Kysymyksiä

Yleistä keskustelua foorumiin ja sivustoon liittyen. Myös kaikenlaiset toivomukset ja parannusehdotukset ovat tervetulleita.
Vastaa Viestiin
Risbe

Viesti Kirjoittaja Risbe » Ma 11.12.2006 22:39

Ehkäpä se "käyttäjämoderointikin" katsottaisiin jokseenkin ohi silmien, jos postausten laatu olisi muuten tasokasta, tai jos viesteihin sisältyisi muutakin kuin moderaattoreille ominaista muiden ojentamista. Sinäänsä minua yllättää tässä asiassa, miksi mainitulla verukkeella ei pistetä myös monia muita lepäämään hetkeksi. Ylläpito harmitteli aikoinaan käyttäjien tason tipahtavan päästyään avoimesta yleiselle puolelle, eikä ongelma ole sen koomin mihinkään poistunut. Trimoon sentään osasi yllä esittää jotain, mitä on usealta muulta postaajalta hukassa, viesti ei ole sekunnissa, eikä sekunnin mielijohteesta tehty vaan siihen on oikeasti uhrattu pieni ajatuskin. Ilmaisu ja asiasisällönkään ei tarvitse olla alusta alkaen erityisen hyvää (kuten Trimoonilla ei ollut), mutta yrityksen ainakin tulisi aina näkyä. Ohimennen: Kiitos teille, jotka vielä jaksatte yrittää.

... Olen hieman myöhässä asian suhteen ja harva varmasti ehti edes lukea koko Trimoonin postausta. Selitysten vaatiminen ei ollut ansaittua, mutta viestin säilyttäminen olisi voinut antaa pienoista esimerkkiä muille. Useampien ihmisten tulisi muistaa, että käyttäjäoikeudet eivät ole mikään itsestäänselvyys, ne voi myös menettää. Valtaa pitävien ihmisten päähän käymistä tulisi myös varoa (huolimatta siitä, että minä teen sitä parasta aikaa). Myöskään muiden käyttäjien mielipiteiden kysyminen ei ollut missään nimessä väärin, varsinkin kun "käyttäjämoderointi" ei ole foorumin nykyisistä ongelmista suurimpia.

erkko777

Viesti Kirjoittaja erkko777 » Ma 11.12.2006 23:20

Jaa-a vaikka en kuulukkaan niihin laatukeskustelijoihin avaan sanaisen arkkuni.
Keskusteluoikeuksien menetys on sinänsä aika tyhmä ratkaisu varsinkin kun keskustelijoille ei kerrota kuinka kauan keskusteluoikeudet on pois ja ne jää tänne pyörimään blogeihin jne.. minä näkisin mieluummin jatkoajan tyylisen "jäähysysteemin" jossa tyhmistä viesteistä annetaan esim: viikon jäähy jne..
Mutta eiköhän modetiimi tiedä mitä tekee :roll:

TM
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TM » Ti 12.12.2006 00:45

Trimoonin viesti poistettiin, koska se esitti tilanteen aivan erilaisena mitä se todellisuudessa on. Tällaisissa asioissa täytyy aina muistaa, että ulkopuoliset käyttäjät eivät tiedä poistetuista viesteistä tai muustakaan kulissien takana tapahtuneesta.
Risbe kirjoitti:Sinäänsä minua yllättää tässä asiassa, miksi mainitulla verukkeella ei pistetä myös monia muita lepäämään hetkeksi.
Pistetään kyllä, jos siihen on aihetta.
It's . You know what that means.

