Minä olen tätä ajatusta pyöritellyt mielessäni jo pidemmän aikaa, joten ehkä olisi aika laittaa täytäntöön. Vanhemmat käyttäjät tai foorumin historiaan tutusteet käyttäjät muistanevat ensimmäisen HOF:in (Tässä), ja aika lailla samalla periaatteella valitaan nyt uusia jäseniä tähän arvostettuun joukkoon.
Eli tämän topicin ideana on antaa teille käyttäjille mahdollisuus nimetä omia suosikkejanne ja parilla sanalla kertoa miksi juuri he. Myöskin linkit mahdollisiin klassikkoviesteihin on enemmän kuin suotavaa.
Mitään kriteereitä nimeämiseen ei ole. Antakaa palaa vaan. :salut:
Eli tämän topicin ideana on antaa teille käyttäjille mahdollisuus nimetä omia suosikkejanne ja parilla sanalla kertoa miksi juuri he. Myöskin linkit mahdollisiin klassikkoviesteihin on enemmän kuin suotavaa.
Mitään kriteereitä nimeämiseen ei ole. Antakaa palaa vaan. :salut: