Foorumiarkisto

← Roskakori

Darientointi

Darien Fawks kirjoitti:
Seuraavassa Gamereactor-lehdessä pitäis olla meikän arvio tästä pelistä.


Onhan Gamereactor toki ilmaislehti jne., mutta eikö tämä nyt sinustakin tule jo lievästi myöhässä?

You just got Darien'd!
Saimou kirjoitti:

You just got Darien'd!


En ymmärtänyt tätä.
Darien Fawks kirjoitti:
Saimou kirjoitti:

You just got Darien'd!


En ymmärtänyt tätä.


Etkö oikeasti ymmärtänyt, vai yritätkö vasta-darientoida minut? :-k
Saimou kirjoitti:
Darien Fawks kirjoitti:
Saimou kirjoitti:

You just got Darien'd!


En ymmärtänyt tätä.


Etkö oikeasti ymmärtänyt, vai yritätkö vasta-darientoida minut? :-k


En oikeasti ymmärtänyt.
Kuvitteellinen Wikipedia kirjoitti:
Darientoida (engl. 'to darien') on vastaamistapa Internetin keskustelupalstalla. Darientoidessaan käyttäjä tarttuu johonkin vastapuolen tekemään ilmeiseen ajatus- tai kirjoitusvirheeseen esittäen, ettei olisi ymmärtänyt mitä vastapuoli alunperin tarkoitti, vastaten kirjoitukseen sen sanamuodon perusteella. Samoin kirjoittaja voi darientoida ymmärtäessään viestin sarkastisen sisällön, mutta vastaten siihen kuitenkin kuin olisi ottanut viestin tosissaan.

Esimerkki: Helsingissä on juuri ollut talven kovin lumimyräkkä. Helsinkiläinen kirjoittaja A kirjoittaa foorumille "Olipa mukava kävellä töihin noin kauniissa kelissä :)" mihin myös Helsingissä asuva B vastaa "Ai. Aika kummallista, sillä asumme samalla paikkakunnalla, ja meilläpäin oli aika inhottava keli. :("

Darientaatiolla voidaan tarkoittaa myös toisten käyttäjien kielivirheisiin puuttumista ja oikeiden kirjoitusasujen opettamista. Toisistaan poikkeaville merkityksille on varsin looginen selitys: darientointi on saanut nimensä WrestlingAlert-keskustelupalstan käyttäjän Darien Fawksin mukaan, joka on tunnettu kummankin darientaation muodon mestarina.
Saimou on kyllä hirvee heeli. 8)

Vahva ehdokas vuoden postaukseksi.
Saimou kirjoitti:
Kuvitteellinen Wikipedia kirjoitti:
Darientoida (engl. 'to darien') on vastaamistapa Internetin keskustelupalstalla. Darientoidessaan käyttäjä tarttuu johonkin vastapuolen tekemään ilmeiseen ajatus- tai kirjoitusvirheeseen esittäen, ettei olisi ymmärtänyt mitä vastapuoli alunperin tarkoitti, vastaten kirjoitukseen sen sanamuodon perusteella. Samoin kirjoittaja voi darientoida ymmärtäessään viestin sarkastisen sisällön, mutta vastaten siihen kuitenkin kuin olisi ottanut viestin tosissaan.

Esimerkki: Helsingissä on juuri ollut talven kovin lumimyräkkä. Helsinkiläinen kirjoittaja A kirjoittaa foorumille "Olipa mukava kävellä töihin noin kauniissa kelissä :)" mihin myös Helsingissä asuva B vastaa "Ai. Aika kummallista, sillä asumme samalla paikkakunnalla, ja meilläpäin oli aika inhottava keli. :("

Darientaatiolla voidaan tarkoittaa myös toisten käyttäjien kielivirheisiin puuttumista ja oikeiden kirjoitusasujen opettamista. Toisistaan poikkeaville merkityksille on varsin looginen selitys: darientointi on saanut nimensä WrestlingAlert-keskustelupalstan käyttäjän Darien Fawksin mukaan, joka on tunnettu kummankin darientaation muodon mestarina.

kuva
ei saatana
:lol: Enpä kyllä tiennytkään että darientoida on oikea sana!
Velocity kirjoitti:
Saimou kirjoitti:
Kuvitteellinen Wikipedia kirjoitti:
Darientoida (engl. 'to darien') on vastaamistapa Internetin keskustelupalstalla. Darientoidessaan käyttäjä tarttuu johonkin vastapuolen tekemään ilmeiseen ajatus- tai kirjoitusvirheeseen esittäen, ettei olisi ymmärtänyt mitä vastapuoli alunperin tarkoitti, vastaten kirjoitukseen sen sanamuodon perusteella. Samoin kirjoittaja voi darientoida ymmärtäessään viestin sarkastisen sisällön, mutta vastaten siihen kuitenkin kuin olisi ottanut viestin tosissaan.

