Ai vapaapaini ei juuri nyt nappaa? No puhutaan sitten vaikkapa tv-ohjelmista tai termodynamiikasta.
-
aLoe
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja aLoe » To 10.04.2008 18:09
Pihlaja.
Fazerin ja ehkä koko mailman paras mäysä mitä löytyy. Pienestä asti oon näistä pitänyt ja ainut marmeladikarkki mistä tykkään. Kettukarkeiksi näitä aina pienenä sanoin ja mun oli pakko saada aina kettukarkkeja.
Red snow, how convenient.
-
Riveni
- Moderaattori
Viesti
Kirjoittaja Riveni » To 10.04.2008 18:15
Ovat kyllä varmaan ainoita karkkeja, joita tulee enää nykyään himoittua. Itse en ole yli kuuteen vuoteen ostanut karkin karkkia, muilta ihmisiltä toki nappaillut silloin tällöin, mutta pihlajakarkit, mmmm.
kumiorava kirjoitti:Jossain määrin ihailen sitä intoa, että heppu jaksaa kirjoittaa rivikaupalla markkinaliberaalista utopiastaan jollekin painifoorumille.
-
Smark
Viesti
Kirjoittaja Smark » La 12.04.2008 13:12
Kokeilin eilen tuota hehkutettua Beef jerkyä ja sanotaanko, että oli pienoinen pettymys. Pieni, kuivia lihanpaloja sisältänyt pussi maksoi sittarissa peräti 3 euroa ja mausta sen verran, että sitä löytyy Potkuistakin enemmän. Lisäksi olisin saanut samalla hinnalla kolme purkkia tonnikalaa!
No, tulipahan tuokin sitten testattua.
Darien Fawks kirjoitti:Provoatteko JDubille, vai oletteko oikeasti tuota mieltä?
You want the best? Here I am. 
-
Velocity
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Velocity » La 12.04.2008 14:06
Joo kettukaramelleja aina isotätini minulle osti. Pienenä menivät, mutta nykyään ne tuntuvat liian makeilta. Tai siis 1/päivä niitä voi syödä. 5 karkkia kun vetää ja on jo paha olo. Hyi v***u, en ikinä noita enää ostaisi, mutta kyllä tahdilla 1/päivä nämä menevät.
XB
X 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-
-
Show_Stopper
Viesti
Kirjoittaja Show_Stopper » La 12.04.2008 14:17
Smark, jos ikinä saat käsiisi sitä originaalia esim. Jenkeistä, huomaat millaista oikea jerky on. Suomen oma menee paremman puutteessa, mutta se aito ja alkuperäinen on maukkaampaa, suikaleet suurempia (paljon) ja pussit kokoa mega, kuin Ameriikassa kaikki muukin.
Jerky on jerkympää meren tuolla puolen.
JDub kirjoitti:Cock_Sucker sopisi kyllä sinulle paremmin..
-
*S*
Viesti
Kirjoittaja *S* » Ma 14.04.2008 07:36
Merovingi taisi osua oikeaan kuvaillessaan Axen click-saippuaa, sillä ukkokin kirosi aina samaa. Huvittavaa kuunneltavaa.
Vaan tämä samainen Axe Click spraydödönä aiheuttaa kyllä (vihaamaani mainosta lainaten) boomchicawauwau(tjsp)-reaktion