Tirkka

Viesti Kirjoittaja Tirkka » Ti 12.12.2006 02:44

Risbe kirjoitti:Ehkäpä se "käyttäjämoderointikin" katsottaisiin jokseenkin ohi silmien, jos postausten laatu olisi muuten tasokasta, tai jos viesteihin sisältyisi muutakin kuin moderaattoreille ominaista muiden ojentamista. Sinäänsä minua yllättää tässä asiassa, miksi mainitulla verukkeella ei pistetä myös monia muita lepäämään hetkeksi. Ylläpito harmitteli aikoinaan käyttäjien tason tipahtavan päästyään avoimesta yleiselle puolelle, eikä ongelma ole sen koomin mihinkään poistunut. Trimoon sentään osasi yllä esittää jotain, mitä on usealta muulta postaajalta hukassa, viesti ei ole sekunnissa, eikä sekunnin mielijohteesta tehty vaan siihen on oikeasti uhrattu pieni ajatuskin. Ilmaisu ja asiasisällönkään ei tarvitse olla alusta alkaen erityisen hyvää (kuten Trimoonilla ei ollut), mutta yrityksen ainakin tulisi aina näkyä. Ohimennen: Kiitos teille, jotka vielä jaksatte yrittää.
Sen kummemmin asiaa tuntematta sanoisin ettälasku lähti käyntiin siinä vaiheessa kun Laatukeskustelu-aihealue poistui foorumilta kokonaan. Välillä olen pohtinut että se saattoi hyvinkin pitää yllä keskustelijoiden kiinnostusta laadukkaiden postausten kirjoittamista kohtaan. Mene ja tiedä, kunhan arvuuttelen.
Eipä tuota Laatukeskustelun poistamista käy yksin syyttäminen, myös se tosiasia että pidempiaikaiset, laadukkaat keskustelijat ovat yksi toisensa jälkeen saaneet huomata että kiinnostus painia kohtaan on laskenut jolloin nuoremmalla kirjoittajakunnalla ei välttämättä enää ole edes esimerkkiä siitä minkälaista se laatukirjoittelu oikeastaan tulisi olla.

EDIT: tarkoituksena oli siis pohdiskella noin yleisesti syitä viestien keskimääräisen laadun laskuun, ei arvostella ylläpitoa tai kirjoittelemistaan foorumille vähentäneitä käyttäjiä kohtaan. Olen puhunut.
All your message are belong to me.

I dont always win... but when I do, it's PPV-veikkaus (2005, 2015).

Trimoon

Viesti Kirjoittaja Trimoon » Ti 12.12.2006 17:39

erkko777 kirjoitti:Jaa-a vaikka en kuulukkaan niihin laatukeskustelijoihin avaan sanaisen arkkuni.
Keskusteluoikeuksien menetys on sinänsä aika tyhmä ratkaisu varsinkin kun keskustelijoille ei kerrota kuinka kauan keskusteluoikeudet on pois ja ne jää tänne pyörimään blogeihin jne..
Totta, vaikka minun on nyt helppoa haukkuakin tätä järjestelmää. Ainakin tuollaisella järjestelmällä säästyttäisiin siltä ainaiselta oikeuksien kyselyltä. Koska olisihan se kiva saada vähän enemmän informaatiota asiasta.
TM kirjoitti:Trimoonin viesti poistettiin, koska se esitti tilanteen aivan erilaisena mitä se todellisuudessa on.
Itse en ole kyllä mitään tilannetta ole yrittänyt muutella, enkä oikein ymmärrä että mikä viesti se nyt oikeasti laukaisi tämä kirjoituskiellon. Kyllä minun viesteissäni on ollut aina se tilanne ja pointi ihan kohdallaan, vaikka joku ei pitäisi mielipiteestäni. Tuntuu siltä että TM arvuuttelisi viesteistäni että olenko minä nyt käyttäjämoderoinut. Silloin siitä pitäisi tulla varoitus tai ynnämuutasellaista jos se on selvästi käyttäjämoderointia, eikä sellaista hakoteillä olemista. Voisitko sanoa jonkun viestin edes lähiaikoina joka on selvästi sinun mielestäsi käyttäjämoderointia, siis ihan oikeasti? Sitäpaitsi eikö viesti pitäisi poistaa/varoittaa asiata vain silloin jos asiasta on oikeasti haittaa muille. Jos minä pikkuisen huomautan jostakin niin ei siitä pitäisi ottaa mitään haloota. Huomasin muuten että minulle ei oltu ilmoitettu oikeastaan siitä spämmäilystä suuremmin, ehkä topikissa, mutta olisi se parempi hoitaa PM'llä. Enhän minä voi sille mitään jos en tiedä että se häiritsee jotakin, eli kannattaisi ilmoittaa. Suurin piirtein nuo spämmäilyjutut voisi unohtaa jos moderaattori/admin on tehnyt ns. "mokan" eikä ole ilmoittanut asiasta. Ehkä minulle on ilmoitettu siitä monta monta kk sitten, mutta se on eri asia. En minä nyt tullut tänne ruinaamaan oikeuksia takaisin, mutta tulin nyt sanomaan että järjestelmässä on vähän korjattavaa. Toivottavasti olette ymmrätäväistä sakkia. Ehkä olen väärässä tässä asiassa. mutta haluaisin edes vähän tietoa asiasta.

