Tässä on ollut nyt näin paljon Knockoutteja vain sen perusteella, mitä painija on saavuttanut. Näissä voi arvata voittajan ennen kisan alkuakaan. Nyt, tehdään Knockout pelkästään markituksen perusteella. Säännöt on samanlaiset kuin muissa kisoissa eli kaikki valitsevat neljä markittamaansa painijaa. Katsokaa, että niitä ei olla vielä valittu. Nyt kun markituksesta on kyse, on enemmän vaihtoehtoja voittajiksi. Joten otetaan kisaan mukaan 128 painijaa. Tästä sitten lähdetään etenemään pudotuspelityylillä.
Ultimate Warrior
Tommy Dreamer
Raven
Edge
EDIT: Varsinainen äänestys alkaa vasta tuon toisen KnockOutin loputtua. Se oli minun alkuperäinenki tarkoitus. Ja tuosta kommenteista pudotuskierroksilla, jos 64 paria tulee ensimmäiselle kierrokselle, en näe syytä kaikkiin kommentoida jotain. Tietysti olisi hyvä jos jaksaisitte, mutta ei sitä välttämättä vaadita siihen, että äänet rekisteröitäisiin.
SOS2008-04-27 13:53
S
Hieman turhaan tulee tämäkin, mutta kannan korteni kekoon.
Triple H
Chris Jericho
Shawn Michaels
The Rock
DeadManWalking2008-04-27 13:56
D
No jooh:
The Undertaker
Kane
Steve Austin
John Cena
Inkfish2008-04-27 14:03
I
Eddie Guerrero
Chris Benoit
Rob Van Dam
Lance Storm
Sandz2008-04-27 14:04
S
Mick Foley
Kurt Angle
Christian Cage
Terry Funk
Rico2008-04-27 14:04
R
Mukaan..
Rico
JBL
Rick Martel
IRS
Fozzy2008-04-27 14:05
F
Että tämmöistä..
Tommy Dreamer
Sick Nick Mondo
Jeff Hardy
The Sandman
Popka2008-04-27 14:06
P
Pasi "Salama" Suominen
Stark Adder
Ville "Tuho" Torvinen
Rey Mysterio
Toivottavasti tästä nyt saadaan jotain järkevää aikaiseksi. Ja vaikka tämä nyt onkin markituslista lukisin silti ihan mielelläni perustelut. Kaikki kun eivät kuitenkaan markita samoja painijoita tai yhtä paljon. Pelkät listat tuntuvat vaan postcountin kasvattamiselta.
Jack DiBiase2008-04-27 14:10
J
Odotetaan kuitenkin ainakin sen verran, että tuo toinen ehtii loppua. Ja selitykset pitää ehdottomasti olla, tai lähdetään kohti biittiäärettömyyttä ja sen yli. Muuten ihan hyvä idea.
Ted DiBiase
Santino Marella
Colt Cabana
John Morrison
Matt Hardy
"British Bulldog" Davey Boy Smith
Hulk Hogan
Starbuck (eilisen perusteella)
Captain Charisma2008-04-27 14:17
C
Jimmy Jacobs
Davey Richards
Tyler Black
Bryan Danielson
Machete2008-04-27 14:20
M
Larry Sweeney
UltraMantis Black
El Hijo del Ice Cream
Bobby Dempsey
EDIT: Ice Cream Jr. joutui parempiin suihin.
Coca2008-04-27 14:21
C
Ring Of Honor on tukeva pohja markkauslistalleni:
El Generico
Kevin Steen
Mark Briscoe
Jay Briscoe
Jack DiBiase2008-04-27 14:22
J
"Machete" kirjoitti: Larry Sweeney
Putos just listaltani, mutta toivoin, että joku hänetkin muistaisi.
Mikko Alatalo2008-04-27 14:25
M
Ricky "The Dragon" Steamboat
"Macho Man" Randy Savage
Jake "The Snake" Roberts
Brutus Beefcake
Kovin on kasaria, mutta ei voi mitään.
jorgos2008-04-27 14:33
J
Abyss
Necro Butcher
Sandman
Batista
Smark2008-04-27 14:37
S
Iihahaa, hauska idea.
