Darien Fawks kirjoitti:
Seuraavassa Gamereactor-lehdessä pitäis olla meikän arvio tästä pelistä.
Onhan Gamereactor toki ilmaislehti jne., mutta eikö tämä nyt sinustakin tule jo lievästi myöhässä?
You just got Darien'd!
Darien Fawks kirjoitti:
Seuraavassa Gamereactor-lehdessä pitäis olla meikän arvio tästä pelistä.
Saimou kirjoitti:
You just got Darien'd!
Darien Fawks kirjoitti:Saimou kirjoitti:
You just got Darien'd!
En ymmärtänyt tätä.
Saimou kirjoitti:Darien Fawks kirjoitti:Saimou kirjoitti:
You just got Darien'd!
En ymmärtänyt tätä.
Etkö oikeasti ymmärtänyt, vai yritätkö vasta-darientoida minut? :-k
Kuvitteellinen Wikipedia kirjoitti:
Darientoida (engl. 'to darien') on vastaamistapa Internetin keskustelupalstalla. Darientoidessaan käyttäjä tarttuu johonkin vastapuolen tekemään ilmeiseen ajatus- tai kirjoitusvirheeseen esittäen, ettei olisi ymmärtänyt mitä vastapuoli alunperin tarkoitti, vastaten kirjoitukseen sen sanamuodon perusteella. Samoin kirjoittaja voi darientoida ymmärtäessään viestin sarkastisen sisällön, mutta vastaten siihen kuitenkin kuin olisi ottanut viestin tosissaan.
Esimerkki: Helsingissä on juuri ollut talven kovin lumimyräkkä. Helsinkiläinen kirjoittaja A kirjoittaa foorumille "Olipa mukava kävellä töihin noin kauniissa kelissä :)" mihin myös Helsingissä asuva B vastaa "Ai. Aika kummallista, sillä asumme samalla paikkakunnalla, ja meilläpäin oli aika inhottava keli. :("
Darientaatiolla voidaan tarkoittaa myös toisten käyttäjien kielivirheisiin puuttumista ja oikeiden kirjoitusasujen opettamista. Toisistaan poikkeaville merkityksille on varsin looginen selitys: darientointi on saanut nimensä WrestlingAlert-keskustelupalstan käyttäjän Darien Fawksin mukaan, joka on tunnettu kummankin darientaation muodon mestarina.
Saimou kirjoitti:Kuvitteellinen Wikipedia kirjoitti:
Darientoida (engl. 'to darien') on vastaamistapa Internetin keskustelupalstalla. Darientoidessaan käyttäjä tarttuu johonkin vastapuolen tekemään ilmeiseen ajatus- tai kirjoitusvirheeseen esittäen, ettei olisi ymmärtänyt mitä vastapuoli alunperin tarkoitti, vastaten kirjoitukseen sen sanamuodon perusteella. Samoin kirjoittaja voi darientoida ymmärtäessään viestin sarkastisen sisällön, mutta vastaten siihen kuitenkin kuin olisi ottanut viestin tosissaan.
Esimerkki: Helsingissä on juuri ollut talven kovin lumimyräkkä. Helsinkiläinen kirjoittaja A kirjoittaa foorumille "Olipa mukava kävellä töihin noin kauniissa kelissä :)" mihin myös Helsingissä asuva B vastaa "Ai. Aika kummallista, sillä asumme samalla paikkakunnalla, ja meilläpäin oli aika inhottava keli. :("
Darientaatiolla voidaan tarkoittaa myös toisten käyttäjien kielivirheisiin puuttumista ja oikeiden kirjoitusasujen opettamista. Toisistaan poikkeaville merkityksille on varsin looginen selitys: darientointi on saanut nimensä WrestlingAlert-keskustelupalstan käyttäjän Darien Fawksin mukaan, joka on tunnettu kummankin darientaation muodon mestarina.
