Foorumiarkisto

← Painijat

Mike "The Miz" Mizanin

En löytänny ainuttakaan keskustelua tästä ECW:n herkkupalasta (naisen näkökulma ), joten päätin lisätä tälläisen keskustelu aiheen, kuin The Miz.
Olisi kiva lukea mielipiteitänne tästä hyvin persoonallisesta ja räiskyvästä henkilöstä, jonka painia on ilo seurata!
Tulen kirjoittelemaan omia mielipiteitäni lisää The Miz:istä ja muistakin painijoista.
Mutta ensin olisi ihan kiva lukea mitä muut ovat mieltä Mike Mizanista (sekä tietysti muistakin painijoista) ja tottahan toki saatte kirjoittaa minulle suoraan ja olisi ilo lukea niitä suoraan profiilini "postilaatikosta"


-Cristaa
Mike Mizanin. Tämä tyyppi jäi mieleen vuoden 2004 Tough Enough kilpailussa. Taisipa jäädä kakkoseksi entiselle UFC-ottelijalle Daniel Puderille. Josta ei sittemmin ole kuultu sanan puolikastakaan.

Sanotaan nyt vaikka näin: Miz on toki edistynyt painissaan ja hänen parittaminen Morrisonin (joka btw. on lajin tulevaisuus) kanssa oli loistava veto. Hänen rinnallaan kehnohkokin painija, kuten Miz näyttää kohtuullisen hyvältä.

Enpä usko Mizaninin mitään suurta urallaan saavuttavan, mutta mielipiteeni hänestä ovat viimeisen puolen vuoden aikana muuttuneet positiivisemmiksi. Yhteen aikaan pidin häntä koko WWE:n turhimpana jätkänä, mutta nyt kun hänelle on fiksua käyttöä keksitty, niin siinähän tuo menee. Antipatia ei nouse niin suureksi, kun Miz painii pääasiallisesti aina tagmatseissa.
"What" kirjoitti:
Mike Mizanin. Tämä tyyppi jäi mieleen vuoden 2004 Tough Enough kilpailussa. Taisipa jäädä kakkoseksi entiselle MMA-ottelijalle Daniel Puderille. Josta ei sittemmin ole kuultu sanan puolikastakaan.


Vaikka tämä nyt ei Puder topic olekkaan niin päätin tämän asiavirheen korjata. Puder ei siis koskaan ole UFC:ssä otellut. Lisäksi Puder esiintyi muutamassa ROH tapahtumassa viime vuoden lopulla, sekä tämän vuoden alussa. Taitaapi mies esiintyä myös tällä viikolla debytoivassa Rising Above PPV:ssä.
"Captain Charisma" kirjoitti:
"What" kirjoitti:
Mike Mizanin. Tämä tyyppi jäi mieleen vuoden 2004 Tough Enough kilpailussa. Taisipa jäädä kakkoseksi entiselle MMA-ottelijalle Daniel Puderille. Josta ei sittemmin ole kuultu sanan puolikastakaan.


Vaikka tämä nyt ei Puder topic olekkaan niin päätin tämän asiavirheen korjata. Puder ei siis koskaan ole UFC:ssä otellut. Lisäksi Puder esiintyi muutamassa ROH tapahtumassa viime vuoden lopulla, sekä tämän vuoden alussa. Taitaapi mies esiintyä myös tällä viikolla debytoivassa Rising Above PPV:ssä.


OK. Kiitokset korjauksesta, ei ole niin tarkkaan vapaaottelua tullut seurattua, etteikö tuollaisia lispahduksia joskus sattuisi.
Pakko sanoa että tämä alunperin ärsyttävä reality tähti on kehittynyt mukavasti. Häntä on nykyään jopa ilo seurata vai johtuuko se vaan siitä että hän on joukkueena yhden WWEn karismaattimimmista painijoista, John Morrisonin kanssa.
"Super-RKO!" kirjoitti:
Pakko sanoa että tämä alunperin ärsyttävä reality tähti on kehittynyt mukavasti. Häntä on nykyään jopa ilo seurata vai johtuuko se vaan siitä että hän on joukkueena yhden WWEn karismaattimimmista painijoista, John Morrisonin kanssa.


WHAT? John Morrison mukmas WWEn karismaattisimpia? Huh huh. Mies on epävarma mikissä, epävarma promoissaan ja segmenteissään. Onneksi nykyään on ne pilotit silmillä että edes jotenkuten saa esitettyä asiansa uskottavasti, mutta ääni hapuilee yhä ja uhkuu epävarmuutta ja epäaitoutta. Siinämielessä kyllä löytyy karismaa, ettei hänen edes tarvitsisi puhua sanaakaan, mutta kun miehelle mikki isketään kouraan, hajoaa sekin illuusio karismasta lopullisesti.
C'mon hei. 5 viestiä tullut ja juttua on jo 3 eri painijasta. Koittakaas nyt edes hiukan yrittää pysyä aiheessa ja keskustella muista painijoista omissa topikeissaan. Ei noita viitsi siirtämäänkään lähteä, kun ne ovat yleensä puoliksi on- ja puoliksi off-topikkia.
Luultavasti koko WWE:n ärsyttävin tyyppi tällä hetkellä, eli toisin sanoen vetää roolinsa helvetin hyvin ja hitosti parempi esim. Morrisonia mikissä. Jossain vaiheessa toivoisin kyllä feudia noiden kahden välille, mutta en sitten tiedä kumpi facen roolissa toimisi, Miz sentään taisi jonkinlainen tweener hetken aikaa olla... Mutta joo, selkeesti kehätaidoissakin kehittynyt parin viime vuoden aikana, mutta tiedä sitten kuinka paljon vielä pystyy petraamaan.
Mizanin on parantanut otteitaan huomattavasti viime aikoina. Tosiaan, Smackdown kausi oli hirveää katsottavaa ja KUUNNELTAVAA. Kuka oikeasti jaksoi innostua jostain "HooRaah!" huudoista? "Hoorah" "You Suck!".

