Foorumiarkisto

← Roskakori

Södeimmät painijat

Ei elämä, tuo "SLUT BUTT FUCKER is my REAL NAME" on vieläkin yksi all-time parhaista posteista.
No kirjoitetaan lisää näitä loistavia postauksia, mutta tämä on viimeinen erä multa. Näitä viestejä ei ole muokattu, vain hymiöt puuttuu, kuten edellisistäkin. Here we go:
"A.K." kirjoitti:
Siis vähä mä voin jotai ymmärtää kun jätkät vaan sprutkuu sprutkuu joitai ihan ihme kölpää. Tohtori Sykerö ounz.

"Scalper" kirjoitti:
Elin keksin miten te jaksatte (Jotkut) kattoo sillon yöllä Raw:in ja Smackdown!:in . Te juotte (Varmaan) ED:iä. Tänä yönä (Katso milloin lähetetty) pysyin itse hereillä (Join ED:ä) tai olen pysynyt. ED:issä on cofeiinia ja se pitää hereillä kokeilkaa.

Loistavaa mainostusta. Eikä siinä vielä kaikki:
"Scalper" kirjoitti:
Lisään tähän Ed:iin vähän:
Ei lapsille, raskaana oleville eikä kofeiiniherkille henkilöille. Nautitaan kohtuullisesti.

AINEKSET: vesi, glukoosi, fruktoosi, tauriini (4000 mg/l), happamuudensäätöaineet E330, E331, hiilidioksiidi, aromit, kofeiini (320 mg/l), sälöntäaine E221, guarana-uute (90 mg/l), niasiini, B5-, B6- ja B12-vitamiini, värit E150d, E104.

Ravintosisältö
Energia 222kj/52kcal
Proteiini 0g
Hiilihydraatit 13g
Rasva 0g
Niasiini 8mg, 44%
B5-vitamiini 2mg, 33%
B6-vitamiini 1,8mg, 90%
B2-vitamiini 0.56 mg, 35%
B12-vitamiini 2,0 pg, 200%

Kuluttajapalvelu
0800-95260

"Batista" kirjoitti:
hohohohohohohohoho hihihihihiihihiih heheheheheheh pois BATISTA

"shawn_michaels91" kirjoitti:
voi j******ta että kaikki on pässejä ei se 91 tarkota mun syntymävuotta v***u se on mun pelinumero!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!

ps: alkää sanoko että " ei sitä huutomerkkii täydy rämpyttää" v***u inhoon tuommosia PELLEJÄ!!!!!!!!

"shawn_michaels91" kirjoitti:
NIIN.... JA ARES SUOSITTELE NIITA PAIA ASIOITASI IHAN RAUHASSA

"shawn_michaels91" kirjoitti:
voi voi näitä nykyajan nuoria ne ne luulee olevansa jotakin...

"stone cold fani" kirjoitti:
tietääkö kukaan saako the undertaker goldberg ja stone cold potkut koska heillä on riitoja vince mcmahonin kanssa ??

"Rapid Wolverine" kirjoitti:
Ihan tiedoksi FORUM tosissaan kirjoitetaan forumeikä voorum. Toskaksiks mer noiri sukkapoolovi ossutaan kirisoittaa jätte bra

"Rapid Wolverine" kirjoitti:
Siis Forum ei Vorum.. SOrkessoni kur meltsi osooop kirtoittaa

Siinä viimeiset minulta.
Kun kerran söpöimmät painijat on aiheena... Voin aivan kirkkain silmin todeta, että minun mielestäni söpöin/komein painija on ent. Xtreme Pro Wrestlingin "Hardcore Homo" Angel. There.
"Bushmeister" kirjoitti:
Kun kerran söpöimmät painijat on aiheena... Voin aivan kirkkain silmin todeta, että minun mielestäni söpöin/komein painija on ent. Xtreme Pro Wrestlingin "Hardcore Homo" Angel. There.

Totta kai. "Hardcore Homo" Angelia södempää painijaa ei löydy. Haluatteko lisää noobie kommentteja tänne. Voin laittaa.
"Wankie" kirjoitti:
Ei elämä, tuo "SLUT BUTT FUCKER is my REAL NAME" on vieläkin yksi all-time parhaista posteista.

Eikös tuo alkanut jostain pienestä kiistasta, kun Ares kommetoi jotain mielipidettä.
Mutta true, aivan mahtava post.
"NWO Wolfpac" kirjoitti:
Haluatteko lisää noobie kommentteja tänne. Voin laittaa.

