Foorumiarkisto

← Roskakori

KaNppanja Jaskan (lauta)oikeuksien nostoon!

Faktat sikseen, voiteet sukseen. Aihe puhuu puolestaan.

Noobfiltteri on erittäin hieno ja secksikäs keksintö. Siitä enempi hyötyä kuin haittaa. Oikeastaan ainoa haitta on siinä, ettei enään hienoja nyyppänimiä saada listattua päivittyneeseen Roskakori Hall of Fame -threadiin. Samapa tuo, turhaa paskaa sekin loppujen lopuksi - mutta lauta kaipaa uutta verta ja massiivisia keskustelijaoikeuksia ei tulisi odottaa useita viikkoja, saati sitten kuukausia.

Jaska, meidän kaikkien rakastama natsipaska, sen sijaan pyörii täällä yhtä usein kuin Velocity Turun keskustassa 0,3 litrasella mopoautolla. Pikku klikkaus ylläpidon hiirestä riittää suuriin muutoksiin parempaan suuntaan. Luottoa löytyy ainakin tämän (iki)käyttäjän takaa.

:tu:
:tu: Täältäkin. Ihan jo senkin puolesta, että tänne varmasti seuloutuisi paljon asiallisiakin kirjoittajia lisää, ja saataisiin kunnon keskustelua aikaiseksi. Kyllä niitä kersoja varmasti tarpeeksi on, jotka painia katsovat.

Jaska nyt on moderaattoreista (ehkä) se paras vaihtoehto kenen oikeuksia voidaan nostaa.

Joten :tu: Vaikka ylläpitohan sen kai loppupeleissä päättää...
no lol
Vuonna 1933 saksalaiset antoivat muuan itävaltalaiselle reichsdagin avaimet. Seuraavat täysipäiset vaalit käytiinkin sitten vasta vuonna 1990, 8 miljoonaa sodassa kuollutta saksalaista myöhemmin.

Mutta koska olen anark...liberaali annan ehdotukselle peukkua. :tu:
Peukkua täältäkin. :thumleft:
Peukku perseeseen, feels good man kuva
:scratch:
Joo allekirjoitetaan.
Kyllähän tämä käy. Kannatetaan.
Joo.
kuva
Ei.
Olen kratoksen kanssa samaa mieltä. Ei täällä tarvita ketään riittävillä oikeuksilla valvoman mitä tulisi tehdä toimimaan sen mukaan. Ylläpito jolla ei vain ole aikaa, on kaikki mitä ansaitsemme.
Iso peukku. Big Show'n peukun kokoinen.
Hihii :heart:
Kannatan.
Kannatetaan.
Luulin, että olen tänne jo postannut. Kannatusta myös täältä.
Joo-o-o-ooo
Mitä vikaa nykyisessä ylläpidossa on?

Sitä ei ole

Jaa no sitten käy.
Ei missään nimessä.
Not gonna happen.

EDIT: No koska tästä nyt tulee kuitenkin ulinaa, niin perustelut perään. Tällä laudalla on ehkä yksi-kaksi ihmistä kenelle ylläpito-oikat voisin antaa sen perusteella, että luottoa löytyy (niin teknisen osaamisen kuin muunkin puolesta) ja nämä henkilöt eivät ko. vastuusta ole ymmärrettävistä syistä kiinnostuneita.

Ja ymmärrän kyllä, että vituttaa kun ylläpito on MIA vähän väliä, mutta toisaalta tämän kokoisen foorumin pitäisi pyöriä ihan tarpeeksi hyvin modejen valvovan silmän alla. Mitä tulee keskustelijoiksi lisäämiseen, nyt on tasan kolme uutta viestiä tipahtanut inboxiin (enkä vielä ehtinyt tarkistamaan onko nämä edes asiaan liittyviä) vaikka en ole hetkeen ehtinyt sisään kirjautumaan, eli ei tänne mitään sellaista ruuhkaa ole mitä me ei TM:n kanssa pystyttäisi hoitamaan.

