Foorumiarkisto

← Roskakori

Nörttinurkka

Jep. Tuli tuosta Velocityn koneen osien listauksesta mieleen, että perustaisin topicin, johon porukka voisi postailla kuvia omasta pikku nörttinurkkauksestaan, eli kuvassa voisivat olla tietokonepöydät ynnä muut ja pääsevät hifistelijätkin sitten leveilemään sigamageilla led-valoillaan ynnä muilla. Vastaavan tyyppinen topic on BF2-klaanini foorumilla ja siellä on ollut hauska katsella pelikavereiden kulmauksia.

Pistetään kuvat kuitenkin mieluummin linkin taakse, ettei topicin lataaminen kestäisi meillä landepaukuilla huonoine kaapeleinemme montaa tuntia.

Tässä vähän yleisilmettä. Erityishuomio pöytäkoneen hiiren vieressä oleville kirjoille ynnä muille, jotka joka päivä muistuttavat olemassaolollaan opinnäytetyöstä ja siitä, kuinka se on vielä kesken...
http://tzeiem.wippiespace.com/images/image/nerd_center/IMG_1028.jpg
http://tzeiem.wippiespace.com/images/image/nerd_center/IMG_1030.jpg

Sitten vanha rakas läppärini, joka on jo ehtinyt kokea elämän kolhuja näinä kolmena yhteisenä vuotenamme.
http://tzeiem.wippiespace.com/images/image/nerd_center/IMG_1029.jpg

Ja mitä tulee perusnäppikseen ja -hiireen, niin tässä teille maistiaisia hyvin palvelleista värkeistä. Näppiksenä vanha ja uskollinen Logitechin about 10 euron langaton näppis, johon olen neljän vuoden aikana vaihtanut ehkä kerran paristot. Hiiren virkaa pitää viimeisen päälle Mikkisoftan hiiri, joka ei extratoiminnoilla, macroilla tai muilla xiitterihommilla paistattele, mutta jonka kanssa yhteistyönä BF2:ssa hyvin on tuntunut vihollisten päitä tippuvan
http://tzeiem.wippiespace.com/images/image/nerd_center/IMG_1031.jpg
http://tzeiem.wippiespace.com/images/image/nerd_center/IMG_1032.jpg

Näppis&hiiri ovat olleet kovassa käytössä ja ajan hammas on päässyt niihin puremaan likana esiintyvän sorminörttihien muodossa. Mutta tosimies ja täysipäinen heterohan ei mitään hikeä rupea pois rapsuttelemaan, hiki on miehen merkki!
Itsellä on tällä hetkellä paskasta taloudellisesta tilanteesta ja kovasta työtahdista johtuen suht sekaista ja paskaista eikä ole kunnollista työpöytää, mutta pistetään silti kuvaa, jonka eilen illalla otin.

Hamatin nörenurkka.

Vasemmassa alanurkassa on HP:n MediaSmartServer, jossa pyörii Windows Home Server ja tämä toimittaa pääsääntöisesti filuserverin virkaa. Puhtia on 2TB. Sen päällä on valkoinen D-Linkin 5-porttinen giganen kytkin.

Sen jälkeen toisena vasemmalta (alhaalla) on roskiksesta otettuun koteloon kasattu 30 euroa maksanut kone, jonka muodostaa P5B-emo, GeForce 6600GT, 4GB DDR2, 40GB WD-kovo ja käyttiksen virkaa toimittaa kuvaushetkellä uudelleenasennuksessa ollut Windows Seven. Koneessa on kiinni HP:n 19" laajakuvanäyttö ja oikealla oleva 19" BenQ 4:3 -näyttö.

Sen päällä on HP Compaq nx7000 -läppäri, jossa pyörii tällä hetkellä Ubuntu 9.04. Kone on yleensä olohuonekäytössä, kun meillä väkeä pyörii aika paljon, niin on vierailla oma kone käytössä. Lisäksi sitä kautta saa musiikit näppärästi olohuoneen stereoihin serveriltä striimaten.

