Kysymyksiä
Ehkäpä se "käyttäjämoderointikin" katsottaisiin jokseenkin ohi silmien, jos postausten laatu olisi muuten tasokasta, tai jos viesteihin sisältyisi muutakin kuin moderaattoreille ominaista muiden ojentamista. Sinäänsä minua yllättää tässä asiassa, miksi mainitulla verukkeella ei pistetä myös monia muita lepäämään hetkeksi. Ylläpito harmitteli aikoinaan käyttäjien tason tipahtavan päästyään avoimesta yleiselle puolelle, eikä ongelma ole sen koomin mihinkään poistunut. Trimoon sentään osasi yllä esittää jotain, mitä on usealta muulta postaajalta hukassa, viesti ei ole sekunnissa, eikä sekunnin mielijohteesta tehty vaan siihen on oikeasti uhrattu pieni ajatuskin. Ilmaisu ja asiasisällönkään ei tarvitse olla alusta alkaen erityisen hyvää (kuten Trimoonilla ei ollut), mutta yrityksen ainakin tulisi aina näkyä. Ohimennen: Kiitos teille, jotka vielä jaksatte yrittää.
... Olen hieman myöhässä asian suhteen ja harva varmasti ehti edes lukea koko Trimoonin postausta. Selitysten vaatiminen ei ollut ansaittua, mutta viestin säilyttäminen olisi voinut antaa pienoista esimerkkiä muille. Useampien ihmisten tulisi muistaa, että käyttäjäoikeudet eivät ole mikään itsestäänselvyys, ne voi myös menettää. Valtaa pitävien ihmisten päähän käymistä tulisi myös varoa (huolimatta siitä, että minä teen sitä parasta aikaa). Myöskään muiden käyttäjien mielipiteiden kysyminen ei ollut missään nimessä väärin, varsinkin kun "käyttäjämoderointi" ei ole foorumin nykyisistä ongelmista suurimpia.
... Olen hieman myöhässä asian suhteen ja harva varmasti ehti edes lukea koko Trimoonin postausta. Selitysten vaatiminen ei ollut ansaittua, mutta viestin säilyttäminen olisi voinut antaa pienoista esimerkkiä muille. Useampien ihmisten tulisi muistaa, että käyttäjäoikeudet eivät ole mikään itsestäänselvyys, ne voi myös menettää. Valtaa pitävien ihmisten päähän käymistä tulisi myös varoa (huolimatta siitä, että minä teen sitä parasta aikaa). Myöskään muiden käyttäjien mielipiteiden kysyminen ei ollut missään nimessä väärin, varsinkin kun "käyttäjämoderointi" ei ole foorumin nykyisistä ongelmista suurimpia.
Jaa-a vaikka en kuulukkaan niihin laatukeskustelijoihin avaan sanaisen arkkuni.
Keskusteluoikeuksien menetys on sinänsä aika tyhmä ratkaisu varsinkin kun keskustelijoille ei kerrota kuinka kauan keskusteluoikeudet on pois ja ne jää tänne pyörimään blogeihin jne.. minä näkisin mieluummin jatkoajan tyylisen "jäähysysteemin" jossa tyhmistä viesteistä annetaan esim: viikon jäähy jne..
Mutta eiköhän modetiimi tiedä mitä tekee
Keskusteluoikeuksien menetys on sinänsä aika tyhmä ratkaisu varsinkin kun keskustelijoille ei kerrota kuinka kauan keskusteluoikeudet on pois ja ne jää tänne pyörimään blogeihin jne.. minä näkisin mieluummin jatkoajan tyylisen "jäähysysteemin" jossa tyhmistä viesteistä annetaan esim: viikon jäähy jne..
Mutta eiköhän modetiimi tiedä mitä tekee
Trimoonin viesti poistettiin, koska se esitti tilanteen aivan erilaisena mitä se todellisuudessa on. Tällaisissa asioissa täytyy aina muistaa, että ulkopuoliset käyttäjät eivät tiedä poistetuista viesteistä tai muustakaan kulissien takana tapahtuneesta.
