Heidi Hautala ei ole Vihreiden puheenjohtaja, vaan ainoastaan kyseisen puolueen kansanedustaja, joka tosin on näemmä ollut puheenjohtajana vuosina 1987-1991. Vihreiden nykyisen puheenjohtajan nimi on kuitenkin Tarja Cronberg.Kumiorava kirjoitti:Käytiin tänään tuonne Istuntosali-sivuille haastattelemassa vihreiden puheenjohtajaa Heidi Hautalaa.
Melkein sukua julkkikselle
All your message are belong to me.
I dont always win... but when I do, it's PPV-veikkaus (2005, 2015).
I dont always win... but when I do, it's PPV-veikkaus (2005, 2015).
- Mahti Ankka
- Viesti:
Kumma juttu, etten ole aikaisemmin huomannut tätä laittaa. Spiritus Mortis -bändin kitaristi Jussi Maijala on koulumme opinnon ohjaaja. On muuten mukava jätkä.
"Such beauty, it touches me! Love, hatred, pain, pleasure, life, death, they are all there...This is to be human! This is to be evil!"
Vasarasta päähän!
Vasarasta päähän!
- The Kiikiman
- Viesti:
Äidin äitini pikkuserkku oli Suomen ex-presidentti Kyösti Kallio.
EDIT: Ohops! Siis tietenkin äidin äitini ÄIDIN pikkuserkku oli Kyösti Kallio...
EDIT: Ohops! Siis tietenkin äidin äitini ÄIDIN pikkuserkku oli Kyösti Kallio...
Viimeksi muokannut The Kiikiman, To 02.11.2006 19:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Blue Öyster Cult
Nirvana
Red Hot Chili Peppers
Guns n' Roses
Nirvana
Red Hot Chili Peppers
Guns n' Roses
- Evolution's Animal
Oon niinq sukua aika monelle julkkikselle, ne nääs käy meikän kassalla. Saakelin hienostopersealuetta, mutta kestettävä on. Asioimassa minun kassalla on nähty mm. Petteri Ahomaa bimbomissinsä kanssa, Karita Tuomola (jumankauta, se akka on laiha), puolet Salkkarien "tähdistä", Rasmuksen Lauri (olisi tehnyt mieli sanoa sille, että leikkaa tukkasi ja opettele laulamaan), JS-16 tjsp sekä ah, Petteri Summanen. Olen rakastunut :>
Ai niin, ja Tomi Joutsen on ollut töistä lähtiessäni samalla ratikkapysäkilla ja muuten tyäkaverit on nähnyt sitä usein siellä suunnilla. Vielä mie sen nappaan ja heitän sen vaimokkeen ja lapset sinne Hietalahden vesistöihin.
Ai niin, ja Tomi Joutsen on ollut töistä lähtiessäni samalla ratikkapysäkilla ja muuten tyäkaverit on nähnyt sitä usein siellä suunnilla. Vielä mie sen nappaan ja heitän sen vaimokkeen ja lapset sinne Hietalahden vesistöihin.
...
Nytkö ma kaaduin, kun oli kaikkeni tarpeen?
Jähmetyn jääksi, kun meni haavani arpeen?
Toivoton taisto taivaan valtoja vastaan.
Kaikuvi kannel; lohduta laulu ei lastaan.
Hallatar haastaa, soi sävel sortuvin siivin.
Rotkoni rauhaan kuin peto kuoleva hiivin.
Eino Leino - Elegia
Eino Leino - Elegia
Punavuori/Bulevardin S-MarketHyppynen kirjoitti:Kallio? O_o
...
Eino Leino - Elegia
Eino Leino - Elegia
Nyt on taas niin 'melkein-sukua-julkkikselle' olo ettei tosikaan.
Lokakuussa pidetyssä ja Subillakin (?) näkyneessä NRJ Fashion Awards 2006 -finaalissa oli kilpailemassa vanha tuttu vuosien takaa. Olen nyt itsekin melkein julkkis like woah. Mutta ei siinä vielä kaikki... (!)
Muutaman viikon takaisessa huippulaadukkaassa Maikkarin Ennätystehtaassa oli Mikkeliläinen Olli Hokkanen yrittämässä kokiksenjuontiennätystä (video) ja suureksi ylpeydekseni voin sanoa, että olen käynyt kyseisen sankarin kanssa samaa koulua jonkin aikaa. Kyseinen henkilö on oikein... mielenkiintoinen tapaus.
Kuinka näin paljon tähtipölyä voikaan laskeutua yhden ihmisen harteille, mene ja tiedä.
Lokakuussa pidetyssä ja Subillakin (?) näkyneessä NRJ Fashion Awards 2006 -finaalissa oli kilpailemassa vanha tuttu vuosien takaa. Olen nyt itsekin melkein julkkis like woah. Mutta ei siinä vielä kaikki... (!)
Muutaman viikon takaisessa huippulaadukkaassa Maikkarin Ennätystehtaassa oli Mikkeliläinen Olli Hokkanen yrittämässä kokiksenjuontiennätystä (video) ja suureksi ylpeydekseni voin sanoa, että olen käynyt kyseisen sankarin kanssa samaa koulua jonkin aikaa. Kyseinen henkilö on oikein... mielenkiintoinen tapaus.
