Avataanpa tällekin miehelle ihan oma topic, nyt kun hänellä on ihan oikea gimmick, eikä ole vaan toinen niistä Majoreista tai edge look-a-likeista. Jostain syystä markitan tätä uutta hahmoa, vaikka en edes täysin tajua mitä sillä haetaan; hassut housut, tukka hyvin ja tykkää pitää aurinkolaseja sisällä (ei siis aurinkolaseja yöllä, mitä voisi kenties kuvitella, varsinkin jos tietää mihin biisiin jätkän nykyinen tunnari suurelta osin perustuu). Jotenkin tämä kokonaisuus minusta vain toimii, ja kehässäkin mies on ihan viihdyttävä finishereineen ja kaikkineen, vaikka toki kyllä ymmärrän niitäkin jotka haluavat woowoowoo-miehelle mahdollisimman nopeat future endeavours -toivotukset.
Vaikea silti kuvitella Zackista tulevan mid carderia merkittävämpää, ECW-mestaruuskin saataa olla aika utopistinen tavoite, mutta itse ainakin olen bandwagonissa.
Jani Panos2009-05-28 16:06
J
Ryder taitaa olla yksi niistä, jotka tulevat jakamaan eniten mielipiteitä. Jotkut voivat rakastaa tuota uutta gimmickiä ja toisia taas nuo "Woowoowoo!"-huudot voivat riipiä korvissa asti. Itse kuulun tuohon ensimmäiseen joukkoon.
Eikös tuolla gimmickillä ole jotain tekemistä myös tuon "My new haircut"-videon kanssa, minkä nyt löytää helposti esimerkiksi YouTubesta. Vai?
Mutta takaisin mieheen. Täytyy kyllä myöntää, että itse olen aivan täpinöissäni siitä kuinka Ryderin urakehitys lähtee tästä liikkeelle. Meneekö tämä hyvään vai huonoon suuntaan, jne. Mutta siis lyhyesti: uusi asenne, look ja entrance-theme piristivät miestä kummasti. Kunpa vain saisi tuosta kappaleesta selkoa, että mikä on kyseessä.
Myös nämä Zackin vilauttamat liikkeet kuten tuo Leg Lariat ja Inverted Overdrive iskevät todella lujaa.
Mikko Alatalo2009-05-28 16:42
M
Jaahas, elikkä ihan ehta Guido/itserusketusjanari -gimmick kyseessä. Meni vähän ohi kun ei ollut tarpeeksi väriä naamassa ja pinkkiä huulissa.
Jack DiBiase2009-05-29 07:39
J
Zack Ryder sai vapaalipun siihen ryhmään mihin kuuluvat mm. Maven ja Goldust, eli tyypit, jotka kiinnostavat ainoastaan theme musiikkinsa ansiosta. Mutta ei siinä mitään, tuo Sunglasses-ripoff on niin loistava, että minusta tuli heti fani. Nyt kun Miz lähti niin gimmickille on kaiken lisäksi hyvin tilaa ECW:n rosterissa.
Woo-woo-woo, you know it.
Darien Fawks2009-05-29 10:48
D
"Jack DiBiase" kirjoitti: Zack Ryder sai vapaalipun siihen ryhmään mihin kuuluvat mm. Maven ja Goldust, eli tyypit, jotka kiinnostavat ainoastaan theme musiikkinsa ansiosta. Mutta ei siinä mitään, tuo Sunglasses-ripoff on niin loistava, että minusta tuli heti fani. Nyt kun Miz lähti niin gimmickille on kaiken lisäksi hyvin tilaa ECW:n rosterissa.
Woo-woo-woo, you know it.
Teemamusa oli kyl huippu. Ja toi woo-woo-woo, you know it.
Kosonen2009-05-29 12:12
K
"Jack DiBiase" kirjoitti: Zack Ryder sai vapaalipun siihen ryhmään mihin kuuluvat mm. Maven ja Goldust, eli tyypit, jotka kiinnostavat ainoastaan theme musiikkinsa ansiosta. Mutta ei siinä mitään, tuo Sunglasses-ripoff on niin loistava, että minusta tuli heti fani. Nyt kun Miz lähti niin gimmickille on kaiken lisäksi hyvin tilaa ECW:n rosterissa.
