Itse ainakin olen kuullut, että Winamp 2.90+ ja Winamp 5.0+ näyttävät nsv -tiedostoja. Englannin kielisillä foorumeilla on joskus ollut joku palsta, josta tarkemmin olen käynyt katsomassa prosessin vaihe vaiheelta. Nyt olen niin laiska, etten jaksa alkaa etsimään.Tebacka kirjoitti:Täytyypä kokeilla tuota.Captain Charisma kirjoitti:Winamp? Itse ainakin muistelisin katsoneeni sillä noita.Tebacka kirjoitti:Semmoinen kysymys, että millä ohjelmalla pystyisi katsomaan .nsv -muotoisia videoita? Kun VLC player ei siihen kykene.
EDIT: Ääni kuuluu, mutta kuvaa ei tule. Sama homma oli VLC Playerissa... vai onkohan sittenkin tiedostossa se vika?
Ongelmat & Kysymykset | Tietotekniikka
Tässä:Riddick kirjoitti:Kaivattaisiin jonkunlaista aloittelijan opasta [mielellään suomenkielistä] BitTorrentia varten, jotta sitten tietäisi mitä tulisi tehdä.
Tämän lisäksi haluaisin tietää, millä ohjelmalla nuo ladatut torrentit sitten voisi mahdollisesti toistaa [esim. WinAmp tai Windows Media Player].
1. Heivaa hemmettiin se BitTorrent koneelta
2. Lataa µTorrent
3. Ollessasi torrent-sivustolla klikkaa haluamaasi torrent-linkkiä hiiren kakkospainikkeella ja valitse "Tallenna kohde nimellä..".
4. Tallenna torrent-tiedosto koneellesi johonkin haluamaasi paikkaan. Itse tein Torrent-nimisen kansion, johon nuo torrent-tiedostot aina lykkään.
5. Avaa µTorrent ja valitse Tiedosto -> Avaa torrent...
6. Valitse haluamasi torrent-tiedosto ja määritä mihin haluat kamat ladata
Tapoja on toki muitakin, mutta itse olen tottunut tuohon ja kyseisen kaavan hyväksi havainnut.
Mitä ladattujen torrenttien toistamiseen tulee, niin sehän riippuu siitä mitä olet lataamassa. Jos lataat vaikka Katri Helenan uusimman albumin niin avaat sen luonnollisesti Winampilla tai vastaavalla. Helppoa kuin lapsen lyöminen.
Rotta.
Itse siinä .torrent-tiedoston latausvaiheessa asetan yleensä oletusohjelmaksi oman torrent clientin niin ei tarvitse erikseen niitä availla. Samalla ne tallentuvat Torrents -nimiseen kansioon joka mielestäni tulee ihan oletuksena kun uTorrentin asentaa.
EDIT:
EDIT:
Täältä löytyy lontoonkielinen tutorial kuinka saat nuo nsv:t pelittämään. Itse en kyllä kyllä suosi .nsv -tiedostoja muutamasta syystä. Vaikkakin tiedostokoko on pieni niin laatu ei ole edes katsomisen arvoista ja toinen heikkous on siinä että itse en ainakaan voi kelata videoita juurikaan vaan winamp pukkaa erroria melko suruttomasti lähes poikkeuksetta. Mutta tuossa on linkki varmuuden vuoksi (niinko nunnalle nännit).Tebacka kirjoitti:Semmoinen kysymys, että millä ohjelmalla pystyisi katsomaan .nsv -muotoisia videoita? Kun VLC player ei siihen kykene.
'Alertin #1 Ensiferum-fani!!!
Riding the Lightning...
Riding the Lightning...
Tässä olisi yksi, joka on mielestäni oikein hyvä.Markka kirjoitti:Millä sivulla voi tehdä hyvin kotisivuja, esim tarpeellisia e-fedeihin? Sellaisia foorumin tapaisia.
