Kysymyksiä

Yleistä keskustelua foorumiin ja sivustoon liittyen. Myös kaikenlaiset toivomukset ja parannusehdotukset ovat tervetulleita.
Vastaa Viestiin
Wanhus

Viesti Kirjoittaja Wanhus » To 08.02.2007 19:57

z3.invisionfree.com/diaryland

Tuo on E-fed topicissakin...
"If you combined Paul Heyman and Big E, you would have one full haircut"

aLoe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja aLoe » Ti 13.02.2007 15:32

Nyt alkaa jo suomeksisanottuna vituttamaan, TM:älle ja Trisulle lähetetty yksityisviestiti viikon välein, eikä ole tullut vieläkään vastausta.

Olen kirjoittanut jo kahteen aiheeseen, lähettänyt yksityisviestin odottanut jo kuukauden ja ei vieläkään mitään, eikä keskusteluoikeuksia.

Oon aika tyytymätön tähän...
Red snow, how convenient.

Velocity
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Ti 13.02.2007 16:25

aLoe kirjoitti:Nyt alkaa jo suomeksisanottuna vituttamaan, TM:älle ja Trisulle lähetetty yksityisviestiti viikon välein, eikä ole tullut vieläkään vastausta.

Olen kirjoittanut jo kahteen aiheeseen, lähettänyt yksityisviestin odottanut jo kuukauden ja ei vieläkään mitään, eikä keskusteluoikeuksia.

TM taitaa olla intissä ja Trisusta en tiedä, joten kontaktit voivat olla hieman vähissä. -.-
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

chost

Viesti Kirjoittaja chost » Ti 13.02.2007 19:49

MITEN VOI TEHDÄ LAINAUKSEN

Merovingi

Viesti Kirjoittaja Merovingi » Ti 13.02.2007 19:59

chost kirjoitti:MITEN VOI TEHDÄ LAINAUKSEN

Koodi: Valitse kaikki

[quote]Näin[/quote]
Jolloin näkyy:
Näin

Me kerää face-poppeja..
hevosen k**pä

Trisu
Queen of the World
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Trisu » Ti 13.02.2007 20:23

aLoe kirjoitti:Nyt alkaa jo suomeksisanottuna vituttamaan, TM:älle ja Trisulle lähetetty yksityisviestiti viikon välein, eikä ole tullut vieläkään vastausta.

Tasan ei käy onnen lahjat. Joudun hoitamaan kahden ihmisen YV:t (siis kirjaimellisesti, jos joku saa tämän kevään aikana TM:ltä viestiä, sen olen kirjoittanut minä, bwahah) joten siinä saattaa joku epähuomiossa unohtua. Koitan vaikkapa hoitaa tilanteesi vielä tämän illan aikana, mmkay?

hamalainen

Viesti Kirjoittaja hamalainen » Ti 13.02.2007 20:40

Tuli tuosta Trisun viestistä sellainen kysymys mieleen että kuinka monta viestiä keskimäärin saatte viikossa? (YV)
...

aLoe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja aLoe » Ke 14.02.2007 19:49

Trisu kirjoitti:

Tasan ei käy onnen lahjat. Joudun hoitamaan kahden ihmisen YV:t (siis kirjaimellisesti, jos joku saa tämän kevään aikana TM:ltä viestiä, sen olen kirjoittanut minä, bwahah) joten siinä saattaa joku epähuomiossa unohtua. Koitan vaikkapa hoitaa tilanteesi vielä tämän illan aikana, mmkay?
Kiitos Trisu oikeuksista, kiitos ja kumarrus :).

Anteeksi tämä quote-hirviö.
Red snow, how convenient.

Jesuli

Viesti Kirjoittaja Jesuli » Ke 28.02.2007 13:56

Kuinka usein nämä moderaattorit ovat täällä paikalla?

Mahti Ankka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mahti Ankka » Ke 28.02.2007 15:12

Jesuli kirjoitti:Kuinka usein nämä moderaattorit ovat täällä paikalla?
Eiköhän ne pyöri ihan säännöllisesti.
"Such beauty, it touches me! Love, hatred, pain, pleasure, life, death, they are all there...This is to be human! This is to be evil!"

Vasarasta päähän!

Jesuli

Viesti Kirjoittaja Jesuli » To 01.03.2007 16:38

Ni mikä on säännöllisesti? Neljä päivää sitten lähettämääni yksityisviestiin ei olla vastattu eikä edes luettu. Kyrsii vaan tämmönen, ku haluis päästä kirjottelemaan tänne.

Merovingi

Viesti Kirjoittaja Merovingi » To 01.03.2007 16:45

Jesuli kirjoitti:Ni mikä on säännöllisesti? Neljä päivää sitten lähettämääni yksityisviestiin ei olla vastattu eikä edes luettu. Kyrsii vaan tämmönen, ku haluis päästä kirjottelemaan tänne.
Modet eivät anna oikeuksia, vaan ylläpidon TM ja Trisu.
hevosen k**pä

Wanhus

Viesti Kirjoittaja Wanhus » To 01.03.2007 17:13

Odota sitä vaan. Kyllä se sieltä tulee yleensä viikon sisällä. Trisu ainakin pyörii täällä vielä. On ollut onlinessa tällä viikolla ainakin 2 kertaa. Tai no postannu 2 kertaa mitä huomannu...