Pistetään kyllä, jos siihen on aihetta.Risbe kirjoitti:Sinäänsä minua yllättää tässä asiassa, miksi mainitulla verukkeella ei pistetä myös monia muita lepäämään hetkeksi.
It's . You know what that means.
Sen kummemmin asiaa tuntematta sanoisin ettälasku lähti käyntiin siinä vaiheessa kun Laatukeskustelu-aihealue poistui foorumilta kokonaan. Välillä olen pohtinut että se saattoi hyvinkin pitää yllä keskustelijoiden kiinnostusta laadukkaiden postausten kirjoittamista kohtaan. Mene ja tiedä, kunhan arvuuttelen.Risbe kirjoitti:Ehkäpä se "käyttäjämoderointikin" katsottaisiin jokseenkin ohi silmien, jos postausten laatu olisi muuten tasokasta, tai jos viesteihin sisältyisi muutakin kuin moderaattoreille ominaista muiden ojentamista. Sinäänsä minua yllättää tässä asiassa, miksi mainitulla verukkeella ei pistetä myös monia muita lepäämään hetkeksi. Ylläpito harmitteli aikoinaan käyttäjien tason tipahtavan päästyään avoimesta yleiselle puolelle, eikä ongelma ole sen koomin mihinkään poistunut. Trimoon sentään osasi yllä esittää jotain, mitä on usealta muulta postaajalta hukassa, viesti ei ole sekunnissa, eikä sekunnin mielijohteesta tehty vaan siihen on oikeasti uhrattu pieni ajatuskin. Ilmaisu ja asiasisällönkään ei tarvitse olla alusta alkaen erityisen hyvää (kuten Trimoonilla ei ollut), mutta yrityksen ainakin tulisi aina näkyä. Ohimennen: Kiitos teille, jotka vielä jaksatte yrittää.
Eipä tuota Laatukeskustelun poistamista käy yksin syyttäminen, myös se tosiasia että pidempiaikaiset, laadukkaat keskustelijat ovat yksi toisensa jälkeen saaneet huomata että kiinnostus painia kohtaan on laskenut jolloin nuoremmalla kirjoittajakunnalla ei välttämättä enää ole edes esimerkkiä siitä minkälaista se laatukirjoittelu oikeastaan tulisi olla.
EDIT: tarkoituksena oli siis pohdiskella noin yleisesti syitä viestien keskimääräisen laadun laskuun, ei arvostella ylläpitoa tai kirjoittelemistaan foorumille vähentäneitä käyttäjiä kohtaan. Olen puhunut.
All your message are belong to me.
I dont always win... but when I do, it's PPV-veikkaus (2005, 2015).
I dont always win... but when I do, it's PPV-veikkaus (2005, 2015).
Totta, vaikka minun on nyt helppoa haukkuakin tätä järjestelmää. Ainakin tuollaisella järjestelmällä säästyttäisiin siltä ainaiselta oikeuksien kyselyltä. Koska olisihan se kiva saada vähän enemmän informaatiota asiasta.erkko777 kirjoitti:Jaa-a vaikka en kuulukkaan niihin laatukeskustelijoihin avaan sanaisen arkkuni.
Keskusteluoikeuksien menetys on sinänsä aika tyhmä ratkaisu varsinkin kun keskustelijoille ei kerrota kuinka kauan keskusteluoikeudet on pois ja ne jää tänne pyörimään blogeihin jne..