Woo-woo-woo, you know it.
Älä nyt Goldustia luokittele näiden geneeristen Rob Conwayden, Maveneiden ja Orlando Jordaneiden ryhmään. Goldust sentään on ollut ihan omaperäinen roolihahmo ja silloin alkuaikoinaan WWF:ssä hän oli loistava. Onhan hän silti nykyään aina Zack Rydereita kiinnostavampi.
Kohta joku varmaan tulee sanomaan että Goldust pölli hahmonsa Adrian Adonikselta ja Adrian Streetiltä.
The Boss2009-05-29 14:47
T
"Kosonen" kirjoitti: Goldust sentään on ollut ihan omaperäinen roolihahmo ja silloin alkuaikoinaan WWF:ssä hän oli loistava. Onhan hän silti nykyään aina Zack Rydereita kiinnostavampi.
ASIAA!
Jack DiBiase2009-05-29 15:08
J
"Kosonen" kirjoitti: Älä nyt Goldustia luokittele näiden geneeristen Rob Conwayden, Maveneiden ja Orlando Jordaneiden ryhmään. Goldust sentään on ollut ihan omaperäinen roolihahmo ja silloin alkuaikoinaan WWF:ssä hän oli loistava.
Olet oikeassa. En vaan äkkiseltään keksinyt Mavenin lisäksi ketään muuta, ja yksi painija ei voi olla "ryhmä". Conway ja Orlando on parempia esimerkkejä. Kyllä minäkin Goldustia diggailen, tai ainakin sitä vanhaa Goldustia.
Nickeldeon2009-05-29 18:05
N
Zack Ryder = Hieno mies... Woo Woo Woo, you know it... Muutenkin hänen attirensa on ihan ok, hieman vaihtelua..
What2009-05-29 18:27
W
Miten kukaan jaksaa innostua mistään Zack Ryderista, kun ECW:stä löytyy sellaisia atleetteja kuten Jack Swagger, Evan Bourne, Tyson Kidd, David Hart Smith, Finlay ja Christian.
Entranemusa on kiva, mutta muuten en kyyneliä valuttaisi vaikka miestä ei enää WWE:ssä nähtäisi. Olisivat mieluummin pitäneet vaikka Kenny Dykstran ja Elijah Burken.
Tirkka2009-05-29 20:25
T
Conway ja Orlando ovat huonoja esimerkkejä koska niiden sisääntulomusiikit oli paskaa. Itse laittaisin ehkäpä Billy Gunnin (singles-painijana) sille listalle kylläkin mukaan.
Motörhead2009-06-26 01:58
M
Yksi lempipainijoistani, vaikka ihmeelliset kädenheilautukset pistää vituttaan ankarasti.
http://www.youtube.com/watch?v=UufW6XshOSg
Zack Ryderin theme biisi ja muutama liikekin videolta löytyy.
TupsuVeitikka2009-07-16 13:43
T
Paras tunnari tällä hetkellä, You Know It!
Jomppa2009-08-15 19:58
J
Zack Ryder on onnistunut vakuuttamaan minut oikeen kunnolla! Viime viikkojen aikana. Miehellä on karismaa,painitaitoja ja omaperäinen attire ja se sisääntulo biisi <3
Button2009-08-15 22:45
B
Miksi lähes kaikki on samaa(lue:väärää) mieltä siitä että ryderillä on paras theme tai ainakin sitä hehkutetaan paljon. Miksi kukaan ei hehkuta Sheamuksen themeä joka on ylivoimaisesti parhain. Viimekin vuonna lähes jokainen äänesti Randyn "voices" entracea parhaaksi, sehän on käsittämättömän tylsä! Edgen theme ei muistaakseni saanut ainuttakaan ääntä samaisessa "paras sisääntulobiisi" etc äänestyksessä, vaikka vielä monen kuuntelukerran jälkeen on edelleen loistava.