ECW aikana, alku oli kauheata. En tosiaankaan pitänyt tästä Chickmagnet /w. Extreme Expose vs. Balls Mahoney feudista. Silloin suorastaan vihasin Miziä enemmän kuin ketään. Mutta, kun hän liittoutui "Tuesday Night Delight" "Shaman Of Sexy" John Morrisonin kanssa, osakkeet nousivat silmissäni! Hän ihan oikeasti on tällä hetkellä ECW´n ykkösmiehiä Morrisonin ja CM Punkin rinnalla.
Okei okei.. myönnetään eihän The Miz mikään maailman paras painia ole, mutta kyllähän on kehittynyt paljon alkuajoista, mikä on tietysti hieno juttu.
Kyllä Mikella on viellä matkaa esim WWE.n raskaan sarjan maailman mestariksi, mutta kyllähä Mizanista osiihen olisi kunhan vain pysyy lujana ja treenaa.. jotenki olen saanut tästä henkilöstä sellaisen käsityksen että hän on ponnahtanut pinnalle liian nopeati, ei siinä mielessä että Mikella olisi noussut se keltainen neste päähän vaan siinä mielessä että hänelle yritetään laittaa liikoja heti alkuu, ei kukaa voi olla seppä syntyessään.

-Cristaa
"Cristaa" kirjoitti:
Okei okei.. myönnetään eihän The Miz mikään maailman paras painia ole, mutta kyllähän on kehittynyt paljon alkuajoista, mikä on tietysti hieno juttu.
Kyllä Mikella on viellä matkaa esim WWE.n raskaan sarjan maailman mestariksi, mutta kyllähä Mizanista osiihen olisi kunhan vain pysyy lujana ja treenaa.. jotenki olen saanut tästä henkilöstä sellaisen käsityksen että hän on ponnahtanut pinnalle liian nopeati, ei siinä mielessä että Mikella olisi noussut se keltainen neste päähän vaan siinä mielessä että hänelle yritetään laittaa liikoja heti alkuu, ei kukaa voi olla seppä syntyessään.

Usko unelmiisi.
Miz voi voittaa korkeintaan ECW:n mestaruuden, jos otetaan huomioon se, että vyön arvo säilyy nykyisellä tasollaan. Muuta WWE:n maailmanmestaruutta hän ei tule koskaan voittamaan.
Luultavasti tuo ECW:n mestaruuskin on hänelle liikaa.
Itse en ole erityisemmin pitänyt kyseisestä hemmosta, enkä pidä oikeastaan vielläkään. Mizillä on edelleen ne samat naurettavat värikkäät shortsinsa, jotka eivät tuo hänelle uskottavuutta ollenkaan. Varsinkin alkuaikoina se jotenkin sekopäinen imago, juuri ne HOORAAH-huudot ja sitten vielä chick magnet? Jokin onnneton naistenmies-gimmick yrityskö? Enkä tiedä tuosta nykytilanteestakaan, tag team-kuvioissa häiskä toimii Morrisonin kanssa jotenkuten, mutta ei hänestä olisi edes single-painijaksi (saati sitten ECW-mestariksi) ainakaan tuolla nykyisellä tyylillään. Gimmick ja tyyli vaihtoon, hieman promo-taitoja lisää, ja sitten voisi olla hieman katseltavampi painija.
Ei tuo Miz oikein iske, mutta täytyyhän se myöntää, että kyllä hän on jonkun verran jo kehittynyt painimisesa. Hänen vanha gimmick oli toivoton, onneksi nykyään hän on ihan normaali perus heel, ilman mitään erikoisempaa gimmickiä. Tagteam mestaruus sopii hänelle kylläkin ihan hyvin, ja Morrison vetää hommansa myös hyvin. Eli hyvä tagteam.
Laitanpa nyt tänne ketjuun. Käykäähän katsomassa WWE.comista Dirt Sheetin kaksi viimeistä jaksoa! Miz ja Morrison vetävät aussi- ja irkkuaksenteilla. Comedy GOLD!
"Darien Fawks" kirjoitti:
Laitanpa nyt tänne ketjuun. Käykäähän katsomassa WWE.comista Dirt Sheetin kaksi viimeistä jaksoa! Miz ja Morrison vetävät aussi- ja irkkuaksenteilla. Comedy GOLD!

Tuo taisikin olla 21. (?) jakso, olen itse katsonut jokaisen Youtubesta lauantaisin, kun ne sinnekin sattuvat ilmestymään.

Osaatteko auttaa, mitkä voisivat vaikuttaa siihen etten voi katsoa WWE.comista videoita, ennen olen siihen pystynyt ja kaiken pitäisi olla vieläkin kunnossa?
Oletko ladannut uusimman windows media playerin?
"FlameSnoopy" kirjoitti:
Oletko ladannut uusimman windows media playerin?

Latasin uusimman Media Playerin juuri, kun uudelleen asensin tietokoneeni uudelleen. Yhdenkään tiedoston ei olisi pitänyt hävitä minnekkään, ja tähän asti kaikki joiden pitikin jäädä on löytynyt.

Voisiko olla joitain muita ohjelmia, joita vaaditaan?
"Jani Panos" kirjoitti:
"Darien Fawks" kirjoitti:
Laitanpa nyt tänne ketjuun. Käykäähän katsomassa WWE.comista Dirt Sheetin kaksi viimeistä jaksoa! Miz ja Morrison vetävät aussi- ja irkkuaksenteilla. Comedy GOLD!

Tuo taisikin olla 21. (?) jakso, olen itse katsonut jokaisen Youtubesta lauantaisin, kun ne sinnekin sattuvat ilmestymään.

Osaatteko auttaa, mitkä voisivat vaikuttaa siihen etten voi katsoa WWE.comista videoita, ennen olen siihen pystynyt ja kaiken pitäisi olla vieläkin kunnossa?


Joskus omalle kohdallenikin on sattunut semmoinen, että siihen tulee ilmoitus "hankitaan mediankäyttö oikeutta" tjn. No, vika ei varmaan ole siinä, vaan oletkos katsonut että olet asentanut Adobe Flash Player 9:sin sen jälkeen kun asensit tietokoneesi uudelleen? En tiedä, tai keksi sen enempää ratkaisuja. Katso ainakin, että onko sinulla asennettu tuo Flash Player.
"Markka" kirjoitti:
"Jani Panos" kirjoitti:
"Darien Fawks" kirjoitti:
Laitanpa nyt tänne ketjuun. Käykäähän katsomassa WWE.comista Dirt Sheetin kaksi viimeistä jaksoa! Miz ja Morrison vetävät aussi- ja irkkuaksenteilla. Comedy GOLD!

Tuo taisikin olla 21. (?) jakso, olen itse katsonut jokaisen Youtubesta lauantaisin, kun ne sinnekin sattuvat ilmestymään.

Osaatteko auttaa, mitkä voisivat vaikuttaa siihen etten voi katsoa WWE.comista videoita, ennen olen siihen pystynyt ja kaiken pitäisi olla vieläkin kunnossa?


