Foorumiarkisto

← Roskakori

Wnb-kielitieteilijöiden turha nurkkaus

Darien Fawks kirjoitti:
Ps. Joku tuolla kirjoitti CM Punkin ja Daniel Bryanin mahdollisen feudin olevan sitä ihteään. Ei tainnut ymmärtää, mitä tuolla sanonnalla tarkoitetaan?


Olen tyhmä, cut me some slack. Ei oikein leikannut viestiä kirjoittaessa ja jostain syystä ajattelin tämän ilmaisun toimivan myös positiivisessa mielessä.

:-k
Olen tyhmä, cut me some slack. Ei oikein leikannut viestiä kirjoittaessa ja jostain syystä ajattelin tämän ilmaisun toimivan myös positiivisessa mielessä.


Liekö keskuudessamme kakkafetisisti? :o
Darien kyykyttää anglismien käyttäjiä.
Rocky kirjoitti:
Darien kyykyttää anglismien käyttäjiä.


Jaa mikähän oli anglismi? "Sitä itseään"?
Darien Fawks kirjoitti:
Rocky kirjoitti:
Darien kyykyttää anglismien käyttäjiä.


Jaa mikähän oli anglismi? "Sitä itseään"?


Sepä se, vrt. 'this is the shit'. Merkitys kääntyy ylösalaisin kielen vaihtuessa.

Ja ideahan ei siis ollut että olisit huomauttanut siitä koska siinä oli anglismintapainen, vaan koska siinä nyt sattui olemaan semmoinen.
Rocky kirjoitti:
Darien Fawks kirjoitti:
Rocky kirjoitti:
Darien kyykyttää anglismien käyttäjiä.


Jaa mikähän oli anglismi? "Sitä itseään"?


Sepä se, vrt. 'this is the shit'. Merkitys kääntyy ylösalaisin kielen vaihtuessa.

Ja ideahan ei siis ollut että olisit huomauttanut siitä koska siinä oli anglismintapainen, vaan koska siinä nyt sattui olemaan semmoinen.


Sorry vain, Rocky, mutta kyseessä ei suinkaan ole anglismi vaan idiomi.
Ja tämä kaikki liittyy Bragging Rights tapahtumaan tai edes koko lajiin... miten? Hups oho, teleporttauduimme vahingossa roskakoriin grammarnazipartyn perustamiskokoukseen!
Riveni kirjoitti:
Ja tämä kaikki liittyy Bragging Rights tapahtumaan tai edes koko lajiin... miten?

Koska molemmat on paskaa?
Kaiken takana on <s>nainen</s> Darien.
Jack DiBiase kirjoitti:
Riveni kirjoitti:
Ja tämä kaikki liittyy Bragging Rights tapahtumaan tai edes koko lajiin... miten?

Koska molemmat on paskaa?


Indeed!
That's the best you got?

kuva
enska kirjoitti:
Olen tyhmä, cut me some slack. Ei oikein leikannut viestiä kirjoittaessa ja jostain syystä ajattelin tämän ilmaisun toimivan myös positiivisessa mielessä.


Liekö keskuudessamme kakkafetisisti? :o


Hitto. Paljastuin...
Hieno asia, että mulle ja Enskalle on nyt oma nurkkaus.
http://www.thegyc.com

Onnea.
Tämäkö, Wormmaster?
Juuri näin.

Nyt sitten pysyt täällä hetken, vai mitä. :wink:
Darien, olet nyt arestissa! Tuijota vaan sinne nurkkaan ja ole hiljaa. Laita myös häpeähattu päähän.
Static kirjoitti:
Darien, olet nyt arestissa! Tuijota vaan sinne nurkkaan ja ole hiljaa. Laita myös häpeähattu päähän.


Voi ei. Sanokaa sitten, kun saan tulla täältä pois.
Darien Fawks kirjoitti:
Static kirjoitti:
Darien, olet nyt arestissa! Tuijota vaan sinne nurkkaan ja ole hiljaa. Laita myös häpeähattu päähän.


Voi ei. Sanokaa sitten, kun saan tulla täältä pois.


Wannabe-kielitieteilijöiden nurkassa on nyt aika viikon kieliopillinen faktatieto.

1. Kun haluat kirjoittaa epämääräisesti kahdesta raja-arvoluvusta, niin näiden lukujen väliin ei tule pilkkua tahi viivaa.

Esim.

Asuin siellä pari kolme vuotta, kunnes muutin pois.

Seuraavalla kerralla sitten jotain muuta. Ehkä. Joskus.
Darien Fawks kirjoitti:
Darien Fawks kirjoitti:
Static kirjoitti:
Darien, olet nyt arestissa! Tuijota vaan sinne nurkkaan ja ole hiljaa. Laita myös häpeähattu päähän.


Voi ei. Sanokaa sitten, kun saan tulla täältä pois.


Wannabe-kielitieteilijöiden nurkassa on nyt aika viikon kieliopillinen faktatieto.

1. Kun haluat kirjoittaa epämääräisesti kahdesta raja-arvoluvusta, niin näiden lukujen väliin ei tule pilkkua tahi viivaa.

Esim.

Asuin siellä pari kolme vuotta, kunnes muutin pois.

Seuraavalla kerralla sitten jotain muuta. Ehkä. Joskus.


Lesson 2.

Päivämäärien ilmoitus. Piste molempien järjestyslukujen perään.

26.6.

ei

26.6
Saanko Darien kysyä, että miksi lainasit nuo edelliset viestit tuohon mukaan? Aivan turhaa.
Static kirjoitti:
Saanko Darien kysyä, että miksi lainasit nuo edelliset viestit tuohon mukaan? Aivan turhaa.


Et saa. Saanko minä kysyä, miksi kommentoit tähän viestiin? Aivan turhaa.
Koska olet homo ja imet kullia.
Wankie kirjoitti:
Koska olet homo ja imet kullia.


Kuka?
Darien Fawks kirjoitti:
Wankie kirjoitti:
Koska olet homo ja imet kullia.


Kuka?


Juuri sinä, joka itkuissasi lupaat lähteä foorumilta, mutta et siihen pysty, sillä surullinen tosiasia on että elämäsi ainoa sosiaalinen rinki on täällä.


Homo.