
Malli- ja tanssijataustan omaava Eve Torres tuli WWE-yleisön tietoisuuteen vuoden 2007 Diva Searchin kautta. Hän voitti koko roskan ja sai sopimuksen WWE:n kanssa. Hänet lähetettiin farmiin hiomaan taitojaan, kunnes tuotiin Smackdownin meininkeihin mukaan alkuvuodesta 2008. Kehään hänet tosin päästettiin vasta vuoden 2008 lopulla. Tämän jälkeen Eve on voittanut Divas-mestaruuden kaksi kertaa, ja noussut yhdeksi suosituimmista naispainijoista maailmassa.
Tykkään Evestä. Taidot kehässä ovat lyhyen ajanjakson aikana edistyneet jättiharppauksin, ja hänellä on yllättävän laaja liikerepertuaari. Jos naisten divisioona ei WWE:ssä olisi täysi vitsi, niin uskoisin hänen pystyvän varsin hyviin otteluihinkin. Ja onhan Eve karismaattisen ja valovoimaisen olevan nainen, joka on varmasti firmalle tärkeä juttu kehän ulkopuolisissa tilaisuuksissa. Ulkonäössäkään ei moittimista ole, yksi kauniimmista naisista televisiossa tällä hetkellä. Toivonkin, että WWE tekee Evestä selkeästi naispainijoidensa keulahahmon jonkun luisevan Michellen tai karismattoman Kelly Kellyn sijaan. Mielipiteenne?
