Foorumiarkisto

← Roskakori

Pikkupoikien jännät leikit feat. Bushmeister

Älä lässytä, ku ei kiinnosta 8)
Ravenwood kirjoitti:
Älä lässytä, ku ei kiinnosta 8)


tämä oli siis puskameisterille
Ravenwood kirjoitti:
Ravenwood kirjoitti:
Älä lässytä, ku ei kiinnosta 8)


tämä oli siis puskameisterille


mene nyt pois
Bushmeister kirjoitti:
Ravenwood kirjoitti:
Ravenwood kirjoitti:
Älä lässytä, ku ei kiinnosta 8)


tämä oli siis puskameisterille


mene nyt pois


no mene ite. miks mun pitäis mennä?
Ravenwood kirjoitti:
Bushmeister kirjoitti:
Ravenwood kirjoitti:


tämä oli siis puskameisterille


mene nyt pois


no mene ite. miks mun pitäis mennä?


koska olet huono posteri. mene pois.
Bushmeister kirjoitti:
Ravenwood kirjoitti:
Bushmeister kirjoitti:


mene nyt pois


no mene ite. miks mun pitäis mennä?


koska olet huono posteri. mene pois.

2-1 Mene nyt jo pois.
randomdude kirjoitti:
Bushmeister kirjoitti:
Ravenwood kirjoitti:


no mene ite. miks mun pitäis mennä?


koska olet huono posteri. mene pois.

2-1 Mene nyt jo pois.


hahahahahahahahahahahahahaha
välikommentti
Bushmeister kirjoitti:
randomdude kirjoitti:
Bushmeister kirjoitti:


koska olet huono posteri. mene pois.

2-1 Mene nyt jo pois.


hahahahahahahahahahahahahaha


kävin paskalla ja mitä ***tua? randomwho??? ja älä oo puskis tommonen 8)
Lupaus: Tämä on jo niin luokatonta paskaa että viestiketju tuhotaan hetken arkistoinnin jälkeen.
ei vitsi :lol:
tuleeko tää sun Muussa keskustelussa hehkuttama yksilönvapausreformi koskemaan myös tätä foorumia, koen että oikeuksiani nauraa randomduden typeryydelle on loukattu
Bushmeister kirjoitti:
tuleeko tää sun Muussa keskustelussa hehkuttama yksilönvapausreformi koskemaan myös tätä foorumia, koen että oikeuksiani nauraa randomduden typeryydelle on loukattu


Saat nauraa ihan rauhassa, mutta et siinä ketjussa. :)

Ja ei. Tämä foorumi ei ole koskaan ollutkaan mikään demokratia, joten tätä eivät koske demokratian säännöt. Tämä on harvainvalta. :P
Count me out. Keskusteluni puskawhateverin kanssa on jo käyty. Moi.
kuva
Mitä vittua?
Darien Fawks kirjoitti:
Mitä v**tua?


TÄÄ ON KAIKKI SUN JA SUN SIIDERIS SYYTÄ!
TupsuVeitikka kirjoitti:
kuva

Ei pahalla, mutta en välttämättä laittaisi itsestäni noin eroottista kuvamateriaalia internettiin. Ties mitkä pedofiilit ovat liikkeellä tähän aikaan.
Sori oli pakko ku sain kerrankin itestäni onnistuneen kuvan. :|