Captain Charisma2009-08-15 22:47
C
"Button" kirjoitti: Miksi lähes kaikki on samaa(lue:väärää) mieltä siitä että ryderillä on paras theme tai ainakin sitä hehkutetaan paljon. Miksi kukaan ei hehkuta Sheamuksen themeä joka on ylivoimaisesti parhain. Viimekin vuonna lähes jokainen äänesti Randyn "voices" entracea parhaaksi, sehän on käsittämättömän tylsä! Edgen theme ei muistaakseni saanut ainuttakaan ääntä samaisessa "paras sisääntulobiisi" etc äänestyksessä, vaikka vielä monen kuuntelukerran jälkeen on edelleen loistava.
Tuo ei varmaan johdu siitä että Edgellä on ollut sama biisi vuodesta 2004 asti. Ei voi johtua!!! Ja kaikillahan pitää olla samanlainen musiikkimaku, jos ei ole Buttersin kanssa samaa mieltä niin on väärässä.
Ainiin, Ryderin theme rokkaa, mutta itse äijä ei silti vielä täysin vakuuta.
Button2009-08-15 22:56
B
Sivuseikka, tosithemet ei kuole. Nojoo tuli ehkä hieman liika ragetettua, mutta minkäs teet kun joka kerta ku avaan foorumin Ryderin themeä ylistetään. OT no moar.
Darien Fawks2009-08-16 12:14
D
Pitkältihän kyse on siitä, mikä theme sopii parhaiten. Ortonin musiikki voi olla vähän tylsä, mutta niinhän on monen mielestä Boorington muutenkin. Minä en näihin ihmisiin tosin kuulu, vaan minusta se vain sopii hänen sekopää-gimmickiinsä mainiosti. Aika harvoin isojen starojen musiikkia vaihdetaan, mutta Ortonin kanssa tuo onnistui mainiosti, vaikka kerran pari mies taisi käyttää jotain hevirenkutustakin musiikkinaan.
Panu52009-08-16 12:22
P
"Darien Fawks" kirjoitti: Pitkältihän kyse on siitä, mikä theme sopii parhaiten. Ortonin musiikki voi olla vähän tylsä, mutta niinhän on monen mielestä Boorington muutenkin. Minä en näihin ihmisiin tosin kuulu, vaan minusta se vain sopii hänen sekopää-gimmickiinsä mainiosti. Aika harvoin isojen starojen musiikkia vaihdetaan, mutta Ortonin kanssa tuo onnistui mainiosti, vaikka kerran pari mies taisi käyttää jotain hevirenkutustakin musiikkinaan.
Taisi tuo theme olla CM Punkin nykyinen, eli "This Fire Burns".
Sandz2009-08-16 12:23
S
"Panu5" kirjoitti:
"Darien Fawks" kirjoitti: Pitkältihän kyse on siitä, mikä theme sopii parhaiten. Ortonin musiikki voi olla vähän tylsä, mutta niinhän on monen mielestä Boorington muutenkin. Minä en näihin ihmisiin tosin kuulu, vaan minusta se vain sopii hänen sekopää-gimmickiinsä mainiosti. Aika harvoin isojen starojen musiikkia vaihdetaan, mutta Ortonin kanssa tuo onnistui mainiosti, vaikka kerran pari mies taisi käyttää jotain hevirenkutustakin musiikkinaan.
Taisi tuo theme olla CM Punkin nykyinen, eli "This Fire Burns".
No shit, sherlock!
Panu52009-08-16 12:38
P
"Sandz" kirjoitti:
"Panu5" kirjoitti:
"Darien Fawks" kirjoitti: Pitkältihän kyse on siitä, mikä theme sopii parhaiten. Ortonin musiikki voi olla vähän tylsä, mutta niinhän on monen mielestä Boorington muutenkin. Minä en näihin ihmisiin tosin kuulu, vaan minusta se vain sopii hänen sekopää-gimmickiinsä mainiosti. Aika harvoin isojen starojen musiikkia vaihdetaan, mutta Ortonin kanssa tuo onnistui mainiosti, vaikka kerran pari mies taisi käyttää jotain hevirenkutustakin musiikkinaan.
Taisi tuo theme olla CM Punkin nykyinen, eli "This Fire Burns".
No shit, sherlock!
Luuletko, että kaikki sen muka muistaisi? Tai edes sinä?