Samaiselta pöydältä löytyy myös Western Digitalin 500GB ulkoinen kovalevy, jossa pidän tärkeimmistä filuistani varmuuskopiot ja sitä käytän myös tehdessäni Ghostilla levyimaget uusista asennuksista, jotka sitten siirrän verkkokovolle.

Siirrytään oikealle päin ja alariviin. Sieltä löytyy rungoltaan vanha eMachines-markettikone, johon on pistetty gigan verran muistia ja 1x40GB + 2 x 80GB -kovot. Kone on toinen serverini, käyttiksenä FreeNAS. Sen funktio on toimina filuserverinä kämppikseni ja minun välillä, kun WHS ei tykkää tällä hetkellä kahdesta käyttäjästä ja jotain piti saada. Myös tietynlaisena testialustana, kun FreeNASin kanssa leikin.

Sen päältä löytyy reissukoneeni MSI Wind 10" Pink, joka kulkee mukana aina, niin töissä, reissuilla kuin kaverilla ryyppäämäässä käydessäkin. Normaalisti en sitä kotona käytä, mutta nyt kun pääkone oli uudelleenasennuksessa, käytin sitä mese+Spotify-koneena. Käyttiksenä Windows Seven RC1, joka pyörii erittäin kauniisti.

Ja viimeisenä peruskokoonpanosta löytyy HP Pavilion zv6000, joka on kertaalleen jo hajonnut suht atomeiksi (paskaksi meni näytön saranat, näyttö, dvd-asema ja näppis) ja jolle suoritin pelastavan korjauksen löytämästäni emolevyviallisesta vastaavasta otetuilla varaosilla ja nyt pyörii kuin unelma jälleen. Koneessa pyörii tällä hetkellä Windows XP Professional ja pääasiallisena funktiona on toimia isompana mukana kulkevana läppärinä silloin kun jossain tapahtumissa tarvitaan isompaa konetta ja toisekseen se toimii Skype-koneena, kun soittelen vanhemmilleni. Sevenissä en ole saanut toimimaan mikkiä kunnolla kummassakaan Seven-koneessani.

Lisäksi kuvaan on mahtunut 14" Philipsin televisioni, jolla pelataan ja katotaan telkkaria. Lisäksi kameran takaa löytyvästä kaapista löytyy toinen mokoma koneita, jotka ei tällä hetkellä ole aktiivikäytössä.
"Hamatti" kirjoitti:

Hamatin nörenurkka.

Lisäksi kuvaan on mahtunut 14" Philipsin televisioni, jolla pelataan ja katotaan telkkaria. Lisäksi kameran takaa löytyvästä kaapista löytyy toinen mokoma koneita, jotka ei tällä hetkellä ole aktiivikäytössä.


Koneita löytyy vaikka koko taloyhtiölle mutta tuommoinen telkkari
"xploiTah" kirjoitti:
"Hamatti" kirjoitti:

Hamatin nörenurkka.

Lisäksi kuvaan on mahtunut 14" Philipsin televisioni, jolla pelataan ja katotaan telkkaria. Lisäksi kameran takaa löytyvästä kaapista löytyy toinen mokoma koneita, jotka ei tällä hetkellä ole aktiivikäytössä.


Koneita löytyy vaikka koko taloyhtiölle mutta tuommoinen telkkari


Koneita on 14 tällä hetkellä. Mutta rahaa niihin ei ole juurikaan palanut, suurin osa on rikkinäisinä ilmaiseksi hankittuja ja itse korjattuja ja pöytäkoneetkin on pois heitetyistä osista tai muusta syystä ilmaiseksi saaduista osista kasattuja. MediaSmartin sain HP:lta suoraan aikoinaan ennen julkaisu 60% alennuksella ja miniläppäri nyt ei juuri maksanut mitään. Näytöistä toinen on takuuhuollettuna ostettu puoli-ilmaisena ja toinen kovien alennusten aikana halpana hankittu. Rahaa mulla ei ole, kun tulot on pienet. IT-alalla työskentelystä vain on joskus hyötyä noiden vanhojen/rikkinäisten koneiden halvalla hankkimisessa.

