Ja tämä vielä koko foorumille:
Genghis Khan kirjoitti:
Ja tämä vielä koko foorumille:
Genghis Khan kirjoitti:
Malttamattomina odotamme seuraavaa siirtoasi. Hyr hyr hyr.
:n sisään, pelaa 3:n takaa ja tietää, että tulevaisuus on
.
Wankie kirjoitti:Genghis Khan kirjoitti:
Malttamattomina odotamme seuraavaa siirtoasi. Hyr hyr hyr.
Kannattaa varoa...
Velo kumminkin on laudan Elite Member(!) joka asuu <Turussa>, hyppää:n sisään, pelaa 3:n takaa ja tietää, että tulevaisuus on
.
Nyt kaveri on kaiken lisäksi übervihainen kustuaan treiditentin kouluun.



Coca kirjoitti:
Hasbeen.
Jack DiBiase kirjoitti:
bushmeisterista on kehittynyt taitava trolli
Riveni kirjoitti:
Vain aLoe puuttuu.