Anna palaa.
Angel on ilmeisesti niin söpö, että forMANKIND päätti mainita hänet jopa kahdesti...

... ja nyt minuakin alkoi kiusata, että mistä tuo kuuluisa lausahdus oli peräisin...
U mean Bushmeister?
Oho, muistinpas väärin... *nostaa kätensä virheen merkiksi*

No, ilmeisesti Angel on sitten söpöin, koska sai peräti kaksi ääntä.
Ah, katsos. Oletin automaattisesti että jätin tälläisen threadin väliin ylimaalliseen älyyni vedoten.

Mutta kyllä se Angel on jokaisen äänen arvoinen <3
"forMANKIND" kirjoitti:
Anna palaa.

No lisää tulee. Here we go:
"Rasse O´Mac" kirjoitti:
mun nimi olis Rasse O´Mac mun tag team partner olis yx mun kaviri jonka nimi on WENOM sen iskut on moonsault ja power bomb
mun iskut olis shooting Rasse press, THE W-O-R-M ja 619

Ihmeessä nämä kaverit WWE:hen. Taattuja tulevaisuuden staroja.
"Rasse O´Mac" kirjoitti:
mick foley vs. triple glass table piikkilanka hell in a cell
in japan
triple H on uuri tekemässä pedigreetä kun THE ROCK pelastaa mick foleyn foley tekee DDT:een häkin katon läpi lasipöytä on alla joten sillä tavalla mick voittaa heavy weight championchipin

Mick Foley vs. triple glass table piikkilanka hell in a cell? Sehän olisi hauska kohtaaminen, kun Socko kohtaa pahan "piikkis" häkin, jossa on lasipöytä .
"Taikaviitta" kirjoitti:
Niin että oletteko keksineet itsellenne jotain omaa lopetus-liikettä ja nimeäkin? Itelläni on 4-mode lock. Tä kuuluis roskakoriin.

Tekikö Taikaviitta paljonkin näitä turhia topicceja, kun hänet bannattiin?
"rob_dirty" kirjoitti:
mun oma liike trash in da eye..
ette pysty puolustautumaan
tunnarini disturbed-Believe

"Kane And Undertaker" kirjoitti:
Katos mä paiskin kaikkia mun Last F1 = F5

K&U oli kuningas. Miksi ihmeessä tämä loistava postaaja bannattiin?
"episode666" kirjoitti:
niin oisko mitään tietoa mistä sais sen RVD venyttely jutut SUOMEKS kyllä sillä on RVD:n kotisivuilla ne on mutta oisko mitään suomalaista semmosta?

Enempää ei tähän hätään löydy.
K&U oli kuningas. Miksi ihmeessä tämä loistava postaaja bannattiin?

Ei BL-90 for life
Viittisikö joku laittaa tänne linkkiä tuosta iki ihanasta "Hardcore Homo" Angelista?
Tuolta löytyy jotain tietoa ja kuvia http://obsessedwithwrestling.com/bios/h/hardcore-homo.html
Tuollainen löytyi:
"haudankaivaja" kirjoitti:
AND THAT IS THE BOTTOM LINEEEEEEE COUSE STONE COLD SAYD SO

;EEE

Ja että se Angel on kiva...!
Darn... Täällä ei ole edit-nappulaa...
"nickiorton" kirjoitti:
kun naisilla on rintaliivi&pikkuhousu matseja...niin miehille vaikka boxeri tai jotn sen tapaista...miten ihanaa oliskaan nähdä randy,shannon,batista,chris,doug,john ja rey kehässä pienissä simmareissa..tai no randy ja batistahan käyttää jo aika pieniä housuja... *NAM*

"Tinttaus" kirjoitti:
Ehdotan, että jokaisessa PPV:ssä naispuoliset katsojat äänestävät heidän mielestään sexyimmät miehet ja nämä jysäytetään kehään keskenään käymään eräänlainen Battle Royal-tyylinen matsi, viimeisenä kehässä oleva saa komean ja ison mestaruusvyön joka kantaa nimeä Sexychampion ... kannatan tätä ja itse äänestäisin isolla kyltillä John Felix Anthony Cenaa!!! Cena is the man..