Kuinka näin paljon tähtipölyä voikaan laskeutua yhden ihmisen harteille, mene ja tiedä.
Olen päättänyt, että Petteri Summanen on meikän tuleva mies.
...
Eino Leino - Elegia
Eino Leino - Elegia
Ethän laita porttarii tai jotain jos palautan sinut maan pinnalle ja sanon, että se yritys meni mönkään.Muutaman viikon takaisessa huippulaadukkaassa Maikkarin Ennätystehtaassa oli Mikkeliläinen Olli Hokkanen yrittämässä kokiksenjuontiennätystä (video) ja suureksi ylpeydekseni voin sanoa, että olen käynyt kyseisen sankarin kanssa samaa koulua jonkin aikaa. Kyseinen henkilö on oikein... mielenkiintoinen tapaus.
Mut itse olen nähnyt useita julkkiksia, niille en kyllä oikein ole sukua.
Sauli Niinistö on isoisäni serkku, repikääs siitä!!
Saku Koivun kanssa olen istunut samassa kahvilassa.
Näin Samuel L. Jacksonin pari vuotta sitten Miamissa, kun olin lomailemassa.
Näin koko TPS edustusjoukkueen lenkkeilemässä, itse asiassa useita kertoja.
Big Brotherin Kaki on äitini ystävän työkaveri, ja vaihdoin Kakin kanssa aikoja ennen BB juttua pari sanaa.
Saku Koivun kanssa olen istunut samassa kahvilassa.
Näin Samuel L. Jacksonin pari vuotta sitten Miamissa, kun olin lomailemassa.
Näin koko TPS edustusjoukkueen lenkkeilemässä, itse asiassa useita kertoja.
Big Brotherin Kaki on äitini ystävän työkaveri, ja vaihdoin Kakin kanssa aikoja ennen BB juttua pari sanaa.
- Kansanedustaja Pertti Hemmillä on isäni kaveri
- Laulaja Markku Aro on ollut isäni kanssa samaan aikaa armejassa. Olivat
muuten samassa tuvassa (tai mikä lie)
- Sauli Niinistö on monia kertoja käynyt joko vaarini tai sitten isäni luonna.
Molemmat ovat meinaa politiikassa mukana, että siksi
- Sami Salon vaimo synnytti lapsensa ja äitini (kätilö) oli avustamassa
synnytyksessä.
Siinä ne tais olla. Ja muuten historian opettajani on toiminut Sauli Niinistön molempien poikien luokanvalvojana.
- Laulaja Markku Aro on ollut isäni kanssa samaan aikaa armejassa. Olivat
muuten samassa tuvassa (tai mikä lie)
- Sauli Niinistö on monia kertoja käynyt joko vaarini tai sitten isäni luonna.
Molemmat ovat meinaa politiikassa mukana, että siksi
- Sami Salon vaimo synnytti lapsensa ja äitini (kätilö) oli avustamassa
synnytyksessä.
Siinä ne tais olla. Ja muuten historian opettajani on toiminut Sauli Niinistön molempien poikien luokanvalvojana.
Sotiminen rauhan puolesta on sama kun harrastaisi seksiä neitsyyden säilyttämiseksi..
...Panu5 kirjoitti:Ethän laita porttarii tai jotain jos palautan sinut maan pinnalle ja sanon, että se yritys meni mönkään.Muutaman viikon takaisessa huippulaadukkaassa Maikkarin Ennätystehtaassa oli Mikkeliläinen Olli Hokkanen yrittämässä kokiksenjuontiennätystä (video) ja suureksi ylpeydekseni voin sanoa, että olen käynyt kyseisen sankarin kanssa samaa koulua jonkin aikaa. Kyseinen henkilö on oikein... mielenkiintoinen tapaus.
The bitter taste of irony...Panu5 kirjoitti:Ethän laita porttarii tai jotain jos palautan sinut maan pinnalle ja sanon, että se yritys meni mönkään.Muutaman viikon takaisessa huippulaadukkaassa Maikkarin Ennätystehtaassa oli Mikkeliläinen Olli Hokkanen yrittämässä kokiksenjuontiennätystä (video) ja suureksi ylpeydekseni voin sanoa, että olen käynyt kyseisen sankarin kanssa samaa koulua jonkin aikaa. Kyseinen henkilö on oikein... mielenkiintoinen tapaus.
Mutta joo, Arsi Harju on entisen luokkalaiseni äidin pikkuserkku. Olen siis melkein kuolematon itsekkin.
This goes way beyond my spilled diet-soda.
-CM Punk
-CM Punk
Njoo pakko pistää. Käyn samaa ylä-astetta kuin entisen Nylon Beatin Jonna Kosonen. Enhän minä sukua ole, mutta on tuo niin leveilyn aihe, että oli pakko pistää.
Oh, mercy.
We live in a political world
Where courage is a thing of the past
Houses are haunted, children are unwanted
The next day could be your last.
We live in a political world
Where courage is a thing of the past
Houses are haunted, children are unwanted
The next day could be your last.