Jack DiBiase
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Jack DiBiase » To 01.03.2007 17:22

Modet on aina paikalla. :wink:

Mutta kuten tuossa yllä tuli jo todettua, vain ylläpito vastaa keskustelijanoikeuksista. Yllapidolla on viime aikoina ollut muita kiireitä, joten uusien käyttäjien tai käyttäjiksi hamuavien tulee olla kärsivällisiä.
WE BACK YA'LL?!

Jesuli

Viesti Kirjoittaja Jesuli » To 01.03.2007 18:26

Just mun tuuria sitten. Just ku haluais liittyä, ni ylläpitö on ties missä. Harmittaa...mutta kiitos vastauksistanne. Ja Trisulle ja TM:lle olen ne viestit lähettänyt. Meni modet ja yläpito sekasin. Sori :oops:

Wanhus

Viesti Kirjoittaja Wanhus » To 01.03.2007 18:41

Tässä topicissa Trisu ilmotti että jos TM vastaam se on Trisu sen viestin lähettäny, mwhahahaa...

Noo joo, kyllä Trisu varmaan todennäköisemmin vastaa...

Trisu
Queen of the World
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Trisu » To 01.03.2007 18:52

Ei ylläpito ole "ties missä". Foorumilla roikun yleensä pitkin päivää / monta kertaa päivässä pitämässä huolen siitä, että homma pysyy jotenkuten kasassa. Eri juttu sitten taas on se, että aionko päivystää YV-boksin luona odottelemassa viestejä ja sitten välittömästi reagoida niihin.

Nykyisällään kun Keskustelija-oikeudet ei enää ole kuuminta hottia (ei painia telkasta -> uusien fanien määrä vähentynyt) saapi se riittää, että hoidan asiaan liittyvät yksityisviestit n. kerran viikossa, joskus useamminkin jos aikaa ja jaksamusta on. Käytännössähän tämä tarkoittaa sitä, että oikeuksien saamiseen voi mennä kuusi tuntia tai kuusi päivää, riippuen täysin siitä milloin olen edellisen kerran asiaa hoitanut. Jos yli viikko alkaa menemään ilman vastausta niin sitten voi napista. Ei täällä kukaan kuitenkaan tästä hommasta palkkaa saa, eikä täten päivittäin ole Keskustelijoita lisäämässä.

Mitä tulee viestien lukemattomana näkymiseen... sillä ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Jätän aina ne YV:t lukematta, joihin en ole vielä vastannut (tai asiaa muuten hoitanut). Tällä tavoin säilyy edes jonkinlainen järjestys muuten sekalaisessa viestilootassa. Eli siis Jesuli, kyllä se (/ne) sinunkin viestisi on perille tullut ja huomioitu, ja asia hoidetaan kun ehditään.

Jotain aivonpuolikasta voipi siis asian suhteen käyttää ja tajuta vaikka sen verran, että ylläpidolla on sen lukumäärään ja laatuun katsomatta muutakin tekemistä kuin vastailla teidän viesteihinne päivät pitkät. Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, etteikö niitä aikanaan kaikkia hoidettaisi ja tuurista riippuen jopa kenties ennemmin eikä myöhemmin.

Wanhus

Viesti Kirjoittaja Wanhus » To 01.03.2007 19:15

Ja pakko lisätä vähän Trisun tekstiin.

Ei niitä kirjoituksi avoimeen keskusteluun, tai hakemusta tule edes joka päivä. Jos siis Suomi olisi vielä aktiivinen vapaapainin seuraaja, niin sitten admineilla nyt tuskin olisi paljoa vapaa-aikaa :P Sain omat keskustelijat oikeudet TM'ltä kahden viikon jälkeen, koska niissä avoimen keskustelun viesteissä oli mätää. No, aktiivisesti se tapahtui silti. Joten, maltti on valttia...

Jesuli

Viesti Kirjoittaja Jesuli » To 01.03.2007 19:57

Trisu kirjoitti:Ei täällä kukaan kuitenkaan tästä hommasta palkkaa saa, eikä täten päivittäin ole Keskustelijoita lisäämässä.
Eli onko tämä osittain tulkittava niin, että ette edes halua uusia keskustelijoita? Vai oletteko jo liian leipääntyneitä hommaanne? Hyvä idea, huono toteutus. Tälläinen odottelu vain ajaa keskustelijat helposti muille foorumeille, missä pääsee heti kirjoittelemaan. Mutta laatu on sitten eri juttu näillä foorumeilla.
Trisu kirjoitti:Eri juttu sitten taas on se, että aionko päivystää YV-boksin luona odottelemassa viestejä ja sitten välittömästi reagoida niihin.
Ei tarvitse mitään päivystää. Kunhan kerran päivässä viitsii avata tuon yksityisviestilaatikon ja selailee viestit läpi. Välitöntä reagointia en vaadi, mutta edes jotain vastuuta homaan odotan, jos kerran tälläinen homma on teille annettu.