Esimerkki: Helsingissä on juuri ollut talven kovin lumimyräkkä. Helsinkiläinen kirjoittaja A kirjoittaa foorumille "Olipa mukava kävellä töihin noin kauniissa kelissä :)" mihin myös Helsingissä asuva B vastaa "Ai. Aika kummallista, sillä asumme samalla paikkakunnalla, ja meilläpäin oli aika inhottava keli. :("

Darientaatiolla voidaan tarkoittaa myös toisten käyttäjien kielivirheisiin puuttumista ja oikeiden kirjoitusasujen opettamista. Toisistaan poikkeaville merkityksille on varsin looginen selitys: darientointi on saanut nimensä WrestlingAlert-keskustelupalstan käyttäjän Darien Fawksin mukaan, joka on tunnettu kummankin darientaation muodon mestarina.

kuva
Bushmeister kirjoitti:
ei s****na


Näin. :lol:
Nickeldeon kirjoitti:
:lol: Enpä kyllä tiennytkään että darientoida on oikea sana!

Siinä kylläkin lukee että Kuvitteellinen Wikipedia.
Velocity kirjoitti:
Saimou kirjoitti:
Kuvitteellinen Wikipedia kirjoitti:
Darientoida (engl. 'to darien') on vastaamistapa Internetin keskustelupalstalla. Darientoidessaan käyttäjä tarttuu johonkin vastapuolen tekemään ilmeiseen ajatus- tai kirjoitusvirheeseen esittäen, ettei olisi ymmärtänyt mitä vastapuoli alunperin tarkoitti, vastaten kirjoitukseen sen sanamuodon perusteella. Samoin kirjoittaja voi darientoida ymmärtäessään viestin sarkastisen sisällön, mutta vastaten siihen kuitenkin kuin olisi ottanut viestin tosissaan.

Esimerkki: Helsingissä on juuri ollut talven kovin lumimyräkkä. Helsinkiläinen kirjoittaja A kirjoittaa foorumille "Olipa mukava kävellä töihin noin kauniissa kelissä :)" mihin myös Helsingissä asuva B vastaa "Ai. Aika kummallista, sillä asumme samalla paikkakunnalla, ja meilläpäin oli aika inhottava keli. :("

Darientaatiolla voidaan tarkoittaa myös toisten käyttäjien kielivirheisiin puuttumista ja oikeiden kirjoitusasujen opettamista. Toisistaan poikkeaville merkityksille on varsin looginen selitys: darientointi on saanut nimensä WrestlingAlert-keskustelupalstan käyttäjän Darien Fawksin mukaan, joka on tunnettu kummankin darientaation muodon mestarina.

kuva

Velocity vei kyllä sanat (vai pitäisikö sanoa kuvan) suusta. :lol:
Ihmine kirjoitti:
Nickeldeon kirjoitti:
:lol: Enpä kyllä tiennytkään että darientoida on oikea sana!

Siinä kylläkin lukee että Kuvitteellinen Wikipedia.

Oliko tämäkin nyt sitten darientointia?

Perkeleen Saimou, menit sitten sekoittamaan pääni täysin. Näen kaikkialla vain darientaatioita.
enska kirjoitti:
Ihmine kirjoitti:
Nickeldeon kirjoitti:
:lol: Enpä kyllä tiennytkään että darientoida on oikea sana!

Siinä kylläkin lukee että Kuvitteellinen Wikipedia.

Oliko tämäkin nyt sitten darientointia?

Perkeleen Saimou, menit sitten sekoittamaan pääni täysin. Näen kaikkialla vain darientaatioita.


Et kai nyt aivan kaikkialla, onhan foorumilla paljon asiallisiakin keskusteluja.
:what:
Velocity kirjoitti:
enska kirjoitti:
Ihmine kirjoitti:

Siinä kylläkin lukee että Kuvitteellinen Wikipedia.

Oliko tämäkin nyt sitten darientointia?

Perkeleen Saimou, menit sitten sekoittamaan pääni täysin. Näen kaikkialla vain darientaatioita.


