Ai vapaapaini ei juuri nyt nappaa? No puhutaan sitten vaikkapa tv-ohjelmista tai termodynamiikasta.
-
Naarassusi
Viesti
Kirjoittaja Naarassusi » La 16.02.2008 14:56
-Serkkuni oli Ruotsin missikisoissa 2. perintöprinsessa (vuosilukua en muista kirveelläkään).
-Toinen serkkuni taas Suomen kamaralla vuonna -92 ei yltänyt vastaavassa skabassa top 3:een.
-Serkun serkkuni on eräs nyrkkeilijä.
-Avomieheni laulaa semikuuluisassa metallibändissä.
-Erään metalllibändin rumpali ihastui keikan jälkeen meikäläiseen ja antoi bändipaidan.

-Olen myynyt linnun Noriko Salolle
-Ville Valo on tarjonnut minulle savukkeen.
Muuta turhaa ei ihan heti tule mieleen.
-
Show_Stopper
Viesti
Kirjoittaja Show_Stopper » La 16.02.2008 18:21
Haha, itse muistan kun menin Tampereen Stockmannin ravintolapuolelle mummoni kanssa syömään. Siinä vedin jotain salaattia, koska olin huonovointinen. Yhtäkkiä huomaan, että Simo Frangen seisoo siinä kahden metrin päässä, katselee seisovan pöydän kattiloiden kansien alle ja lähtee paikalta nyrpeä ilme kasvoillaan. Ei taida Simolle kelvata peruskansalaisen ruoka.
Melkein sukua joo...
JDub kirjoitti:Cock_Sucker sopisi kyllä sinulle paremmin..
-
Coca
Viesti
Kirjoittaja Coca » La 08.03.2008 16:20
No nyt tuli päivä jolla ässäillä vielä pitkän aikaa. Kotkan torilla kello puoli kymmenestä alkaen oli päivätapahtumana Salatut Elämät- ohjelman tähtien kokoontuminen erilaisten huvittavien kilpailujen yhteydessä. Pieniä taukoja he tietnkin pitivät ja näissä väleissä sai pyytää yhteiskuvia, nimikirjoituksia ja muuta mukavaa. Itse kuvailin pari kertaa muunmuassa Ismoa, Maaritia, Romeota ja Juliaa. Paikalla oli about kymmenen staraa suoraan Salatuista Elämistä. Pääsin yhteiskuvaan Ismo Laitelan kanssa. Kuvan otti läheinen ystäväni vastapalveluksi minun ottamastani kuvasta hänen ja Ismon välillä. No pyysin minä muutaman nimmarinkin kotiin pikkuveljelle näytettäväksi. Ismolta tuli pyydettyä melkein heti ja myös Jenniltä ja Romeolta (pikkuveljeni suosikki).
Tapahtuma rikasta päivää vauhditti muunmuassa tanssit, kaukalopallot, runonlausunnat ja tandemhiihdot. Jotta yleisö pääsisi kunnolla tunnelmaan, valittiin jokaiselle tähdelle pari yleisön seasta. Vierestäni vietiin muutamaankin otteeseen henkilö, mutta itse en päässyt. Kaverinikin oli valittuna. Hän oli Julian parina.
Oli mukava aamupäivä ja saimme huomata, että kaikki noista näyttelijöistä olivat ihan vekkuleita tyyppejä vapaa-aikanansakin. Juttelut toisilleen heillä oli koomisia ynnä muuta.

WrestlingAlertin seuraava kehäpsykologi
-
Jack DiBiase
- Moderaattori
Viesti
Kirjoittaja Jack DiBiase » La 08.03.2008 16:33
Coca kirjoitti:Romeota ja Juliaa.
Hehe.

WE BACK YA'LL?!
-
Volga
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Volga » La 08.03.2008 18:48
Coca, osa nykyisistä ja ex salkkari tähdistä(esim. Ossi, Kasper, Riku, Annika, Romeo, Heli, Tuomo ja yms.) pitävät täällä kesäteatteria ja asuvat siten melkein koko kesän täällä pikkukylässä. Joten heitä tulee nähtyä kesäisin aika todella usein.

Typeface
"Säästä luontoa, minimoi kulutus ja kuole!"
-
Show_Stopper
Viesti
Kirjoittaja Show_Stopper » La 08.03.2008 19:18
Tulipa tässä vielä mieleen, että laivalla ollessani sanoin kahdelle julkkikselle "moi".
Harmillisesti muistan vain toisen herran nimen, iskelmälaulaja Antti Raiskin, joka ei morjestanut takaisin. Toinen herra oli monissa talkshoweissa ja muissa ohjelmissa ollut julkisuuden henkilö, joka jostain syystä kännissä kähmi nuoria miehiä takapuolesta ja seurasi kello 2 kolmea pissistä ympäri laivaa.
Sitten joskus kauan sitten, kirjaimellisesti törmäsin Salattujen Elämien Oonaan, joka myös jossain "Laura"- sarjassa näytteli. Koska en salkkareita seuraa, saattoi nimi mennä väärin
JDub kirjoitti:Cock_Sucker sopisi kyllä sinulle paremmin..
-
Volga
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Volga » Su 13.04.2008 19:40
Olin tuossa vaan Antero Mertarannan kanssa viikonloppuna katsomas jääkiekkoa.