PS: Toivoisin että ette poistasi tätä viesti että ihmiset saisivat kuulla minunkin mielipiteen asiasta. Olisi myös mukavaa kuulla vastauksen noihin johonkin kohtiin.

Trisu
Queen of the World
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Trisu » Ti 12.12.2006 18:26

Asian puiminen täällä ei sinänsä kiinnosta minua (enkä usko että sen kummemmin kiinnostaa TM:kään) mutta muutama seikka herätti sen verran hilpeyttä että täytyy oikein vastata.
Trimoon kirjoitti:
TM kirjoitti:Trimoonin viesti poistettiin, koska se esitti tilanteen aivan erilaisena mitä se todellisuudessa on.
Itse en ole kyllä mitään tilannetta ole yrittänyt muutella, enkä oikein ymmärrä että mikä viesti se nyt oikeasti laukaisi tämä kirjoituskiellon.
Ehkäpä et muutella, mutta tilanteen voi esittää erilaisena kuin se on myös mm. jättämällä sopivasti kertomatta/huomioimatta kaikkia seikkoja, kuten hyvin tiedät. Tai sitten yliarvioin älykkyytesi ja sinulla vain sattuu olemaan valikoiva muisti. Itseasiassa jälkimmäinen vaihtoehto taitaa olla todennäköisempi.
Trimoon kirjoitti:Kyllä minun viesteissäni on ollut aina se tilanne ja pointi ihan kohdallaan, vaikka joku ei pitäisi mielipiteestäni.
Selvästikään ei ole, koska oikeutesi on poistettu jo muutamaan otteeseen.
Trimoon kirjoitti:Tuntuu siltä että TM arvuuttelisi viesteistäni että olenko minä nyt käyttäjämoderoinut.
Ehkäpä sinun kannattaa panostaa hieman tuon "musta-tuntuu" puolen kehittämiseen, sillä sinun kohdallasi ei paljoa tarvitse kenenkään mitään arvuutella. Viestiesi (mainittakoon nyt, alhainen) taso kyllä puhuu puolestaan.
Trimoon kirjoitti:Silloin siitä pitäisi tulla varoitus tai ynnämuutasellaista jos se on selvästi käyttäjämoderointia, eikä sellaista hakoteillä olemista.
Jep, olin oikeassa valikoivan muistin suhteen. Varoituksia sinulle on lähetelty, ja viimeistään siitä olisit jotain voinut päätellä kun viimeksi oikeutesi menetit.
Trimoon kirjoitti:Huomasin muuten että minulle ei oltu ilmoitettu oikeastaan siitä spämmäilystä suuremmin, ehkä topikissa, mutta olisi se parempi hoitaa PM'llä.
Ai lähettää sinulle asiasta PM:ää? Vähän niinkuin sinä asian selvittämiseksi lähetit minulle/TM:lle sen sijaan, että tulit tänne whineämään asiasta ja hakemaan sääliä tai mitä "oikeutta" nyt oletkaan etsimässä?
Trimoon kirjoitti:Enhän minä voi sille mitään jos en tiedä että se häiritsee jotakin, eli kannattaisi ilmoittaa.
Toistaakseni itseäni... Unohdetaan nyt ne varoitukset, joita olet tässä matkan varrella saanut. Se edellinen "hei, poistimme keskusteluoikeutesi" -viesti ei sitten ilmeisesti "ilmoittanut" mitään sinulle?
Trimoon kirjoitti:Suurin piirtein nuo spämmäilyjutut voisi unohtaa jos moderaattori/admin on tehnyt ns. "mokan" eikä ole ilmoittanut asiasta.
No, moderaattori/admin ei ole tehnyt ns. "mokaa" vaan sinä. So there.
Trimoon kirjoitti:Ehkä minulle on ilmoitettu siitä monta monta kk sitten, mutta se on eri asia.
Ai, ovatko foorumin säännöt jotenkin muuttuneet "monen kuukauden" aikana?
Trimoon kirjoitti:En minä nyt tullut tänne ruinaamaan oikeuksia takaisin, mutta tulin nyt sanomaan että järjestelmässä on vähän korjattavaa.
Sepä hyvä, koska et sinä niitä olisi takaisin saanutkaan.
Trimoon kirjoitti:Toivottavasti olette ymmrätäväistä sakkia. Ehkä olen väärässä tässä asiassa. mutta haluaisin edes vähän tietoa asiasta.
Tässä sinulle tietoa: Olet jotenkin onnistunut saamaan lukuisia varoituksia JA oikeutesi on poistettu (vähintään) kaksi kertaa. Sinussako vikaa? You think?
Trimoon kirjoitti:PS: Toivoisin että ette poistasi tätä viesti että ihmiset saisivat kuulla minunkin mielipiteen asiasta. Olisi myös mukavaa kuulla vastauksen noihin johonkin kohtiin.
Noin. Tästä lähtien voit ottaa yhteyttä yksityisviestillä, mikäli jotakin puitavaa asian suhteen vielä on.

