Ajattelin muuten aivan samaa...wesnt kirjoitti:You people creep me out.
Melkein sukua julkkikselle
- Jack DiBiase
- Moderaattori
Täytyy kai kertoa kaikki mitä tiedän (osa asioista on saattanut tulla esiin jo aiemmin). Anoppini serkku on [url=http://www.sickthingsuk.co.uk/musicians ... eyglan.php]Penti (Pentti) "Whitey" Glan, joka on soittanut rumpuja niin Lou Reedin, kuin John Kayn ja Alice Cooperin levyillä, ja esiintynyt elokuvassa Rose.
Vaimoni tuntee Apulannan Tonin äidin ja mummom. Tätä kautta olen sitten kuullut juttuja tyypin lapsuudesta
Veljeni on kansainvälinen legenda kalastuksessa, ja hänen appiukkonsa on erään suomalaisen uistintehtaan (eli siis Rapalan) perustajan poika.
Satuin kerran kukkakauppaan samaan aikaan entisen missin Johanna Raunion kanssa. Hänellä on mökki täällä Asikkalassa.
Siinä nuo taisi olla. Osa noista nimistä ei sano ehkä Wrestlingalertin käyttäjille mitään, koska ovat vähän sisäpiirin julkkiksia, mutta alansa legendoja silti.
Vaimoni tuntee Apulannan Tonin äidin ja mummom. Tätä kautta olen sitten kuullut juttuja tyypin lapsuudesta
Veljeni on kansainvälinen legenda kalastuksessa, ja hänen appiukkonsa on erään suomalaisen uistintehtaan (eli siis Rapalan) perustajan poika.
Satuin kerran kukkakauppaan samaan aikaan entisen missin Johanna Raunion kanssa. Hänellä on mökki täällä Asikkalassa.
Siinä nuo taisi olla. Osa noista nimistä ei sano ehkä Wrestlingalertin käyttäjille mitään, koska ovat vähän sisäpiirin julkkiksia, mutta alansa legendoja silti.
Näin Mokoman Marko Annalaa tänään kahdesti keskustassa konkoilemassa. Olen nyt taatusti sukua julkkikselle. Nii.
...
Nytkö ma kaaduin, kun oli kaikkeni tarpeen?
Jähmetyn jääksi, kun meni haavani arpeen?
Toivoton taisto taivaan valtoja vastaan.
Kaikuvi kannel; lohduta laulu ei lastaan.
Hallatar haastaa, soi sävel sortuvin siivin.
Rotkoni rauhaan kuin peto kuoleva hiivin.
Eino Leino - Elegia
Nytkö ma kaaduin, kun oli kaikkeni tarpeen?
Jähmetyn jääksi, kun meni haavani arpeen?
Toivoton taisto taivaan valtoja vastaan.
Kaikuvi kannel; lohduta laulu ei lastaan.
Hallatar haastaa, soi sävel sortuvin siivin.
Rotkoni rauhaan kuin peto kuoleva hiivin.
Eino Leino - Elegia
-Olen ollut samassa kirjastossa Teräsbetonin Aholan ja Järvisen kanssa samassa kirjastossa.
-Olen ollut Pikku Kakkosessa. Repikää siitä.
-Olen ollut Pikku Kakkosessa. Repikää siitä.
Vuoden 2006 surkuhupaisin on jo nyt julki: Nithian.
You can stop a revolutioner, but you can't stop the revolution!
Hernandez, Homicide & Konnan are the revolution.
You can stop a revolutioner, but you can't stop the revolution!
Hernandez, Homicide & Konnan are the revolution.
-Kaverin setä on Alpo Suhonen.
-Näin joskus kuutisen vuotta sitten Martti Ahtisaaren entrancen jossakin rannikkoravintolassa. Tilanteesta otin valokuvaa kertakäyttöpingviinikameralla. <3
-Lähetin Antti Tuiskulle kirjeen pari kuukautta sitten.
-Olen puhunut myspacessa Mo Collinsin kanssa privaviesteillä (MADtv'n näyttelijä).