Et kai nyt aivan kaikkialla, onhan foorumilla paljon asiallisiakin keskusteluja.

Mistä tiedät? En ole toistaiseksi nähnyt sinun osallistuvan yhteenkään semmoiseen :eye:
enska kirjoitti:
Ihmine kirjoitti:
Nickeldeon kirjoitti:
:lol: Enpä kyllä tiennytkään että darientoida on oikea sana!

Siinä kylläkin lukee että Kuvitteellinen Wikipedia.

Oliko tämäkin nyt sitten darientointia?

Perkeleen Saimou, menit sitten sekoittamaan pääni täysin. Näen kaikkialla vain darientaatioita.

Nyt en ymmärtänyt.
Kauheeta offtopikkia.
ViiZei kirjoitti:
Velocity kirjoitti:
enska kirjoitti:

Oliko tämäkin nyt sitten darientointia?

Perkeleen Saimou, menit sitten sekoittamaan pääni täysin. Näen kaikkialla vain darientaatioita.


Et kai nyt aivan kaikkialla, onhan foorumilla paljon asiallisiakin keskusteluja.

Mistä tiedät? En ole toistaiseksi nähnyt sinun osallistuvan yhteenkään semmoiseen :eye:


DF'd! 8)
Saimou on juuri ansainnut vuoden postaaja, vuoden face ja vuoden postaus tittelit! =D>
Riveni kirjoitti:
vuoden face

Mielestäni tämä oli aika hirvee heeli. Darien on kuitenkin aika face.
Darienia voisi verrata Mysseen.
TupsuVeitikka kirjoitti:
Darienia voisi verrata Mysseen.

Ehkä alukuvuodesta. Nyt ei saa sympatiaa muilta käyttäjiltä enää mitenkään.
The Rocker kirjoitti:
TupsuVeitikka kirjoitti:
Darienia voisi verrata Mysseen.

Ehkä alukuvuodesta. Nyt ei saa sympatiaa muilta käyttäjiltä enää mitenkään.

Äläs nyt, olen täällä vielä minä.
DeadManWalking kirjoitti:
Riveni kirjoitti:
vuoden face

Mielestäni tämä oli aika hirvee heeli. Darien on kuitenkin aika face.


Darien on kuin Rocky Maivia josta yritetään väkisin leipoa yleisön suosikkia, mutta X-Pac Heat puskee läpi ja kaikki heelit jotka käyvät häntä vastaan saavatkin vain poppeja ja muuttuvat tahattomasti faceiksi, klassisiksi antisankareiksi.

Nyt hommassa voi käydä kuten Maivialle josta tulee The Rock, yleisön rakastama suuri hahmo hänen liityttyään uskottavampian heelien posseen, tai sitten kuten X-Pacille josta ei tule mitään.
Riveni kirjoitti:

Nyt hommassa voi käydä kuten Maivialle josta tulee The Rock, yleisön rakastama suuri hahmo hänen liityttyään uskottavampian heelien posseen, tai sitten kuten X-Pacille josta ei tule mitään.

On varmaan sanomattakin selvää, että mitä epäilen tästä? Kerron sen silti: epäilen tuota jälkimmäistä.
DeadManWalking kirjoitti:
Riveni kirjoitti:

Nyt hommassa voi käydä kuten Maivialle josta tulee The Rock, yleisön rakastama suuri hahmo hänen liityttyään uskottavampian heelien posseen, tai sitten kuten X-Pacille josta ei tule mitään.

On varmaan sanomattakin selvää, että mitä epäilen tästä? Kerron sen silti: epäilen tuota jälkimmäistä.

Ja sitten parin vuoden kuluttua sex tape Chynan kanssa? :|
DeadManWalking kirjoitti:
On varmaan sanomattakin selvää, että mitä epäilen tästä? Kerron sen silti: epäilen tuota jälkimmäistä.


En ymmärtänyt tätä mitä sanoit, sillä epäillähän on negatiivinen termi? Et siis usko että jälkimmäinen tapahtuu?
Riveni kirjoitti:
DeadManWalking kirjoitti:
On varmaan sanomattakin selvää, että mitä epäilen tästä? Kerron sen silti: epäilen tuota jälkimmäistä.


