Faktat sikseen, voiteet sukseen. Aihe puhuu puolestaan.
Noobfiltteri on erittäin hieno ja secksikäs keksintö. Siitä enempi hyötyä kuin haittaa. Oikeastaan ainoa haitta on siinä, ettei enään hienoja nyyppänimiä saada listattua päivittyneeseen Roskakori Hall of Fame -threadiin. Samapa tuo, turhaa paskaa sekin loppujen lopuksi - mutta lauta kaipaa uutta verta ja massiivisia keskustelijaoikeuksia ei tulisi odottaa useita viikkoja, saati sitten kuukausia.
Jaska, meidän kaikkien rakastama natsipaska, sen sijaan pyörii täällä yhtä usein kuin Velocity Turun keskustassa 0,3 litrasella mopoautolla. Pikku klikkaus ylläpidon hiirestä riittää suuriin muutoksiin parempaan suuntaan. Luottoa löytyy ainakin tämän (iki)käyttäjän takaa.
:tu:
Noobfiltteri on erittäin hieno ja secksikäs keksintö. Siitä enempi hyötyä kuin haittaa. Oikeastaan ainoa haitta on siinä, ettei enään hienoja nyyppänimiä saada listattua päivittyneeseen Roskakori Hall of Fame -threadiin. Samapa tuo, turhaa paskaa sekin loppujen lopuksi - mutta lauta kaipaa uutta verta ja massiivisia keskustelijaoikeuksia ei tulisi odottaa useita viikkoja, saati sitten kuukausia.
Jaska, meidän kaikkien rakastama natsipaska, sen sijaan pyörii täällä yhtä usein kuin Velocity Turun keskustassa 0,3 litrasella mopoautolla. Pikku klikkaus ylläpidon hiirestä riittää suuriin muutoksiin parempaan suuntaan. Luottoa löytyy ainakin tämän (iki)käyttäjän takaa.
:tu: