Foorumiarkisto

← Painijat

Sami Callihan

<center>kuva</center>


"The New Horror" Sami Callihan on yksi uusimmista fanituksen kohteistani. Kaverin ikää en löytänyt sitten mistään hakemallakaan, mutta oletan kaverin olevan vielä melko nuori, koska pro wrestling debyytti on vasta vuodelta 2006. Callihan on kotoisin Bellefontaine Ohiosta, viimeisestä talosta vasemmalta. Painoa kaverilta löytyy 91kg ja pituutta vain 180cm. Miehen painityyli on mieleeni erittäin paljon, sillä se on pelkkää impactia. Turhia ei hienostella vaan täydellä temmolla eteepäin säästelemättä yhtään iskuja tai iskujen vastaanottamista. Mies sinänsä pystyy myös tekniseen painiin, mutta yleensäottaen turvautuu agressiiviseen tyyliin. Itse olen kuitenki suhtkoht "nuori" vielä herran fanituksessa, joten paremmat indy-gurut voisivat tulla sanomaan sanaisen herrasta. Laitetaan vielä saavutuksia ja muita turhia tietoja herrasta ylös.

Championships and accomplishments

* Combat Zone Wrestling
o CZW Iron Man Championship (1 time)
o Chri$ Ca$h Memorial Battle Royal (2008)

* Full Impact Pro
o Jeff Peterson Memorial Cup (2010)

* Insanity Pro Wrestling
o IPW Junior Heavyweight Championship (1 time)

* Jersey All Pro Wrestling
o JAPW Tag Team Championship (1 time) – with Chris Dickinson

* NWA Force One Pro Wrestling
o NWA F1PW Heavyweight Championship (1 time)

* Pro Wrestling Illustrated
o PWI ranked him #174 of the top 500 singles wrestlers in the PWI 500 in 2010

* westside Xtreme wrestling
o wXw World Tag Team Championship (1 time) – with Jon Moxley
o 16 Carat Gold Tournament (2011)


Finishing moves:

* Headlock Driver (Headlock flipped forward into a modified snapmare driver)
* Stretch Muffler (Over the shoulder single leg Boston crab)


http://en.wikipedia.org/wiki/Sami_Callihan
Ei mulla mitään erikoista sanottavaa ole, mutta kaveria markitan ja on kyllä Callihan muuttunut mukavasti vuosien varrella. Callihan vs McGuinness :lol: Kaveri toimiikin nykysin myös personal trainerinä, mikä ei kyllä ole yllätys. Voi olla, että upin jotain matseja kaverilta tulevaisuudessa . Kuitenkin ottelee monessa promootiossa joita tulee seurattua. ROH:iin sais kyllä kans tiensä löytää. Luulis ainakin tyylinsä puolesta saavan yleisön taakseen. Kaveri ei myöskään ole hullumpi promoissaan.
MR.Off Topic kirjoitti:
Kaverin ikää en löytänyt sitten mistään hakemallakaan


Kaveri on syntynyt 1.9.1987, jos cagematch.de on luottaminen.
Mutta ihan ok kehässä, mitä nyt vasta muutaman matsin mieheltä
ehtinyt näkemään. :) Pitäs varmaan paremminkin tutustua.
Miksi sillä on suomalainen etunimi?
Koshceck kirjoitti:
Callihan vs McGuinness


Ei jeesus, mikä läski tyyppi on ollut ja muutenki urpon näköinen. Ei sillä kaverin lookkihan on tälläkin hetkellä hyvin erikoinen, mutta minusta sopivasti erottuva tuosta indy maailman perus kasvoista. Ainaki eventtejä, missä minä olen nähnyt Samin painivan on hän ollut erittäin over yleisön silmissä ja kyllähän tuolla tyylillä faneja saa. Jos joku mieheltä matseja kaipaa, niin minun uppimis osiosta noita nyt löytää ainaki kaksi näin alkuun.

Miksi sillä on suomalainen etunimi?


