En ymmärrä miten WWE vedonlyönti on mahdollista, eikö luulisi että joku jolla on "insider" tietoa käärisi isot rahat himaan vedonlyönnillä.
Sopupelit!
erkko777 kirjoitti:
En ymmärrä miten WWE vedonlyönti on mahdollista, eikö luulisi että joku jolla on "insider" tietoa käärisi isot rahat himaan vedonlyönnillä.
Niin joo. Tämähän on aivan eri tilanne kuin kotimaisissa pesäpallo- ja jalkapallosarjoissa. :rolleyes:
Jack DiBiase kirjoitti:erkko777 kirjoitti:
En ymmärrä miten WWE vedonlyönti on mahdollista, eikö luulisi että joku jolla on "insider" tietoa käärisi isot rahat himaan vedonlyönnillä.
Niin joo. Tämähän on aivan eri tilanne kuin kotimaisissa pesäpallo- ja jalkapallosarjoissa. :rolleyes:
Huomenna varmaan ymmärtäisin mutta nyt niin humala ettei pysty. Eli meinasitko tällä että pesäpallo- ja jalkapallosarjat on järjestettyjä?
Ja jerserkolle, vaikka noin tai näin, voitolle jäisi whateva.
Jack DiBiase kirjoitti:erkko777 kirjoitti:
En ymmärrä miten WWE vedonlyönti on mahdollista, eikö luulisi että joku jolla on "insider" tietoa käärisi isot rahat himaan vedonlyönnillä.
Niin joo. Tämähän on aivan eri tilanne kuin kotimaisissa pesäpallo- ja jalkapallosarjoissa. :rolleyes:
Näin offina, että vieläkö joku jaksaa muistella vuoden -98 pesäpallon sopupeliskandaalia?
vendicta kirjoitti:Jack DiBiase kirjoitti:erkko777 kirjoitti:
En ymmärrä miten WWE vedonlyönti on mahdollista, eikö luulisi että joku jolla on "insider" tietoa käärisi isot rahat himaan vedonlyönnillä.
Niin joo. Tämähän on aivan eri tilanne kuin kotimaisissa pesäpallo- ja jalkapallosarjoissa. :rolleyes:
Näin offina, että vieläkö joku jaksaa muistella vuoden -98 pesäpallon sopupeliskandaalia?
Etkö seuraa uutisia? Tällä hetkelläkin on menossa tutkinta Veikkausliigan otteluista, joissa on mahdollisesti pelattu sopupeliä.
DeadManWalking kirjoitti:vendicta kirjoitti:Jack DiBiase kirjoitti:
Niin joo. Tämähän on aivan eri tilanne kuin kotimaisissa pesäpallo- ja jalkapallosarjoissa. :rolleyes:
Näin offina, että vieläkö joku jaksaa muistella vuoden -98 pesäpallon sopupeliskandaalia?
Etkö seuraa uutisia? Tällä hetkelläkin on menossa tutkinta Veikkausliigan otteluista, joissa on mahdollisesti pelattu sopupeliä.
Jalkapallo eriasia kuin paskapallo, kenties? Eli Vendicta otti vain kantaa paskapallon kritisointii, koska siitä on aikaa, mutta sinänsä näen huvittavana ViiZein viestin. :lol:
MR.Off Topic kirjoitti:DeadManWalking kirjoitti:
Etkö seuraa uutisia? Tällä hetkelläkin on menossa tutkinta Veikkausliigan otteluista, joissa on mahdollisesti pelattu sopupeliä.
Jalkapallo eriasia kuin paskapallo, kenties? Eli Vendicta otti vain kantaa paskapallon kritisointii, koska siitä on aikaa, mutta sinänsä näen huvittavana ViiZein viestin. :lol:
Juurikin näin. Mutta siis takaisin aiheeseen. Eiköhän tuossa oo melko tarkka linja, eli siis jos joku välittää tietoja niin luulisi, että vähintään potkut persuuksille tulisi.
Oho. Onko tuosta Supersopis-skandaalistakin jo noin paljon aikaa. Jotenkin luulin, että se olisi ollut 2000-luvun alkupuoliskolla. No anyway, kyseessä on viimeinen kerta kun laji on jotenkin ollut tapetilla täällä sivistyneessä maanosassa, joten turha ihmetellä sen muistelemista.
Sopupesis <3
Vieläkin urheiluruutu kertoo meille mitkä ottelut olivat sovittuja, niiden tulosten viereen isketään iso S kirjain, ja jos kytät käräyttivät sopupelin, niin merkinnäksi tulee K. :silent:
Vieläkin urheiluruutu kertoo meille mitkä ottelut olivat sovittuja, niiden tulosten viereen isketään iso S kirjain, ja jos kytät käräyttivät sopupelin, niin merkinnäksi tulee K. :silent:
Jack DiBiase kirjoitti:
Oho. Onko tuosta Supersopis-skandaalistakin jo noin paljon aikaa. Jotenkin luulin, että se olisi ollut 2000-luvun alkupuoliskolla. No anyway, kyseessä on viimeinen kerta kun laji on jotenkin ollut tapetilla täällä sivistyneessä maanosassa, joten turha ihmetellä sen muistelemista.
Vastahan se "Jere Dahlströmin läpilyönti" oli Vuoden sykähdyttävin urheiluhetki 2010. Tosin Vimpelin punaniskat ovat varmaan laittaneet n. 300 tekstaria mieheen, että saadaan vähän näkyvyyttä.
DeadManWalking kirjoitti:
Vastahan se "Jere Dahlströmin läpilyönti" oli Vuoden sykähdyttävin urheiluhetki 2010. Tosin Vimpelin punaniskat ovat varmaan laittaneet n. 300 tekstaria mieheen, että saadaan vähän näkyvyyttä.
Mä luulin, että tämä oli joku netti-läppä.
Jack DiBiase kirjoitti:DeadManWalking kirjoitti:
Vastahan se "Jere Dahlströmin läpilyönti" oli Vuoden sykähdyttävin urheiluhetki 2010. Tosin Vimpelin punaniskat ovat varmaan laittaneet n. 300 tekstaria mieheen, että saadaan vähän näkyvyyttä.
Mä luulin, että tämä oli joku netti-läppä.
Hauskintahan koko asiassa on se, että luultavasti ainoastaan vimpeliläiset tietävät kuka tuo Jere Dahlström on. Itselläni ei ollut mitään hajua koko äijästä, kun tuo tulos kerrottiin.
Toisaalta, ehkä sekin oli vain sopupeliä. :-k