edit. Yritin siis sanoa, että ei oo varaa parempaan telkkariin.
"Tzei-em" kirjoitti:
porukka voisi postailla kuvia omasta pikku nörttinurkkauksestaan, eli kuvassa voisivat olla tietokonepöydät ynnä muut


En mä vaan kehtaa. Pidätte epäsiistinä kumminkin. Sitäpaitsi tämä työtila on aika askeettinen, sillä se on pelkkä nurkkaus makuuhuoneessa.

Miksei tämä muuten voisi mennä tuonne samaan tietokonekotjuun?
"Hyrkanos" kirjoitti:
"Tzei-em" kirjoitti:
porukka voisi postailla kuvia omasta pikku nörttinurkkauksestaan, eli kuvassa voisivat olla tietokonepöydät ynnä muut


En mä vaan kehtaa. Pidätte epäsiistinä kumminkin. Sitäpaitsi tämä työtila on aika askeettinen, sillä se on pelkkä nurkkaus makuuhuoneessa.

Miksei tämä muuten voisi mennä tuonne samaan tietokonekotjuun?


Loistavaa ettei tätä kerskailu/porhoilu/whinetys-datiskulmakuvatopiccia sekoiteta siihen asiatopiciin missä puhutaan siitä kunnon raudasta, mitä kannattaisi ostaa jne.
"Velocity" kirjoitti:
"Hyrkanos" kirjoitti:
"Tzei-em" kirjoitti:
porukka voisi postailla kuvia omasta pikku nörttinurkkauksestaan, eli kuvassa voisivat olla tietokonepöydät ynnä muut


En mä vaan kehtaa. Pidätte epäsiistinä kumminkin. Sitäpaitsi tämä työtila on aika askeettinen, sillä se on pelkkä nurkkaus makuuhuoneessa.

Miksei tämä muuten voisi mennä tuonne samaan tietokonekotjuun?


Loistavaa ettei tätä kerskailu/porhoilu/whinetys-datiskulmakuvatopiccia sekoiteta siihen asiatopiciin missä puhutaan siitä kunnon raudasta, mitä kannattaisi ostaa jne.


Voipi olla muuten, mutta alotin sen topicin aikoinaan kerskailu/porhoilu/whinetys keskusteluna, ja on sinne tainnu pari kuvaakin ilmaantua vuosien saatossa.

EDIT: Tulin sittenkin ottaneeksi kuvia nörttinurkastani, joka on itseasiassa levinnyt ympäri asuntoa. Odotan niiden postausta siihen asti että tulee päätös siitä ovatko nämä sama aihe vai ei.
"Hyrkanos" kirjoitti:
"Velocity" kirjoitti:
"Hyrkanos" kirjoitti:
"Tzei-em" kirjoitti:
porukka voisi postailla kuvia omasta pikku nörttinurkkauksestaan, eli kuvassa voisivat olla tietokonepöydät ynnä muut


En mä vaan kehtaa. Pidätte epäsiistinä kumminkin. Sitäpaitsi tämä työtila on aika askeettinen, sillä se on pelkkä nurkkaus makuuhuoneessa.

Miksei tämä muuten voisi mennä tuonne samaan tietokonekotjuun?


Loistavaa ettei tätä kerskailu/porhoilu/whinetys-datiskulmakuvatopiccia sekoiteta siihen asiatopiciin missä puhutaan siitä kunnon raudasta, mitä kannattaisi ostaa jne.


Voipi olla muuten, mutta alotin sen topicin aikoinaan kerskailu/porhoilu/whinetys keskusteluna, ja on sinne tainnu pari kuvaakin ilmaantua vuosien saatossa.