Myös sen verran vielä... Vaikka me ei sinänsä näytä täällä foorumilla, niin kyllä me täällä silti käydään vähän väliä tarkistamassa meno (poikkeuksena nyt nämä lähiviikot omalta osalta). Ja jos täällä joku hätä on, niin asiat tulevat kyllä modejen kautta ilmi ylläpidon + modejen omalla SUPERSECRET-alueella, tai ainakin toivon ja oletan näin.

Joten, case closed.
Trisu kirjoitti:
Not gonna happen.

:shock:
Aadolfiina Hitler!
I told you so.
Kratos kirjoitti:
I told you so.

KIITOS SINULLE KAPTEENI PÄIVÄNSELKEYS :salut:
Wankie kirjoitti:
Aadolfiina Hitler!


P.O.T.Y
Jack DiBiase kirjoitti:
Kratos kirjoitti:
I told you so.

KIITOS SINULLE KAPTEENI PÄIVÄNSELKEYS :salut:


Se on herra kersantti sulle. TAAKSE PSSSTT!!!!
Kratos on ihana wannabe-badass
Jack DiBiase kirjoitti:
Kratos on ihana wannabe-badass

Jack on ihana Kratos-wannabe.
Kratos kirjoitti:
Jack on ihana Kratos-wannabe.

Mitä tuo edes tarkoittaa? Olet mitätön, ja wannabe-mitättömyys ei ihan sovi mun egoiluuni.
Jack DiBiase kirjoitti:
Kratos kirjoitti:
Jack on ihana Kratos-wannabe.

Mitä tuo edes tarkoittaa? Olet mitätön, ja wannabe-mitättömyys ei ihan sovi mun egoiluuni.


Sinähän se oletkin suuri ja mahtava jaska, jota muut hölmöt turkulaiset seuraavat kieli ruskeana kerjäten hyväksyntääsi jollain hikisellä nettifoorumilla. Hoh. Turha tulla egoilemaan siinä kuule, saunan taakse moiset.
Ettäkö oikein saunan taakse? Nyt on näppäimistösodan jumalalla kovat kirjaimet piipussa. Oliko muuta, vai pitääkö minun vielä tuhlata aikaani sinuun?
Jack DiBiase kirjoitti:
Ettäkö oikein saunan taakse? Nyt on näppäimistösodan jumalalla kovat kirjaimet piipussa. Oliko muuta, vai pitääkö minun vielä tuhlata aikaani sinuun?

Onko joku pakottanut? Enkä alunperinkään puhunut sinulle mitään, vaan itse aloit jotain angstaamaan päivänselvyyksistä.
Miksi minä arvasin että tämä karkaa vielä täysin käsistä.
Trisu kirjoitti:
Ja ymmärrän kyllä, että v***ttaa kun ylläpito on MIA vähän väliä..


:)
Joo vedetääs takaisin.
Go Jack! Hauskaa seurata, kuinka vittuuntunut nettikovis purkaa agressiotaan muihin. Eiköhän olisi jo aika haudata meikäläinenkin?
Kratos kirjoitti:
Onko joku pakottanut? Enkä alunperinkään puhunut sinulle mitään, vaan itse aloit jotain angstaamaan päivänselvyyksistä.

Niin joo, anteeksi vaan, olisihan se "I told YOU so" voinut liittyen kenen tahansa Jaskan lautaoikeuksiin. Äläkä sinä rupea minulle avautumaan mistä asioista voin ja en voi angstata.

Niin ja BTW, noi kissan kokoiset kirjaimet tuossa ekassa "angstauksessa" oli enemmän tai vähemmän sarkasmia. Tää koko juttuhan oli muutenkin läppä (olihan?) ennen kuin joku veti herneet pikkuaivoihin.


Trisu kirjoitti:
Ja ymmärrän kyllä, että v***ttaa kun ylläpito on MIA vähän väliä..