Joskus omalle kohdallenikin on sattunut semmoinen, että siihen tulee ilmoitus "hankitaan mediankäyttö oikeutta" tjn. No, vika ei varmaan ole siinä, vaan oletkos katsonut että olet asentanut Adobe Flash Player 9:sin sen jälkeen kun asensit tietokoneesi uudelleen? En tiedä, tai keksi sen enempää ratkaisuja. Katso ainakin, että onko sinulla asennettu tuo Flash Player.

Juu, ei ollut kyse siitä. Jos aikaisemmin ei löytynyt AFP9:ää niin nyt löytyy. Videot eivät toimi siltikään. Aina, kun painan play videon ladattua niin tulee todella nopeaan ne tekstit kuten pitäisikin "yhdistetään mediaa", jne., mutta aivan kuin video pikakelattaisiin silmänräpäyksessä läpi ja katsottu. Ei auta vaikka koittaisin katsoa uudelleen. Toivotonta.
Jäbä kyseli Royal Rumble-topicissa, että miksi en pidä Mizistä. Jotta Rumble-topic ei täyty turhasta spämmistä, siirretään keskustelu siis aiheeseen, jossa Mizistä on syyta puhua.

Moni varmasti luulee tällä foorumilla, että vihaan Miziä, mutta asia ei ole oikeastaan näin. En vihaa Mizia niinkään painijana, vaan vihaan sitä, että hän on esteenä John Morrisonin urakehitykselle.

Kyllä, Miz on kehittynyt kehässä ja hänellä on mikkitaitoja, mutta Mizin ikuinen ongelma tulee olemaan se totaalinen karisman puute. Miz osaa toki sylkeä sanoja mikkiin kohtuu sujuvasti ja osaa olla parhaimmillaan jopa hauska, mutta silti hänen promoista puuttuu se tietynlainen asenne ja tunteiden mukana meneminen, jota showpaini-scenessä vaaditaan. Miz vain vetää ne kaikki lauseet samalla tavalla kuin kuka tahansa tv-juontaja, jolloin niistä ei paista sitä tietynlaista intohimoa, jota hyvään promoon vaaditaan. Ne eivät saa minussa mitään reaktiota aikaan, vaan hänen lauseensa kuullostavat lähinnä surkean koomisilta.

Minusta Mizia kuvaa parhaiten sana "uncool". Kun Miz saapuu rampille cooliuden perikuvan, John Morrisonin, kanssa, minua oikeasti säälittää katsoa Mizin väkisinväännettyjä tuuletuksia, ja äärimmäisen uncoolilta näyttäviä liikehdintöjä. Eikö ketään oikeasti häiritse, kun näkee Morrisonin ja Mizin vetämässä samaanaikaan bravuurejaan? Minusta Miz näyttää siinä tilanteessa joka kerta todella typerältä. Kun Miz seisoo hirveässä hattu ja pikkupojan shortsit-asukokonaisuudessaan Morrisonin rinnalla, hänen pitäessä päällään upeaa Hollyood-asukokonaisuutta minua vituttaa nähdä Miz siinä heilumassa ylimääräisenä, kun Morrison voisi oikeastii ryöstää koko show'n säteilyllään.

Mizin heikkoudet tulevat siis parhaiten esiin juuri silloin, kun hän on samaanaikaan kehässä Morrisonin kanssa. Se nyt vain on kylmä totuus, että Morrison on niin saatanan cool ja karismaattinen kaveri, että Mizin täysin karismaton ja uncool olemus saa hänet näyttämään totaalisen naurettavalta. Ja se, se niin suuri uncoolius saa minut inhoamaan Mizia.

Mikä Mizin vihaamista lisää on se mainitsemani Morrisonin urakehityksen häiritseminen. Morrison vain ei voi saada sitä ansaitsemaansa huomiota ja kehitystilaa, kun hän joutuu joka paikassa olemaan Mizin kaltainen karismattomuus rinnallaan. Miksei Morrisonia vain voitu pitää ECW-mestaruuden perässä, vetämässä niitä loppunhiottuja promoja loistavan Jim Morrison-gimmickin kanssa? Miksi Morrison piti pudottaa surkeaan tag team-divisionaan tylsäksi hahmoksi jonkun täysin potentiaalittoman Mizin kanssa? Sitä en ymmärrä, ja se saa minut vielä enemmän inhoamaan Miziä. Toki tämä on bookerien päätös, mutta Miz se kuitenkin sen Mizorrisonin toisena osapuolena esiintyy vetämässä niitä karismattomia muka hyviä promoja ja esittelemässä niitä uncooleja tuuletuksiaan.

Jos Miz saataisin pois häiritsemästä Morrisonia voisin ehkä jopa pitää hänestä esim. midcard-haastajana, mutta se ei kuitenkaan poista sitä faktaa, että Mizissä ei koskaan tule olemaan potentiaalia juuri tuon totaalisen karisman puuttumisen ja tietyn "uncooliuden" takia. Edelleenkään, hyvät mikkitaidot ja karisma eivät ole sama asia. Miz on hyvä esimerkki painijasta, joka omaa hyvät mikkitaidot, muttei tippaakaan karismaa. Minulle Miz tulee ikuisesti olemaan se reality-tähti, joka kovasti yrittää kehittyä ja nousta potentiaaliseksi nimeksi, mutta se ei koskaan toteudu. Karismaattisuutta ei vain voi kehittää. Sitä joko on tai ei ole, ja Mizillä sitä ei ole, valitettavasti.

Olen puhunut.
Miz karisman puutteessa?!?! Morrison karismaattisempi?!?! Kuka tahansa, joka omistaa sixpäkin voi pukeutua turkikseen ja aurinkolaseihin näyttääkseen coolilta. Ja kyllä, Morrison on cool, mutta että olisi karismaattisempi kuin Miz? Jos kuuntelee tarkasti, Morrison jää pahastikkin vielä Mizin karisman jyräämäksi. Ja se että Morrison on tänä päivänä noinkin karismaattinen, on juuri Mizin ansiota. Kyllä Miz on kohentanut Morrisonin itsevarmuutta ja asennetta, koska sitä löytyy reilusti enemmän Mizanilta.

Ja tästä alkaa pieni bashaus.
Jos puhutaan väkisin väännetyistä eleistä ja tuuletuksista, kääntyvät omat silmäni heti MVP'n puoleen. Siinä on yksi hyvä esimerkki väkisin väännetyistä "leuhotteluista". Ja se siitä MVP bashauksesta sitten.

