Foorumiarkisto

← Painijat

Vickie Guerrero

Täältä hieman tietoa Vickie Guerrerosta

kuva


Alkoi tuo Uutiset & Huhut-topic paisua sen verran liikaa, että ajattelin postata tänne uuden topicin, jossa tämänhetkinen väittely olisi modeillekin varmasti ok:

"Moonsault" kirjoitti:
"Wanhus" kirjoitti:
Kaikenlisäksi Vickie saa parhaillaan mahtavat buuaukset..

Tämä, jos mikään, on erittäin turhauttavaa kun puolet ohjelman ajasta menee tuohon yleisön reaktioon. Välillä mun puolestaan tekisi mieli vetää tuota yleisöä turpaan kun ei jaksa katsoa ohjelmaa, jossa jokaisessa GM:n segmentissä saadaan kuulla vähintään 15min. sitä buuaamista ja "Excuse me?!" -lausahdusta.


Ja juuri tästä syystä Vickie ei voi kääntyä faceksi, koska hän on kuitenkin yleisön mieleistä tavallaan "pettänyt" Eddietä, vaikka mies onkin jo tosiaan kuollut, ja Vickien pitäisi saada tietysti jatkaa elämäänsä, mutta eihän nuo fanit sitä niin ajattele. Niin kauan kuin Vickie pysyy WWE:ssä, hän tulee aina olemaan heel, tai ainakin tweener.

Mitä tuohon reagointiin tulee, voit sen kohdan aina kelata, jos sitä ei kiinnosta katsella. Vickieltä puuttuu piirun verran rohkeutta, jotta hän vain puhuisi sitten yleisön päälle, jolloin todennäköisesti yleisö kyllä hiljensi. Toisaalta, voi olla että WWE tosiaan haluaakin yleisön reagoivan Vickieen niin rajusti.
"Lumihiutale" kirjoitti:
Ja juuri tästä syystä Vickie ei voi kääntyä faceksi, koska hän on kuitenkin yleisön mieleistä tavallaan "pettänyt" Eddietä, vaikka mies onkin jo tosiaan kuollut, ja Vickien pitäisi saada tietysti jatkaa elämäänsä, mutta eihän nuo fanit sitä niin ajattele..

Ai, minä kun luulin tuon fanien reagoinnin häneen johtuvan Undertakerin "erottamisesta".
"Moonsault" kirjoitti:
"Lumihiutale" kirjoitti:
Ja juuri tästä syystä Vickie ei voi kääntyä faceksi, koska hän on kuitenkin yleisön mieleistä tavallaan "pettänyt" Eddietä, vaikka mies onkin jo tosiaan kuollut, ja Vickien pitäisi saada tietysti jatkaa elämäänsä, mutta eihän nuo fanit sitä niin ajattele..

Ai, minä kun luulin tuon fanien reagoinnin häneen johtuvan Undertakerin "erottamisesta".


No kyllähän ne fanit rupesivat hänelle heti buuaamaan, kun hän rupesi Edgen kanssa heilastelemaan. 'Takerin "erottaminen" vain lisäsi buuauksia. Ja kyllähän ne fanit sitä Eddien nimeä ovat välillä huutaneet Vickien ja Edgen ollessa kehässä.
"Lumihiutale" kirjoitti:
No kyllähän ne fanit rupesivat hänelle heti buuaamaan, kun hän rupesi Edgen kanssa heilastelemaan.

Tottakai, olihan naikkonen juuri tehnyt heel-turnin.

"Lumihiutale" kirjoitti:
'Takerin "erottaminen" vain lisäsi buuauksia.

Tämän jälkeen omasta mielestäni se buuaus vasta alkoi. Ne reaktiot, mitä yleisö Vickietä kohti osoitti ennen tätä olivat sitä perus"hän on heel, buuataampas nyt jonkun verran" -meininkiä. Joskus ihmetyttää, miten paljon amerikkalainen WWE-fani on oikein hurahtanut päästään tuohon vapaapainiin, jos oikeasti elää noin sokeasti tuossa "Taker is fired" -jutussa. Vai eikö siellä julkisteta paljastuksia niin kuin täällä?
Tai sitten yleisö on joissain kaupungeissa parempi kuin jossain muualla.
"Moonsault" kirjoitti:
"Lumihiutale" kirjoitti:
No kyllähän ne fanit rupesivat hänelle heti buuaamaan, kun hän rupesi Edgen kanssa heilastelemaan.

Tottakai, olihan naikkonen juuri tehnyt heel-turnin.

"Lumihiutale" kirjoitti:
'Takerin "erottaminen" vain lisäsi buuauksia.

Tämän jälkeen omasta mielestäni se buuaus vasta alkoi. Ne reaktiot, mitä yleisö Vickietä kohti osoitti ennen tätä olivat sitä perus"hän on heel, buuataampas nyt jonkun verran" -meininkiä. Joskus ihmetyttää, miten paljon amerikkalainen WWE-fani on oikein hurahtanut päästään tuohon vapaapainiin, jos oikeasti elää noin sokeasti tuossa "Taker is fired" -jutussa. Vai eikö siellä julkisteta paljastuksia niin kuin täällä?
Tai sitten yleisö on joissain kaupungeissa parempi kuin jossain muualla.


Tai sitten siellä on sellaiset hassut kaiuttimet ja editoijilla softat joilla voidaan muokata lähetyksen ääntä ihan miten WWE haluaa. Just a possibility.
"Moonsault" kirjoitti:
Joskus ihmetyttää, miten paljon amerikkalainen WWE-fani on oikein hurahtanut päästään tuohon vapaapainiin, jos oikeasti elää noin sokeasti tuossa "Taker is fired" -jutussa. Vai eikö siellä julkisteta paljastuksia niin kuin täällä?
Tai sitten yleisö on joissain kaupungeissa parempi kuin jossain muualla.


Eikö olisi hiukan typerää katsoa lähetyksiä joissa katsomo ei olisi yhtään mukana tapahtumissa? Ja paljastuksiahan tulee Amerikassa tiheämpään kuin täällä, mutta siellä fanikanta on paljon suurempi ja suurin osa katsoo sitä pelkkänä viihteenä, eivätkä voisi vähääkään välittää siitä mikä pitää paikkansa ja mikä ei ennen kuin se paljastetaan lähetyksessä.