"maxamadd" kirjoitti:
LESNAR SYYTETÄÄN 2 LASTEN HYVÄKSIKÄYTÖKSESTI NIMITTÄIN brock lesnar on homo

Onhan se elämä naapurin puolella peelovapaampaa, mutta samalla tylsempää...
"Kumiorava" kirjoitti:
"maxamadd" kirjoitti:
LESNAR SYYTETÄÄN 2 LASTEN HYVÄKSIKÄYTÖKSESTI NIMITTÄIN brock lesnar on homo

Onhan se elämä naapurin puolella peelovapaampaa, mutta samalla tylsempää...

Tämän kommentin olin jo listannut aikaisemmin.
"NWO Wolfpac" kirjoitti:

K&U oli kuningas. Miksi ihmeessä tämä loistava postaaja bannattiin?

UAK vaikuttaa nykyisin vp.com:issa, joten eikun bongaamaan!
The Saga Continues.
Pitäisikö lähettää jonkinsortin suruvalittelu?
Hyppynen miksi näistä kahdesta kommentista kumpikaan ei oo päässyt viikon lausahdukseen:
"EdgeHeaD 3:16" kirjoitti:
mä oon panokone enkä koskaan mee rikki!! ihan niinku edge! now can yuo dig that SUCKAAAAAA!!!!!

"EdgeHeaD 3:16" kirjoitti:
mut pillurasiaa mä kyl saan enenmän kun kukaan teistä! IF YA SMELLLLLLALALALALL WHAT THA EDGEHEAD 3:16 IS COOCING!


Ja lisää "SLUT BUTT FUCKER is my REAL NAME" Angelon postauksia:
"Angelo" kirjoitti:
Kurt Angel - ihan eha! Lance Storm kans on tylsä... Bill Demott - ei jaksa katto


Chavo - en uskois että se jätkä vois pistää turpaan Eddille, mutta näköjään Eddie joutui vielä ambulanssiin. Se on menee jo rajojen yli
[siis tarkoitan että Eddie on paljon kovempi ku se toinen ]

Big Show - gorilla jonka naama ei jaksa katto ku se näyttä jotain. Kerran kattoin jotain amerikkalaista show:ta hän oli siellä vetäjänä, ihan ok jätkä.

Mutt Wrestlingissa tapahtuu jotain kummalista. Esim. Eddie Guerrero joka painii ennen vain Tag:sta ja Cruiserweigth titteleistä, nyt on Heavyweigth Champion no joo. Sama Hardcore Holly.

"Angelo" kirjoitti:
First Blood- mestaruus olisi hauskaa!!!

Mutt kyll mä ymmärän että painijat eivät voi pistää naamaa paskaks joka kertaa. Olisivat vaan ruma-näköisiä invaliideja.

"Angelo" kirjoitti:
1)Kane - RVD - HHH - Stone Cold vs Sid Vicious - Scott Steiner - Kevin Nash - Sting

2)Hardcore Tag-Team Firs Blood Match

3)No Rulezz by Armaggedon

4)WWF painijat paskoi housuihin kun WcW parhaat kutsuivat ne otteluun -Who*s The Best -, mutta Kane ja RVD vanhana Tag-Teamina suostuivat, HHH haluaa todistaa että hän on paras, Stone Cold tulee yllätyksenä 2 min päästää ku ottelu on alkanut =)...

5)WWE Tag-Team vs WCW Tag-Team + Heawyveight tittelit vastakkain


6)Väkivaltainen ottelu, jossa kaikki vuotaa vertaa, Mankind tulee autaa WWF:lle jossain vaiheessa ja Rick Steiner WCW:ta.

7)WWF voittaa, kun viimeisena ovat vastakkain RVD ja Sting, RVD tekee Frog Splash Stingin päälle tuolille

"Angelo" kirjoitti:
Paras on kyllä Rob Van Dam, ya sen kaltaiset jätkät, jtka tekee hulluja temppuja. Esim. Mankind, Hardy Boyz.
"NWO Wolfpac" kirjoitti:
Hyppynen miksi näistä kahdesta kommentista kumpikaan ei oo päässyt viikon lausahdukseen:
"EdgeHeaD 3:16" kirjoitti:
mä oon panokone enkä koskaan mee rikki!! ihan niinku edge! now can yuo dig that SUCKAAAAAA!!!!!

"EdgeHeaD 3:16" kirjoitti:
mut pillurasiaa mä kyl saan enenmän kun kukaan teistä! IF YA SMELLLLLLALALALALL WHAT THA EDGEHEAD 3:16 IS COOCING!