Ortonilla on mielestäni hyvä gimmick, mutta erittäin rajoittuneet painitaidot. Miehestä on tehty erittäin tylsä pitämällä häntä jatkuvasti vyön perässä eikä kunnon ottelua tule enää irti ainakaan Triple H:n kanssa. Night Of Championshin Triple Threat yllätti tosin positiivisesti, mutta muuten poikkeuksetta Ortonin ottelut ovat aika alatasoisia. Vertaa miehen alkuvuosiin 2002-2006, niin liikearsenaali on harventunut sellaiset 150%.
Toivoton tapaus sanoisin, mutta pakko miehen on olla Raw'n ME:ssä, kun WWE ei osaa tehdä uusia varteenotettavia superstaroja isoihin kuvioihin.
Sandz2009-08-16 12:43
S
Zack Ryderin topic = paikka jossa keskustellaan Randy Ortonista?
Ja kyllä me sen muistamme.
Darien Fawks2009-08-16 13:11
D
"Sandz" kirjoitti:
"Panu5" kirjoitti:
"Darien Fawks" kirjoitti: Pitkältihän kyse on siitä, mikä theme sopii parhaiten. Ortonin musiikki voi olla vähän tylsä, mutta niinhän on monen mielestä Boorington muutenkin. Minä en näihin ihmisiin tosin kuulu, vaan minusta se vain sopii hänen sekopää-gimmickiinsä mainiosti. Aika harvoin isojen starojen musiikkia vaihdetaan, mutta Ortonin kanssa tuo onnistui mainiosti, vaikka kerran pari mies taisi käyttää jotain hevirenkutustakin musiikkinaan.
Taisi tuo theme olla CM Punkin nykyinen, eli "This Fire Burns".
No shit, sherlock!
Hölmö! En todellakaan tiennyt tuota, joten oli mielenkiintoista kuulla. Että olepahan rauhassa.
Sandz2009-08-16 13:17
S
Että olepahan rauhassa.
Tai mitä?
Zack Ryderia markitan jonkun verran. Hänellä on mahtava gimmick ja ihan hyvät painitaidotkin, ja hän viihdyttää minua esiintymisillään. Joskus vuonna tussu ja puskuri käyty ottelu Christiania vastaan oli yksi vuoden parhaista TV-otteluista, ja heppu vakuutti minut, vaikka Christian nyt kantaa vaikka Jeff Hardyn hyvään otteluun. Toivon mukaan hänen urakäyränsä lähtee nousuun ja mies voittaa ECW-mestaruuden, miksei jopa WWE-mestaruuden, vaikka ehkä turhan homo on. Hieno mies.
Darien Fawks2009-08-16 13:35
D
"Sandz" kirjoitti:
Että olepahan rauhassa.
Tai mitä?
Tai saat negatiivista mainetta täällä.
Sandz2009-08-16 13:40
S
"Darien Fawks" kirjoitti:
"Sandz" kirjoitti:
Että olepahan rauhassa.
Tai mitä?
Tai saat negatiivista mainetta täällä.
Mainetta kumminkin.
Chloroxide2009-08-16 13:54
C
"Sandz" kirjoitti: Toivon mukaan hänen urakäyränsä lähtee nousuun ja mies voittaa ECW-mestaruuden, miksei jopa WWE-mestaruuden, vaikka ehkä turhan homo on.
Se on metro, juntti.
Sandz2009-08-16 13:57
S
"Chloroxide" kirjoitti:
"Sandz" kirjoitti: Toivon mukaan hänen urakäyränsä lähtee nousuun ja mies voittaa ECW-mestaruuden, miksei jopa WWE-mestaruuden, vaikka ehkä turhan homo on.
Se on metro, juntti.
Hyvä Chloxorsidrokside (who?), tiedustin Matthew Cardonan, taiteilijanimeltään Zack Ryderin roolihahmon olevan metroseksuaali, mutta koin silti tarpeelliseksi sanoa että hän on silti liian homoseksuaali. Juntti.
Phenomenon2009-08-16 14:13
P
"Chloroxide" kirjoitti:
"Sandz" kirjoitti: Toivon mukaan hänen urakäyränsä lähtee nousuun ja mies voittaa ECW-mestaruuden, miksei jopa WWE-mestaruuden, vaikka ehkä turhan homo on.