Merovingi

Viesti Kirjoittaja Merovingi » Ma 18.12.2006 20:03

Milloin forum awardsit tulevat?
hevosen k**pä

Supa

Viesti Kirjoittaja Supa » Ma 18.12.2006 20:07

THE_Phenomenal edellisellä sivulla kirjoitti:En tiedä kuuluuko tämä tänne, mutta.
Milloinka on forum awards 2k6
Ja vastaus
Karmacoma kirjoitti:2004 tuli 16.12. ja 2005 17.12., niin eiköhän niillä paikkeilla.

Elikkä lähiaikoina varmaankin.

Tebacka

Viesti Kirjoittaja Tebacka » Ti 19.12.2006 19:11

Supa kirjoitti:
Karmacoma kirjoitti:2004 tuli 16.12. ja 2005 17.12., niin eiköhän niillä paikkeilla.

Elikkä lähiaikoina varmaankin.
Niin, jos Hyppynen jaksaa tulla tekemään sen, tai jos joku muu henkilö tekisi sen. Tosin en usko, että kukaan muu kuin Hyppynen osaa järjestää semmoisia kemuja :D
''Entäs Vancouver?''
-Kaupunki Kanadassa.

You don't have to be sweet, to be good

last.fm

hamalainen

Viesti Kirjoittaja hamalainen » Ke 03.01.2007 09:13

Kuinka usein valitaan uudet modet??
...

Jack DiBiase
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Jack DiBiase » Ke 03.01.2007 14:49

hamalainen kirjoitti:Kuinka usein valitaan uudet modet??
Aina kun siihen on tarvetta. Onkos nykyisissä jotain vikaa kun kerran kyselet?
Viimeksi muokannut Jack DiBiase, Ke 03.01.2007 14:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
WE BACK YA'LL?!

hamalainen

Viesti Kirjoittaja hamalainen » Ke 03.01.2007 14:54

Jack DiBiase kirjoitti:
hamalainen kirjoitti:Kuinka usein valitaan uudet modet??
Onko nykyisissä jotain vikaa?
Ei mitään vikaa (Arvasin että joku kysyy) kunhan kysyin vain.
...

aLoe
Viesti:

Tympii tympii ja tympii.

