Täältä hieman tietoa Vickie Guerrerosta

Alkoi tuo Uutiset & Huhut-topic paisua sen verran liikaa, että ajattelin postata tänne uuden topicin, jossa tämänhetkinen väittely olisi modeillekin varmasti ok:
Ja juuri tästä syystä Vickie ei voi kääntyä faceksi, koska hän on kuitenkin yleisön mieleistä tavallaan "pettänyt" Eddietä, vaikka mies onkin jo tosiaan kuollut, ja Vickien pitäisi saada tietysti jatkaa elämäänsä, mutta eihän nuo fanit sitä niin ajattele. Niin kauan kuin Vickie pysyy WWE:ssä, hän tulee aina olemaan heel, tai ainakin tweener.
Mitä tuohon reagointiin tulee, voit sen kohdan aina kelata, jos sitä ei kiinnosta katsella. Vickieltä puuttuu piirun verran rohkeutta, jotta hän vain puhuisi sitten yleisön päälle, jolloin todennäköisesti yleisö kyllä hiljensi. Toisaalta, voi olla että WWE tosiaan haluaakin yleisön reagoivan Vickieen niin rajusti.
Alkoi tuo Uutiset & Huhut-topic paisua sen verran liikaa, että ajattelin postata tänne uuden topicin, jossa tämänhetkinen väittely olisi modeillekin varmasti ok:
"Moonsault" kirjoitti:"Wanhus" kirjoitti:
Kaikenlisäksi Vickie saa parhaillaan mahtavat buuaukset..
Tämä, jos mikään, on erittäin turhauttavaa kun puolet ohjelman ajasta menee tuohon yleisön reaktioon. Välillä mun puolestaan tekisi mieli vetää tuota yleisöä turpaan kun ei jaksa katsoa ohjelmaa, jossa jokaisessa GM:n segmentissä saadaan kuulla vähintään 15min. sitä buuaamista ja "Excuse me?!" -lausahdusta.
Ja juuri tästä syystä Vickie ei voi kääntyä faceksi, koska hän on kuitenkin yleisön mieleistä tavallaan "pettänyt" Eddietä, vaikka mies onkin jo tosiaan kuollut, ja Vickien pitäisi saada tietysti jatkaa elämäänsä, mutta eihän nuo fanit sitä niin ajattele. Niin kauan kuin Vickie pysyy WWE:ssä, hän tulee aina olemaan heel, tai ainakin tweener.
Mitä tuohon reagointiin tulee, voit sen kohdan aina kelata, jos sitä ei kiinnosta katsella. Vickieltä puuttuu piirun verran rohkeutta, jotta hän vain puhuisi sitten yleisön päälle, jolloin todennäköisesti yleisö kyllä hiljensi. Toisaalta, voi olla että WWE tosiaan haluaakin yleisön reagoivan Vickieen niin rajusti.