Foorumiarkisto

← Roskakori

The Roskakori Hall of Fame - Class of 2010 - Nimeämistopic

Minä olen tätä ajatusta pyöritellyt mielessäni jo pidemmän aikaa, joten ehkä olisi aika laittaa täytäntöön. Vanhemmat käyttäjät tai foorumin historiaan tutusteet käyttäjät muistanevat ensimmäisen HOF:in (Tässä), ja aika lailla samalla periaatteella valitaan nyt uusia jäseniä tähän arvostettuun joukkoon.

Eli tämän topicin ideana on antaa teille käyttäjille mahdollisuus nimetä omia suosikkejanne ja parilla sanalla kertoa miksi juuri he. Myöskin linkit mahdollisiin klassikkoviesteihin on enemmän kuin suotavaa.

Mitään kriteereitä nimeämiseen ei ole. Antakaa palaa vaan. :salut:
Huikeaa. Ihan alkaa sormenpäät syyhytä kun miettii mahdollisia nimiä. Onhan näitä vaikka ketä, mutta mitä nyt pari ensimmäistä tulee mieleen:

finlay, alussa vaikutti aika normaalille mutta sitten jossain vaiheessa mopo vähän karkasi käsistä. Hirveästi ei taida olla materiaalia enää jäljellä, mutta minulla taitaa olla joitakin yksityisviestejä tallessa yhä. Tosin, onko niiden levittäminen mitenkään sallittua?

Sexyboy, taisi olla joku JDUbin #1 fani, ainakin leikki vähän samanlaista roolia.

Black, suurin osa varmaankin tietää. Tässä ainakin ihan hauska tarina.

JDubia voisi harkita, mutta totuuden nimissä on mainittava että sieltä kuitenkin tuli myös välillä melko asiallista tekstiä, siis nimenomaan painiin liittyen. Roskakori on puolillaan materiaalia tähän kaveriin liittyen. http://www.wrestlingalert.com/phpBB2/viewtopic.php?t=5460&start=0

The Hardy Boyn nyt varmasti kaikki muistavat, siihen ei tarvita edes mitään materiaalia.

Melkein pääsi unohtumaan TripleAnimalCena

Lopuksi annetaan vielä erityismaininta JVDS:lle, joka on spämmännyt tänne yli 1400 viestiä, ja jaksaa käydä yhä pyytämässä oikeuksiaankin takaisin.

Siinä nyt näin alkuun, muut saavat jatkaa.
DeadManWalking kirjoitti:
Hirveästi ei taida olla materiaalia enää jäljellä, mutta minulla taitaa olla joitakin yksityisviestejä tallessa yhä. Tosin, onko niiden levittäminen mitenkään sallittua?

Ei kai se nyt varsinaisesti kiellettyäkään olisi, mutta ei palvele topicin ideaa, koska se on jossain muualla kuin kaikkien nähtävillä. Ei myöskään mitään mese-keskusteluja samasta syystä.

On myös suotavaa, että samoja käyttäjiä nimetään useaan otteeseen, jotta tulee kunnon perustelut. Ei tämä silti mikään äänestys ole, sillä mitään demokratiaahan täällä ei harrasteta.
Totta, menee sinänsä ohi aiheesta, kun kyseessä on kuitenkin Roskakorin Hall of Fame.

Joistakin aikasempien SoapBoxien viesteistä saattaisi löytyä jotakin materiaalia finlayta koskien.
The Hardly Boy is not worthy.

Emme ruoki tekotrollia, emmekä listaa häntä WA:n historiaan.
Wankie kirjoitti:
The Hardly Boy is not worthy.

Emme ruoki tekotrollia, emmekä listaa häntä WA:n historiaan.


Näin.
Siis enkö mäkin kuuluis tonne?
Darien Fawks kirjoitti:
Siis enkö mäkin kuuluis tonne?


=;
Itse en muista kuin että finlay-niminen jannu täällä joskus kirjoitteli, mutta minulta on mennyt ihan ohi se tavara mistä kaikki aina puhuvat hänet mainitessaan. Mikälie poissaolo itsellä silloin ollut.

Eli kertokaas nyt joku mitä kaikkea finlay riehui!