Viesti Kirjoittaja aLoe » Ke 31.01.2007 20:47

Niin minua tympii olen ollut noin 2 viikkoa rekistöröityyneenä tällä foorumilla, olen kirjoittanut kahteen aiheeseen asiallisesti ja pitkästi, olen ilmoittanut asiasta moderaattoreille yksityisviestillä, mutta ei ole vastausta tullut.

Eli voisinko minä saada jo ne kirjoitusoikeudet, kun haluaisin sanoa oman mielipiteeni esim. Bam bamin kuolemasta ja onko esim. Jeff Hardy spottiapina.
Viimeksi muokannut aLoe, To 01.02.2007 07:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Red snow, how convenient.

hamalainen

Re: Tympii tympii ja tympii.

Viesti Kirjoittaja hamalainen » Ke 31.01.2007 20:52

aLoe kirjoitti:Niin minua tympii olenollut noin 2 viikkoa rekistöröityyneenä tällä foorumilla, olen kirjoittanut kahteen aiheeseen asiallisesti ja pitkästi, olen ilmoittanut asiasta moderaattoreille yksityisviestillä, mutta ei ole vastausta tullut.

Eli voisinko minä saada jo ne kirjoitusoikeudet, kun haluaisin sanoa oman mielipiteeni esim. Bam bamin kuolemasta ja onko esim. Jeff Hardy spottiapina.
Ylläpito on nyt hieman "vajaana" koska toinen ylläpidon henkilöistä on nyt poissa kuvioista jonkin aikaa. Ja jos jaksat vain odottaa, niin eivätköhän ne kirjoitusoikeudet ilmesty jos nyt ovat ilmestyäkseen. :wink:
...

Natural

Viesti Kirjoittaja Natural » To 01.02.2007 16:59

Miten käyttäjän "Bingopupu" -nikin alle on tullut membertitle "RAW-Man"?

Trisu
Queen of the World
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Trisu » To 01.02.2007 17:17

Natural kirjoitti:Miten käyttäjän "Bingopupu" -nikin alle on tullut membertitle "RAW-Man"?
Bingopupun edellinen nimimerkki oli RAW-Man, kunnes vaihtoi sen.

Natural

Viesti Kirjoittaja Natural » La 03.02.2007 12:37

Trisu kirjoitti:
Natural kirjoitti:Miten käyttäjän "Bingopupu" -nikin alle on tullut membertitle "RAW-Man"?
Bingopupun edellinen nimimerkki oli RAW-Man, kunnes vaihtoi sen.
Ahaa... Luulin, että niin uudesta käyttäjästä oli kyse, että "RAW-Man" nimi olisi jotain liittyvää RAWin tuloksien kirjoittamiseen tjsp. :D

Supa

Viesti Kirjoittaja Supa » Ti 06.02.2007 21:26

Forum kirjoitti:Yhteensä 22 käyttäjää tällä hetkellä :: 10 Rekisteröityjä, 1 Piilotettuja ja 11 Vieraita
Kuka ihme tuo piilotettu käyttäjä on?
The Wrestling industry used to be, first and foremost, about wrestling. All the posing, fan interaction and promos took a back seat to what happened in the ring. Not anymore. -Harley Race

Merovingi

Viesti Kirjoittaja Merovingi » Ti 06.02.2007 22:09

Supa kirjoitti:
Forum kirjoitti:Yhteensä 22 käyttäjää tällä hetkellä :: 10 Rekisteröityjä, 1 Piilotettuja ja 11 Vieraita
Kuka ihme tuo piilotettu käyttäjä on?
Joku, joka on varmaan poistunut sivustolta kirjautumatta ulos. Tai näin ainakin itse asian käsittäisin.
hevosen k**pä

