Foorumiarkisto

← Painijat

Kota Ibushi

Well, it's trapped up inside you
There's no peace, there's no hope
When it's trapped up inside you
There's no peace, there's no hope


Background
'Golden Star' Kota Ibushi on nuori lupaus Kagoshiman prefektuurista, joka on paininut pääosin Dramatic Dream Team'issa (lyh. DDT tai D2T), ja useissa muissa japanilaisissa indy proomotioissa. Debyyttinsä Ibushi teki vuonna 2004, takanaan DDT Dojon koulutus. Ibushi on paininut aiemmin myös satunnaisilla muilla nimillä kehässä, mm. Hustle Kamen Orange, Robin Mask, ja Sammy Lee Jr.. Kota syntyi Toukokuun 21 päivä vuonna 1982, ja ikää löytyy 27 vuotta. Mestaruuksista sun muista voitte käydä lukemassa täältä. (onlineworldofwrestling'stä kun ei miehen profiilia löytynyt..) Ibushi on ehkä vähän tuntemattomampi kaveri täällä foorumin käyttäjien keskuudessa, mutta eiköhän asia ajan kanssa korjaannu ^^

In My Opinion
Omasta mielestäni Ibushi on Japanin puolelta yksi tämän hetken näyttävimmistä nuoremmista tekijöistä kehässä, erilaisine suplex-variaatioineen, aina näyttäviin Golden Star Press, Phoenix Splash, ja Golden Star Bomb lopetusliikkeisiin. Sulava tyyli kehässä yhdistettyinä hienoihin lennokkaisiin liikkeisiin... i like ^^

EVOLVE Debut
Ibushi siis painii tällä hetkellä EVOLVE nimisessä promootiossa, josta tuolta EVOLVE topickista voitte sitten katsoa lisätietoja.

...and few matches
& Austin Aries vs. The Briscoes
vs. Taiji Ishimori
vs. Jushin Liger
vs. TAKA Michinoku
vs. Prince DeVitt

kuva