EDIT: Tulin sittenkin ottaneeksi kuvia nörttinurkastani, joka on itseasiassa levinnyt ympäri asuntoa. Odotan niiden postausta siihen asti että tulee päätös siitä ovatko nämä sama aihe vai ei.


Järki jo käteen, tämän threadin aloitti moderaattori. Nyt niitä kuvia, eikä mitään ihmeellistä spämmiä, jonka takia tämä thread näyttää epäonnistuneelta alkutekijöissään. Itse postaan omat kuvani kun saan uudet lelut, tentitively waiting.
"Hyrkanos" kirjoitti:
Odotan niiden postausta siihen asti että tulee päätös siitä ovatko nämä sama aihe vai ei.

Kyseenalaistatko auktoriteettini? Kyllä nämä ovat nyt kaksi erillistä topicia. Velocityn sanoin, jätetään toinen topic ihan asialliselle raudasta keskustelemiselle ja laitetaan ne kuvat ja hypetykset tänne. Ja kuviahan saa toki laittaa myös konsolinurkkauksestaan, mikäli niin haluaa.
"Tzei-em" kirjoitti:
Kyseenalaistatko auktoriteettini?


En, pelkään sitä että DiBiase häpäisee meidät molemmat.

Pistän nettisivuilleni kuvasarjan kaikesta nörttiydestä (ei edes ihan kaikesta itseasiassa) kotoani. Linkitän sen tänne sitten. Nimittäin sen selittäminen on vaatii kyseisen vaivan, ja kun noita viitsi jo kuvata, niin miksei niitä hyödyntäisi muuallakin.
Mitä tää teki roskiksen ulkopuolella?
"Jack DiBiase" kirjoitti:
Mitä tää teki roskiksen ulkopuolella?


No täällä saa kiroilla. Vitun Hyrkanos saatana onko pakko tehdä viestejä jossa ei ole MITÄÄN sisältöä ja tuhota loistava threadin-alku? Ja vittu mun tulevassa tietokoneeessa on vähemmän coreja kuin sinulla peräkkäisiä postauksia.

Poistakaa tuon 90-luvulla elävän kolmekymppisen friikin spämmit ja tehkää tästä threadista siisti. Kiitos
Hei kamoon, kuvia ihmiset. Ei tuo meikäläisenkään nurkka ny mikään sisustuksen tai siisteyden perikuva ole, mutta ainakin siinä on tietokone. Niitä ei teidän postauksissa ole näkynyt ;).
On se hienoa miten yksinkertaisestakin asiasta saa vaikean internetin ihmeellisessä maailmassa.
"Tzei-em" kirjoitti:
On se hienoa miten yksinkertaisestakin asiasta saa vaikean internetin ihmeellisessä maailmassa.


Jep. Joten poista nyt kaikki tämän threadin turhat viestit, jotka aloitti se ruisleipäfriikki. Kiitos.
"Velocity" kirjoitti:
"Jack DiBiase" kirjoitti:
Mitä tää teki roskiksen ulkopuolella?


1. v***n Hyrkanos s****na onko pakko tehdä viestejä jossa ei ole MITÄÄN sisältöä ja tuhota loistava threadin-alku?

2. Ja v***u mun tulevassa tietokoneeessa on vähemmän coreja kuin sinulla peräkkäisiä postauksia.


1. Menipä paljon puskaan. Mikään pakkohan ei ole, mutta mielelläni huomauttelen epäkohdista. Mutta asiaahan noissa viesteissä on enemmän kuin niistä valittamiseen keskittyvissä. Niin jam itä tulee loistavaan threadin alkuun, niin tämähän oli vain juttu joka kuuluisi periaatteessa muuihin ketjuihin - mielestäni tein sen selväksi aika nopeasti.

2. Hanki kolmiytiminen prossu. Ne on tulevaisuutta ja niillä saa pesää!

Hei kamoon, kuvia ihmiset. Ei tuo meikäläisenkään nurkka ny mikään sisustuksen tai siisteyden perikuva ole, mutta ainakin siinä on tietokone. Niitä ei teidän postauksissa ole näkynyt .