Miksei se vois joskus olla TONI. :|
Jack DiBiase kirjoitti:
Kratos kirjoitti:
Onko joku pakottanut? Enkä alunperinkään puhunut sinulle mitään, vaan itse aloit jotain angstaamaan päivänselvyyksistä.

Niin joo, anteeksi vaan, olisihan se "I told YOU so" voinut liittyen kenen tahansa Jaskan lautaoikeuksiin. Äläkä sinä rupea minulle avautumaan mistä asioista voin ja en voi angstata.

Se viesti nyt ei ollut sinulle tarkoitettu, vaan nuille hölmöille jotka niitä oikeuksia kannatti. Nii kerta.


Niin ja BTW, noi kissan kokoiset kirjaimet tuossa ekassa "angstauksessa" oli enemmän tai vähemmän sarkasmia. Tää koko juttuhan oli muutenkin läppä (olihan?) ennen kuin joku veti herneet pikkuaivoihin.

Enpä minä ainakaan tässä mitään herneitä ole vetänyt. Se nyt on yleensä enemmän tai vähemmän kukkahattutätien puuhaa ottaa nokkiinsa jonkun foorumihyypiön sanoista. Ellei tuo viimeinen lause sitten viitannut sinuun itseesi. Tuskinpa nyt kuitenkaan, ja kun muitakaan tähän keskusteluun ei (ikävä kyllä) osallistunut niin antaapa olla ennenkuin sinut bannitaan täältä. Eiku tä?
Jumatsuikkeli!

kuva
http://www.youtube.com/watch?v=iIKE-Yhq_U4

kuva
Kratos kirjoitti:
Enpä minä ainakaan tässä mitään herneitä ole vetänyt. Se nyt on yleensä enemmän tai vähemmän kukkahattutätien puuhaa ottaa nokkiinsa jonkun foorumihyypiön sanoista.

Kukkahattujen ei ole tapana viedä jengiä saunan taakse, vaan se on enemmän tuollaista internet-kovanaamojen paskaa.
Ehkä Kratos haluaa tulla muistetuksi samanlaisena kuin JDub tai Phenomenon?
Jack DiBiase kirjoitti:
Kratos kirjoitti:
Enpä minä ainakaan tässä mitään herneitä ole vetänyt. Se nyt on yleensä enemmän tai vähemmän kukkahattutätien puuhaa ottaa nokkiinsa jonkun foorumihyypiön sanoista.

Kukkahattujen ei ole tapana viedä jengiä saunan taakse, vaan se on enemmän tuollaista internet-kovanaamojen paskaa.

No voi huhheijaa, tuotakinhan minä ihan tosissani tarkoitin. Enkä edes puhunut siitä mitä siellä saunan takana kuuluisi tehdä, ihan hyvin siellä oltaisiin voitu vaikka rakastella lempeästi Velocityn nimeä huutaen. Mutta ei, tuollaisen internet-egopippelin kasvattajan piti heti kuvitella jotain väkivaltaista suoritusta. Olisitko ennemmin suosinut vaikka halkoliiteriä tai jäätelökioskia?
Kratos kirjoitti:
Enkä edes puhunut siitä mitä siellä saunan takana kuuluisi tehdä

Haluatko tulla ottamaan selvää, hä?

tuollaisen internet-egopippelin kasvattajan

En minun ole sitä tarvinnut kasvattaa vuoden 2006 jälkeen. Riittää kun nostaa sen pöydälle harva se päivä.
Jack DiBiase kirjoitti:
Kratos kirjoitti:
Enkä edes puhunut siitä mitä siellä saunan takana kuuluisi tehdä

Haluatko tulla ottamaan selvää, hä?

Bring it on, bitch :|
Aw, no didn'! Who ya callin' bitch, bitch?

Im'ma fuck your ass and make you humble
Jack DiBiase kirjoitti:
Aw, no didn'! Who ya callin' bitch, bitch?

Im'ma fuck your ass and make you humble

Touché.
Winning an internet argument is a lot like winning in the special olympics. Even when you're retarded, you are still a winner. 8)