Cristaa
2008-04-05 20:44
C
Selaillessani jälleen näitä keskustelun aiheita, en läytänny ainuttakaan palstaa, joka olisi tarkoitettu DX:lle.
No tässä se nyt, joten jakakaa mielipiteitänne ja tietojanne oman maun mukaan.
Itse pidin D-GenerationX:stä todella paljon ja minulle oli suuri pettymys kun ryhmä hajosi.. tarkoitan nyt siis tätä HBK&HHH ryhmää, en sitä vanhaa. Mutta eikös molemmat äijät jääneet sairaslomalle,jonka takia ryhmä hajosi?
DeadManWalking
2008-04-05 20:48
D
Loistava ketjun avaus, ei olla vähään aikaan taas tällaisia nähty.
Itse pidin D-GenerationX:stä todella paljon ja minulle oli suuri pettymys kun ryhmä hajosi.. tarkoitan nyt siis tätä HBK&HHH ryhmää, en sitä vanhaa.
Niin ketkäs sinun mielestäsi siinä alkuperäisessä DX:ssä olivat?
Mutta eikös molemmat äijät jääneet sairaslomalle,jonka takia ryhmä hajosi?
Triple H jäi, Michaels sen sijaan porskutti eteenpäin, ja oli hetken aikaa jopa Tag Team -mestarinakin.
Jesuli
2008-04-05 20:50
J
Ainakin HHH loukkasi polvensa siinä DX vs. Rated RKO- ottelussa, joka käytiin muistaakseni NYR 2007:ssä. Olihan tuo ryhmä aika kulunut jo tossa vaiheessa, joten hyvä, että loppui tuohon, vaikka "one night only"- tyyppistä sekoilua on jälkeenpäin nähty.
Cristaa
2008-04-05 20:55
C
No tottakai Michaels ja HHH olivat mukana myös siinä vanhassa DX:ssä ,mutta en muista juuri nyt keitä muita ryhmässä oli mukana kuin nämä kaksi.
Show_Stopper
2008-04-05 20:59
S
HHH:n ja HBK:n lisäksi mukana oli Chyna ja sivurooleissa näimme the likes of X-Pac, Road Dogg ja Billy Gunn...
HBK:n lähdettyä lomalle ja Triple H:n mestaruuskauden aikana 2000-luvun alussa, X-Pac ja Road Dogg hoitivat enimmäkseen hommia DX:n puolesta.
Saatan olla jossain väärässä, sillä suurta asiantuntemusta DX:n alkuajoista ei ole, muuta kuin perustietoa jonka voin varmasti huoletta Cristaalle kertoa.
EDIT: typot kuntoon ja Jesuli, jos Cristaa ei tiedä, ei se mitään, sillä en itsekään kaikista faktoista ole varma/tietoinen.
E2: ja niinkuin huomaatte, unohdin Rick Ruden.
Jesuli
2008-04-05 21:00
J
Kröhöm...älä näytä tyhmyyttäsi...kröhöm...Wikipedia...kröhöm.
Käsittääkseni DX oli joku WWE:n vastine New World Orderille? Siinä tehtävässä onnistui siis aika hyvin.
"Cristaa" kirjoitti:
No tottakai Michaels ja HHH olivat mukana myös siinä vanhassa DX:ssä ,mutta en muista juuri nyt keitä muita ryhmässä oli mukana kuin nämä kaksi.
Chyna, X-Pac ja Rick Rude. (Lähde: Wikipedia)
Jack DiBiase
2008-04-05 21:02
J
"Show_Stopper" kirjoitti:
HHH:n ja HBK:n lisäksi mukana oli Chyna ja sivurooleissa näimme the likes of X-Pac, Road Dogg ja Billy Gunn...
HBK:n lähdettyä lomalle ja Triple H:n mestaruuskauden aikana 2000-luvun alussa, X-Pac ja Road Dogg hoitivat enimmäkseen hommia DX:n puolesta.
Saatan olla jossain väärässä, sillä suurta asiantuntemusta DX:n alkuajoista ei ole, muuta kuin perustietoa jonka voin varmasti huolimatta Cristaalle kertoa.
Kiva juttu opettaa jollekin perustietoa, kun itselläkään ei ole mitään hajua mistään.
DeadManWalking
2008-04-05 21:03
D
DX:n perustivat HBK ja HHH, Chyna tuli mukana Triple H:n bodyguardina.