Se on ihan liian hieno ja tyylitelty. Mä vihaan sua sen takia!! (no en oikeesti)

On se hienoa miten yksinkertaisestakin asiasta saa vaikean internetin ihmeellisessä maailmassa.


On. Näinhän se on paljon hauskempaa.
Tzei-Em, mitä hittoa pidät selainta koko ruudulla kun on noinkin iso näyttö. Pistä se kapeammaksi niin saat irkin/mesen tai mitä käytätkään, siihen viereen näkymään.

Tässä on vanha nörttinurkkani
- Ei ollut kunnon tuolia
- Johdot ihan miten sattuu
- Veljen sänky <3
- Vanha, uskollinen Nokia 5140i
- Vanha näppis ja vanha hiiri

Uusi nörttinurkka
- Aika onnettomat kajarit
- Creative Fatal1ty headset
- Mukava tuoli <3
- Logitech G11
- MX518
- X360-ohjain, langallinen
- Tyhjiä kokispulloja
- Kiekkoja ja erkkaa
[quote="Jers1"]Tzei-Em, mitä hittoa pidät selainta koko ruudulla kun on noinkin iso näyttö. Pistä se kapeammaksi niin saat irkin/mesen tai mitä käytätkään, siihen viereen näkymään.


Itse pidän aina selainta (ja oikeastaan kaikkia muitakin ikkunoita) koko ruudulla, kun Windowsin palkit ovat niin naurettavia, että piennettyinä tilasta vie liian suuren osan kaiken maailman sivupalkit ja muut. Lisäksi monet sivuista on sellaisia, että sitten niitä pitää scrollata sivulle nähäkseen kaiken ja se on ehdoton no-no.
"Hamatti" kirjoitti:
"Jers1" kirjoitti:
Tzei-Em, mitä hittoa pidät selainta koko ruudulla kun on noinkin iso näyttö. Pistä se kapeammaksi niin saat irkin/mesen tai mitä käytätkään, siihen viereen näkymään.



Itse pidän aina selainta (ja oikeastaan kaikkia muitakin ikkunoita) koko ruudulla, kun Windowsin palkit ovat niin naurettavia, että piennettyinä tilasta vie liian suuren osan kaiken maailman sivupalkit ja muut. Lisäksi monet sivuista on sellaisia, että sitten niitä pitää scrollata sivulle nähäkseen kaiken ja se on ehdoton no-no.


Itse säädin leveyden IRC-gallerian mukaan. Sitten heitin sivuille XFiren, mesen ja Steam friendsin. Winamp menee nätisti piiloon reunoille, lyriikat ovat Steam friendsin takana piilossa ja klikkaan ne esille jos tahdon lueskella niitä. Näin ikään Ylös kun vie hiiren, tulee esiin Winampin pääikkuna. Sitä en tosin paljon käytä kun on medianäppäimet. Oikeassa reunassa taas on playlist.
"Jers1" kirjoitti:
"Hamatti" kirjoitti:
"Jers1" kirjoitti:
Tzei-Em, mitä hittoa pidät selainta koko ruudulla kun on noinkin iso näyttö. Pistä se kapeammaksi niin saat irkin/mesen tai mitä käytätkään, siihen viereen näkymään.



Itse pidän aina selainta (ja oikeastaan kaikkia muitakin ikkunoita) koko ruudulla, kun Windowsin palkit ovat niin naurettavia, että piennettyinä tilasta vie liian suuren osan kaiken maailman sivupalkit ja muut. Lisäksi monet sivuista on sellaisia, että sitten niitä pitää scrollata sivulle nähäkseen kaiken ja se on ehdoton no-no.