Tosiasia on kuitenkin se, että ilman Miziä, Morrisonin itseluottamus ja asenne varmistaisivat hänelle täyteläisen midcard paikan, josta ei ole nousua sen korkeammalle. Mutta myös se on tosiasia että Morrison on se osapuoli joka jatkaa tästä joukkueesta taipalettaan korkealle, kun taas Miz on ikuinen midcard vääntäjä.
SOS tietenkin olettaa, että jokaisella painijalla tulisi olla The Rockin ja Steve Austinin kaltaista hohtoa promoissaan. Itse en kyllä ymmärrä miksi, sillä kun kyseessä on juuri The Miz, ei mies tarvitse mitään ylimääräistä attitude karismaa pitääkseen hyvän, uskottavan ja humoristisen promon, sillä karismaa on juuri sen verran, että tämän pystyy ottamaan vakavasti ja kun katsotaan vielä kehäänkin, hän voittaa enemmän kuin häviää, joten miksi mies ei pystyisi olla kokonaisuutena uskottava henkilö, vaikka katsottaisiinkin hänen metrohiuksiinsa.

Minusta Mizia kuvaa parhaiten sana "uncool". Kun Miz saapuu rampille cooliuden perikuvan, John Morrisonin, kanssa, minua oikeasti säälittää katsoa Mizin väkisinväännettyjä tuuletuksia, ja äärimmäisen uncoolilta näyttäviä liikehdintöjä. Eikö ketään oikeasti häiritse, kun näkee Morrisonin ja Mizin vetämässä samaanaikaan bravuurejaan? Minusta Miz näyttää siinä tilanteessa joka kerta todella typerältä. Kun Miz seisoo hirveässä hattu ja pikkupojan shortsit-asukokonaisuudessaan Morrisonin rinnalla, hänen pitäessä päällään upeaa Hollyood-asukokonaisuutta minua v***ttaa nähdä Miz siinä heilumassa ylimääräisenä, kun Morrison voisi oikeastii ryöstää koko show'n säteilyllään

Mitä helvetin väliä sillä on, että joukkuetoveri onkin käytännössä coolimpi kuin itse The Miz? Mitä helvetin väliä sillä on, että Morrisonin liikehdintä ei ärsytä sinua samalla tavalla kuin Mizin, jossa ei ole hahmoa ajatellen mitään väärää. Miz tuskin on itse päättänyt asemastaan joukkueessa ja voisin vaikka lyödä vetoa, että ilman tuota rumaa hattua mies olisi sinustakin hiukan paremmassa asemassa. Käyttäähän Mike ne samat tuuletuksensa joka kerta, mutta miksi vaihtamaan niitä, kun niistä on muodostunut tietynlainen osa tuota loistavaa joukkuetta?

Mizin ja Morrisonin karismaatisuudet eivät edes ole samalla mittapuulla, sillä John vetää ne promot juuri sillä tavalla kuin kuvailit Mizin tekevän. ''Tylsä tv-toimittajamainen rooli'' tuskin kuvaa parhaiten kumpaakaan näistä, mutta omalla tavallaan vaikka Morrisonilla onkin parempi psykologia ja lentävä liikearsenaali, ei se tee hänestä kehäkarismaattista sen enempää kuin Mizistäkään, joka juuri sillä karismallaan runnoo vastustajansa maahan käyttämällä kuitenkin samalla erilaisia lukkoja ja parhaassa tapauksessa jopa hyppyjä. En näe mitään estettä kummankaan uranousemiselle ollessaan saman joukkueen vaikutusalaisena, sillä kyllä tuokin aikanaan rikotaan.
Monet eivät ehkä käsittäneet pointtiani, mutta lähdetään sitten purkamaan tätäkin niihin pieniin palasiin.

"Nickeldeon" kirjoitti:
Miz karisman puutteessa?!?! Morrison karismaattisempi?!?! Kuka tahansa, joka omistaa sixpäkin voi pukeutua turkikseen ja aurinkolaseihin näyttääkseen coolilta. Ja kyllä, Morrison on cool, mutta että olisi karismaattisempi kuin Miz? Jos kuuntelee tarkasti, Morrison jää pahastikkin vielä Mizin karisman jyräämäksi. Ja se että Morrison on tänä päivänä noinkin karismaattinen, on juuri Mizin ansiota. Kyllä Miz on kohentanut Morrisonin itsevarmuutta ja asennetta, koska sitä löytyy reilusti enemmän Mizanilta.


Tästä olen sataprosenttisen erimieltä. Morrison jää ehkä vielä mikkitaidoissa Miziä jälkeen, mutta kun puhumme karismasta, on Miz kaukana takana. Kuten jo aikaisemmin sanoin, hyvät mikkitaidot eivät automaattisesti tarkoita, että painijalla on karismaa. Karismaan kun oikeastaan kuulu kaikki mitä painija tekee. Hyvät ilmeet, persoonalliset eleet, jopa pelkkä kävely kehään saattaa saada aikaan jumalattoman ekstaasi-tilan, mikäli painija on äärimmäisen karismaattinen. Tähän, tähän ei vaadita jumalaisia mikkitaitoja, vaan äärimmäisen suurta karismaa.

En tiedä sinusta, mutta kun minä ainakin katson Dirt Sheetin alkutervehdykset, minusta Miz jää niin pahasti Morrisonin varjoon, kuin vain voi jäädä. Kun Miz huutaa: "And I'm your chick magnet, DA MIZ", minua alkaa automaattisesti vituttamaan, sillä Miz kuullostaa ihan helvetin naurettavalta. Morrisonilla saattaa olla epävarmuutta puhuessaan mikkiin, mutta silti siitä kaikesta epävarmuudesta huolimatta Morrison pystyy korvaamaan sen todella suurella karismallaan, joka huutaa sanaa "cool".

"Nickeledeon" kirjoitti:
Tosiasia on kuitenkin se, että ilman Miziä, Morrisonin itseluottamus ja asenne varmistaisivat hänelle täyteläisen midcard paikan, josta ei ole nousua sen korkeammalle. Mutta myös se on tosiasia että Morrison on se osapuoli joka jatkaa tästä joukkueesta taipalettaan korkealle, kun taas Miz on ikuinen midcard vääntäjä.


Tosiasia on kylläkin se, että ilman Miziä Morrison oli WWE:n kiinnostavimpia tapauksia, ja yksi selkeitä tulevaisuuden Main Eventerejä. Heti kun Morrison laitettiin taggaamaan Mizin kanssa, tuli hänestä... kyllä, hänestä tuli tylsä! Morrisonista hävisi se kaikki hohto, kun hän alkoi saapumaan rampille yhdessä naurettavalta näyttävän ja täysin "uncoolin" Mizin kanssa. Morrison ei saanut enää mahdollisuutta todistaa taitojaan, ja hallita ECW:tä loppuunhiotuilla rokki stara-promoillaan, vaan hänet laitettiin WWE.comiin hostaamaan hölmöä ohjelmaa karismattoman Mizin kanssa jollain tapaa melko typerälläkin huumori-gimmickillä. Itse ainakin pidin enemmän siitä coolista rokkari Morrisonista, kuin tästä Dirt Sheet hupsuttelijasta.