Show_Stopper
2008-04-05 21:03
S
"Jack DiBiase" kirjoitti:
"Show_Stopper" kirjoitti:
HHH:n ja HBK:n lisäksi mukana oli Chyna ja sivurooleissa näimme the likes of X-Pac, Road Dogg ja Billy Gunn...
HBK:n lähdettyä lomalle ja Triple H:n mestaruuskauden aikana 2000-luvun alussa, X-Pac ja Road Dogg hoitivat enimmäkseen hommia DX:n puolesta.
Saatan olla jossain väärässä, sillä suurta asiantuntemusta DX:n alkuajoista ei ole, muuta kuin perustietoa jonka voin varmasti huolimatta Cristaalle kertoa.
Kiva juttu opettaa jollekin perustietoa, kun itselläkään ei ole mitään hajua mistään.
Kyllä, olen pahoillani. Lyökää tietämätöntä.
Cristaa
2008-04-05 21:06
C
No kiitos tiedoista, vaikkakin olisihan mun nyt itte pitänny tajuta wikipedia.. ...
Markka
2008-04-06 10:54
M
Itse TODELLAKIN pidin D-Generation X:sästä. HHH ja Michaels muodostivat omasta mielipiteestäni kaksistaan paremman DX:sän kuin 1990-luvulla. Promot ja matsit olivat kultaa, ja muut backstage segmentit. Esim. kun Maria haastatteli DX:ää RAW´ssa -06 on niistä jäänyt parhaiten melkeinpä mieleen. Viime kesänä pikkuveljen kanssa tilattiin D-Generation X Illustraded paidat WWEEuroshopista. Mielestäni hienoin ja varmasti tunnetuin DX:n paita versio. Todella harmi kun hajosi tämän Triple H:n polvivamman takia silloin 2007 alkuvuonna, tosin olihan viime vuonna "One Night Re-union", mutta todella harmillista kun se jäi siihen. Yksi kaikkien aikojen parhaista ja hauskimmista tag teameista.
Nickerson
2008-04-06 13:24
N
Itseäni olisi todella kiinnostanut tietää, miten DX:ää olisi saatu syvennettyä DX vs. Rated RKO-feudin kautta, koska DX - SS ja muut kesän 2006 feudit olivat enemmän "showmeininkiä", eli tiedossa oli jo etukäteen, kumpi vie lopulta voiton.
Itseänikin olisi kovasti kiinnostanut miten DX olisi jatkanut tuon New Year's Revolutionin jälkeen. Olisiko Shawn Michaels ollut Wrestlemanian Main Eventissa? Miten tiimi olisi eronnut? Kysymyksiä riittää loputtomiin.
Hautsi_
2008-04-06 13:44
H
"Heavy The Game" kirjoitti:
Itseänikin olisi kovasti kiinnostanut miten DX olisi jatkanut tuon New Year's Revolutionin jälkeen. Olisiko Shawn Michaels ollut Wrestlemanian Main Eventissa? Miten tiimi olisi eronnut? Kysymyksiä riittää loputtomiin.
Muistaakseni Triple H:ta suunniteltiin alun perin Wrestlemanian main eventiin, mutta koska hän loukkaantui HBK oli luonnollinen valinta korvaamaan hänet. Tästä oli puhetta HBK:n uusimmalla DVD:llä.
Cristaa
2008-04-08 13:55
C
Kattelin tossa äskön videoo Youtubesta, DX is back one night only.
Ja oli ihan törkeen hauska, nauroin taas kyyneleet silmissä.
Nickerson
2008-04-08 14:43
N
"Cristaa" kirjoitti:
Kattelin tossa äskön videoo Youtubesta, DX is back one night only.
Ja oli ihan törkeen hauska, nauroin taas kyyneleet silmissä.
Mikäs se niistä "One Night Only":sta oli, kun on niitä viimesen kuuden vuoden aikana muutama ollu? Mutta tosiaan se vuoden 2002 "One Night Only" on ollu hauskin ikinä, siis ihan törkeimmän hauskin comeback ikinä, sai nauraa aivan yhtä paljon kuin nykyaikana tehdyille"muka-hauskoille" jutuille promoissa...
Jack DiBiase
2008-04-08 15:08
J
"Nickerson" kirjoitti:
Mutta tosiaan se vuoden 2002 "One Night Only" on ollu hauskin ikinä, siis ihan törkeimmän hauskin comeback ikinä, sai nauraa aivan yhtä paljon kuin nykyaikana tehdyille"muka-hauskoille" jutuille promoissa...
