Foorumiarkisto

← Roskakori

SKDL ja kump.

Ja tämä vielä koko foorumille:

kuva
Genghis Khan kirjoitti:
Ja tämä vielä koko foorumille:

kuva


Jos kerran koko foorumi vituttaa, ja olet meitä muita parempi, niin miksi roikut täällä? Tarvitseeko sinun jatkuvasti todistella itsellesi jotain tämän foorumin kautta?
Oletpa kärkäs päättelemään ja tekemään johtopäätöksiä tätä nykyä. Hienoa, että olet herännyt tiedostamaan asioita. Todella hienoa.
Malttamattomina odotamme seuraavaa siirtoasi. Hyr hyr hyr.
Genghis Khan kirjoitti:
Malttamattomina odotamme seuraavaa siirtoasi. Hyr hyr hyr.

Kannattaa varoa...

Velo kumminkin on laudan Elite Member(!) joka asuu <Turussa>, hyppää kuva:n sisään, pelaa 3:n takaa ja tietää, että tulevaisuus on kuva.

Nyt kaveri on kaiken lisäksi übervihainen kustuaan treiditentin kouluun.

kuva
Wankie kirjoitti:
Genghis Khan kirjoitti:
Malttamattomina odotamme seuraavaa siirtoasi. Hyr hyr hyr.

Kannattaa varoa...

Velo kumminkin on laudan Elite Member(!) joka asuu <Turussa>, hyppää kuva:n sisään, pelaa 3:n takaa ja tietää, että tulevaisuus on kuva.

Nyt kaveri on kaiken lisäksi übervihainen kustuaan treiditentin kouluun.

kuva


Treidikoulun kuseminen tapahtui 2009 huhtikuussa. Nyt ei ole kustu mitään 8)

Ja, tottakai, eliittimemberit ovat paljon eliitimpiä kuin joku kämäinen, kuollut Herrasmiesliiga. Minun One Man Army on sentään pystyssä 8)
kuva kuva

kuva kuva

kuva kuva

kuva kuva

[/dickdance]

Ei muuta sanottavaa.
Hasbeen.
Coca kirjoitti:
Hasbeen.


uskomattoman syvää ironiaa
Mitä vittua jätkät? :o
kuva
bushmeisterista on kehittynyt taitava trolli
Hienoa että melkein koko "kump." termin alle tippuva späm-kööri (ja pari ulkopuolistakin) on löytänyt ketjunsa! Vain aLoe puuttuu.
Jack DiBiase kirjoitti:
bushmeisterista on kehittynyt taitava trolli


kiitän, onhan kyseessä jatkuvasti käynnissä oleva prosessi.
Pitää antaa ihmisille tsäänssi. Roskis HoF-paikat auki ja kaikkee.
Riveni kirjoitti:
Vain aLoe puuttuu.

Eipä taida olla oikeuksia tänne.