"Coca" kirjoitti:
SOS tietenkin olettaa, että jokaisella painijalla tulisi olla The Rockin ja Steve Austinin kaltaista hohtoa promoissaan. Itse en kyllä ymmärrä miksi, sillä kun kyseessä on juuri The Miz, ei mies tarvitse mitään ylimääräistä attitude karismaa pitääkseen hyvän, uskottavan ja humoristisen promon, sillä karismaa on juuri sen verran, että tämän pystyy ottamaan vakavasti ja kun katsotaan vielä kehäänkin, hän voittaa enemmän kuin häviää, joten miksi mies ei pystyisi olla kokonaisuutena uskottava henkilö, vaikka katsottaisiinkin hänen metrohiuksiinsa.


Ööh, okei en todellakaan ajattele, että jokaisen pitäisi olla samanlainen promottaja kuin The Rockin tai Stone Coldin. Juurihan tässä olen koko ajan puolustanut mikissä hieman epävarmaa Morrisonia, sillä hän on karismaattinen ja "cool" kaveri, siitäkin huolimatta, että hänen promoissaan ei ehkä sanota viittäkymmentä sanaa kymmenessä sekunnissa. Silti minä pidän Johnin promoista, sillä hän on niin karismaattinen ja kiinnostava henkilö.

Ja mikä vitun Attitude-karisma? Siis eihän Triple H:kaan ole yhtä karismaattinen kuin The Rock, mutta silti pidän hänestä ihan hemmetin paljon. Mizin promot nyt eivät vain näin lapsellisesti sanottuna "kuullosta hyvältä". Toki Miz voidaan bookata uskottavaksi, mutta se ei poista sitä faktaa, että Mizin promot saavat minussa aikaan lähinnä vain vitutusta, varmaankin juuri sen takia, että niistä paistaa läpi se tietynlainen karismattomuus, väkinäisyys (en halua kuulla yhtään kommenttia, että Hennigan on väkinäinen mikissä) ja se paljon tässä nyt puhumani uncooleus. Tuollaisella gimmickillä pitäisi oikeasti olla "cool", näyttääkseen hyvältä ja viihdyttääksen, mutta kun Miz hölmöillä huudahduksillaan, uncoolilla attirellaan (joo, suunnittelijoiden vika) ja naurettavilla hiuksillaan (joo, kampaajan vika) ei vain ole sitä! Siis, jos jokainen miehen ele, ilme, huudahdus, liike vituttaa, en nää mitään syytä olla haukkumatta häntä karismattomaksi.

"Coca" kirjoitti:
Mitä h**vetin väliä sillä on, että joukkuetoveri onkin käytännössä coolimpi kuin itse The Miz? Mitä h**vetin väliä sillä on, että Morrisonin liikehdintä ei ärsytä sinua samalla tavalla kuin Mizin, jossa ei ole hahmoa ajatellen mitään väärää. Miz tuskin on itse päättänyt asemastaan joukkueessa ja voisin vaikka lyödä vetoa, että ilman tuota rumaa hattua mies olisi sinustakin hiukan paremmassa asemassa. Käyttäähän Mike ne samat tuuletuksensa joka kerta, mutta miksi vaihtamaan niitä, kun niistä on muodostunut tietynlainen osa tuota loistavaa joukkuetta?


Sillä on sitä helvetin väliä, että se tuhoaa kaiken sen Morrisonin hohdon, kun Miz sählää jotain ylimääräistä siinä rinnalla. Mizin liikehdintä ei ärsytä minua hyvällä tavalla, vaan nimenomaan pahalla tavalla. Hänen liikehdintänsä on kaikessa siinä huonoudessaan niin säälittävää katsottavaa, että se alkaa jo pakostikin ärsyttämään. En siis inhoa Miziä hyvällä tavalla, vaan inhoan hänen surkeita showpainijan esiintymistaitoja.

Ja noilla tuuletuksilla en tarkoita nimenomaan sitä yhtä Mizin trademark-tuuletusta, vaan ylipäätänsä kaikkea mitä mies tekee. Jokainen ele, ilme, tuuletus jonka mies tekee, oli se sitten mikä tahansa, ärsyttää minua ja saa minun silmäni välkkymään sanaa "uncool", joka on jo oikeasti hemmetin huono juttu. Eli, vaikka Miziltä vaihdettaisiin se yksi ärsyttävä tuuletus johonkin toiseen, olen varma, että se näyttäisi yhä Mizin tekemänä erittäin typerältä.

Miz ei siis vain mielestäni toimi showpainijana, vaan minulle hänestä tulee aina mieleen lähinnä vain se joku random E!-entertainmentin juontaja, joka huutelee hassuja huutojaan. Miz voisi oikeasti pärjätä erinomaisesti jollain muulla showbisneksen alalla, mutta showpainijaksi hänestä ei mielestäni ole. Ehkä joku Simon Dean-tyyppinen gimmick voisi jopa toimia Mizin sitä esittäen.
SOS kirjoitti:
Moni varmasti luulee tällä foorumilla, että vihaan Miziä, mutta asia ei ole oikeastaan näin. En vihaa Mizia niinkään painijana, vaan vihaan sitä, että hän on esteenä John Morrisonin urakehitykselle.

STFU bitch!
SOS siunatkoon, mitä puhetta!

Newsflash: Morrisonin gimmick on meditoiva buddhisti vuorilta, Mizin taas perus ärsyttävä "dude!" -tavisöykkäri high-schoolista. Mizin gimmick on oikeastaan melko lähellä The Brian Kendrickin vastaavaa. Se, että SOSsia noin kovasti vituttaa on se, että Miz vetää roolinsa juuri oikein.

Mikä huvittavinta, Mizin ja Morrisonin joukkue toimii niin loistavasti juuri tuon kontrastin takia, vaikka oikeassa elämässä luulen miesten olevan ylimmät ystävät juuri siksi, että he molemmat ovat Mizin gimmickin kaltaisia nuorukaisia.
"Darien Fawks" kirjoitti:
SOS siunatkoon, mitä puhetta!