...
Nytkö ma kaaduin, kun oli kaikkeni tarpeen?
Jähmetyn jääksi, kun meni haavani arpeen?
Toivoton taisto taivaan valtoja vastaan.
Kaikuvi kannel; lohduta laulu ei lastaan.
Hallatar haastaa, soi sävel sortuvin siivin.
Rotkoni rauhaan kuin peto kuoleva hiivin.
Eino Leino - Elegia
-
Riveni
- Moderaattori
Viesti
Kirjoittaja Riveni » Su 20.04.2008 02:42
Grilliltä saa v***n hyvää safkaa. v***n outoa kirjoittaa tuntemattomalla näppiksellä. Juokaa kaikk ijaäää grillillä ja herätkää jostain random mestasta! Elämä roks!
kumiorava kirjoitti:Jossain määrin ihailen sitä intoa, että heppu jaksaa kirjoittaa rivikaupalla markkinaliberaalista utopiastaan jollekin painifoorumille.
-
Hyrkanos
Viesti
Kirjoittaja Hyrkanos » To 01.05.2008 10:52
Jack DiBiase kirjoitti:Kylmä. Rasvaton. Maito.
YEAH baby!
-
Velocity
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Velocity » To 01.05.2008 11:28
Hyrkanos kirjoitti:Jack DiBiase kirjoitti:Kylmä. Rasvaton. Maito.
YEAH baby!
Ruisleipä?
XB
X 360 - Jump In.
-The Future Is Blue-
-
Tebacka
Viesti
Kirjoittaja Tebacka » To 01.05.2008 13:47
Aivan h**vetin hyvää, suosittelen.
''Entäs Vancouver?''
-Kaupunki Kanadassa.
You don't have to be sweet, to be good
last.fm
-
ilike
Viesti
Kirjoittaja ilike » To 01.05.2008 19:13
Ykkösmaito on parempi vaihtoehto vaikka moni välttääkin sitä väliinputoajamaidon maineensa vuoksi ihan turhan takia.
Grillikausi lähestyy huumaavasti. Itse olen kyllä noiden "köyhien makkaroiden" suosija. Jotenkin liian lihaisia nuo kabanossit sun muut, kun lihaisuutta saa ihan kunnon pihvinkin muodossa, jos haluaa. Sinappina taas käytän wimppimäiseen tyyliin taas kerran Meiran, ah, niin loistavaa sinappia, joka hakkaa jo pitkän aikaa kilpakumppaneina olleet Turun sekä Kotisinapin sata nolla. Pitäisi silti varmaan joskus kokeilla näitä grillipihvejä sekä muita vastaavia grillattavia.
-
bjes
Viesti
Kirjoittaja bjes » To 01.05.2008 19:56
ilike kirjoitti:Grillikausi lähestyy huumaavasti. Itse olen kyllä noiden "köyhien makkaroiden" suosija. Jotenkin liian lihaisia nuo kabanossit sun muut, kun lihaisuutta saa ihan kunnon pihvinkin muodossa, jos haluaa. Sinappina taas käytän wimppimäiseen tyyliin taas kerran Meiran, ah, niin loistavaa sinappia, joka hakkaa jo pitkän aikaa kilpakumppaneina olleet Turun sekä Kotisinapin sata nolla. Pitäisi silti varmaan joskus kokeilla näitä grillipihvejä sekä muita vastaavia grillattavia.
Kaikista parasta grillillä on kirsikkatomaatti tai herkkusieni, jonka ympärille kääritään pekonia, sitten siitä tikku vaan läpi ja grillille. Ensin olin hieman ennakkoluuloinen tuon sienen kanssa(kyllä, olen sienelle erittäin ennakkooluuloinen), mutta maistettuani sitä... mmm.... ihana makuelämys. <3333
argh
"On your way to nowhere
Clutching at short straws
Slip into a free fall
Sucked into nothingness" - Suburban Tribe: Nothingness
-
xploiTah
Viesti
Kirjoittaja xploiTah » Pe 02.05.2008 01:17
Estrella Manhattan, nämä ovat jotain niin hyviä. Pussi menisi ihan helposti mutta pitää pysyä mitoissa

-
Axl
Viesti
Kirjoittaja Axl » La 24.05.2008 11:24
Smark kirjoitti:Kokeilin eilen tuota hehkutettua Beef jerkyä ja sanotaanko, että oli pienoinen pettymys. Pieni, kuivia lihanpaloja sisältänyt pussi maksoi sittarissa peräti 3 euroa ja mausta sen verran, että sitä löytyy Potkuistakin enemmän. Lisäksi olisin saanut samalla hinnalla kolme purkkia tonnikalaa!
No, tulipahan tuokin sitten testattua.
Minkä merkkistä oli? Maistoin tänään ja ihan hyvää oli. Kylläkin säällittävän pieni pussi maksoi kakkosen.
-
PapaShango
Viesti
Kirjoittaja PapaShango » La 24.05.2008 12:38
Mikään ei voita kännien ja hampurilaisen, sekä maidon yhdistelmää. Lopuksi kruunaa tietenkin vielä helvetinmoinen laskuhumala, jolloin kadut kaikkea noita edellisiä.
-
finlay
Viesti
Kirjoittaja finlay » Pe 06.06.2008 20:48
Minä(kin) kokeilin tuota Beef Jerkyä.
Oikein maukastahan se oli ja mukavan hitaasti syötävää, mutta järkyttävän ylihintaista - 50 gramman pussi maksoi Citymarketissa 3,70 €! Tottakai 50 grammaa kuivalihaa vastaa suunnilleen kolminkertaista määrää "tuoretta lihaa", mutta silti... en kyllä näillä hinnoilla tule ostamaan tuota toiste.
Ja siis, minun maistamani oli "Smokedia" eli kaiketi savustettua. Kävi muuten hauska juttu, sillä siinä pussin sisällä oli jonkinlainen pikkupussi jotain epämääräisiä, palaneen hiilen näköisiä muruja, jotka minä välttämättä halusin hyödyntää - koska pussin hinta oli niin kova - ja vetäisin pussin epäilyttävältä näyttävän sisällön tylysti poskeen, ja huomasin vasta jälkikäteen, että pussissa lukee "Do not eat".
Heh heh, paskan marjat sanon minä!
-
Axl
Viesti
Kirjoittaja Axl » La 07.06.2008 17:24
finlay kirjoitti: Kävi muuten hauska juttu, sillä siinä pussin sisällä oli jonkinlainen pikkupussi jotain epämääräisiä, palaneen hiilen näköisiä muruja, jotka minä välttämättä halusin hyödyntää - koska pussin hinta oli niin kova - ja vetäisin pussin epäilyttävältä näyttävän sisällön tylysti poskeen, ja huomasin vasta jälkikäteen, että pussissa lukee "Do not eat".
Heh heh, paskan marjat sanon minä!