THE_Phenomenal
Viesti:

Viesti Kirjoittaja THE_Phenomenal » Ti 06.02.2007 22:13

Merovingi kirjoitti:
Supa kirjoitti: Kuka ihme tuo piilotettu käyttäjä on?
Joku, joka on varmaan poistunut sivustolta kirjautumatta ulos. Tai näin ainakin itse asian käsittäisin.
Eipäs, vaan joku joka on laittanut asetuksista itsensä ns. näkymättömäksi.
<<<<<Wuhei!>>>>>

Jack DiBiase
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Jack DiBiase » Ke 07.02.2007 17:50

THE_Phenomenal kirjoitti:Eipäs, vaan joku joka on laittanut asetuksista itsensä ns. näkymättömäksi.
Juurikin näin. Käyttäjätiedoissa on kohta "Piilota online status: Kyllä Ei". Kyseinen käyttäjä on valinnut vaihtoehdon "ei".
WE BACK YA'LL?!

Inkfish

Viesti Kirjoittaja Inkfish » Ke 07.02.2007 18:41

Eikös nimenomaan kyllä? :roll:

619reythenewchamp619
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 619reythenewchamp619 » To 08.02.2007 19:40

Tässä olisi tälläinen ehdotus. Oisiko mitenkään mahdollista, että me ei keskusteliat voisimme todistaa kirjoitus taidot diaryjä kirjoittamalla? Itse kirjoitan tällä hetkellä diarya. Mutta sitä en saa mitenkään julkaistua. Jos tuota ei tule tapahtumaan, Olisko jotain muuta paikkaaa minne laittaa omia diaryjään? Olen kuullut diarylandista, Mutta en löydä sitä.
1# iron maiden fani foorumilla
1# rey mysterio fani foorumilla
619reythenewchamp619 kirjoitti:tuolta löytyy salaisuus ->
Spoiler: näytä
JOHN CENA ON HOMO
Älkää katsoko...Spoiler vaara
Spoiler vaara

Mahti Ankka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mahti Ankka » To 08.02.2007 19:47

619reythenewchamp619 kirjoitti:Tässä olisi tälläinen ehdotus. Oisiko mitenkään mahdollista, että me ei keskusteliat voisimme todistaa kirjoitus taidot diaryjä kirjoittamalla? Itse kirjoitan tällä hetkellä diarya. Mutta sitä en saa mitenkään julkaistua. Jos tuota ei tule tapahtumaan, Olisko jotain muuta paikkaaa minne laittaa omia diaryjään? Olen kuullut diarylandista, Mutta en löydä sitä.
Tuskinpa se kertoo yhtään sen kummemmin mitenkä osaa kirjoittaa. Ymmärrän täysin miksi esimerkiksi sinulla ei ole kirjoitusoikeuksia, kun niinkin perusasiat kuin j:n laittaminen oikeaan paikkaan ja isojen kirjainten paikka nimissä ja virkkeiden alussa (lue:sigisi) ovat hakusessa. No offence.

Eiköhän ne oikeudet tipahda, jos saa nuo perusasiat edes haltuun. Ainiin, pilkun jälkeiseen sanaan ei tule isoa alkukirjainta.
"Such beauty, it touches me! Love, hatred, pain, pleasure, life, death, they are all there...This is to be human! This is to be evil!"

Vasarasta päähän!

619reythenewchamp619
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 619reythenewchamp619 » To 08.02.2007 19:51

Ok. Mutta voisiko joku laittaa minulle linkin Diarylandiin?
1# iron maiden fani foorumilla
1# rey mysterio fani foorumilla
619reythenewchamp619 kirjoitti:tuolta löytyy salaisuus ->
Spoiler: näytä
JOHN CENA ON HOMO
Älkää katsoko...Spoiler vaara
Spoiler vaara

Vastaa Viestiin