Newsflash: Morrisonin gimmick on meditoiva buddhisti vuorilta, Mizin taas perus ärsyttävä "dude!" -tavisöykkäri high-schoolista. Mizin gimmick on oikeastaan melko lähellä The Brian Kendrickin vastaavaa. Se, että SOSsia noin kovasti v***ttaa on se, että Miz vetää roolinsa juuri oikein.

Mikä huvittavinta, Mizin ja Morrisonin joukkue toimii niin loistavasti juuri tuon kontrastin takia, vaikka oikeassa elämässä luulen miesten olevan ylimmät ystävät juuri siksi, että he molemmat ovat Mizin gimmickin kaltaisia nuorukaisia.

Ero onkin siinä, että pidän erittäin paljon The Brian Kendrickistä, joka vetää roolinsa erinomaisesti, mutta inhoan tätä ihmeen Mitsiä, joka ei sitä hyvin vedä .
"SOS" kirjoitti:
En tiedä sinusta, mutta kun minä ainakin katson Dirt Sheetin alkutervehdykset, minusta Miz jää niin pahasti Morrisonin varjoon, kuin vain voi jäädä. Kun Miz huutaa: "And I'm your chick magnet, DA MIZ", minua alkaa automaattisesti vituttamaan, sillä Miz kuullostaa ihan h**vetin naurettavalta. Morrisonilla saattaa olla epävarmuutta puhuessaan mikkiin, mutta silti siitä kaikesta epävarmuudesta huolimatta Morrison pystyy korvaamaan sen todella suurella karismallaan, joka huutaa sanaa "cool".


Tuo taitaa olla ainut asia johon yhdyn. "Im your dick magnet..." on kyllä melko laimeasti keksitty, mutta jos tuota nyt ei lasketa niin muuten asia on kyllä toisin. Mutta toisaalta, Miz esittää itsevarmaa naistenkaatajaa, joten tuon kyllä jollain määrin ymmärtää.

Tästä olen sataprosenttisen erimieltä. Morrison jää ehkä vielä mikkitaidoissa Miziä jälkeen, mutta kun puhumme karismasta, on Miz kaukana takana. Kuten jo aikaisemmin sanoin, hyvät mikkitaidot eivät automaattisesti tarkoita, että painijalla on karismaa. Karismaan kun oikeastaan kuulu kaikki mitä painija tekee. Hyvät ilmeet, persoonalliset eleet, jopa pelkkä kävely kehään saattaa saada aikaan jumalattoman ekstaasi-tilan, mikäli painija on äärimmäisen karismaattinen. Tähän, tähän ei vaadita jumalaisia mikkitaitoja, vaan äärimmäisen suurta karismaa


Ja Miziltä ei noita löydy? C'mon, kun katsoo miestä kehässä, hänhän pursuaa karismaa. Jos huomautan, Morrison saattaa kaiken noiden takia ainakin näyttää karismaattiselta gimmickinsä takia. Jos Miz olisi myös Jim Morrison copy, kävelisi hän myöskin kehään äärimmäisen coolisti, pukeutuisi karvaturkkiinsa ja aurinkolaiseihinsa, puhuessaan Palace Of Wisdomista, samalla keksien itselleen lempinimiä, olisi tilanne varmasti ihan toinen.

Tosiasia on kylläkin se, että ilman Miziä Morrison oli WWE:n kiinnostavimpia tapauksia, ja yksi selkeitä tulevaisuuden Main Eventerejä. Heti kun Morrison laitettiin taggaamaan Mizin kanssa, tuli hänestä... kyllä, hänestä tuli tylsä! Morrisonista hävisi se kaikki hohto, kun hän alkoi saapumaan rampille yhdessä naurettavalta näyttävän ja täysin "uncoolin" Mizin kanssa. Morrison ei saanut enää mahdollisuutta todistaa taitojaan, ja hallita ECW:tä loppuunhiotuilla rokki stara-promoillaan, vaan hänet laitettiin WWE.comiin hostaamaan hölmöä ohjelmaa karismattoman Mizin kanssa jollain tapaa melko typerälläkin huumori-gimmickillä. Itse ainakin pidin enemmän siitä coolista rokkari Morrisonista, kuin tästä Dirt Sheet hupsuttelijasta.


Ilman Miziä, Morrison olisi ihan varmasti jäänyt paikalleen. En usko että hän olisi mihinkään Raw'hon siirretty ja jos olisikin niin pelkästään IC mestaruuden perään. Älä käsitä väärin, fanitan Morrisonia paljon enemmän kuin Miziä, mutta silti se tosiseikka on se että ilman tätä joukkuetta, Morrison olisi ollut ikuinen midcarderi. Hänelle olisi pahemmassa tapauksessa käynyt yhtä pahasti kuin Elijah Burkelle.

EDIT: DF sanoikin asiat lyhyemmin ja ytimekkäämmin...
"What" kirjoitti:
SOS kirjoitti:
Moni varmasti luulee tällä foorumilla, että vihaan Miziä, mutta asia ei ole oikeastaan näin. En vihaa Mizia niinkään painijana, vaan vihaan sitä, että hän on esteenä John Morrisonin urakehitykselle.

STFU bitch!



En oikeasti vihaa Mizia. Uskon, että henkilönä hän on erittäinkin rento ja mukava heppu, jonka kanssa voisi hyvinkin "hengailla", mutta en vain pidä häntä potentiaalisena showpainijana. Muilla showmaailman aloilla Mizillä olisi juuri varmasti sellaista oikeanlaista karismaa, jota esimerkiksi tv-juonajalta vaaditaan.
Ja kuten varmasti aiemminkin on sanottu, ei The Miz ole todellakaan mikään este Morrisonin urakehitykselle, sillä Miz saa mikkitaidoillaan paikattua välillä mikrofonissa ontuvaa Morrisonia ja Morrison saa paikattua painitaidoillansa vastaavasti The Mizin aavistuken heikompia painitaitoja, eli molemmat kannattelevat toisiaan, kuten talon kaksi kantavaa seinää. No ehkäpä erittäin huono vertauskuva, mutta idean ehkä saa selville.

Enkä sitä tarkoita sillä, että Miz painitaidoillaan pulassa olisi, sillä hänen painitaitonsa eivät aivan ole sieltä parhaasta, muttei ehdottomasti huonommastakaan päästä. Painitaidoillaan hän sijoittuu siihen melko keskikastiin, kuten vaikka esimerkiksi Kennedy.
Älä käsitä väärin, fanitan Morrisonia paljon enemmän kuin Miziä, mutta silti se tosiseikka on se että ilman tätä joukkuetta, Morrison olisi ollut ikuinen midcarderi. Hänelle olisi pahemmassa tapauksessa käynyt yhtä pahasti kuin Elijah Burkelle.