En ymmärtänyt tätä mitä sanoit, sillä epäillähän on negatiivinen termi? Et siis usko että jälkimmäinen tapahtuu?

kuva

Onko Darien 'Alertin rosterin ensimmäinen tyyppi, josta on kehitetty oma sana?
DeadManWalking kirjoitti:

kuva


8)
:salut:

Olette hienoja miehiä kaikki. Normaalisti tällainen joukolla yhden kimppuun käyminen on aika gay, mutta kun kyseessä on Darien, niin mikä ettei. Saimoulta vuoden postaus ja kaikille onnistunutta Darientointia harjoittaneille herrasmiehelle kunniamaininnat.

Darienin vastausta odotellessa.

Tai katoamista koko laudalta.
DeadManWalking kirjoitti:
Onko Darien 'Alertin rosterin ensimmäinen tyyppi, josta on kehitetty oma sana?


Ei. Luuultavasti "darientoida" (huonoa kieltä muuten, sanonpahan vaan) on kova juttu sen kaksi päivää minkä ne muutkin ovat kestäneet.
Rakastan Saimouta.
Kenitys kirjoitti:
Rakastan Saimouta.


Oletko nyt aivan varma? Jonkun henkilön rakastaminen on kuitenkin todella syvä tunne joka kuvaa erittäin suurta kiintymystä johonkuhun!
\:D/
Nikizu kirjoitti:
Oletko nyt aivan varma? Jonkun henkilön rakastaminen on kuitenkin todella syvä tunne joka kuvaa erittäin suurta kiintymystä johonkuhun!
\:D/

/___\
Wormmaster kirjoitti:
Nikizu kirjoitti:
Oletko nyt aivan varma? Jonkun henkilön rakastaminen on kuitenkin todella syvä tunne joka kuvaa erittäin suurta kiintymystä johonkuhun!
\:D/

/___\

Mitä ihmettä tuo tarkoittaa?
Nikizu kirjoitti:
Wormmaster kirjoitti:
Nikizu kirjoitti:
Oletko nyt aivan varma? Jonkun henkilön rakastaminen on kuitenkin todella syvä tunne joka kuvaa erittäin suurta kiintymystä johonkuhun!
\:D/

/___\

Mitä ihmettä tuo tarkoittaa?


Kusiastia?
kuva
En ole muistaakseni revennyt mitään foorumipostausta lukiessani yhtä kovasti kuin tässä ketjussa Saimoun viestille. :lol:

Taidan kuitenkin lopettaa darientoinnin. Tai enkös itse asiassa ole lopettanut sen aika pitkän aikaa sitten. Toisinaan sarkasmiin vastaaminen tosissaan on kuitenkin aika hubaa.

Muistan kun kaverin kanssa piirreltiin mukulana kaikenlaisia Sonic the Hedgehog -kuvia sun muita. Kaveri sitten aina möläytti:

- Vitsi tästä tuli ihan ruma!

Minäpä siihen sitten totesin, että "Totta". Kovasti se aina sitten vittuuntui, vaikka minähän vain komppasin.

Ehkä vähän eri asia, mutta läheltä liippaa.
Se täytyy kuitenkin sanoa, että en kuollaksenikaan ymmärtänyt kirjoittaneeni vanhaan ketjuun ennen kuin ihan äsken. Jokin raja minunkin darientoinnissa on. Mestarillista se on lähinnä silloin, kun se on niin hienovaraista, että muut epäilevät sinua idiootiksi.
Darien Fawks kirjoitti:
Se täytyy kuitenkin sanoa, että en kuollaksenikaan ymmärtänyt kirjoittaneeni vanhaan ketjuun ennen kuin ihan äsken. Jokin raja minunkin darientoinnissa on. Mestarillista se on lähinnä silloin, kun se on niin hienovaraista, että muut epäilevät sinua idiootiksi.

Tai sitten vain olet idiootti ja ihmiset tietävät sen. Ihan sama se on mitä sinä täällä kirjoittelet.
Kratos kirjoitti:
Darien Fawks kirjoitti:
Se täytyy kuitenkin sanoa, että en kuollaksenikaan ymmärtänyt kirjoittaneeni vanhaan ketjuun ennen kuin ihan äsken. Jokin raja minunkin darientoinnissa on. Mestarillista se on lähinnä silloin, kun se on niin hienovaraista, että muut epäilevät sinua idiootiksi.

Tai sitten vain olet idiootti ja ihmiset tietävät sen. Ihan sama se on mitä sinä täällä kirjoittelet.