Velocity kirjoitti:Saimou kirjoitti:Kuvitteellinen Wikipedia kirjoitti:
Darientoida (engl. 'to darien') on vastaamistapa Internetin keskustelupalstalla. Darientoidessaan käyttäjä tarttuu johonkin vastapuolen tekemään ilmeiseen ajatus- tai kirjoitusvirheeseen esittäen, ettei olisi ymmärtänyt mitä vastapuoli alunperin tarkoitti, vastaten kirjoitukseen sen sanamuodon perusteella. Samoin kirjoittaja voi darientoida ymmärtäessään viestin sarkastisen sisällön, mutta vastaten siihen kuitenkin kuin olisi ottanut viestin tosissaan.
Esimerkki: Helsingissä on juuri ollut talven kovin lumimyräkkä. Helsinkiläinen kirjoittaja A kirjoittaa foorumille "Olipa mukava kävellä töihin noin kauniissa kelissä :)" mihin myös Helsingissä asuva B vastaa "Ai. Aika kummallista, sillä asumme samalla paikkakunnalla, ja meilläpäin oli aika inhottava keli. :("
Darientaatiolla voidaan tarkoittaa myös toisten käyttäjien kielivirheisiin puuttumista ja oikeiden kirjoitusasujen opettamista. Toisistaan poikkeaville merkityksille on varsin looginen selitys: darientointi on saanut nimensä WrestlingAlert-keskustelupalstan käyttäjän Darien Fawksin mukaan, joka on tunnettu kummankin darientaation muodon mestarina.
Bushmeister kirjoitti:
ei s****na
Nickeldeon kirjoitti:
:lol: Enpä kyllä tiennytkään että darientoida on oikea sana!
Velocity kirjoitti:Saimou kirjoitti:Kuvitteellinen Wikipedia kirjoitti:
Darientoida (engl. 'to darien') on vastaamistapa Internetin keskustelupalstalla. Darientoidessaan käyttäjä tarttuu johonkin vastapuolen tekemään ilmeiseen ajatus- tai kirjoitusvirheeseen esittäen, ettei olisi ymmärtänyt mitä vastapuoli alunperin tarkoitti, vastaten kirjoitukseen sen sanamuodon perusteella. Samoin kirjoittaja voi darientoida ymmärtäessään viestin sarkastisen sisällön, mutta vastaten siihen kuitenkin kuin olisi ottanut viestin tosissaan.
Esimerkki: Helsingissä on juuri ollut talven kovin lumimyräkkä. Helsinkiläinen kirjoittaja A kirjoittaa foorumille "Olipa mukava kävellä töihin noin kauniissa kelissä :)" mihin myös Helsingissä asuva B vastaa "Ai. Aika kummallista, sillä asumme samalla paikkakunnalla, ja meilläpäin oli aika inhottava keli. :("
Darientaatiolla voidaan tarkoittaa myös toisten käyttäjien kielivirheisiin puuttumista ja oikeiden kirjoitusasujen opettamista. Toisistaan poikkeaville merkityksille on varsin looginen selitys: darientointi on saanut nimensä WrestlingAlert-keskustelupalstan käyttäjän Darien Fawksin mukaan, joka on tunnettu kummankin darientaation muodon mestarina.
Ihmine kirjoitti:Nickeldeon kirjoitti:
:lol: Enpä kyllä tiennytkään että darientoida on oikea sana!
Siinä kylläkin lukee että Kuvitteellinen Wikipedia.
enska kirjoitti:Ihmine kirjoitti:Nickeldeon kirjoitti:
:lol: Enpä kyllä tiennytkään että darientoida on oikea sana!
Siinä kylläkin lukee että Kuvitteellinen Wikipedia.
Oliko tämäkin nyt sitten darientointia?
Perkeleen Saimou, menit sitten sekoittamaan pääni täysin. Näen kaikkialla vain darientaatioita.
Velocity kirjoitti:enska kirjoitti:Ihmine kirjoitti:
Siinä kylläkin lukee että Kuvitteellinen Wikipedia.
Oliko tämäkin nyt sitten darientointia?
Perkeleen Saimou, menit sitten sekoittamaan pääni täysin. Näen kaikkialla vain darientaatioita.
Et kai nyt aivan kaikkialla, onhan foorumilla paljon asiallisiakin keskusteluja.
enska kirjoitti:Ihmine kirjoitti:Nickeldeon kirjoitti:
:lol: Enpä kyllä tiennytkään että darientoida on oikea sana!