Bullshit. Kesällä 2007 — ollessaan kovassa singles-pushissa — mies oli pirun over (keräsi enemmän heel-heatia kuin nykyään...) nöyryyttäen CM Punkia viikko toisensa jälkeen. Miehen annettiin jopa vetää tasainen matsi John Cenaa vastaan siinä Chris Benoit'n kuoleman jälkeisessä ECW-jaksossa. Silloin tuntui siltä, että Morrison olisi kovinkin pian nousemassa main event -taistoihin — viimeistään seuraavan kesän draftin jälkeen. Asia, mikä tuon Morrisonin kovan pushin sitten keskeytti, oli kärähtäminen aineista, jonka takia hän sitten palattuaan joutuikin kärsimään rangaistuksen. Hänen pushaamista vähennettiin, hänet heitettiin paremman rangaistuksen puutteessa tag teamiin Mizin kanssa ja koska Hardy loukkaantui, heitettiin heille tag-vyöt koska parempaa vaihtoehtoa ei silloin ollut. Melko varmasti tuon mestaruuskauden piti alusta asti olla vain lyhyt ja merkityksetön, mutta kun huomattiin, että Miz ja Morrison sopivat hyvin yhteen, päättivät he "laukaista aseen" ja antaa Mizorrisonille pitkän kauden, mikä jäädytti suunnitelmat Morrisonin singles-pushista. On totta, että pitkällä kaavalla tämä tag team on tehnyt Morrisonille pelkkää hyvää (mies on saanut paljon näkyvyyttä, mestaruuksia ja suuria voittoja), mutta jos hän ei olisi kärähtänyt aineista vuoden 2007 syksynä, olisi hän mitä luultavammin tällä hetkellä paljon korkeammalla kuin hän nyt on.

Mitä Miziin tulee... on hän joidenkin toimesta naurettavan paljon ali- ja joidenkin toimesta yliarvostettu. Ei, Miziä ei voi kutsua miksikään kuolleeksi taakaksi, joka hidastaisi Morrisonin nousua, vaan hän on toimiva midcard-heel, joka paikkaa Morrisonin heikkouksia (promot, karisma...). Mutta hei, ei hän silti mikään viiden tähden kehäosaaja ole. Mies on hyvinkin paljon jäljessä Morrisonin kehätaidoista, mikä näkyy usein niin, että hän on jäljessä joistain spoteista ja näyttää joissain vaativissa liikkeissään huonolta, sillä hän ei kykene aina tekemään niistä realistisen näköisiä. Pakko se on kuitenkin myöntää, että tällä hetkellä Miz on se, joka saa enemmän ääntä yleisöstä irti ja on näin ollen toimivampi heel, sillä hänellä on enemmän karismaa kuin Morrisonilla — ja on aina ollutkin. Kaikkea ei voi kuitenkaan kaataa Morrisonin karismaan tai sen puutteeseen, sillä onhan myös se totta, että Mizin gimmick on toimivampi heel-hahmolle kuin Morrisonin. Miz on ärsyttävä, tosi ylimielinen kiusaaja, jossa monet (nuoret) fanit näkevät jonkun vihaamansa tyypin. Morrison sen sijaan on ahkerasti kuntoileva, sivistynyt ja viisas tyyppi, jollaisen vastinetta monikaan fani ei omassa elämässään tunne, minkä takia hän tuntuu etäisemmältä tyypiltä, eikä häntä näin ollen viitsi vihata niin paljon kuin "sitä ärsyttävää Miziä". Yksi tekijä saattaa vielä olla etenkin niiden pikkuhousujaan kehäalueelle viskovien pikkutyttöjen kohdalla se, etteivät he halua vihata hyvältä näyttävää Morrisonia. Morrison on ikään kuin outo, vähän etäinen kaveri, kun taas Miz on puhtaasti ylimielinen ja itsestään liikoja luuleva kusipää, ja se... se yhdistettynä Mizin karismaan ja luontaisuuteen saa yleisön vihaamaan Miziä enemmän kuin Morrisonia.

Minkä takia WWE sitten näyttää pushaavan Morrisonia enemmän kuin Miziä? Sen takia, että — toisin kuin Mizillä — Morrisonilla on avaimet myyvän, menestyksekkään ja suuren face-kauden vetämiseen. Morrisonilla on ulkonäkö, joka saa naiset villeiksi. Morrisonilla on gimmick, joka voi helposti muuttua heelistä faceksi (kaiken lisäksi uskon, että Morrisonin gimmick — pienellä hiomisella — toimii paljon paremmin facena kuin heelinä). Morrisonilla on kehätaidot, joilla voidaan nousta katsojien ylimmäksi ykköseksi. Morrisonilla on riittävästi karismaa ja mikkitaitoja saadakseen yleisön puolelleen. Näin ollen Morrisonilla on "total package". Ja näin ollen Mizorrisonin hajottua tulee Morrison kääntymään faceksi ja nousemaan main event -tähdeksi, siinä missä Miz jää midcard-maailman miekkoseksi taistelemaan IC- ja US-tason mestaruuksista tai uuden partnerin kanssa tag-vöistä, sillä Mizillä ei ole tarvittavia kehätaitoja, oikeaa ulkonäköä eikä "sitä". Miz on ikuinen heel, ja hyvä sellainen hän onkin.
The Miz sai viimein uuden themen, Downstaitin I Came To Playn nimittäin. Kokonaan kun kuuntelin, niin vaikuttaisi paremmalta kuin edellinen ja on tosi uskottavakin. :)
http://www.youtube.com/watch?v=c2LjVc_Uses&feature=channel

Uusi sisääntulovideo 8)
Nykyään WWE:ssä eniten markittamani painija! mies on kehittynyt aivan hemmetisti sitten debyyttinsä huimasti painitaidoissa ja ehkä hitusen enemmän mikinvarressa, no ainahan Miz on loistanu mikrofoonissa :D ja nyt tuleva tag team Jerichon kanssa kiinnostaa aivan hemmetisti! ja Mizin theme on yksi WWE:een parhaista tällä hetkellä.