Minusta vähän tuntuu, että söit jonkin sortin kosteudenkerääjiä.
Oliko hyvää?
-
finlay
Viesti
Kirjoittaja finlay » La 07.06.2008 17:31
Axl kirjoitti:
Minusta vähän tuntuu, että söit jonkin sortin kosteudenkerääjiä.
Oliko hyvää?
No jaa, kyllä ne nyt ainakin sokerimuurahaiset voitti, mitä maistelin joskus lapsena.

-
SOS
Viesti
Kirjoittaja SOS » La 07.06.2008 17:42
Tein muuten saman virheen. Aika dorkaa laittaa tuollainen pussin sisään, koska se näyttää ihan pippurilta. Ihmettelinkin miksi oli paha olo pussin syönnin jälkeen, sillä maku oli Suomen maan jerkyksi ihan hyvä.
'Alertin #1 Attitude Era-mark
-
Robert
Viesti
Kirjoittaja Robert » La 07.06.2008 20:32
No joo, Pirkasta puheen ollen. Täällä on aivan loistava tuote;
http://www.pirkka.fi/ruoka/pirkka_tuott ... 0402027446
Pirkka -patukka, eli siis Twix, mutta silti halvempi. K-Kaupoista pitäisi löytää noita Twixeinä, Marseina ja Snickerseinä. Peitenimillä tietty.
Myös Pirkka Cola on keskiverto tasoa, kun ei täällä Lidliä ole paikkakunnallani, niin en sitäkään voi käydä noutamassa. Euroshopperin Cokis taasen on täyttä sontaa.
-
Tirkka
Viesti
Kirjoittaja Tirkka » Ma 09.06.2008 02:16
Robert kirjoitti:No joo, Pirkasta puheen ollen. Täällä on aivan loistava tuote;
Pirkka -patukka, eli siis Twix, mutta silti halvempi. K-Kaupoista pitäisi löytää noita Twixeinä, Marseina ja Snickerseinä. Peitenimillä tietty.
Myös Pirkka Cola on keskiverto tasoa, kun ei täällä Lidliä ole paikkakunnallani, niin en sitäkään voi käydä noutamassa. Euroshopperin Cokis taasen on täyttä sontaa.
Lidlistähän löytyy myös noita patukoita, ainakin Twix- ja Mars-tyyppisinä versioina. Huonompia kuin alkuperäiset, mutta myöskin puolet halvempia. Tupla-patukoita kun vielä saisi halvempina versioina niin tykkäisin.

All your message are belong to me.
I dont always win... but when I do, it's PPV-veikkaus (2005, 2015).
-
Velocity
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Velocity » Ma 09.06.2008 08:53
Tirkka kirjoitti:Robert kirjoitti:No joo, Pirkasta puheen ollen. Täällä on aivan loistava tuote;
Lidlistähän löytyy myös noita patukoita, ainakin Twix- ja Mars-tyyppisinä versioina. Huonompia kuin alkuperäiset, mutta myöskin puolet halvempia. Tupla-patukoita kun vielä saisi halvempina versioina niin tykkäisin.

Siis vähän tuplan tapainen on eldorado nougat tai rainbow nougatsuklaa.
XB
X 360 - Jump In.
-The Future Is Blue-
-
Velocity
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Velocity » Ke 18.06.2008 10:13

Niinkuin odotinkin. Eli 175 asteisessa uunissa Pirkka Herkkukeittiö-makaronilaatikko(kopio Kokkikartano-brändistä) 50 minuuttia = Parasta kaupasta saatavaa makaronilaatikkoa ikinä.
Tämä on ihan parhautta.
Tämähän maksaa sen 3.59 mutta on sen arvoista. Varsinkin kuin vastaava alkuperäinen Kokkikartanon makaronilaatikko on 7.29.
XB
X 360 - Jump In.
-The Future Is Blue-
-
Jäbä
Viesti
Kirjoittaja Jäbä » To 19.06.2008 11:02
Onko monet teistä syönyt Sirkusaakkosia? Ne ovat nykyisiä lempikarkkejani, erittäin maukasta hedelmän makua, ja salmiakki hyvänä täytteenä, joka tuo makuun hieman täytettä, joka tekee juuri näistä Sirkusaakkosista paremmat omaan makuuni, kuin Hedelmäaakkoset. Pienempänä Hedelmäaakkoset olivat ken ties suosikkejani, mutta kyllä nykyään ovat nämä. Tuo Velocityn mainitsema makaronilaatikko on ihan hyvää kamaa valmistusruoaksi, oliko nyt kerran, kun olen tuota syönyt. Voittaa ainakin Saarioisten vastaavan.
EDIT: Tuo Beef Jerky, mistä on ollut paljon puhetta, myydäänkö sitä aivan kaikissa kaupoissa, paitsi Lidlissä? Itse en ole törmännyt tuohon kertaakaan.