Siinä kylläkin lukee että Kuvitteellinen Wikipedia.
Oliko tämäkin nyt sitten darientointia?
Perkeleen Saimou, menit sitten sekoittamaan pääni täysin. Näen kaikkialla vain darientaatioita.
ViiZei kirjoitti:Velocity kirjoitti:enska kirjoitti:
Oliko tämäkin nyt sitten darientointia?
Perkeleen Saimou, menit sitten sekoittamaan pääni täysin. Näen kaikkialla vain darientaatioita.
Et kai nyt aivan kaikkialla, onhan foorumilla paljon asiallisiakin keskusteluja.
Mistä tiedät? En ole toistaiseksi nähnyt sinun osallistuvan yhteenkään semmoiseen :eye:
Riveni kirjoitti:
vuoden face
TupsuVeitikka kirjoitti:
Darienia voisi verrata Mysseen.
The Rocker kirjoitti:TupsuVeitikka kirjoitti:
Darienia voisi verrata Mysseen.
Ehkä alukuvuodesta. Nyt ei saa sympatiaa muilta käyttäjiltä enää mitenkään.
DeadManWalking kirjoitti:Riveni kirjoitti:
vuoden face
Mielestäni tämä oli aika hirvee heeli. Darien on kuitenkin aika face.
Riveni kirjoitti:
Nyt hommassa voi käydä kuten Maivialle josta tulee The Rock, yleisön rakastama suuri hahmo hänen liityttyään uskottavampian heelien posseen, tai sitten kuten X-Pacille josta ei tule mitään.
DeadManWalking kirjoitti:Riveni kirjoitti:
Nyt hommassa voi käydä kuten Maivialle josta tulee The Rock, yleisön rakastama suuri hahmo hänen liityttyään uskottavampian heelien posseen, tai sitten kuten X-Pacille josta ei tule mitään.
On varmaan sanomattakin selvää, että mitä epäilen tästä? Kerron sen silti: epäilen tuota jälkimmäistä.
DeadManWalking kirjoitti:
On varmaan sanomattakin selvää, että mitä epäilen tästä? Kerron sen silti: epäilen tuota jälkimmäistä.
Riveni kirjoitti:DeadManWalking kirjoitti:
On varmaan sanomattakin selvää, että mitä epäilen tästä? Kerron sen silti: epäilen tuota jälkimmäistä.
En ymmärtänyt tätä mitä sanoit, sillä epäillähän on negatiivinen termi? Et siis usko että jälkimmäinen tapahtuu?

DeadManWalking kirjoitti:
DeadManWalking kirjoitti:
Onko Darien 'Alertin rosterin ensimmäinen tyyppi, josta on kehitetty oma sana?
Kenitys kirjoitti:
Rakastan Saimouta.
Nikizu kirjoitti:
Oletko nyt aivan varma? Jonkun henkilön rakastaminen on kuitenkin todella syvä tunne joka kuvaa erittäin suurta kiintymystä johonkuhun!
\:D/
Wormmaster kirjoitti:Nikizu kirjoitti:
Oletko nyt aivan varma? Jonkun henkilön rakastaminen on kuitenkin todella syvä tunne joka kuvaa erittäin suurta kiintymystä johonkuhun!
\:D/
/___\
Nikizu kirjoitti:Wormmaster kirjoitti:Nikizu kirjoitti:
Oletko nyt aivan varma? Jonkun henkilön rakastaminen on kuitenkin todella syvä tunne joka kuvaa erittäin suurta kiintymystä johonkuhun!
\:D/
/___\
Mitä ihmettä tuo tarkoittaa?
Darien Fawks kirjoitti:
Se täytyy kuitenkin sanoa, että en kuollaksenikaan ymmärtänyt kirjoittaneeni vanhaan ketjuun ennen kuin ihan äsken. Jokin raja minunkin darientoinnissa on. Mestarillista se on lähinnä silloin, kun se on niin hienovaraista, että muut epäilevät sinua idiootiksi.
