Vuoden postaaja
Valintani on enska ainakin kahdesta syystä: kirjoittaa asiaa ja pysyy aiheessa.
Vuoden ei-paini postaaja
Omakin paini / ei-paini -rationi on valitettavasti vähäisen seuraamisen johdosta kallellaan ei-painia kohti, mutta korkeimman ration omannee silti Velocity. Laatu hyvin vaihtelevaa.
Vuoden surkuhupaisin
Innokas trollailija, joka tunnetaan tällä foorumilla nimellä JDub.
Vuoden kuivin
Sopivalla hetkellä paluun tehnyt Ares tietysti.
Vuoden tulokas
Tässä kategoriassa vahvimmilla on selvästi Machete. Hänen postauksiaan on aina ilo lukea.
Vuoden kehittynein
Koska en ole ollut koko vuotta aktiivinen, jätän tämän kohdan tyhjäksi.
Vuoden mark
Valintani kohdistuu JVDS:n "toiseen tulemiseen", joka on alkanut jo vähitelleen syömään miestä.
Vuoden smark
En äänestä nytkään itseäni, koska parin vuoden takainen smarkkiudentynkäni on vähemmän aktiivisen seuraamisen takia päässyt rapistumaan. Sen sijaan Gonerin smarkkius tulee ensimmäisenä mieleen tämän kategorian vahvimpana.
Vuoden wannabesmark
Tämän kohdan vie ilman muuta hyvin vahvasti trollilta haiskahtava 2_good_tna.
Vuoden face
enska. Eniten asialinjalla liikkuva ei-provoilija.
Vuoden heel
Hänen hulvaton ja osuva Duke Nukem Forever -vertauksensa sai minut kiinnittämään huomiota hänen heel-statukseensa ja hänen linjansa on pitänyt mainiosti sen jälkeenkin. Äänestän Riveniä.
Vuoden gimmick
Velocity med PS3.
Vuoden musiikkihomo
En ole seurannut musiikkikeskusteluja.
Vuoden naaras
Sephiroth on nainen, näkeehän sen jo ulkonäöstäkin. Ja laadukkaista postauksista. Ääneni meredithille.
Vuoden paras ulkoasu
Ei turhaa allekirjoitusta ja foorumin tyylikkäin avatar. Kyseessä on Saimou.
Vuoden comeback
Tässä äänestän itseäni, siis Smarkia. It's good to be back!
Vuoden kiista
Asiallisesta asiattomaan, offtopicista aiheeseen, NextGen-konsolit.
Vuoden thread
Oma suosikkini on hitaasti edennyt, mutta välillä paljonkin mielenkiintoista asiaa ja mielipiteitä sisältävä Top 100 -lista.
Vuoden blog
En harrasta..
Vuoden diary
.. ja vielä vähemmän näitä.
Vuoden uploadaaja
Ei liene yllätys, että Goner vie tämän kirkkaasti.
Vuoden kiihkoilija
Tämän olisi voinut nimetä myös vuoden Velocityksi.
Valintani on enska ainakin kahdesta syystä: kirjoittaa asiaa ja pysyy aiheessa.
Vuoden ei-paini postaaja
Omakin paini / ei-paini -rationi on valitettavasti vähäisen seuraamisen johdosta kallellaan ei-painia kohti, mutta korkeimman ration omannee silti Velocity. Laatu hyvin vaihtelevaa.
Vuoden surkuhupaisin
Innokas trollailija, joka tunnetaan tällä foorumilla nimellä JDub.
Vuoden kuivin
Sopivalla hetkellä paluun tehnyt Ares tietysti.
Vuoden tulokas
Tässä kategoriassa vahvimmilla on selvästi Machete. Hänen postauksiaan on aina ilo lukea.
Vuoden kehittynein
Koska en ole ollut koko vuotta aktiivinen, jätän tämän kohdan tyhjäksi.
Vuoden mark
Valintani kohdistuu JVDS:n "toiseen tulemiseen", joka on alkanut jo vähitelleen syömään miestä.
Vuoden smark
En äänestä nytkään itseäni, koska parin vuoden takainen smarkkiudentynkäni on vähemmän aktiivisen seuraamisen takia päässyt rapistumaan. Sen sijaan Gonerin smarkkius tulee ensimmäisenä mieleen tämän kategorian vahvimpana.
Vuoden wannabesmark
Tämän kohdan vie ilman muuta hyvin vahvasti trollilta haiskahtava 2_good_tna.
Vuoden face
enska. Eniten asialinjalla liikkuva ei-provoilija.
Vuoden heel
Hänen hulvaton ja osuva Duke Nukem Forever -vertauksensa sai minut kiinnittämään huomiota hänen heel-statukseensa ja hänen linjansa on pitänyt mainiosti sen jälkeenkin. Äänestän Riveniä.
Vuoden gimmick
Velocity med PS3.
Vuoden musiikkihomo
En ole seurannut musiikkikeskusteluja.
Vuoden naaras
Sephiroth on nainen, näkeehän sen jo ulkonäöstäkin. Ja laadukkaista postauksista. Ääneni meredithille.
Vuoden paras ulkoasu
Ei turhaa allekirjoitusta ja foorumin tyylikkäin avatar. Kyseessä on Saimou.
Vuoden comeback
Tässä äänestän itseäni, siis Smarkia. It's good to be back!
Vuoden kiista
Asiallisesta asiattomaan, offtopicista aiheeseen, NextGen-konsolit.
Vuoden thread
Oma suosikkini on hitaasti edennyt, mutta välillä paljonkin mielenkiintoista asiaa ja mielipiteitä sisältävä Top 100 -lista.
Vuoden blog
En harrasta..
Vuoden diary
.. ja vielä vähemmän näitä.
Vuoden uploadaaja
Ei liene yllätys, että Goner vie tämän kirkkaasti.
Vuoden kiihkoilija
Tämän olisi voinut nimetä myös vuoden Velocityksi.
ainoa oikea vaihtoehto. Mutta tosiaan hän ei ole postannut aikoihin, joten annan ääneni jollekin aktiiviselle käyttäjälle, joka saa luvan olla nyt Silly Cow. Hän kun on sitä porukkaa mm. GK:n, Kenityksen, Ässän ja Wankien (ennen tätä päivää) kanssa, joilla on ollut sama hyvä heille sopiva avatar pitkään. Sitä arvostan, joten en omaanikaan aio ikinä vaihtaa lopullisesti jouluavataria ja ehkä joskus mieleen tulevia lyhyitä kokeiluja lukuunottamatta. Ehkä yllätysnimenä täytyy mainita JunkyardHog, jonka avatar on yksi suosikeistani, mutta ehkä muuten olisi parantamista. Tällä foorumilla on suhteellisen hyvä taso avatareissa, joten toivon vain, että kaikki sopivan löydyttyä malttaisivat pitää sitä pitkään siten, että avatar ja nick tulisivat muille tutuksi ja turvalliseksi yhdistelmäksi. Esim. Kumioravalle ei vielä heru ääntä tässä, mutta melkeinpä ennustaisin häntä yhdeksi voittajasuosikeista ensi vuonna, jos malttaa pitää tuon. Ulkoasu kun on muutenkin kohdallaan.