Itse säädin leveyden IRC-gallerian mukaan. Sitten heitin sivuille XFiren, mesen ja Steam friendsin. Winamp menee nätisti piiloon reunoille, lyriikat ovat Steam friendsin takana piilossa ja klikkaan ne esille jos tahdon lueskella niitä. Näin ikään Ylös kun vie hiiren, tulee esiin Winampin pääikkuna. Sitä en tosin paljon käytä kun on medianäppäimet. Oikeassa reunassa taas on playlist.


Itsellä suht tärkeä on Facebook ja sen mukaan kun lähden (tosin mulla vain 19" wide näyttö) kokoa katsomaan, ni koko näytöllä pitää olla, ettei chat-ikkuna peitä news feediä.
"Hamatti" kirjoitti:
"Jers1" kirjoitti:
"Hamatti" kirjoitti:
"Jers1" kirjoitti:
Tzei-Em, mitä hittoa pidät selainta koko ruudulla kun on noinkin iso näyttö. Pistä se kapeammaksi niin saat irkin/mesen tai mitä käytätkään, siihen viereen näkymään.



Itse pidän aina selainta (ja oikeastaan kaikkia muitakin ikkunoita) koko ruudulla, kun Windowsin palkit ovat niin naurettavia, että piennettyinä tilasta vie liian suuren osan kaiken maailman sivupalkit ja muut. Lisäksi monet sivuista on sellaisia, että sitten niitä pitää scrollata sivulle nähäkseen kaiken ja se on ehdoton no-no.


Itse säädin leveyden IRC-gallerian mukaan. Sitten heitin sivuille XFiren, mesen ja Steam friendsin. Winamp menee nätisti piiloon reunoille, lyriikat ovat Steam friendsin takana piilossa ja klikkaan ne esille jos tahdon lueskella niitä. Näin ikään Ylös kun vie hiiren, tulee esiin Winampin pääikkuna. Sitä en tosin paljon käytä kun on medianäppäimet. Oikeassa reunassa taas on playlist.


Itsellä suht tärkeä on Facebook ja sen mukaan kun lähden (tosin mulla vain 19" wide näyttö) kokoa katsomaan, ni koko näytöllä pitää olla, ettei chat-ikkuna peitä news feediä.


Itselläni on 20" 16:10, 1680*1050, joten olisi aika tyhmän näköistä selailla kokoruudulla.
Kannettava nurkka. Tällä kertaa sängyn päällä, nörttivarustukseen kuuluu myös kännykkä, joka ottaa kuvia ja bluetooth-yhteyden koneeseen. Langaton 24-megainen waretukseen, akku kahden tunnin vessatuokioihin ja siirtyy kätevästi olkkariin, keittiöön ja sun minne muualle.

Ominaisuuksilla ei sinänsä ole väliä kun en mitään pelejä pelaa.
40" 1920x1080. Just sopiva selata foorumia koko näytöllä.
"Jers1" kirjoitti:
Tzei-Em, mitä hittoa pidät selainta koko ruudulla kun on noinkin iso näyttö. Pistä se kapeammaksi niin saat irkin/mesen tai mitä käytätkään, siihen viereen näkymään.

Enpä tiedä. Aina olen tottunut pitämään kaikkea (kansioita lukuunottamatta) full screenillä. Tai no, itse asiassa myös ainakin Omat tiedostot alikansioineen tulee pidettyä aina full screenillä. Pienempänä ikkunana pidänkin kansioita vain silloin, jos pitää purkaa vaikka zip-paketti, niin saa hiirikakkosella vetää paketin kohdekansioon ja klikata "extract here".

Sitä paitsi suuri osa nettisivuista on kuitenkin sen verran leveitä, etteivät mahdu kokonaan näytölle jos Firefoxia pienentää. Ja mIRCin ja Firefoxin pitäminen vierekkäin näytöllä tuntuu ainakin näin alkuun aika oudolta muutenkin (kokeilin juuri). Minulla on myös tapana pitää ihan perkeleen montaa välilehteä yhtäaikaa auki ja ikkunan pienentäminen tekee välilehdistä ärsyttävän pieniä. Sen lisäksi atl+tab -yhdistelmä on jo niin juurtunut, että sillä pystyn kyllä selaamaan hyvinkin nopeasti eri kansioiden tai sovellusten välillä.