Hirvee heeli :o
Velocity kirjoitti:
Kratos kirjoitti:
Darien Fawks kirjoitti:
Se täytyy kuitenkin sanoa, että en kuollaksenikaan ymmärtänyt kirjoittaneeni vanhaan ketjuun ennen kuin ihan äsken. Jokin raja minunkin darientoinnissa on. Mestarillista se on lähinnä silloin, kun se on niin hienovaraista, että muut epäilevät sinua idiootiksi.

Tai sitten vain olet idiootti ja ihmiset tietävät sen. Ihan sama se on mitä sinä täällä kirjoittelet.


Hirvee heeli :o


Näppäimistön takaa.
Phenomenon kirjoitti:
Velocity kirjoitti:
Kratos kirjoitti:

Tai sitten vain olet idiootti ja ihmiset tietävät sen. Ihan sama se on mitä sinä täällä kirjoittelet.


Hirvee heeli :o


Näppäimistön takaa.


Näppäimistön takaa hirvee heeli, naaman edessä vittumainen kuin siili, selän takaa vaarallinen pedofiili!
:)
Kratos kirjoitti:
Darien Fawks kirjoitti:
Se täytyy kuitenkin sanoa, että en kuollaksenikaan ymmärtänyt kirjoittaneeni vanhaan ketjuun ennen kuin ihan äsken. Jokin raja minunkin darientoinnissa on. Mestarillista se on lähinnä silloin, kun se on niin hienovaraista, että muut epäilevät sinua idiootiksi.

Tai sitten vain olet idiootti ja ihmiset tietävät sen. Ihan sama se on mitä sinä täällä kirjoittelet.


Hahah. Tätä juuri tarkoitin. :lol:
Darien Fawks kirjoitti:
Kratos kirjoitti:
Darien Fawks kirjoitti:
Se täytyy kuitenkin sanoa, että en kuollaksenikaan ymmärtänyt kirjoittaneeni vanhaan ketjuun ennen kuin ihan äsken. Jokin raja minunkin darientoinnissa on. Mestarillista se on lähinnä silloin, kun se on niin hienovaraista, että muut epäilevät sinua idiootiksi.

Tai sitten vain olet idiootti ja ihmiset tietävät sen. Ihan sama se on mitä sinä täällä kirjoittelet.


Hahah. Tätä juuri tarkoitin. :lol:

Et tarkoittanut. Koska en todellakaan ole pitkiin pitkiin aikoihin sinua enään epäillyt idiootiksi. En edes muista missä vaiheessa se epäilys kääntyi varmuudeksi, mutta siitä on kauan. Jotta sinua voisi epäillä idiootiksi, täytyisi sinun välistä myös sanoa jotain järkevää.
Saimou kirjoitti:
Kuvitteellinen Wikipedia kirjoitti:
Darientoida (engl. 'to darien') on vastaamistapa Internetin keskustelupalstalla. Darientoidessaan käyttäjä tarttuu johonkin vastapuolen tekemään ilmeiseen ajatus- tai kirjoitusvirheeseen esittäen, ettei olisi ymmärtänyt mitä vastapuoli alunperin tarkoitti, vastaten kirjoitukseen sen sanamuodon perusteella. Samoin kirjoittaja voi darientoida ymmärtäessään viestin sarkastisen sisällön, mutta vastaten siihen kuitenkin kuin olisi ottanut viestin tosissaan.

Esimerkki: Helsingissä on juuri ollut talven kovin lumimyräkkä. Helsinkiläinen kirjoittaja A kirjoittaa foorumille "Olipa mukava kävellä töihin noin kauniissa kelissä :)" mihin myös Helsingissä asuva B vastaa "Ai. Aika kummallista, sillä asumme samalla paikkakunnalla, ja meilläpäin oli aika inhottava keli. :("

Darientaatiolla voidaan tarkoittaa myös toisten käyttäjien kielivirheisiin puuttumista ja oikeiden kirjoitusasujen opettamista. Toisistaan poikkeaville merkityksille on varsin looginen selitys: darientointi on saanut nimensä WrestlingAlert-keskustelupalstan käyttäjän Darien Fawksin mukaan, joka on tunnettu kummankin darientaation muodon mestarina.


Oikeasti. On aika jäätävää, kun joku saa kapturoitua toisen koko eksistenssin näin lyhyeen muotoon. Kuten sanoin, nauroin tälle hysteerisesti. Nyt kun metkuni on paljastettu, ei minun enää ole mielekästä jatkaa darientointia pidemmälle.
Vitut sä mitään nauranu. Lopeta nyt jo toi yrittäminen.