Itse en ole kyllä mitään tilannetta ole yrittänyt muutella, enkä oikein ymmärrä että mikä viesti se nyt oikeasti laukaisi tämä kirjoituskiellon. Kyllä minun viesteissäni on ollut aina se tilanne ja pointi ihan kohdallaan, vaikka joku ei pitäisi mielipiteestäni. Tuntuu siltä että TM arvuuttelisi viesteistäni että olenko minä nyt käyttäjämoderoinut. Silloin siitä pitäisi tulla varoitus tai ynnämuutasellaista jos se on selvästi käyttäjämoderointia, eikä sellaista hakoteillä olemista. Voisitko sanoa jonkun viestin edes lähiaikoina joka on selvästi sinun mielestäsi käyttäjämoderointia, siis ihan oikeasti? Sitäpaitsi eikö viesti pitäisi poistaa/varoittaa asiata vain silloin jos asiasta on oikeasti haittaa muille. Jos minä pikkuisen huomautan jostakin niin ei siitä pitäisi ottaa mitään haloota. Huomasin muuten että minulle ei oltu ilmoitettu oikeastaan siitä spämmäilystä suuremmin, ehkä topikissa, mutta olisi se parempi hoitaa PM'llä. Enhän minä voi sille mitään jos en tiedä että se häiritsee jotakin, eli kannattaisi ilmoittaa. Suurin piirtein nuo spämmäilyjutut voisi unohtaa jos moderaattori/admin on tehnyt ns. "mokan" eikä ole ilmoittanut asiasta. Ehkä minulle on ilmoitettu siitä monta monta kk sitten, mutta se on eri asia. En minä nyt tullut tänne ruinaamaan oikeuksia takaisin, mutta tulin nyt sanomaan että järjestelmässä on vähän korjattavaa. Toivottavasti olette ymmrätäväistä sakkia. Ehkä olen väärässä tässä asiassa. mutta haluaisin edes vähän tietoa asiasta.TM kirjoitti:Trimoonin viesti poistettiin, koska se esitti tilanteen aivan erilaisena mitä se todellisuudessa on.
PS: Toivoisin että ette poistasi tätä viesti että ihmiset saisivat kuulla minunkin mielipiteen asiasta. Olisi myös mukavaa kuulla vastauksen noihin johonkin kohtiin.
Asian puiminen täällä ei sinänsä kiinnosta minua (enkä usko että sen kummemmin kiinnostaa TM:kään) mutta muutama seikka herätti sen verran hilpeyttä että täytyy oikein vastata.
Ehkäpä et muutella, mutta tilanteen voi esittää erilaisena kuin se on myös mm. jättämällä sopivasti kertomatta/huomioimatta kaikkia seikkoja, kuten hyvin tiedät. Tai sitten yliarvioin älykkyytesi ja sinulla vain sattuu olemaan valikoiva muisti. Itseasiassa jälkimmäinen vaihtoehto taitaa olla todennäköisempi.Trimoon kirjoitti:Itse en ole kyllä mitään tilannetta ole yrittänyt muutella, enkä oikein ymmärrä että mikä viesti se nyt oikeasti laukaisi tämä kirjoituskiellon.TM kirjoitti:Trimoonin viesti poistettiin, koska se esitti tilanteen aivan erilaisena mitä se todellisuudessa on.
Selvästikään ei ole, koska oikeutesi on poistettu jo muutamaan otteeseen.Trimoon kirjoitti:Kyllä minun viesteissäni on ollut aina se tilanne ja pointi ihan kohdallaan, vaikka joku ei pitäisi mielipiteestäni.
Ehkäpä sinun kannattaa panostaa hieman tuon "musta-tuntuu" puolen kehittämiseen, sillä sinun kohdallasi ei paljoa tarvitse kenenkään mitään arvuutella. Viestiesi (mainittakoon nyt, alhainen) taso kyllä puhuu puolestaan.Trimoon kirjoitti:Tuntuu siltä että TM arvuuttelisi viesteistäni että olenko minä nyt käyttäjämoderoinut.
Jep, olin oikeassa valikoivan muistin suhteen. Varoituksia sinulle on lähetelty, ja viimeistään siitä olisit jotain voinut päätellä kun viimeksi oikeutesi menetit.Trimoon kirjoitti:Silloin siitä pitäisi tulla varoitus tai ynnämuutasellaista jos se on selvästi käyttäjämoderointia, eikä sellaista hakoteillä olemista.
