Yleiset kysymykset
- Jack DiBiase
- Moderaattori
- Wormmaster
Tavallaan sekoittaa ja tavallaan ei. Alkuvuosina Survivor Seriesin main event oli myöskin Elimination Tag Team match, jossa kohtasivat edellisten matsien selviytyjät hyvikset vs. pahikset periaatteella. Itse en tuota näe turnausmaiseksi, mutta voin hyvin ymmärtää jos Gukumatz sen niin ymmärtää.Jack DiBiase kirjoitti:Ettet vain sekoittaisi King of the Ringiin? Survivor Seriesin gimmickinä oli perinteiset Survivor Series Elimintation Tag Team 4vs4 matsit.Gukumatz kirjoitti:Alun alkain Survivor Series oli tavallaan turnaus, jossa edetään voittojen myötä.
Itse en kyllä näkisi tuota miksikään alkuvuosien yleiseksi tavaksi, kun tuommoinen "aikaisempien otteluiden selviytyjäfacet" vs. "aikaisempien otteluiden selviytyjäheelit" -ottelu on nähty tasan kerran SurSerin historiassa, vuonna 1990. Kivana nippelitietona kerrottakoon, että tuossa ottelussa Hogan, Ultimate Warrior ja Tito Santana kohtasivat Rick Martelin, Warlordin, Power & Gloryn ja Ted DiBiasen :P Voittajia ei ole kovin vaikeaa arvata. Eikä edes voittajajoukkueen selviytyjiä.Wormmaster kirjoitti:Tavallaan sekoittaa ja tavallaan ei. Alkuvuosina Survivor Seriesin main event oli myöskin Elimination Tag Team match, jossa kohtasivat edellisten matsien selviytyjät hyvikset vs. pahikset periaatteella. Itse en tuota näe turnausmaiseksi, mutta voin hyvin ymmärtää jos Gukumatz sen niin ymmärtää. 8)Jack DiBiase kirjoitti:Ettet vain sekoittaisi King of the Ringiin? Survivor Seriesin gimmickinä oli perinteiset Survivor Series Elimintation Tag Team 4vs4 matsit.Gukumatz kirjoitti:Alun alkain Survivor Series oli tavallaan turnaus, jossa edetään voittojen myötä.
Mitä tulee Survivor Seriesin "perinteeseen otella aina joku brandien välinen ottelu", niin en minä semmoisesta perinteestä ole tiennytkään. Alunperinhän eri brändeissä olevat ottelivat vain WrestleManiassa (tai siis, WM XX:ssä nähtiin ensimmäiset Interbrand-ottelut), mutta sitten vuoden 2005 Survivor Seriesissä nähtiin tuo Raw vs. SD! -feudin päättävä 5 vs. 5 -ottelu noiden kahden brändin välillä. Sen jälkeen brandsplit on käynyt vaiheittain vähemmän ja vähemmän merkitykselliseksi, ja nykyään on kai ihan perinteikästä järjestää jokaisessa Raw'ssakin joku brandienvälinen ottelu. En minä koskaan mistään tuommoisesta Rhinon kuvaamasta perinteestä ole tosiaan kuullut.
Ei tietoa, mutta Hoganin suhteista sen verran, että muistaakseni wikipediassa on kaikki, joiden kanssa Hogan on feudannut ja suiluissa, jos vihaa kehän ulkopuolella.
EWR:n suhteetkin pitäävät varmaan paikkaansa (ellei peliä ole pelannut jo useampaa kuukautta).
EWR:n suhteetkin pitäävät varmaan paikkaansa (ellei peliä ole pelannut jo useampaa kuukautta).
"If you combined Paul Heyman and Big E, you would have one full haircut"
- Jack DiBiase
- Moderaattori
Tummahan se.Nero kirjoitti:Onko Taz tumma- vai vaaleaihoinen?
Velocity kirjoitti:koko v***n huone on koluttu läpi, ja siinä makasin 10 minuuttia paikallani ja se vain KATOSI.
What kirjoitti:Miksi Cena ei saisi Wrestlemanian pääottelussa?
What kirjoitti:Sekin oli ihan uskomattoman hieno hetki, kun Porin torilla kaksi n.13-vuotiasta teinityttöä tuli pummimaan tupakkaa.
- Jack DiBiase
- Moderaattori
Ainakin naapurisivustolta löytyvät kaikki VPW-tulokset eli Culture Shock ja Baltic Brawl.
Itsekin kaipaisin kaikkia PWF-tuloksia. Minulla on niitä jonkin verran jossain ylhäällä ja voisin joskus postata, jos keneltäkään ei löydy kattavampaa kokoelmaa.