"You are my Solskjær, my only Solskjær,
You make me happy, when skies are gray,
Even when it's pouring, you just keep scoring,
Please don't take my Solskjær away"
20LEGEND 1996-2011
You make me happy, when skies are gray,
Even when it's pouring, you just keep scoring,
Please don't take my Solskjær away"
20LEGEND 1996-2011
- Evolution's Animal
Lataa vain toiset tekstitykset. Itselläni kävi sama ongelma prison breakien kanssa, latasin vain toisia tekstityksiä ja toimi.Evolution's Animal kirjoitti:Mikä avuksi, kun käytän BSPlayeria kun katson Spiderman 3 - elokuvaa, ja käytän tekstityksiä, mutta tekstitykset tulevat aina 5-10 sekunttia jäljessä oikeasta kohdasta ja vaikka laitan sen asetuksista taas kunnolla, se silti on yhä jäljessä. Missä vika?
Tuo BSPlayerin oma ajastus-jutska ei taida toimia, ainakaan minulla.
XB
X 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-
X 360 - Jump In.PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-- Evolution's Animal
p**ka juttu että Spidermaniin ei löydy kuin tuo sama suomennos, missä on kaksi CD'tä.Velocity kirjoitti:Lataa vain toiset tekstitykset. Itselläni kävi sama ongelma prison breakien kanssa, latasin vain toisia tekstityksiä ja toimi.Evolution's Animal kirjoitti:Mikä avuksi, kun käytän BSPlayeria kun katson Spiderman 3 - elokuvaa, ja käytän tekstityksiä, mutta tekstitykset tulevat aina 5-10 sekunttia jäljessä oikeasta kohdasta ja vaikka laitan sen asetuksista taas kunnolla, se silti on yhä jäljessä. Missä vika?
Tuo BSPlayerin oma ajastus-jutska ei taida toimia, ainakaan minulla.
Ca$h rules everything around me.
Googlella TS2 hakusanaksi ja oho. TeamSpeak-ohjelmasta löytyi tietoa. Voisikohan olla se mitä etsit?Riddick kirjoitti:Osaisiko joku täällä joku mahdollisesti kertoa, mitä tarkoittaa sellainen termi kuin "TS2". Käsitykseni mukaan kyseistä termiä käytettäisiin nettipelien yhteydessä ja siihen tietoni sitten jäävätkin.
Joten jos joku osaisi kertoa tuon termin merkityksen minulle, niin kiitos.
On tuo Teamspeak ja sitä kyllä käytetään nettipelien ohessa. (kuten minä käytän)C2W kirjoitti:Googlella TS2 hakusanaksi ja oho. TeamSpeak-ohjelmasta löytyi tietoa. Voisikohan olla se mitä etsit?Riddick kirjoitti:Osaisiko joku täällä joku mahdollisesti kertoa, mitä tarkoittaa sellainen termi kuin "TS2". Käsitykseni mukaan kyseistä termiä käytettäisiin nettipelien yhteydessä ja siihen tietoni sitten jäävätkin.
Joten jos joku osaisi kertoa tuon termin merkityksen minulle, niin kiitos.
Minulla on sellainen ongelma, että haluaisin ajastaa videoon kuuluvat tekstitykset oikeaan aikaan ja kyseinen toiminto tuntuu onnistuvan ainoastaan BSplayerillä. Ei siinä mitään, minulla on kyseinen ohjelma ja pystyn ajastamaan tekstitykset oikeaan aikaan, mutta jostain kumman syystä BSplayerissä on jotain häikkää. Melkein jokaisessa videotiedostossa äänitehosteet (musiikit yms.) kuuluvat h**vetin kovaa, mutta puhetta ei meinaa kuulla ollenkaan. Olen katsonut ääniasetuksista ja muuttanut ne oletuksiksi, mutta mitään ei tapahdu. Olen myöskin kokeillut säätää niitä, mutta sekään ei auta.
Tietääkö kukaan mitään (ilmaista) playeriä, jolla pystyy ajastamaan tekstityksiä tai jotain muuta keinoa, miten saan ongelman ratkottua?
Tietääkö kukaan mitään (ilmaista) playeriä, jolla pystyy ajastamaan tekstityksiä tai jotain muuta keinoa, miten saan ongelman ratkottua?
Useissa videon editointi-ohjelmissa on yleensä ääniraita ja videoraita erikseen, joten ainakin minun ohjelmassani poistan vaan videoraidan ja tallennan äänen mp3-muodossa.jaba24 kirjoitti:Osaisiko joku auttaa millä ohjelmalla saisin tallennettua videosta pelkän äänen erikseen? Mielellään vielä mp3 muodossa.