Ei muuta. Anteeksi, jos loukkasin jotain viesteilläni. Ei ollut tarkoitus.

Trisu
Queen of the World
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Trisu » To 01.03.2007 20:10

Jesuli kirjoitti:
Trisu kirjoitti:Ei täällä kukaan kuitenkaan tästä hommasta palkkaa saa, eikä täten päivittäin ole Keskustelijoita lisäämässä.
Eli onko tämä osittain tulkittava niin, että ette edes halua uusia keskustelijoita? Vai oletteko jo liian leipääntyneitä hommaanne? Hyvä idea, huono toteutus. Tälläinen odottelu vain ajaa keskustelijat helposti muille foorumeille, missä pääsee heti kirjoittelemaan. Mutta laatu on sitten eri juttu näillä foorumeilla.
En tietääkseni ole sanonut mitän tuohon viittaavaa, mutta jos se on sinun tulkintasi niin fair enough. Mikäli systeemi ei miellytä voi tosiaan tehdä kuten ehdotitkin, eli siirtyä muille foorumeille. Jokaisessa yhteisössä on omat toimintatapansa, eikä kaikki sovi kaikille. Se on sitä elämää.
Jesuli kirjoitti:
Trisu kirjoitti:Eri juttu sitten taas on se, että aionko päivystää YV-boksin luona odottelemassa viestejä ja sitten välittömästi reagoida niihin.
Ei tarvitse mitään päivystää. Kunhan kerran päivässä viitsii avata tuon yksityisviestilaatikon ja selailee viestit läpi. Välitöntä reagointia en vaadi, mutta edes jotain vastuuta homaan odotan, jos kerran tälläinen homma on teille annettu.
Umm... Mitäköhän sinä tiedät tämän sivuston päivittämisestä? Et ilmeisesti paljoa, jos oletat että kerran päivässä käyn kaikki yksityisviestit läpi ja hoidan niihin liittyvät rutiinit. Kovin ideaali tilanne toki käyttäjiä ajatellen, mutta ylläpidolla on edelleenkin se omakin elämä.

Eikä tätä hommaa muuten ole kenellekään annettu vaan ihan omasta aloitteesta on pyöritetty sivustoa enemmän ja vähemmän jo sellaiset reilu 4 vuotta. Hyvin on pärjätty. ;)

Bigg Dogg

Viesti Kirjoittaja Bigg Dogg » To 01.03.2007 20:34

Miksi minulle ei anneta kirjoitusoikeuksia? Miksi minua sorsitaan?
Minun nettisivut

I may be Insane. I might be a Clown. But sure as hell, I don't have a Posse!

Jesuli

Viesti Kirjoittaja Jesuli » To 01.03.2007 20:43

Tämä systeemi on vain niin torsosta, kun kerran sinä Trisu käyt täällä "mesoamassa", niin voisit samalla päästää aina muutaman oikeuksien kyselijän piinasta ja pistää ne Keskustelija- oikeudet. En vain voi tajuta, jos ei kerran näitä pyyntöjä tule edes joka päivä, niin voisi edes yhden päivässä päästää piinasta, jos hän on sen arvoinen.

Nodachi

Viesti Kirjoittaja Nodachi » To 01.03.2007 20:46

No mielestäni teidän jatkuva itkeminen ja valitus täällä ei edesauta asiaa... Odottaisitte vain kärsivällisenä, luulisi teillä olevan jotain muutakin tekemistä kuin kytätä että saatteko oikeudet painifoorumille :roll:
"You are my Solskjær, my only Solskjær,
You make me happy, when skies are gray,
Even when it's pouring, you just keep scoring,
Please don't take my Solskjær away"

20LEGEND 1996-2011 :salut:

Jesuli

Viesti Kirjoittaja Jesuli » To 01.03.2007 20:49

Nodachi kirjoitti:No mielestäni teidän jatkuva itkeminen ja valitus täällä ei edesauta asiaa... Odottaisitte vain kärsivällisenä, luulisi teillä olevan jotain muutakin tekemistä kuin kytätä että saatteko oikeudet painifoorumille :roll:
EI itseasiassa paljon muuta ole, kuin koulu ja tietokone joten...

Mutta tosiaan alunperin tulin ihmettelemään tätä juttua, mutta sitten tämä menikin tälläiseksi mesoamiseksi.

Nithian
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nithian » Su 04.03.2007 01:40

Itse en tahdo (ei kirjaimellisesti) löytää WA:n Awards 2006:sta (jos sitä vielä edes on)... linkki olisi poikaa...
Joku urpo sanoi telkussa
''ei oo näyteltyy.ei kai kukaan tahallaan kellekkään häviä.mitä järkee siinä on.kun taistellaan maailmanmestaruuksista kuitenkin ja kaikkihan haluu olla parhaita.''

Vastaa Viestiin