"Marshallsaaret" kirjoitti:
Kannettava nurkka.

Näyttääpäs muuten oudolta, en edes enää muistanut, että Alertin foorumilla on muitakin ulkoasuja kuin tämä itse käyttämäni
Itsellänikin meni aikaa totutella tähän järjestykseen, mutta selkeytti räpeltämistäni loppujen lopuksi. Ja saahan sen suurennettua hetkeksi jos tahtoo leveitä sivuja katsella.
Paskakasa:

#1

#2

Sori paskasta laadusta, kuvat olen ottanu kännykällä.
Supermacin maccinurkka

Ei kovinkaan iso nurkka kylläkään, mutta kämpän kokoon suhteutettuna oikein jees.

Tzei-em, eipä sinun läppärisi hirveän kovia ole kokenut jos vertaa tähän minun ex-ex-läppäriini. Nykyinen kannettavakin on tällä hetkellä huollossa. :/
"Supermac" kirjoitti:
Supermacin maccinurkka


Samanlainen ulkoinen kovo kun veljelläni. Mutta mistä hitosta tuon jättikokiksen olet hommannut?
"Jers1" kirjoitti:
Mutta mistä hitosta tuon jättikokiksen olet hommannut?

Äiti taisi sen jostain kirppikseltä aikoinaan ostaa ja itse sitten jossain vaiheessa omin sen itselleni. Sisällä on jonkinlainen stereosysteemi, jota ei kyllä kovinkaan aktiiviisesti ole tullut käytettyä.
Tässähän tämä:

http://img408.imageshack.us/img408/5004/pa080686.jpg

http://img99.imageshack.us/img99/535/pa080687.jpg

Perkeles kun ei webkameraa saanut napattua kuvaan.. Eniveis, siistin tuota vuoksenne hieman. <3
"Nero" kirjoitti:
Tässähän tämä:

http://img408.imageshack.us/img408/5004/pa080686.jpg

http://img99.imageshack.us/img99/535/pa080687.jpg

Perkeles kun ei webkameraa saanut napattua kuvaan.. Eniveis, siistin tuota vuoksenne hieman. <3


Miten tietokonepöytä saadaan tuollaiseen kuntoon? Arvaan ettei sulla edes oo messinkistä herätyskelloa, irtotuuletinta (prossun), pistokkeen kolmisuuntasta jakajaa, paria valkoisia kangashanskoja, scart-rca/svideo adapteria, pcmcia verkkokortin liitintä, tylsiä saksia, vanhasta äänikortista irroitettua peliohjain liitäntää ym. rojua, joita ei vain voi muualle jättää.
..Puhumattakaan biologisen jätteen määrästä
"Hyrkanos" kirjoitti:
"Nero" kirjoitti:
Tässähän tämä:

http://img408.imageshack.us/img408/5004/pa080686.jpg

http://img99.imageshack.us/img99/535/pa080687.jpg

Perkeles kun ei webkameraa saanut napattua kuvaan.. Eniveis, siistin tuota vuoksenne hieman. <3


Miten tietokonepöytä saadaan tuollaiseen kuntoon? Arvaan ettei sulla edes oo messinkistä herätyskelloa, irtotuuletinta (prossun), pistokkeen kolmisuuntasta jakajaa, paria valkoisia kangashanskoja, scart-rca/svideo adapteria, pcmcia verkkokortin liitintä, tylsiä saksia, vanhasta äänikortista irroitettua peliohjain liitäntää ym. rojua, joita ei vain voi muualle jättää.

Nojaa, pieni järjestelmällisyys on auttanut. Broidini konepötyä puolestaan sopii kuvaukseesi täydellisesti. Viihdyn molemmilla koneilla. (=