Se on metro, juntti.
Hahahah, missä kolossa oikein elät. Kyllä taitaa ihan pellen määritelmä sopia parhaiten Ryderiin.
Wikipedia:
"Metroseksuaali on nimitys miehelle, joka huolehtii keskivertoa enemmän ulkonäöstään ja elämäntyylistään kuten stereotyyppinen homoseksuaali. Metroseksuaalit muun muassa pukeutuvat trendikkäästi, käyttävät kosmetiikkatuotteita ja ovat mukana muodin maailmassa. Metroseksuaalisuus henkilöityy jalkapalloilija David Beckhamiin, joka on Britanniassa ollut useiden hius- ja pukeutumistrendien alullepanija"
Merovingi2009-09-17 14:57
M
Zack Ryder on kyllä todella kovassa nosteessa viimeisen ECW'n jälkeen mikä on ainoastaan hyvä juttu, sillä hänessä oikeasti on jotain mikä tekee hänestä kiinnostavan. Onko se kenties gimmick? En tiedä, mutta Ryderissa tuntuu oikeasti olevan potentiaali hyväksi Upper Midcarderiksi.
Ryderin Gimmick on kyllä tahattomasti koominen, mutta Ryderin noustessa sen avulla ylöspäin cardissa, en valita. Tulevaisuudessa tullaan todennäköisesti muuttamaan tuota lookkia pikkuhiljaa, kun siirrytään isompiin kuvioihin. Oikeasti, kuka todellakin pystyi kuvittelemaan että Zack Ryderista tulee vielä jotain? Miehestä, joka debytoi jompana kumpana Majorin veljeksistä (Olivat muuten aivan naurettavia silloin) ja lopulta hänestä tehtiin yksi Edgeheadeista, jotka olivat lähinnä säälittäviä. En minä ainakaan.
Melkoinen tuhkimotarina, ainakin tähän mennessä.
Darien Fawks2009-09-17 21:19
D
"Merovingi" kirjoitti: Ryderin Gimmick on kyllä tahattomasti koominen
Ei siinä mitään tahatonta ole.
Darien Fawks2011-06-04 12:42
D
Mitäs kummaa?! Tälle miehellekö ei ollut edes omaa ketjua omistettu? No nyt on!
Kuinkas moni on käynyt katsomassa Zack Ryderin YouTube-kanavaa? Siellä on julkaistu jo 16 jaksoa erinomaista Z! True Long Island Storya. Viime aikoina Zack on saanut myös erikoista näkyvyyttä telkkarissa muun muassa tällä viikolla Cenan saapuessa entrance-rampilleen. Siitäkin on pätkää tässä tuoreimmassa videossa. Mahtavaa hupia!
Mahtava mies. Lisäksi kaikki videoiden pikkukuitit WWE-johdon suuntaan ovat varsin mainioita!
"I can draw money!"
Show_Stopper2011-06-04 14:48
S
Jep, Ryder on sensaatio. Alusta asti seurannut ja itsekin vähän ihmetellyt miksei hehkutus ole tänne asti eksynyt.
Piilovittuilu, Isän Morrison-rakkaus, THE BIG O, sekä Scott Sandfordin fantastisuus tekevät torstaista odotettavan arvoisia. Hieno show, hieno mies.
Button2011-06-04 15:12
B
"Bro what are you doing!? Zack Ryder does not get pushed!"
Static2011-06-04 15:36
S
Kiitos Darien kun korjasit vääryyden. Vaikka onkin tullut seurattua tuota Ryderin show'ta jo pidemmän aikaa, ei minun kuitenkaan ole tullut edes nopeasti kelattua, että "Onkohan Zackilla oma topic WA:ssa?". No nyt onneksi on.
Ja kun tässä kerta listaillaan noita ovelia pikkuvittuiluja WWE:n suuntaan, niin tuossa uusimmassa jaksossahan oli tämä:
"This is WWE. This is WWE putting Zack Ryder on TV."
Jonka jälkeen...