Ultimo Dragon
Owen Hart
Tully Blanchard
Matt Bentley
Goner2008-04-27 14:46
G
En nyt ihan välttämättä ykkösvaihtoehtojani nimeä, koska se spoilaisi ihan vähän top100-listani loppua ja en haluaisi nähdä heidän (taas kerran) tippuvan ekalla kierroksella. Vähän tavoistani poiketen nimeän vain nykypainijoita ja Andren. Eli:
Andre the Giant
Kikutaro / Ebessan
RG (Real Gay)
HG (Hard Gay)
EDIT: Vähän kyllä epäilyttää tämän tarpeellisuus kun ei tällä varsinaisesti ole mitään eroa noihin aiempiin kaikki aikakaudet kattaneisiin knockouteihin. Niissäkin suurin osa äänesti omia suosikkejaan välittämättä painijoiden saavutuksista ja merkityksestä. Kunhan tässäkin äänestyksessä on edetty pari kierrosta ja kaikkien erikoiset suosikit kuten Brutus Beefcake, Dragon Dragon ja Kikutaro ovat tippuneet, ollaan taas etsimässä sitä ykköspainijaa Flairin, Michaelsin, Rockin ja vastaavien samojen naamojen joukosta eli kisa on lopulta ihan sama kuin viime vuoden lopulla, eikä perustelutkaan todennäköisesti juurikaan eroa.
Mauska2008-04-27 15:31
M
Gorgeous Matsuno
Mitsuo Momota
Haruka Eigen
Masanobu Fuchi
Super-RKO!2008-04-27 15:57
S
Austin Aires
Paul London
Rhyno
Teddy Hart
Flexih2008-04-27 16:10
F
Monet suosikkini olivat jo valittu (taas), mutta ei hätää, kyllä minä muitakin markitan.
Brock Lesnar
Randy Orton
CM Punk
Goldberg
Nodachi2008-04-27 16:14
N
Scott Hall
Low Ki
Masato Tanaka
'The Franchise' Shane Douglas
Kenitys2008-04-27 17:07
K
"Goner" kirjoitti: EDIT: Vähän kyllä epäilyttää tämän tarpeellisuus kun ei tällä varsinaisesti ole mitään eroa noihin aiempiin kaikki aikakaudet kattaneisiin knockouteihin. Niissäkin suurin osa äänesti omia suosikkejaan välittämättä painijoiden saavutuksista ja merkityksestä. Kunhan tässäkin äänestyksessä on edetty pari kierrosta ja kaikkien erikoiset suosikit kuten Brutus Beefcake, Dragon Dragon ja Kikutaro ovat tippuneet, ollaan taas etsimässä sitä ykköspainijaa Flairin, Michaelsin, Rockin ja vastaavien samojen naamojen joukosta eli kisa on lopulta ihan sama kuin viime vuoden lopulla, eikä perustelutkaan todennäköisesti juurikaan eroa.
En minä ole kyllä noissa muissa KO:issa äänestänyt markituksen perusteella, paitsi silloin jos oikeasti jossain parissa ei ole muuten osannut päättää, joten kyllä tässä periaatteessa on jotain uuttakin. Sen sijaan se on totta, että luultavasti siellä on taas ne Rockit, Austinit jne. kärjessä, koska nuo nimet ovat ns. "yleisiä" markituksen kohteita ja pärjäävät senkin takia tässä kisassa pitkälle, vaikka toki aina mukaan mahtuu niitäkin, jotka eivät esim. Austinista perusta paljoakaan. No, ihan mielenkiinnolla odottelen, mitä tästä tulee.
Mutta tosiakin, tämän aloittamisen kanssa pitäisi ehdottomasti odotella siihen asti, että tuo toinen KO loppuu, ja ne perustelut ovat tässäkin ehdottomat. Omaan listaani en pistä vielä niitä nimiä, joita en ole top sadassa ehtinyt julkaista, koska en halua spoilailla :P
Nova / Simon Dean
Muhammad Hassan
The Iron Sheik
Shark Boy (tämän olisi kyllä voinut säästää Rivenillekin)
Kartsa2008-04-27 17:45
K
Mike Awesome
Vampiro
PAC
Abdullah the Butcher
ToNy-MaN2008-04-27 18:47
T
Lita
Sting
Nunzio
Shane McMahon
MutiM2008-04-27 19:14
M
Taz
Justin Credible
Stevie Richards
Chris Hero
Tämä kyllä toimisi niin paljon paremmin siihen tyyliin kuin Tag Team -kisa toteutettiin.