Itsekin kaipaisin kaikkia PWF-tuloksia. Minulla on niitä jonkin verran jossain ylhäällä ja voisin joskus postata, jos keneltäkään ei löydy kattavampaa kokoelmaa.
En ole varma, onko tämä kovinkaan laillinen kysymys, mutta haluaisin mielenkiinnosta promootiota kohtaan kysyä, että mistä voisin seurata Fight Club Finlandia ohjelman päätyttyä Diggarilla?
laittomuuksien kyselyt poistettu. käy FCF:n tapahtumissa, paras tapa muutenkin seurata painia Suomessa///J
laittomuuksien kyselyt poistettu. käy FCF:n tapahtumissa, paras tapa muutenkin seurata painia Suomessa///J
WrestlingAlertin seuraava kehäpsykologi
- Captain Charisma
http://wrestlingshop.info/Coca kirjoitti:En ole varma, onko tämä kovinkaan laillinen kysymys, mutta haluaisin mielenkiinnosta promootiota kohtaan kysyä, että mistä voisin seurata Fight Club Finlandia ohjelman päätyttyä Diggarilla?
Hohoh, Heimosta tullut DVD
Jeps, tapahtumissa käyminen on hyvinkin kätevä tapa kun kaikki on livenä vieläpä paljon parempaa kuin tv:stä tai tietokoneen ruudulta. Mutta tokihan ihan hyvään hintaan voi hankkia myös dvd-levyjä vaikkapa täältä. FCF:n tapahtumia tuskin voit mistään warettaa, kun ei ainakaan minulle ole tullut ikinä vastaan ja hyvä niin.
Saisivat kyllä pistää myyntiin vaikka jonkun Starbuck tai Stark Adder -kokoelman. Häijy-Heimo Ukonselkä -dvd näyttää olevan tarjolla, mutta se ei ihan ole sellainen minkä ostaisin.
EDIT: Noniin tietysti liikaa hidastelin.
Saisivat kyllä pistää myyntiin vaikka jonkun Starbuck tai Stark Adder -kokoelman. Häijy-Heimo Ukonselkä -dvd näyttää olevan tarjolla, mutta se ei ihan ole sellainen minkä ostaisin.
EDIT: Noniin tietysti liikaa hidastelin.
Pääasiassa Philadelphiasta lähtöisin oleva Amerikkalaispromootio, joka on suhteellisen normikokoinen(550 jäsentä on ennätyksenä). Perustettiin 2002, pitää ilmeisesti viikottaista internet-showta, ja muutamia suuria eventtejä vähän väliä.Coca kirjoitti:Voisiko joku kertoa tästä painilinkki-topicissa paljon hypetetystä Amerikkalais indypromootiosta nimeltä Chikara?
Rosterissa monia tuttuja indyhemmoja, lisäksi melkoinen määrä hienoja ja hauskoja gimmickkejä. Huumori tärkeänä osana showta, mutta kyllä painiakin löytyy melko laadukkaalta tasolta. Itselläni menossa ensimmäisen Chikara eventtini, King of Trios 2008, ja suosittelen kyllä vahvasti.
The Wrestling industry used to be, first and foremost, about wrestling. All the posing, fan interaction and promos took a back seat to what happened in the ring. Not anymore. -Harley Race
Itsekin sain juuri aluilleen King Of Trios Night I'n, jonka olin eilen hommannut. Päällimmäisenä mieleeni siitä alusta, jonka näin, pulpahtaa joukkue, joilla näkyy olevan vekkulit naamarit (valkoiset kasvot, tummat silman ympärykset, parta), jotka muistuttavat hiukan sirkuksen klovneja. Myös heidän kehäkäyttäytymisensä on koomista ja humoristista menoa. Toivottavasti tämän tapahtuman myötä saisin suuremmin syvennyttyä promootioon paremmin.
EDIT: Ovatko internetlähetykset näkyvillä Suomen netissä?
EDIT: Ovatko internetlähetykset näkyvillä Suomen netissä?
WrestlingAlertin seuraava kehäpsykologi
- Jack DiBiase
- Moderaattori
Youtubessa. Etsi "Chikara podcast".Coca kirjoitti:Ovatko internetlähetykset näkyvillä Suomen netissä?
Chikara on mulle se promootio, mikä aina palauttaa rakkauden lajiin, kun muuten koko homma tylsistyttää. En jaksaisi välttämättä koko ajan pelkkää Chikaraa seurata, mutta ainakin silloin tällöin on mukavaa nauttia sen mahtavuudesta. Chikaran erikoisalaa ovat gimmickit, mutta se ei tarkoita, etteikö joka tapahtumista löytyisi myös hemmetin kovaa painia.
WE BACK YA'LL?!
- Jack DiBiase
- Moderaattori