"This is WWE. This is WWE having cold feet about putting Zack Ryder on TV."
Lähes joka jaksossa on ollut sellanen läppä mille on tullut revettyä oikeen urakalla.
WOO WOO WOO -Tang Clan!
Darien Fawks2011-06-04 20:11
D
Erityisen kiinnostavaa on ollut viimeaikainen Ryderin bookkaus. Mies sai paidan, vaikka ei esiinny koskaan TV:ssä. Lisäksi hän vaatii netissä pushia, ja WWE on nyt ainakin kahtena viikkona näyttänyt miehen hymyilemässä Cenan kanssa. Vaikuttaisi siltä, että kaverista vielä tulee jotain netin ulkopuolellakin. Hitto, itsekin ajattelin potkujen tulevan, kun mies ensimmäisellä kerralla woowoowooitteli Dirt Sheetissä. Pitkälle ollaan tultu niistä ajoista. Hienon hieno mies!
YOU KNOW IT!
Koshceck2011-06-04 20:26
K
^ Huhujen mukaan Cena on kertonut ylemmille tahoille haluavansa Zackille pushia. Vähän samalla tavalla kuin Bourneakin oli kehunnut ja tämä main eventtasi sen yhden RAW:n jne ja loukkaantui. Tämän takia Cenan kanssa Zackia onkin nähty usealla viikolla ja Cena myös re-tweettailee Zackin viestejä Twitterissä. Ylemmät tahot eivät myöskään ole missanneet Ryderin Youtube videoita.
Static2011-06-04 20:58
S
Käsittääkseni Ryderin show ollaan siirtämässä pois Youtubesta. Uutena määränpäänä toimii mitä luultavimmin WWE.com. Tuohan on jo melko selvä merkki siitä, että jätkää aletaan huomioimaan enemmän. Muutamaan otteeseenhan Zack on jaksoissaan maininnut, että nettisivua vaihdetaan, ja että olisi syytä seurata hänen tekemisiään lisäinfon saamiseksi. Saa nyt nähdä milloin tuo siirto tapahtuu.
Darien Fawks2011-06-04 21:43
D
Olisi kyllä perkeleellisen hienoa, jos Zackia pushattaisiin! Tällä hetkellä eniten markittamani painija, voisin sanoa. Markitan aina näitä taitavia jannuja, jotka eivät nouse tarpeeksi. Siistiä kannattaa jotakuta sellaista, josta ehkä joskus tulee jotain, mutta sitä ei ole kiveen hakattu.
Hyvä Cena!
Mikko Alatalo2011-06-05 11:26
M
Hieno mies edelleen, ja olihan siellä topiikki jo olemassa. 8)
Z: True Long Island Story on ollut aivan mahtavaa viihdettä ensimmäisestä jaksosta asti! Suurimmat naurut aiheutti aikanaan video, jossa Ryder yritti kiivetä aidan yli:
"Zack, what are you doing, bro?"
"Im trying to get over" :lol:
Kyllä Ryder on alkanut esiintymään useammin TV'ssä, vaikkakin vetämässä pieniä kohtauksia Cenan kanssa. Ehkäpä tulevaisuudessa Ryder tullaankin draftaamaan Superstarseista Raw'hon.
Ravenwood2011-06-05 15:04
R
Kattelin tän ja eilisen päivän aikana noi kaikki 15 jaksoa tuolta YouTubesta. Olihan ne ihan hauskoja ja välillä tuli repeiltyä ihan kunnolla. Kyllä tuota Ryderia olis ihan kiva nähdä Rawissakin enempi. Toivotaan että tulevaisuudessa Zackin tilanne paranee :)
Darien Fawks2011-06-05 16:10
D
Woo woo woo, it's the party in the L-I!
:lol:
Merovingi2011-06-05 18:41
M
Zack Ryderin suosion syy on erittäin ylivoimainen asema muihin WWE-painijoihin verrattuna, Ryderilla on sellainen asia jota ei ole 99% WWE:n painijoista.
Se asia on gimmick, sitä ei ole oikeasti juuri kenellekään WWE:n painijoista. Jos on, se on sama kuin lähes jokaisella WWE:n painijalla. Ryderilla ei näin ole.