Riveni2008-04-27 19:19
R
Dragon Dragon
Mokujin Ken
Carlito
Cheerleader Melissa
( Mokujinin tilalla olisi ollut Shark Boy, ellei Kenitys olisi vienyt sitä Syyttäkää Kenitystä )
LowBlow2008-04-28 06:41
L
TNA-linjalla mennään tällä kertaa
Hernandez
Robert Roode
Christopher Daniels
Tomko
Lumihiutale2008-04-28 08:38
L
Kevin Nash / Diesel
Rey Mysterio
Shelton Benjamin
John Morrison / Johnny Nitro
Wanhus2008-04-28 12:37
W
Sean Waltman
Montel Vontavious Porter
Rick Rude
Super Crazy
Noi kaksi viimistä ny tuli hatusta. Kaikki on jo melkeen otettu
Jani Panos2008-04-28 13:00
J
Harmi, kun monet on jo valittu.
Gregory Helms
Roddy Piper
The Miz
Mr. Kennedy
Kosonen2008-04-28 19:53
K
Bam Bam Bigelow
John Bradshaw Layfield
Vader
Arn Anderson
ToNy-MaN2008-04-28 20:02
T
"Kosonen" kirjoitti: Bam Bam Bigelow
John Bradshaw Layfield
Vader
Arn Anderson
Onko John Bradshaw Layfield eri henkilö kuin JBL joka on jo mainittu perskeles!?
Popka2008-04-28 21:45
P
"Lumihiutale" kirjoitti: Kevin Nash / Diesel
Rey Mysterio
Shelton Benjamin
John Morrison / Johnny Nitro
Mysterio vaihtoon, mainitsin herran jo ensimmäisellä sivulla.
Tirkka2008-04-29 11:39
T
Cheerleader Melissa
Lita
Trish Stratus
Victoria
edgecution2008-04-29 11:50
E
...EDIT
Laskeskelin tossa, että menikin jo 128 täyteen...noh, nopeet syö hitaat
Ja 128 ekaa olisivat siis (korjatkaa toki, jos oon väärässä):
Ultimate Warrior
Tommy Dreamer
Raven
Edge
Triple H
Chris Jericho
Shawn Michaels
The Rock
The Undertaker
Kane
Steve Austin
John Cena
Eddie Guerrero
Chris Benoit
Rob Van Dam
Lance Storm
Mick Foley
Kurt Angle
Christian Cage
Terry Funk
Rico
JBL
Rick Martel
IRS
Sick Nick Mondo
Jeff Hardy
The Sandman
Pasi "Salama" Suominen
Stark Adder
Ville "Tuho" Torvinen
Rey Mysterio
Ted DiBiase
Santino Marella
Colt Cabana
John Morrison
Ric Flair
Curt Hennig
Yoshihiro Tajiri
Kenta Kobashi
Bret Hart
Aj Styles
Valentine
Samoa Joe
Chris Sabin
Brain Damage
JC Bailey
Sexxxy Eddy
Matt Hardy
"British Bulldog" Davey Boy Smith
Hulk Hogan
Starbuck
Jimmy Jacobs
Davey Richards
Tyler Black
Bryan Danielson
Larry Sweeney
UltraMantis Black
El Hijo del Ice Cream
Bobby Dempsey
El Generico
Kevin Steen
Mark Briscoe
Jay Briscoe
Ricky "The Dragon" Steamboat
"Macho Man" Randy Savage
Jake "The Snake" Roberts
Brutus Beefcake
Abyss
Necro Butcher
Batista
Ultimo Dragon
Owen Hart
Tully Blanchard
Matt Bentley
Andre the Giant
Kikutaro / Ebessan
RG (Real Gay)
HG (Hard Gay)
Gorgeous Matsuno
Mitsuo Momota
Haruka Eigen
Masanobu Fuchi
Austin Aires
Paul London
Rhyno
Teddy Hart
Brock Lesnar
Randy Orton
CM Punk
Goldberg
Scott Hall
Low Ki
Masato Tanaka
'The Franchise' Shane Douglas
Nova / Simon Dean
Muhammad Hassan
The Iron Sheik
Shark Boy
Mike Awesome
Vampiro
PAC
Abdullah the Butcher
Lita
Sting
Nunzio
Shane McMahon
Taz
Justin Credible
Stevie Richards
Chris Hero
Dragon Dragon
Mokujin Ken
Carlito
Cheerleader Melissa
Hernandez
Robert Roode
Christopher Daniels
Tomko
Kevin Nash / Diesel
Shelton Benjamin
Sean Waltman
Montel Vontavious Porter
Rick Rude
Super Crazy
Gregory Helms
Roddy Piper
The Miz
Mr. Kennedy
Flexih2008-04-29 12:18
F
"Popka" kirjoitti:
"Lumihiutale" kirjoitti: Kevin Nash / Diesel
Rey Mysterio
Shelton Benjamin
John Morrison / Johnny Nitro
Mysterio vaihtoon, mainitsin herran jo ensimmäisellä sivulla.