Toi EdgeHeaD 3:16 on kyllä vähän liian yliampuva ollakseen aito, mutta menköön tällä kertaa.
"NWO Wolfpac" kirjoitti:
No kirjoitetaan lisää näitä loistavia postauksia, mutta tämä on viimeinen erä multa. Näitä viestejä ei ole muokattu, vain hymiöt puuttuu, kuten edellisistäkin. Here we go:
[AINEKSET: vesi, glukoosi, fruktoosi, tauriini (4000 mg/l), happamuudensäätöaineet E330, E331, hiilidioksiidi, aromit, kofeiini (320 mg/l), sälöntäaine E221, guarana-uute (90 mg/l), niasiini, B5-, B6- ja B12-vitamiini, värit E150d, E104.

Ravintosisältö
Energia 222kj/52kcal
Proteiini 0g
Hiilihydraatit 13g
Rasva 0g
Niasiini 8mg, 44%
B5-vitamiini 2mg, 33%
B6-vitamiini 1,8mg, 90%
B2-vitamiini 0.56 mg, 35%
B12-vitamiini 2,0 pg, 200%

Kuluttajapalvelu
0800-95260



Varoitus!: Älä ikinä yritä seuraavaa missään tilanteessa saatat vahingoittaa itseäsi ja lähimmäisiäsi.

Sitä vaan että: boldatussa kohdassa on virhe oikeasti ed pullossa lukee E211 ei E221.

[size=9]Pliis älkää vihatko mua mä halusin vain näin illasta jotain tehä.

Olisin alkuperäiseen viestiin korjannut jo mutta en sitä löytänyt.[/size]
Lakatkaas nyt raiskaamasta tätä pientä tekstiä, sen käyttö on ihan helvetin rasittavaa.
Anteeksi, ei tule toistumaan.
noin mäki voisin heittää tähän väliin jotain hienoo... latasin just yhen matsin razor ramon vs hbk ja katoin vähä alusta.. nis itten siellä oli selostajana vince mcmahon! Eli hän on nähtävästi ollut WWE:ssä selostajana ennen johtohommia? oliko hänen isänsä silloin kenties johdossa? Muuten, olisi mukavaa jos herra McMahonista tehtäisiin painijaesittely joskus
ja koska ei ole edit nappulat käytössä roskiksessa niin lisäisin vilä että ottelu oli vuodelta '95 ja tikapuumatsi vielä.. ehkä se eka
Jep, McMahon oli selostaja, mutta samalla hän oli koko lafkan omistaja kuten nykyäänkin. Hänen hahmonsa vain ei ollut. Silloin WWF:n johtohahmo ruudulla oli Jack Tunney, joka oli tosiasiassa WWFn Kanadan toimiston johtaja. McMahon oli selvästi heikompi selostaja kuin Gorilla, joka hoiti selostusta firman toisessa ohjelmassa, mutta omistajana hän omi kaiken hyvän toiminnan omaan ohjelmaansa.

Ja nykyisetkin selostajat tekevät paljon enemmän kuin vain käyvät viikottain paikalla. Esim. Jim Rosshan oli pitkään vastuussa kaikista painijoihin liittyvistä asioista, nykyään hän on McMahonin jonkinlainen neuvonantaja. En muista tarkalleen uutta työkuvaa.
no olen kyllä kuullut gorillan ja jesse "the body" venturan selostuksia muutamissa matseissa. Minusta he olivat hyviä selostajia.. Mutta J.R & King ja Michael Cole & Tazz hitavat hommana kanssa kotiin.. enemmän pidän kyllä J.Rsta ja Kingistä...
Oi katos vaan, huomasinkin, että tuossahan sanottiin, että voi sanoa myös perusteluita. Että mä rakastan tätä perustelemista.

Eli minun pitää perustella miksi Rey Mysterio on söpöin painija?
Hmm. Vaikeaa. Jos ette vielä itse ole tajunneet miksi hän juuri on se söpöin, niin kiinnittäkää seuraavan kerran - hänen kuvansa nähdessänne - seuraaviin asioihin huomiota:

- Katsokaa sitä suloista pientä nenua
- Ja niitä ruskeita simmuja
- Ja niitä upeita lihaksia

Ymmärrätte.
Muuten,kukas oli se selostaja,joka selosti vuoden ´97 Bad Bloodin HIAC:in?
Tuossa tapahtumassa oli selostajatiiminä Ross, Lawler ja McMahon.
Vastaan alkuperäiseen aiheeseen:Vader.
"-MysCen-" kirjoitti:
Oi katos vaan, huomasinkin, että tuossahan sanottiin, että voi sanoa myös perusteluita. Että mä rakastan tätä perustelemista.