The Miz is Awesome!!!
http://www.youtube.com/watch?v=vYjLZRu38ow&feature=player_embedded

On se niin kova. The Miz osaa kyllä valita sanansa :)
Button kirjoitti:
http://www.youtube.com/watch?v=vYjLZRu38ow&feature=player_embedded

On se niin kova. The Miz osaa kyllä valita sanansa :)


Respektit Mizille sen kuin nousee. Hitto miten hieno mies!
Miz hoiti kyllä tilanteen tyylillä. Aika idiootti kyllä täytyy tuon jätkänki olevan ku ensiksi sanoo ettei US-titlellä ole arvoa ja se on jobbereiden vyö ja kahden sekunnin päästä toteaa, että Chris Benoit on hänen lempipainia. Mitäköhän vyötä se Benoit kantoi kunnialla? Mikä vyö se komeili viimeisenä Benoitin vyötäisillä? No okei onhan US-mestaruuden arvo nyt hieman niiltä ajoilta madaltunut, mutta ei mistään jobbereiden vyöstä voida puhua ja kaikenlisäksi, mitä suurimmalla todennäköisyydellä Mizistä tulee tulevaisuudessa päämestari ja hän on nyt ja tulee olemaan awesome.
Button kirjoitti:
http://www.youtube.com/watch?v=vYjLZRu38ow&feature=player_embedded

On se niin kova. The Miz osaa kyllä valita sanansa :)


Heh :D Ownasi kaverin aika pirun monta kertaa ja tää idiootti vielä yrittää.
Koskahan ja miten Miz aikoo lunastaa MITB salkkunsa, itse uskon että kun NoC:hissä ensin häviää USA vyönsä Daniel Bryanille, ja sitten kun sen Six pack matsin voittaja on selvillä, tulee Miz ja lunastaa tyhjän salkkunsa :D ja yhtäkkiä meillä on uusi WWE mestari The Miz!!!
Mulle kyllä kävis, että Miz:stä tulee ensimmäinen, joka ei salkun lunastuksessa onnistu. Eihän se loputtomiin voi aina onnistua, vaikka kaikki sen parhaan ajankohdan koittaakin valita. Miz kusettaa Bryanilta voiton, tulee salkkua lunastamaan 6-packin jälkeen ja epäonnistuu tässä Bryanin sekaantumisen takia. Feudi vois tulistua aika mukavasti vielä, kun Miz ei ole uskoa menettäneensä juuri varman WWE-mestaruutensa indyuikkari Daniel Bryanin takia... Myös Colen reaktiot vois myös olla aika mahtavat. Ensin markkailee Mizin cashäys päätöstä ja sitten Bryan pilaa kaiken. Seuraavassa PPV:ssä (HIAC) Bryan viimein voittaisi US-tittelin.

Ei mulla kyllä mitään ongelmaa ole siinä, että Bryan pistäs Mizin nyt taputtamaan jo. Raw:n tapahtumien takia en kuitenkaan niin usko. Joten tuo ylempi olisi loistava vaihtoehto.
Button kirjoitti:
http://www.youtube.com/watch?v=vYjLZRu38ow&feature=player_embedded

On se niin kova. The Miz osaa kyllä valita sanansa :)

Kakara sai nenilleen niin lujaa ettei tiennyt oliko se pendolino vai luotijuna. Vince ja kumppanit myhäilevät verhon takana tyytyväisenä.
Koshceck kirjoitti:
Mulle kyllä kävis, että Miz:stä tulee ensimmäinen, joka ei salkun lunastuksessa onnistu. Eihän se loputtomiin voi aina onnistua, vaikka kaikki sen parhaan ajankohdan koittaakin valita. Miz kusettaa Bryanilta voiton, tulee salkkua lunastamaan 6-packin jälkeen ja epäonnistuu tässä Bryanin sekaantumisen takia. Feudi vois tulistua aika mukavasti vielä, kun Miz ei ole uskoa menettäneensä juuri varman WWE-mestaruutensa indyuikkari Daniel Bryanin takia... Myös Colen reaktiot vois myös olla aika mahtavat. Ensin markkailee Mizin cashäys päätöstä ja sitten Bryan pilaa kaiken. Seuraavassa PPV:ssä (HIAC) Bryan viimein voittaisi US-tittelin.

Ei mulla kyllä mitään ongelmaa ole siinä, että Bryan pistäs Mizin nyt taputtamaan jo. Raw:n tapahtumien takia en kuitenkaan niin usko. Joten tuo ylempi olisi loistava vaihtoehto.


Uskon myös, että Mizillä on suuri mahdollisuus hävitä salkkumatsinsa, joskin uskon myös, että mies tulee maailmanmestaruuden vielä voittamaan. Onnistuuko se tällä salkulla, sitä en tiedä.
Koshceck kirjoitti:
Mulle kyllä kävis, että Miz:stä tulee ensimmäinen, joka ei salkun lunastuksessa onnistu. Eihän se loputtomiin voi aina onnistua, vaikka kaikki sen parhaan ajankohdan koittaakin valita. Miz kusettaa Bryanilta voiton, tulee salkkua lunastamaan 6-packin jälkeen ja epäonnistuu tässä Bryanin sekaantumisen takia. Feudi vois tulistua aika mukavasti vielä, kun Miz ei ole uskoa menettäneensä juuri varman WWE-mestaruutensa indyuikkari Daniel Bryanin takia... Myös Colen reaktiot vois myös olla aika mahtavat. Ensin markkailee Mizin cashäys päätöstä ja sitten Bryan pilaa kaiken. Seuraavassa PPV:ssä (HIAC) Bryan viimein voittaisi US-tittelin.


Ei juma, miten mahtava idea!! Tästä voisikin lähteä Mizin voittokulku ja matka kohti toisella tavalla ansaittua mestaruusmatsia. Mielenkiintoista!
http://www.youtube.com/watch?v=PExpOtfKM10

Katselin tuossa sattumalta tuota videota ja tuli mieleen, että Miz on aivan sairaan magee ja tuo video aivan törkeen cool. Arvostan!
DeadManWalking kirjoitti:
Miz voi voittaa korkeintaan ECW:n mestaruuden, jos otetaan huomioon se, että vyön arvo säilyy nykyisellä tasollaan. Muuta WWE:n maailmanmestaruutta hän ei tule koskaan voittamaan.
Luultavasti tuo ECW:n mestaruuskin on hänelle liikaa.


:tongue:
Show_Stopper kirjoitti:
DeadManWalking kirjoitti:
Miz voi voittaa korkeintaan ECW:n mestaruuden, jos otetaan huomioon se, että vyön arvo säilyy nykyisellä tasollaan. Muuta WWE:n maailmanmestaruutta hän ei tule koskaan voittamaan.
Luultavasti tuo ECW:n mestaruuskin on hänelle liikaa.


:tongue:

Luin itse asiassa itsekin tuon viestin tuossa joku päivä sitten, ja pisti kyllä kieltämättä vähän naurattamaan. Kiva huomata jälkeenpäin, miten pahasti tuli ammuttua metsään.