Että näin. Ja sitten oli näin pienenä jonkun iskelmätähden kahvilassa, olikohan Paula Koivuniemi?
-Näin joskus kuutisen vuotta sitten Martti Ahtisaaren entrancen jossakin rannikkoravintolassa. Tilanteesta otin valokuvaa kertakäyttöpingviinikameralla. <3
-Lähetin Antti Tuiskulle kirjeen pari kuukautta sitten.
-Olen puhunut myspacessa Mo Collinsin kanssa privaviesteillä (MADtv'n näyttelijä).
Että näin. Ja sitten oli näin pienenä jonkun iskelmätähden kahvilassa, olikohan Paula Koivuniemi?
Religion is like farting: we like our own but hate everyone elses.
-Homer Simpson
-Homer Simpson
- DeadManWalking
- WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
Olethan tyttö(?), muuten tuo on huolestuttavaa.-Lähetin Antti Tuiskulle kirjeen pari kuukautta sitten.
EDIT: Okei, nyt alkoi pelottamaan....
Noh, omaa juttua: Veljeni on istunut Teemu Selänteen auton kyydissä.
Viimeksi muokannut DeadManWalking, Ke 02.08.2006 23:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.
En. Kyseessä oli saada paikalliselle nousevalle kyvylle Kuhalan Runkseille joku spotti huomiselle Antin keikalle Forssan Holjat markkinoille. Valitettavasti Antti ei kuitenkaan koskaan vastannut pyyntööni ja Runksit näyttävät hiipuvan yhden keikan ihmeeksi. :/DeadManWalking kirjoitti:Olethan tyttö(?), muuten tuo on huolestuttavaa.-Lähetin Antti Tuiskulle kirjeen pari kuukautta sitten.
-Homer Simpson
-Homer Simpson
Olisi ollut edes Jukka Tolonen, mutta tässä tapauksessa joudun peesaamaan muita.Kekkonen kirjoitti:Näen ja juttelen muutaman kerran viikossa mm. Rauli Tolosen,
Tässä voisi itsekin päivittää listaa:
- Näin Tommi Liimatan (Absoluuttisen Nollapisteen laulaja) Tampereella bussissa.
- Markku Koski, Antti Autti ja Risto Mattila tulivat Vantaan lentokentällä vastaan, ja sain jopa nimmarit.
- Kajaanin lentokentällä tuli taas vastaan Tuomas Holopainen, jolta myös sain nimmarin.
- Olen jutellut Värttinän Mari Kaasisen, Johanna Virtasen ja Susan Ahon kanssa, sekä sain nimmarit.
- Arto Lahti asuu kaverini naapurissa, kaveri näkee häntä bussissa usein.
http://www.istuntosali.net
BLOGI / DeviantArt / Last.fm / Mikseri
the car is on fire
and there's no driver at the wheel
BLOGI / DeviantArt / Last.fm / Mikseri
the car is on fire
and there's no driver at the wheel
- Jack 'The Party' Ass
Audion ja midin (eli äänihommien) opettajani amiksen viestintälinjalla on Happoradion kitaristi Mika Haapasalo. Meidän luokassa tämä ei kuitenkaan aiheuttanut minkäänlaista hysteriaa, ehkä ala-asteella olisi voinutkin. 
-Homer Simpson
-Homer Simpson
Olen ollut metrin päässä Marcus Grönholmista, kun hän puhui jollekin AKK:n suurelle Herralle, joka tuntee enoni.
EDIT: Ja tänään juttelin enoni kanssa Kosti Katajamäen kartturille heidän harmittavan keskeytyksensä jälkeen Vellipohja 2-pätkällä Neste Oil Rallyssa.
EDIT: Ja tänään juttelin enoni kanssa Kosti Katajamäen kartturille heidän harmittavan keskeytyksensä jälkeen Vellipohja 2-pätkällä Neste Oil Rallyssa.
Viimeksi muokannut Nevis, Pe 18.08.2006 20:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Puutunutta.