SMASH "SMASH.4", 25.06.2010 - TAJIRI, Hajime Ohara & Lin Byron vs. Häijy-Heimo Ukonselkä, Stark Adder & Jessica Love
Vain yksi FCF-matsi oli tässä show'ssa, mutta se olikin yhtä pitkä kuin viime show'n ottelut yhteensä. Mukava matsi, joskin Adder oli pettymys, koska varsin pätevät painitaidot jäävät näkemättä tuon huonolla tavalla koomisen luolamies/apina-roolin takia.
Wormmaster
2010-07-25 17:40
W
Älyttömän kova matsi. Paljon kiitoksia. Stark Adderin puolesta tosiaan melkein vitutti.
Nickeldeon
2010-07-25 19:11
N
Ihan mielenkiinnon vuoksi kysäisisin että löytyiskö sulta toi Starbuck vs TAJIRI ottelu, jossa Straba voitti FCF mestaruuden takas Suomen puolelle?
Nickeldeon kirjoitti:
Ihan mielenkiinnon vuoksi kysäisisin että löytyiskö sulta toi Starbuck vs TAJIRI ottelu, jossa Straba voitti FCF mestaruuden takas Suomen puolelle?
Ainakin pari edellistä show'ta näytettiin Samurai TV:llä vasta reilut kolme viikkoa myöhemmin, joten vähintään sen verran joutunee nytkin odottamaan. Upin FCF-painijoiden matsit aina kun saan show'n ladattua ja katsottua. Toisaalta noiden eilisten tapahtumien tuloksissa ei lue mainintaa tv-lähetyksestä, joten enpä vielä tiedä näytetäänkö niitä ollenkaan.
nWo-Sting
2010-07-25 20:21
N
Pakko kysyä koska en asiasta tiedä niin miksi tuo Tajiri pitää näissä FCF yhteyksissä aina kirjoittaa isolla? ei se ECWssä eikä WWE:säkään isolla kirjoitettu.
Bilyeu
2010-07-26 09:07
B
nWo-Sting kirjoitti:
Pakko kysyä koska en asiasta tiedä niin miksi tuo Tajiri pitää näissä FCF yhteyksissä aina kirjoittaa isolla? ei se ECWssä eikä WWE:säkään isolla kirjoitettu.
Koska hän painii nykyään TAJIRI nimellä.
Hamatti
2010-07-26 09:38
H
Kiitokset jälleen, kyllä nämä tulee kaikki katsottua, hienoa että viitsit niitä uppia!
Katselin ottelun eilen ja suoraansanoen petyin. Jessica Love oli ainut painja, joka pääsi loistamaan edes hipun vertaa koko kuuden poppoosta. Tajiri sulautui mukavasti massaan, eikä häneltäkään nähty mitään sen kummempaa. Adderille oltiin näköjään kehitelty kokonaan uusi gimmick ja Heimokin tuntui pelkältä varjolta verrattuna siihen, mitä hän on ollut esimerkiksi otteluissaan Valentineä vastaan. No toivottavasti Starbuckin ja Tajirin revanssi ei tule pettämään yhtä lailla.
Edit: Niin! Ja kiitos Nickeldeon kovasti spoilaamistesta! :)
Supermac
2010-07-26 11:14
S
Suuret kiitokset jälleen kerran Gonerille. Matsi oli kokonaisuutena varsin viihdyttävää settiä, vaikka tuo Adderin gimmcik tosiaan oli kohtalaisen typerä, eikä Häijykään oikein tuntunut olevan parhaasa iskussa.
nWo-Sting
2010-07-26 18:33
N
Bilyeu kirjoitti:
nWo-Sting kirjoitti:
Pakko kysyä koska en asiasta tiedä niin miksi tuo Tajiri pitää näissä FCF yhteyksissä aina kirjoittaa isolla? ei se ECWssä eikä WWE:säkään isolla kirjoitettu.
Koska hän painii nykyään TAJIRI nimellä.
Kiitokset asian valaisemisesta.