Kratos kirjoitti:Darien Fawks kirjoitti:
Se täytyy kuitenkin sanoa, että en kuollaksenikaan ymmärtänyt kirjoittaneeni vanhaan ketjuun ennen kuin ihan äsken. Jokin raja minunkin darientoinnissa on. Mestarillista se on lähinnä silloin, kun se on niin hienovaraista, että muut epäilevät sinua idiootiksi.
Tai sitten vain olet idiootti ja ihmiset tietävät sen. Ihan sama se on mitä sinä täällä kirjoittelet.
Velocity kirjoitti:Kratos kirjoitti:Darien Fawks kirjoitti:
Se täytyy kuitenkin sanoa, että en kuollaksenikaan ymmärtänyt kirjoittaneeni vanhaan ketjuun ennen kuin ihan äsken. Jokin raja minunkin darientoinnissa on. Mestarillista se on lähinnä silloin, kun se on niin hienovaraista, että muut epäilevät sinua idiootiksi.
Tai sitten vain olet idiootti ja ihmiset tietävät sen. Ihan sama se on mitä sinä täällä kirjoittelet.
Hirvee heeli :o
Phenomenon kirjoitti:Velocity kirjoitti:Kratos kirjoitti:
Tai sitten vain olet idiootti ja ihmiset tietävät sen. Ihan sama se on mitä sinä täällä kirjoittelet.
Hirvee heeli :o
Näppäimistön takaa.
Kratos kirjoitti:Darien Fawks kirjoitti:
Se täytyy kuitenkin sanoa, että en kuollaksenikaan ymmärtänyt kirjoittaneeni vanhaan ketjuun ennen kuin ihan äsken. Jokin raja minunkin darientoinnissa on. Mestarillista se on lähinnä silloin, kun se on niin hienovaraista, että muut epäilevät sinua idiootiksi.
Tai sitten vain olet idiootti ja ihmiset tietävät sen. Ihan sama se on mitä sinä täällä kirjoittelet.
Darien Fawks kirjoitti:Kratos kirjoitti:Darien Fawks kirjoitti:
Se täytyy kuitenkin sanoa, että en kuollaksenikaan ymmärtänyt kirjoittaneeni vanhaan ketjuun ennen kuin ihan äsken. Jokin raja minunkin darientoinnissa on. Mestarillista se on lähinnä silloin, kun se on niin hienovaraista, että muut epäilevät sinua idiootiksi.
Tai sitten vain olet idiootti ja ihmiset tietävät sen. Ihan sama se on mitä sinä täällä kirjoittelet.
Hahah. Tätä juuri tarkoitin. :lol:
Saimou kirjoitti:Kuvitteellinen Wikipedia kirjoitti:
Darientoida (engl. 'to darien') on vastaamistapa Internetin keskustelupalstalla. Darientoidessaan käyttäjä tarttuu johonkin vastapuolen tekemään ilmeiseen ajatus- tai kirjoitusvirheeseen esittäen, ettei olisi ymmärtänyt mitä vastapuoli alunperin tarkoitti, vastaten kirjoitukseen sen sanamuodon perusteella. Samoin kirjoittaja voi darientoida ymmärtäessään viestin sarkastisen sisällön, mutta vastaten siihen kuitenkin kuin olisi ottanut viestin tosissaan.
Esimerkki: Helsingissä on juuri ollut talven kovin lumimyräkkä. Helsinkiläinen kirjoittaja A kirjoittaa foorumille "Olipa mukava kävellä töihin noin kauniissa kelissä :)" mihin myös Helsingissä asuva B vastaa "Ai. Aika kummallista, sillä asumme samalla paikkakunnalla, ja meilläpäin oli aika inhottava keli. :("
Darientaatiolla voidaan tarkoittaa myös toisten käyttäjien kielivirheisiin puuttumista ja oikeiden kirjoitusasujen opettamista. Toisistaan poikkeaville merkityksille on varsin looginen selitys: darientointi on saanut nimensä WrestlingAlert-keskustelupalstan käyttäjän Darien Fawksin mukaan, joka on tunnettu kummankin darientaation muodon mestarina.