Sarkasmi on hieno asia...
HÄ?
Mahdatkohan edes tietää mitä sarkasmi on, kun en tuosta ainakaan sellaista löydä etsimälläkään.
Jos
tämä meinaan on huonompi kuin ne 8-vuotiaille kakaroille suunnatut kikkelivitsit niin... tai no... eiköhän se sitten jo kerro sinusta aika paljon.
Nickerson
2008-04-08 15:18
N
"Jack DiBiase" kirjoitti:
"Nickerson" kirjoitti:
Mutta tosiaan se vuoden 2002 "One Night Only" on ollu hauskin ikinä, siis ihan törkeimmän hauskin comeback ikinä, sai nauraa aivan yhtä paljon kuin nykyaikana tehdyille "muka-hauskoille" jutuille promoissa...
Sarkasmi on hieno asia...
HÄ?
Mahdatkohan edes tietää mitä sarkasmi on, kun en tuosta ainakaan sellaista löydä etsimälläkään.
Jos tämä meinaan on huonompi kuin ne 8-vuotiaille kakaroille suunnatut kikkelivitsit niin... tai no... eiköhän se sitten jo kerro sinusta aika paljon.
Sarkasmilla meinasin yhteyttä Cristaan viestiin. Tuo segmentti on mielestäni parasta, mitä DX on tarjonnut uudella vuosituhannella.
DeadManWalking
2008-04-08 15:20
D
Jep nimenomaan, Jack sanoikin kaiken tarvittavan. Vuoden 2006-07 DX oli... No se oli huono. Eivät ne vitsi jaksaneet parin ensimmäisen kerran jälkeen edes naurattaa, ja varsinkin, kun tuo DX oli niin over-ryhmä kuin vaan voi olla, niin ei siinä seuraamisessa ollut mitään seuraamista.
Jos tämä meinaan on huonompi kuin ne 8-vuotiaille kakaroille suunnatut kikkelivitsit niin... tai no... eiköhän se sitten jo kerro sinusta aika paljon.
Parhaat kommentit tuohon videoon liittyen:
starrhys (3 weeks ago)
i h8ed that cause hhh nd hbk r ma fav wrestlers
hbkrulz1 (1 month ago)
that pedigree was uncalled for
lumloohhh (1 month ago)
HBK didnt need that pedigree
Jack DiBiase
2008-04-08 15:24
J
"Nickerson" kirjoitti:
Sarkasmilla meinasin yhteyttä Cristaan viestiin.
Okei, pelastit itsesi leimautumiselta 8-vuotiaaksi. Mutta samalla todistit ettet tosiaan tiennyt mitä sarkasmi on, mikä on ehkä vähintäänkin yhtä paha moka.
DeadManWalking
2008-04-08 15:25
D
"Jack DiBiase" kirjoitti:
"Nickerson" kirjoitti:
Sarkasmilla meinasin yhteyttä Cristaan viestiin.
Okei, pelastit itsesi leimautumiselta 8-vuotiaaksi. Mutta samalla todistit ettet tosiaan tiennyt mitä sarkasmi on, mikä on ehkä vähintäänkin yhtä paha moka.
Ovatko 8-vuotiaat lapset virheitä?
Nickerson
2008-04-08 15:27
N
"Jack DiBiase" kirjoitti:
"Nickerson" kirjoitti:
Sarkasmilla meinasin yhteyttä Cristaan viestiin.
Okei, pelastit itsesi leimautumiselta 8-vuotiaaksi. Mutta samalla todistit ettet tosiaan tiennyt mitä sarkasmi on, mikä on ehkä vähintäänkin yhtä paha moka.
Noh, parempi kai se on tulla leimatuksi täydeksi idiootiksi, kuin itseään seitsemän vuotta nuorempien tasolle...
Jack DiBiase
2008-04-08 15:32
J
"DeadManWalking" kirjoitti:
Ovatko 8-vuotiaat lapset virheitä?
Ainakin virhe tulla minun foorumilleni.
Mutta kun tuon niin hauskasti quottasit, niin väännän rautalangasta sen verran, että viittasin nimenomaan 8-vuotiaan henkisellä tasolla olemiseen. Muuten minulla ei mitään erityistä ole 8-vuotiaita vastaan, toisin kuin 9-vuotiaita. Kuolema 9 vuotiaille!