Ai lähettää sinulle asiasta PM:ää? Vähän niinkuin sinä asian selvittämiseksi lähetit minulle/TM:lle sen sijaan, että tulit tänne whineämään asiasta ja hakemaan sääliä tai mitä "oikeutta" nyt oletkaan etsimässä?Trimoon kirjoitti:Huomasin muuten että minulle ei oltu ilmoitettu oikeastaan siitä spämmäilystä suuremmin, ehkä topikissa, mutta olisi se parempi hoitaa PM'llä.
Toistaakseni itseäni... Unohdetaan nyt ne varoitukset, joita olet tässä matkan varrella saanut. Se edellinen "hei, poistimme keskusteluoikeutesi" -viesti ei sitten ilmeisesti "ilmoittanut" mitään sinulle?Trimoon kirjoitti:Enhän minä voi sille mitään jos en tiedä että se häiritsee jotakin, eli kannattaisi ilmoittaa.
No, moderaattori/admin ei ole tehnyt ns. "mokaa" vaan sinä. So there.Trimoon kirjoitti:Suurin piirtein nuo spämmäilyjutut voisi unohtaa jos moderaattori/admin on tehnyt ns. "mokan" eikä ole ilmoittanut asiasta.
Ai, ovatko foorumin säännöt jotenkin muuttuneet "monen kuukauden" aikana?Trimoon kirjoitti:Ehkä minulle on ilmoitettu siitä monta monta kk sitten, mutta se on eri asia.
Sepä hyvä, koska et sinä niitä olisi takaisin saanutkaan.Trimoon kirjoitti:En minä nyt tullut tänne ruinaamaan oikeuksia takaisin, mutta tulin nyt sanomaan että järjestelmässä on vähän korjattavaa.
Tässä sinulle tietoa: Olet jotenkin onnistunut saamaan lukuisia varoituksia JA oikeutesi on poistettu (vähintään) kaksi kertaa. Sinussako vikaa? You think?Trimoon kirjoitti:Toivottavasti olette ymmrätäväistä sakkia. Ehkä olen väärässä tässä asiassa. mutta haluaisin edes vähän tietoa asiasta.
Noin. Tästä lähtien voit ottaa yhteyttä yksityisviestillä, mikäli jotakin puitavaa asian suhteen vielä on.Trimoon kirjoitti:PS: Toivoisin että ette poistasi tätä viesti että ihmiset saisivat kuulla minunkin mielipiteen asiasta. Olisi myös mukavaa kuulla vastauksen noihin johonkin kohtiin.
- hamalainen
- Jack DiBiase
- Moderaattori
Aina kun siihen on tarvetta. Onkos nykyisissä jotain vikaa kun kerran kyselet?hamalainen kirjoitti:Kuinka usein valitaan uudet modet??
Viimeksi muokannut Jack DiBiase, Ke 03.01.2007 14:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
WE BACK YA'LL?!
- hamalainen
Tympii tympii ja tympii.
Niin minua tympii olen ollut noin 2 viikkoa rekistöröityyneenä tällä foorumilla, olen kirjoittanut kahteen aiheeseen asiallisesti ja pitkästi, olen ilmoittanut asiasta moderaattoreille yksityisviestillä, mutta ei ole vastausta tullut.
Eli voisinko minä saada jo ne kirjoitusoikeudet, kun haluaisin sanoa oman mielipiteeni esim. Bam bamin kuolemasta ja onko esim. Jeff Hardy spottiapina.
Eli voisinko minä saada jo ne kirjoitusoikeudet, kun haluaisin sanoa oman mielipiteeni esim. Bam bamin kuolemasta ja onko esim. Jeff Hardy spottiapina.
Viimeksi muokannut aLoe, To 01.02.2007 07:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Red snow, how convenient.
- hamalainen
Re: Tympii tympii ja tympii.