Ja ihan aiheeseen: Black on vahva ehdokas ja JDub ainakin omasta puolestani. Ja TripleAnimalCena! Batistan tuijotus ja Timon ja Pumba!!
Darien Fawks kirjoitti:
Siis enkö mäkin kuuluis tonne?


Jos ehdottaa itseänsä, diskataan automaattisesti.
Rocky kirjoitti:
Black on vahva ehdokas


Kova porukka.
Ei tästä tule muuten yhtään mitään.

Vuonna 2004 meillä oli pellejä, peeloja, pilluja ja plösöjä vaikka muille jakaa. Sitten kirjoitusoikeudet "korjattiin". Tämän hienon paskafiltterin jälkeen ei 11w. kullinlutkuttujia olla juurikaan nähty. Tai no, muuta kuin Avoimessa vapaapainikeskustelussa.

Siksi jopa Avoin Vapaapainikeskustelu of FAME:ssa on enemmän järkeä kuin tässä Roskakorin wnb-listaamisessa.
Niin no minullekkaan ei tule mieleen kuin JDub, joka ansaitsisi paikan tuonne. Kuusin kertainen WWE Fantasy mestari. Kuinkahan monesti kyseinen käyttäjä käytti tuota argumenttina? Tämän tyypin vielä kerkesin elävänä todistaakkin tosin silloin minulla oli vain käyttäjätunnus, että pääsin lukemaan myös Roskakorin. Tätähän ei vissiin enää pysty tekemään? Eli ilman kirjoitusoikeuksia ei edes pääse katsomaan roskakoria? Tämä tunnus juontaa niiltä ajoilta ja voitte arvata kuinka paljon se on nimimerkkiin vaikuttanut :D

The Hardly Boy ei kuulu tuonne.

Black on mennyt itseltäni ohi.
Onhan meillä Samu-kamu.
Hardyboy on kenties The Hardy Boyn esi-isä vai kuka? Tuli vain mieleen, kun katselin "foorumin deitti-topiccia". :D
KanesMask. Spämmäili oikein mukavaan tahtiin muutama vuosi sitten, kunnes banaanivasara heilahti lujaa.
No mites on Jack, onko tämä homma nyt pistetty jäihin vai mitä häh täh?
Tätä on vähän vaikea nykymittapuulla kasata n00biseulan takia, ja he jotka ovat tämän seulan sitten läpäisseet, ryhtyvät useimmiten perseilemään tahallaan. Minusta Roskis-HoFiin kuuluu sellaisia hahmoja, jotka täysin ilman mitään väkinäistä trolli-roolia onnistuvat olemaan noloja, nolompia kuin Ares, tai häpeämään tätä huomenna.
Kumiorava kirjoitti:
Tätä on vähän vaikea nykymittapuulla kasata n00biseulan takia, ja he jotka ovat tämän seulan sitten läpäisseet, ryhtyvät useimmiten perseilemään tahallaan. Minusta Roskis-HoFiin kuuluu sellaisia hahmoja, jotka täysin ilman mitään väkinäistä trolli-roolia onnistuvat olemaan noloja, nolompia kuin Ares, tai häpeämään tätä huomenna.
Ihan totta kyllä. Kuitenkin ne pahimmat trollit jäävät pääsemättä tänne, koska eivät jaksa ensin vaivautua Avoimesta keskustelusta läpi. The Hardy Boy nyt veti roolinsa yllättävän hyvin. Ja kyllä nuo pari muutakin mainitsemaani onnistuivat ihan kohtuullisesti olosuhteet huomioiden.

Mutta joo, katsellaan.
JVDS, JDub... eipä meillä oikeastaan muita kovia kandidaatteja olekkaan.

Hardly Boy oli liian feikki ainakin omaan makuun.
Wankie kirjoitti:
JVDS, JDub... eipä meillä oikeastaan muita kovia kandidaatteja olekkaan.

Hardly Boy oli liian feikki ainakin omaan makuun.