Jep, ja Jack DiBiase mainitsi John Morrisonin jo ensimäisellä sivulla.
Wormmaster2008-04-29 12:43
W
Uskallan väittää ettei frebix kykene vetämään tätä loppuun.
Ei siis sillä että frebixiä vihaisin, eijei, mutta 128 nimeä, 64 paria? Tuollainen on kauhea rääkki sekä äänestäjille että pitäjälle itselleen. Jos vielä ruvetaan vaatimaan pitäviä perusteluita 64 parille, niin on kyllä äänestäjällä tukalat paikat, eikä se parien määrä yksinkertaisesti houkuttele äänestämään. Quality over Quantity, remember.
Katsotaan nyt mitä tulee... Jos todella väännät tämän loppuun saakka, vitunmoiset propsit saat minulta frebix.
Popka2008-04-29 13:14
P
Jos vielä ruvetaan vaatimaan pitäviä perusteluita 64 parille
Kukaan tässä tuskin mitään pitäviä perusteluja on vaatimassa, kyseessä kun on kuitenkin markituslista. Mutta edes jotain pientä perustelua (oli se sitten vaikka seyksi lause) olisi mukava saada. IMO, ei ketään kiinnosta selata viittääkymmentä boldattua listaa, jossa ei näy ainoatakaan perustelua.
frebix2008-04-29 13:59
F
Okei, minulla on parit valmiina. Ja kyllä tämän aion loppuun asti viedä. Nyt kysymys kuuluu, julkaisenko parit tänään vai sitten vasta kun tuo toinen Knockout on saatu valmiiksi?
Sandz2008-04-29 14:03
S
Kun toinen knockout saadaan loppuun.
SOS2008-04-29 14:19
S
"Sandz" kirjoitti: Kun toinen knockout saadaan loppuun.
Tänään
Jani Panos2008-04-29 14:19
J
"Sandz" kirjoitti: Kun toinen knockout saadaan loppuun.
Yhdyn. Näin se on luultavasti monen mielestä.
Mikko Alatalo2008-04-29 14:23
M
Voishan ne parit julkaista jo nyt, ja mode panee topiikin lukkoon sihen asti että saadaan se toinen päätökseen. Voisi sillä aikaa keksiä kunnon perusteluja tähän.
frebix2008-04-29 14:32
F
"Mikko Alatalo" kirjoitti: Voishan ne parit julkaista jo nyt, ja mode panee topiikin lukkoon sihen asti että saadaan se toinen päätökseen. Voisi sillä aikaa keksiä kunnon perusteluja tähän.
Tämähän on hyvä idea. Modet, anyone?
Wormmaster2008-04-29 15:14
W
"Heavy The Game" kirjoitti:
"Sandz" kirjoitti: Kun toinen knockout saadaan loppuun.
Tänään
You saying?
Jack DiBiase2008-04-29 15:51
J
"frebix" kirjoitti:
"Mikko Alatalo" kirjoitti: Voishan ne parit julkaista jo nyt, ja mode panee topiikin lukkoon sihen asti että saadaan se toinen päätökseen. Voisi sillä aikaa keksiä kunnon perusteluja tähän.