Foorumiarkisto

← Roskakori

BREAKING NEWS: Wrestling is FAKE!!!

En olisi ikinä uskonut, että ne kaikki trollit olivatkin oikeassa. :shock:

Wrestleinc: Apparently there is a version of NXT that is floating around to the public that has no Michael Cole/Josh Matthews commentary but instead the production channel can be overheard. On this edition, we can hear the producer, who is most likely Kevin Dunn, giving cues to people. The word is you can hear Matt Striker and the producer talking. Striker is ok, but the producer swearing is not.

This version has been available on various sharing sites, but at least one has been shut down. A source has said that WWE knows about this and is not pleased since it offers a true behind the scenes glimpse at how things are done there.
Wooooooooooooot! Kusin silmät päästä! :shock:
kuva
I beg to differ.
ei tää oo totta mite vaix joku egde tai kristian vois loukantuu jos se o näyteltyy eikä aitoo tai minkä takii hhhh ois muka jääny pois jos sheamus ei olis oikeesti hakannu sitä nii pahast ettei se vois enää välttist otella ikinä ja minkä takii shawn mikaels olis menny eläkkeel jos se ei oikeesti olis hävinny undertakille lolol iha ku joku oikeestikki uskois tota juttuu en tie kuka kirjottanu mut aika heikko XDXDXD
Olen hämmentynyt
Joo nyt loppuu WWE:n seuraaminen.
Ai siis eikö Vince McMahon oikeasti ookkaan aivokuollut?!?!?!?!!?!?!?!?!??!!??!!?!?!??!?!!??!??!?!?!?
Mitä tuo muka todistaa? Tietenkin tähdille kerrotaan, koska on aika astua ruutuun, ja tietenkin juontaja on kuulokkeen kautta yhteydessä tuotantorekan apinoihin.

Seuraavaksi kai kerrot, että BumtsiBumissakin Marco Bjurström sai ohjelman ohjaajalta neuvoja, miten toimia, ja pidät sitäkin suurena uutisena. Lol, mitä journalismia. [-X
Suurena uutisena pidin koska joku on tyrinyt pahasti kun tuollaisen puskenut ulos. :lol:
"Pro wrestling is REAL, people are FAKE!" 8)
Öö...
Nyt keksin! Tää on Hoganin salajuoni vallata WWE:kin haltuunsa. Älkää kysykö miten ja miten tämä liittyy asiaan. Kyl ne kaikki sitte selitetää myöhemmi!
MR.Off Topic kirjoitti:
Nyt keksin! Tää on Hoganin salajuoni vallata WWE:kin haltuunsa. Älkää kysykö miten ja miten tämä liittyy asiaan. Kyl ne kaikki sitte selitetää myöhemmi!

Oletko sinä ihan pihalla? Hulk ja Vince kulkevat käsi kädesssä tämän suunnitelman kanssa.

HoganWorldIOrder for life!
IT'S STILL REAL TO ME, DAMMIT
Mitä, eikö uutiset esim. Undertakerin ja McMahonin kuolemasta olekkaan totta?! Eikä sekään että McMahon on aivokuollut p*skiainen?! :shock:
Vittu. Siinä meni 8 vuotta hukkaan elämästäni..
Nickeldeon kirjoitti:
Ai siis eikö Vince McMahon oikeasti ookkaan aivokuollut?!?!?!?!!?!?!?!?!??!!??!!?!?!??!?!!??!??!?!?!?


On se.
Noooooooooooooooooooooooooooooooooooo! Elämäni on pilalla? Koko lapsuuteni on ollut valhetta! Kuka ottaa vastuun? Tänä yönä itken itseni uneen.
Hups.
Siis eikö Tim White tehnytkään 14 itsemurhaa? :o
Mä tiesin jo.
Kenitys kirjoitti:
Mä tiesin jo.

Miten sä pystyit tietään, tästä ei tienny täälläkään kukaan ennen tätä päivää.
MANOWAR - KINGS OF METAL!
Pojat, se ajoitus.
Spunkmeyer kirjoitti:
MANOWAR - KINGS OF METAL!


ainoa valhe tässä threadissa
Bushmeister kirjoitti:
Spunkmeyer kirjoitti:
MANOWAR - KINGS OF METAL!


ainoa valhe tässä threadissa

kuva
http://www.youtube.com/watch?v=-4qTi7cDtI4
Velocity kirjoitti:
Bushmeister kirjoitti:
Spunkmeyer kirjoitti:
MANOWAR - KINGS OF METAL!


ainoa valhe tässä threadissa

kuva
http://www.youtube.com/watch?v=-4qTi7cDtI4


http://www.youtube.com/watch?v=wsD7PUspbK0
Oottekste ny siis ihan tyhmiä. Kaikkihan tietää että reslinki on feikkiä. Kaikenmaailman Eddie Guerreron ja Chris Benoitin kuolemat on vaan wörkkejä näyttävää tag team comebackia varten.
Nickeldeon kirjoitti:
Ai siis eikö Vince McMahon oikeasti ookkaan aivokuollut?!?!?!?!!?!?!?!?!??!!??!!?!?!??!?!!??!??!?!?!?
´

On. Eikö kuvioiden taso nykyään jo kerro sen?
Heh, minä muistan kun jo 2003 itkettiin Vincen paskoista storylineista. Taitaa olla kestosuosikkiaihe tuo niistä valittaminen.
Kumiorava kirjoitti:
Heh, minä muistan kun jo 2003 itkettiin Vincen paskoista storylineista. Taitaa olla kestosuosikkiaihe tuo niistä valittaminen.


Painista valittaminen vain toimii painin seitsemän vuoden vanhemissäänön mukaan