Jep. Tuli tuosta Velocityn koneen osien listauksesta mieleen, että perustaisin topicin, johon porukka voisi postailla kuvia omasta pikku nörttinurkkauksestaan, eli kuvassa voisivat olla tietokonepöydät ynnä muut ja pääsevät hifistelijätkin sitten leveilemään sigamageilla led-valoillaan ynnä muilla. Vastaavan tyyppinen topic on BF2-klaanini foorumilla ja siellä on ollut hauska katsella pelikavereiden kulmauksia.
Pistetään kuvat kuitenkin mieluummin linkin taakse, ettei topicin lataaminen kestäisi meillä landepaukuilla huonoine kaapeleinemme montaa tuntia.
Tässä vähän yleisilmettä. Erityishuomio pöytäkoneen hiiren vieressä oleville kirjoille ynnä muille, jotka joka päivä muistuttavat olemassaolollaan opinnäytetyöstä ja siitä, kuinka se on vielä kesken...
http://tzeiem.wippiespace.com/images/image/nerd_center/IMG_1028.jpg
http://tzeiem.wippiespace.com/images/image/nerd_center/IMG_1030.jpg
Sitten vanha rakas läppärini, joka on jo ehtinyt kokea elämän kolhuja näinä kolmena yhteisenä vuotenamme.
http://tzeiem.wippiespace.com/images/image/nerd_center/IMG_1029.jpg
Ja mitä tulee perusnäppikseen ja -hiireen, niin tässä teille maistiaisia hyvin palvelleista värkeistä. Näppiksenä vanha ja uskollinen Logitechin about 10 euron langaton näppis, johon olen neljän vuoden aikana vaihtanut ehkä kerran paristot. Hiiren virkaa pitää viimeisen päälle Mikkisoftan hiiri, joka ei extratoiminnoilla, macroilla tai muilla xiitterihommilla paistattele, mutta jonka kanssa yhteistyönä BF2:ssa hyvin on tuntunut vihollisten päitä tippuvan
http://tzeiem.wippiespace.com/images/image/nerd_center/IMG_1031.jpg
http://tzeiem.wippiespace.com/images/image/nerd_center/IMG_1032.jpg
Näppis&hiiri ovat olleet kovassa käytössä ja ajan hammas on päässyt niihin puremaan likana esiintyvän sorminörttihien muodossa. Mutta tosimies ja täysipäinen heterohan ei mitään hikeä rupea pois rapsuttelemaan, hiki on miehen merkki!
Pistetään kuvat kuitenkin mieluummin linkin taakse, ettei topicin lataaminen kestäisi meillä landepaukuilla huonoine kaapeleinemme montaa tuntia.
Tässä vähän yleisilmettä. Erityishuomio pöytäkoneen hiiren vieressä oleville kirjoille ynnä muille, jotka joka päivä muistuttavat olemassaolollaan opinnäytetyöstä ja siitä, kuinka se on vielä kesken...
http://tzeiem.wippiespace.com/images/image/nerd_center/IMG_1028.jpg
http://tzeiem.wippiespace.com/images/image/nerd_center/IMG_1030.jpg
Sitten vanha rakas läppärini, joka on jo ehtinyt kokea elämän kolhuja näinä kolmena yhteisenä vuotenamme.
http://tzeiem.wippiespace.com/images/image/nerd_center/IMG_1029.jpg
Ja mitä tulee perusnäppikseen ja -hiireen, niin tässä teille maistiaisia hyvin palvelleista värkeistä. Näppiksenä vanha ja uskollinen Logitechin about 10 euron langaton näppis, johon olen neljän vuoden aikana vaihtanut ehkä kerran paristot. Hiiren virkaa pitää viimeisen päälle Mikkisoftan hiiri, joka ei extratoiminnoilla, macroilla tai muilla xiitterihommilla paistattele, mutta jonka kanssa yhteistyönä BF2:ssa hyvin on tuntunut vihollisten päitä tippuvan
http://tzeiem.wippiespace.com/images/image/nerd_center/IMG_1031.jpg
http://tzeiem.wippiespace.com/images/image/nerd_center/IMG_1032.jpg
Näppis&hiiri ovat olleet kovassa käytössä ja ajan hammas on päässyt niihin puremaan likana esiintyvän sorminörttihien muodossa. Mutta tosimies ja täysipäinen heterohan ei mitään hikeä rupea pois rapsuttelemaan, hiki on miehen merkki!