinen vaihtoehto on sitten se pahempi eli oot liiaksi mummoutunut seurustellessasi. Ja se ei ole hyvä, ei.
"Wankie" kirjoitti:
Mutta hei, onhan meillä nykyään Velocity, JVDS ja JDub.


Kiitokset. Kukaan ei voi kiistä sitä tosiseikkaa, että olen foorumin yksi kovimmista tällä hetkellä, vaikka todelliset saavutukseni ovat täällä tähän mennessä olleet paskanjauhaminen lisättynä kuuluisalla mukahauskalla huumorillani. Silloin, kun en kirjoita tänne, niin kaikki huomaavat kuinka tasokas tämä foorumi itseasiassa onkin.

Onhan sekin jo aikamoinen saavutus, eikö?

Ja Ares on kyllä niitä miehiä. Se nyt tuskin on mikään uutinen enää.
Kyllä, shaiban taso on varmasti yhtä laadukasta kuin suomi24:ssa. Kiitos tästä.

Homo.
JVDS kastelee housunsa heti kun joku tunnetumpi heebo täällä mainitsee hänen nimensä ja tulee vielä heittämään jonkun nolon voittajapuheen sen jälkeen. Kyllä, on hän edelleen samanlainen.
"Mahti Ankka" kirjoitti:
Kyllä, on hän edelleen samanlainen.

Niinjoo, paitsi yhdellä pikku-pikku-erolla...
Mielenkiintoista, että Awardseissa paljon ääniä saaneista kaksi, JDub ja JVDS ovat molemmat saaneet tiputuksen takaisin Heatiin, ottelemaan jobbereita vastaan.
Onko tällaista tason pudotusta ennen nähty?
"Jack DiBiase" kirjoitti:
Niinjoo, paitsi yhdellä pikku-pikku-erolla...

Nojoo, olin viikon intissä niin en ihan heti päässyt ajan tasalle foorumin tapahtumista.