Eli minun pitää perustella miksi Rey Mysterio on söpöin painija?
Hmm. Vaikeaa. Jos ette vielä itse ole tajunneet miksi hän juuri on se söpöin, niin kiinnittäkää seuraavan kerran - hänen kuvansa nähdessänne - seuraaviin asioihin huomiota:

- Katsokaa sitä suloista pientä nenua
- Ja niitä ruskeita simmuja
- Ja niitä upeita lihaksia

Ymmärrätte.

-MysCen-, oletko mies vai nainen tai mielumminhan se on tyttö vai poika?
Jos poika olet niin bi-sexuaali taidat olla, mutta sinähän olet täysi pelle ?
Rey, Rey, Rey.. Pah, se niin huono painija :l
"Mapache" kirjoitti:
"-MysCen-" kirjoitti:
Oi katos vaan, huomasinkin, että tuossahan sanottiin, että voi sanoa myös perusteluita. Että mä rakastan tätä perustelemista.

Eli minun pitää perustella miksi Rey Mysterio on söpöin painija?
Hmm. Vaikeaa. Jos ette vielä itse ole tajunneet miksi hän juuri on se söpöin, niin kiinnittäkää seuraavan kerran - hänen kuvansa nähdessänne - seuraaviin asioihin huomiota:

- Katsokaa sitä suloista pientä nenua
- Ja niitä ruskeita simmuja
- Ja niitä upeita lihaksia

Ymmärrätte.

-MysCen-, oletko mies vai nainen tai mielumminhan se on tyttö vai poika?
Jos poika olet niin bi-sexuaali taidat olla, mutta sinähän olet täysi pelle ?
Rey, Rey, Rey.. Pah, se niin huono painija :l

Huomasitkos, että tässä kysyttiin söpöyttä - ei painitaitoja.
"-MysCen-" kirjoitti:

- Katsokaa sitä suloista pientä nenua
- Ja niitä ruskeita simmuja
- Ja niitä upeita lihaksia

Ja sitä Latexin määrää.
Uh, Reisga.
"-MysCen-" kirjoitti:

Eli minun pitää perustella miksi Rey Mysterio on söpöin painija?
Hmm. Vaikeaa. Jos ette vielä itse ole tajunneet miksi hän juuri on se söpöin, niin kiinnittäkää seuraavan kerran - hänen kuvansa nähdessänne - seuraaviin asioihin huomiota:

- Katsokaa sitä suloista pientä nenua
- Ja niitä ruskeita simmuja
- Ja niitä upeita lihaksia

Ymmärrätte.

kuva
Totta kai me ymmärrämme. Ja kyllä (te, jotka aiotte sitä kysyä), se on Reiska.
"Natumania" kirjoitti:

kuva
Totta kai me ymmärrämme. Ja kyllä (te, jotka aiotte sitä kysyä), se on Reiska.


Ooooh *silmät putoavat päästä* Jumaloin häntä *palvoo*
"-MysCen-" kirjoitti:
"Natumania" kirjoitti:

kuva
Totta kai me ymmärrämme. Ja kyllä (te, jotka aiotte sitä kysyä), se on Reiska.


Ooooh *silmät putoavat päästä* Jumaloin häntä *palvoo*

On aika hyvä maku sulla "Se on makuasia sanoi mäyräkoira, kun palleja nuoli."
"Mapache" kirjoitti:
"-MysCen-" kirjoitti:
"Natumania" kirjoitti:

kuva
Totta kai me ymmärrämme. Ja kyllä (te, jotka aiotte sitä kysyä), se on Reiska.


Ooooh *silmät putoavat päästä* Jumaloin häntä *palvoo*

On aika hyvä maku sulla "Se on makuasia sanoi mäyräkoira, kun palleja nuoli."

Buah. Makuasia, niin se vain on. Ja minun mielipiteeni ... ooh ...
Yx on ehdottomasti REY!!!!!!!!!!! Se on iihana ja sit on moniikin.... esim... rock, austin, CENA jne...