Entäs Black? Kova porukka olisi voinut olla jopa hyvä stablen nimi.
Ehkä jopa liian tasokas kaveri;

Black kirjoitti:
Jos takapihalla teppastelee joku punapersekameli ja heitän sille pari suklaapatukkaa ja se kuolee suolamyrkytykseen, saan makiat naurut, kun taas joku aktivisti-hörhö voi tehdä itsarin siitä hyvästä.


Sitäpaitti, Black tekisi paremman stablen Jackin kanssa.
Joo, kieltämättä meni vähän into, kun tajusin, ettei ehdolla ole kuin pelkkiä väkinäisiä trolleja.
Entä minä? Kysyin kyllä jo aiemmin, mutta...
Darien Fawks kirjoitti:
Entä minä? Kysyin kyllä jo aiemmin, mutta...


Et ole trolli. Olet vain jälkeenjäänyt josta irtoaa tahatonta komiikkaa silloin tällöin.
Velocity kirjoitti:
Et ole trolli. Olet vain jälkeenjäänyt josta irtoaa tahatonta komiikkaa silloin tällöin.


:lol:
Juu juu, Darien Hall of Fameen! Mahtava, mahtava mies.
Nero
Bushmeister kirjoitti:
Velocity kirjoitti:
Et ole trolli. Olet vain jälkeenjäänyt josta irtoaa tahatonta komiikkaa silloin tällöin.


:lol:

Nyt hymyilytti kieltämättä. :lol:
Nikizu kirjoitti:
Bushmeister kirjoitti:
Velocity kirjoitti:
Et ole trolli. Olet vain jälkeenjäänyt josta irtoaa tahatonta komiikkaa silloin tällöin.


:lol:

Nyt hymyilytti kieltämättä. :lol:

:lol: :lol:
RKO Orton kuuluu ehdottomasti tähän listaan. 8)
enska kirjoitti:
Juu juu, Darien Hall of Fameen! Mahtava, mahtava mies.

Mies? Eikö se ollutkaan joku pikkutyttö? My mistake.
Tehdään Darien Fawks Hall of Fame!

Ehdokkaita?
Wankie kirjoitti:
Tehdään Darien Fawks Hall of Fame!

Ehdokkaita?


Velocity
Bushmeister kirjoitti:
Wankie kirjoitti:
Tehdään Darien Fawks Hall of Fame!

Ehdokkaita?


Velocity


Bushmeister. Sama kuin Darien Fawks, sillä erotuksella, ettei postit ole edes surkuhupaisuudessaan hauskoja :roll:
Velocity kirjoitti:

Bushmeister. Sama kuin Darien Fawks, sillä erotuksella, ettei postit ole edes surkuhupaisuudessaan hauskoja :roll:


hahahahahahaha
Velocity kirjoitti:
Bushmeister kirjoitti:
Wankie kirjoitti:
Tehdään Darien Fawks Hall of Fame!

Ehdokkaita?


Velocity


Bushmeister. Sama kuin Darien Fawks, sillä erotuksella, ettei postit ole edes surkuhupaisuudessaan hauskoja :roll:


Arvasin, ei, tiesin että mun postaukset on hauskoja!
Bilyeu kirjoitti:
Nero

Enhän ole tehnyt mitään tänä vuonna.
Nero kirjoitti:
Bilyeu kirjoitti:
Nero

Enhän ole tehnyt mitään tänä vuonna.


Todistit juuri Bilyeun pointin.
Merovingi kirjoitti:
Nero kirjoitti:
Bilyeu kirjoitti:
Nero

Enhän ole tehnyt mitään tänä vuonna.


Todistit juuri Bilyeun pointin.


Bileylla on pointteja? Nimetkää kaikki itsenne, kuten Darien jo teki. Pioneeri, nörttien pitkä taival tulla hyväksytyiksi nettifoorumilla.

Peukkuja kaikille.
Phenomenon kirjoitti:
Merovingi kirjoitti:
Nero kirjoitti:

Enhän ole tehnyt mitään tänä vuonna.


Todistit juuri Bilyeun pointin.


Bileylla on pointteja? Nimetkää kaikki itsenne, kuten Darien jo teki. Pioneeri, nörttien pitkä taival tulla hyväksytyiksi nettifoorumilla.

Peukkuja kaikille.

On mulla. Kuvalegenda pitää olla mukana.