Veikkaisin, että Sami nimenä on käytössä muualla myös kuin vain Suomessa. Mutta mistäs sitä tietää, vaikka suonistossa virtaisi suomalaista verta.
MR.Off Topic kirjoitti:
Miksi sillä on suomalainen etunimi?


Veikkaisin, että Sami nimenä on käytössä muualla myös kuin vain Suomessa. Mutta mistäs sitä tietää, vaikka suonistossa virtaisi suomalaista verta.


Varmaan myös Sami Al-Jaberilla virtaa suomalaista verta...
Samihan nyt on vaikka kuinka yleinen nimi. Ainakin Intiassa ja Turkissa varsin paljon käytetty. Myös Saksassa Sami ei ole mitenkään erikoinen nimi. Jenkeissä ja Briteissä enimmäkseen naisen nimi, mutta myös miehiä löytyy. Aika usein lyhenne Samuelista tai Samanthasta jne. Eli ei siis ole vain suomalainen nimi.
Tirkka kirjoitti:
MR.Off Topic kirjoitti:
Miksi sillä on suomalainen etunimi?


Veikkaisin, että Sami nimenä on käytössä muualla myös kuin vain Suomessa. Mutta mistäs sitä tietää, vaikka suonistossa virtaisi suomalaista verta.


Varmaan myös Sami Al-Jaberilla virtaa suomalaista verta...


Jep, mutta kuten sanoin aluksi, on Sami varmasti yleinen nimi kaikkialla muualla myös ja tuo oli tuommoinen "Mistäs sitä tietää.." juttu. Samanlaisella lauseella voisi sanoa kenestä vain, koska eihän sitä koskaan voi varmasti tietää, jos joku greatgreatgreatgreatgreat grandpa onki suomalaine. Who knows?
Viimeksi kun katoin ROH on HDNetiä kesällä 2009 niin tää Sami oli se sympaattinen lihapulla, joka otti aina turpiin. Tainnut vähän gimmick (ja mies fyysisesti) siitä muuttua. :D
http://www.youtube.com/watch?v=T83FUOdlhQ0

Tämä taitaa ollakkin Samin ainoa HDNet matsi? Ettet Dempseyn Bobbyyn ole sekoittanut?
Luulin aluksi, että kyseessä olisi joku uusi FCF-painija.

(Anteeksi offtopic.)
Unscarred__ kirjoitti:
http://www.youtube.com/watch?v=T83FUOdlhQ0

Tämä taitaa ollakkin Samin ainoa HDNet matsi? Ettet Dempseyn Bobbyyn ole sekoittanut?


Oli sillä joku four wayki oteltuna, mutta joo ei Callihan ole otellut kuin kaksi ottelua ROH:ssa eli What on johonki muuhun sekoittanut. Koshceckin videossa olleen "vanhan" Callihan kyllä voisi helposti sekoittaa Bobby Dempseyhyn.
MR.Off Topic kirjoitti:
Unscarred__ kirjoitti:
http://www.youtube.com/watch?v=T83FUOdlhQ0

Tämä taitaa ollakkin Samin ainoa HDNet matsi? Ettet Dempseyn Bobbyyn ole sekoittanut?


Oli sillä joku four wayki oteltuna, mutta joo ei Callihan ole otellut kuin kaksi ottelua ROH:ssa eli What on johonki muuhun sekoittanut. Koshceckin videossa olleen "vanhan" Callihan kyllä voisi helposti sekoittaa Bobby Dempseyhyn.


Four Way taisi olla jossain tapahtumassa vai oliko sekin HDNetillä... Emmuista :D
^ Totta tosiaan, en hoksannut tuota HDNet juttua tuossa. No vois kyllä Sami löytää itsensä takaisin ja tulla Roh:n ihan vakituiseen rosteriin, on kuitenki sen verran kova tekijä kyseessä. Kuten sanoin, erottuu gimmickillään indyjen harmaasta massasta, sekä tyyli on mitä mainioin. Promoja en ole mieheltä tuota CZW:n tapahtuman lopussa ollutta lukuun ottamatta kuullut, mutta ihan ok:lta kuulosti sillä rintamalla myös.