Ylläpito on nyt hieman "vajaana" koska toinen ylläpidon henkilöistä on nyt poissa kuvioista jonkin aikaa. Ja jos jaksat vain odottaa, niin eivätköhän ne kirjoitusoikeudet ilmesty jos nyt ovat ilmestyäkseen.aLoe kirjoitti:Niin minua tympii olenollut noin 2 viikkoa rekistöröityyneenä tällä foorumilla, olen kirjoittanut kahteen aiheeseen asiallisesti ja pitkästi, olen ilmoittanut asiasta moderaattoreille yksityisviestillä, mutta ei ole vastausta tullut.
...
Ahaa... Luulin, että niin uudesta käyttäjästä oli kyse, että "RAW-Man" nimi olisi jotain liittyvää RAWin tuloksien kirjoittamiseen tjsp.Trisu kirjoitti:Bingopupun edellinen nimimerkki oli RAW-Man, kunnes vaihtoi sen.Natural kirjoitti:Miten käyttäjän "Bingopupu" -nikin alle on tullut membertitle "RAW-Man"?
Kuka ihme tuo piilotettu käyttäjä on?Forum kirjoitti:Yhteensä 22 käyttäjää tällä hetkellä :: 10 Rekisteröityjä, 1 Piilotettuja ja 11 Vieraita
The Wrestling industry used to be, first and foremost, about wrestling. All the posing, fan interaction and promos took a back seat to what happened in the ring. Not anymore. -Harley Race
-
THE_Phenomenal
- Viesti:
- Jack DiBiase
- Moderaattori
-
619reythenewchamp619
- Viesti:
Tässä olisi tälläinen ehdotus. Oisiko mitenkään mahdollista, että me ei keskusteliat voisimme todistaa kirjoitus taidot diaryjä kirjoittamalla? Itse kirjoitan tällä hetkellä diarya. Mutta sitä en saa mitenkään julkaistua. Jos tuota ei tule tapahtumaan, Olisko jotain muuta paikkaaa minne laittaa omia diaryjään? Olen kuullut diarylandista, Mutta en löydä sitä.
1# iron maiden fani foorumilla
1# rey mysterio fani foorumilla
619reythenewchamp619 kirjoitti:tuolta löytyy salaisuus ->Älkää katsoko...Spoiler vaara
- Spoiler: näytä
Spoiler vaara
- Mahti Ankka
- Viesti:
Tuskinpa se kertoo yhtään sen kummemmin mitenkä osaa kirjoittaa. Ymmärrän täysin miksi esimerkiksi sinulla ei ole kirjoitusoikeuksia, kun niinkin perusasiat kuin j:n laittaminen oikeaan paikkaan ja isojen kirjainten paikka nimissä ja virkkeiden alussa (lue:sigisi) ovat hakusessa. No offence.619reythenewchamp619 kirjoitti:Tässä olisi tälläinen ehdotus. Oisiko mitenkään mahdollista, että me ei keskusteliat voisimme todistaa kirjoitus taidot diaryjä kirjoittamalla? Itse kirjoitan tällä hetkellä diarya. Mutta sitä en saa mitenkään julkaistua. Jos tuota ei tule tapahtumaan, Olisko jotain muuta paikkaaa minne laittaa omia diaryjään? Olen kuullut diarylandista, Mutta en löydä sitä.
Eiköhän ne oikeudet tipahda, jos saa nuo perusasiat edes haltuun. Ainiin, pilkun jälkeiseen sanaan ei tule isoa alkukirjainta.
"Such beauty, it touches me! Love, hatred, pain, pleasure, life, death, they are all there...This is to be human! This is to be evil!"
Vasarasta päähän!
Vasarasta päähän!
-
619reythenewchamp619
- Viesti:
Ok. Mutta voisiko joku laittaa minulle linkin Diarylandiin?
1# iron maiden fani foorumilla
619reythenewchamp619 kirjoitti:tuolta löytyy salaisuus ->Älkää katsoko...Spoiler vaara
- Spoiler: näytä
Spoiler vaara