Starbuck:
Välttämättä en ole kaikista paras henkilö tekemään topicia Starbasta, mutta teen parhaani:
Fight Club Finlandin leivissä työskentelevä Starbuck, joka on saanut koulutuksensa maailmankuulujen Hartin veljesten painikoulussa ja kouluttajana toimi entinen WWE tähti - Lance Storm. Starbuckia voidaan helposti kutsua jopa Euroopan parhaimpiin lukeutuvaksi painijaksi, joka käyttää laajaa liikearsenaaliaan, johon perustuu brawlaus ja myös tekninen paini. Tätä teknistä puolta mies harrastaa useammin kehässä ja Smash-Tv'ssä mies opetti ''Don't Try This At Home''- osiossa erilaisten lukkojen saloja, sekä opetti lukitsemaan otteet mahdollisimman oikein.
Mies ei poikkea kooltaan tavallisesta perus suomalaisesta juuri ollenkaan, sillä pituutta löytyy vain 180 cm ja painoakaan ei ole kertynyt kuin 95 kiloa. Paino on tavalliselle tallaajalla, joka on 180 cm pitkä, jopa hiukan suuri, mutta lihaksensa huomioon ottaen, ei mies mikään massiivinen ole painavuudeltansakaan.
FCF'n kotisivun mukaan Starba käyttää haettuna finisherinään liikettä nimeltä '' Starbuck’s Fabulous Spike Piledriver ''. Kuten nimestä voi päätellä, on kyseessä tavallinen Piledriver (nostetaan vastustaja itseään vasten pää alaspäin ja rojahdetaan istuvilleen, jolloin kohde tipahtaa kanveesiin niskoilleen).
Omasta mielestäni Starbuck on todella etevä ja sulavaliikkeinen tekninen painija, jota kehtaisi näyttää isommissakin indyissä ja päästää jopa OVW'hen asti. Hänen otteluitaan olen nähnyt useampaa sorttia ja painityyli kolahtaa oikealle taajuudelle minun makuuni.
Starbuckista saa lisää tietoa hänen kotisivultaan, Buck-O-Ramasta tai hänen Myspacestaan

Nyt on teidän vuoronne. Kertokaa mietteenne Starbuckista!
Välttämättä en ole kaikista paras henkilö tekemään topicia Starbasta, mutta teen parhaani:
Fight Club Finlandin leivissä työskentelevä Starbuck, joka on saanut koulutuksensa maailmankuulujen Hartin veljesten painikoulussa ja kouluttajana toimi entinen WWE tähti - Lance Storm. Starbuckia voidaan helposti kutsua jopa Euroopan parhaimpiin lukeutuvaksi painijaksi, joka käyttää laajaa liikearsenaaliaan, johon perustuu brawlaus ja myös tekninen paini. Tätä teknistä puolta mies harrastaa useammin kehässä ja Smash-Tv'ssä mies opetti ''Don't Try This At Home''- osiossa erilaisten lukkojen saloja, sekä opetti lukitsemaan otteet mahdollisimman oikein.
Mies ei poikkea kooltaan tavallisesta perus suomalaisesta juuri ollenkaan, sillä pituutta löytyy vain 180 cm ja painoakaan ei ole kertynyt kuin 95 kiloa. Paino on tavalliselle tallaajalla, joka on 180 cm pitkä, jopa hiukan suuri, mutta lihaksensa huomioon ottaen, ei mies mikään massiivinen ole painavuudeltansakaan.
FCF'n kotisivun mukaan Starba käyttää haettuna finisherinään liikettä nimeltä '' Starbuck’s Fabulous Spike Piledriver ''. Kuten nimestä voi päätellä, on kyseessä tavallinen Piledriver (nostetaan vastustaja itseään vasten pää alaspäin ja rojahdetaan istuvilleen, jolloin kohde tipahtaa kanveesiin niskoilleen).
Omasta mielestäni Starbuck on todella etevä ja sulavaliikkeinen tekninen painija, jota kehtaisi näyttää isommissakin indyissä ja päästää jopa OVW'hen asti. Hänen otteluitaan olen nähnyt useampaa sorttia ja painityyli kolahtaa oikealle taajuudelle minun makuuni.
Starbuckista saa lisää tietoa hänen kotisivultaan, Buck-O-Ramasta tai hänen Myspacestaan

Nyt on teidän vuoronne. Kertokaa mietteenne Starbuckista!