Mertsin poika pelas yhes joukkuees, ku meil oli turnaus, hävisivät meille... Tosin se sen poika on hirveä pullamössö poika ja leijuu jossain pilvilinnoissa suunnilleen, niin laiska p**ka pelaamaan, ettei kukaan.
Typeface
-
Supa
Viesti
Kirjoittaja Supa » Su 13.04.2008 20:02
Volga kirjoitti:Olin tuossa vaan Antero Mertarannan kanssa viikonloppuna katsomas jääkiekkoa.

Mertsin poika pelas yhes joukkuees, ku meil oli turnaus, hävisivät meille... Tosin se sen poika on hirveä pullamössö poika ja leijuu jossain pilvilinnoissa suunnilleen, niin laiska p**ka pelaamaan, ettei kukaan.
Nastolan Kiekko kenties?
The Wrestling industry used to be, first and foremost, about wrestling. All the posing, fan interaction and promos took a back seat to what happened in the ring. Not anymore. -Harley Race
-
Volga
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Volga » Su 13.04.2008 20:15
Supa kirjoitti:Volga kirjoitti:Olin tuossa vaan Antero Mertarannan kanssa viikonloppuna katsomas jääkiekkoa.

Nastolan Kiekko kenties?
Juuri se. Pelasin vuos sittenkin sitä vastaan, tosin se pelas vaan silloin vielä Kiekko-Reippaassa.
Typeface
-
Jack DiBiase
- Moderaattori
Viesti
Kirjoittaja Jack DiBiase » Su 13.04.2008 20:27
Ettei vaan sattunut olemaan Pajulahdessa tuo turnaus?
WE BACK YA'LL?!
-
Gukumatz
Viesti
Kirjoittaja Gukumatz » Ma 14.04.2008 15:07
Itse olin viime syksynä Paimiossa turnauksessa, pelasimme Jokereita vastaan ja siellähän luuti puolustuksessa Remontti-Reiskan poika. Joku Turkulainen oli mennyt kysymään katsomossa olleelta Reiskalta, että oletko se televisiossa oleva remppajätkä, tämä oli tyynesti vastannut: "En."
Se meni läpi. Turku

ALL HAIL THE NEW FLESH
-
Lumihiutale
Viesti
Kirjoittaja Lumihiutale » Ma 14.04.2008 16:07
Gukumatz kirjoitti:Itse olin viime syksynä Paimiossa turnauksessa, pelasimme Jokereita vastaan ja siellähän luuti puolustuksessa Remontti-Reiskan poika. Joku Turkulainen oli mennyt kysymään katsomossa olleelta Reiskalta, että oletko se televisiossa oleva remppajätkä, tämä oli tyynesti vastannut: "En."
Se meni läpi. Turku

Rupeaisitko itse väittämään vastaan jos menisit jollekin julkkikselle sanomaan että eks sä oo *** ja hän sanoisi en ole? Kuulostaa aika tyhmältä.
Oman pään sisässä voi sitten ihan rauhassa miettiä että kyllä tuo minusta se *** oli. Mistä tiedät vaikka tämäkin turkulainen (jos edes oli turkulainen) ajatteli aivan samoin?
- "Eihän nämä mitkään reilut jaot ole. Jos pihapeleissä tämmöiset jaot olisivat, jakoja vaihdettaisiin viimeistään erätauolla. Jos ensimmäisellä tauolla jaot pysyisivät samoina, niin viimeistään toisella tauolla äidit tulisivat vaatimaan poikia vaihtamaan jakoja."
-Antero Mertaranta @ Kanada vs. Slovenia
-
Volga
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Volga » Ma 14.04.2008 16:35
Jack DiBiase kirjoitti:Ettei vaan sattunut olemaan Pajulahdessa tuo turnaus?
Pajulahti, what?! Elikkäs ihan kotihallissa Piispalassa turnaus oli...
Typeface
-
Jack DiBiase
- Moderaattori
Viesti
Kirjoittaja Jack DiBiase » Ma 14.04.2008 16:50
Volga kirjoitti:Pajulahti, what?! Elikkäs ihan kotihallissa Piispalassa turnaus oli...
Jaa. Aattelin vaan kun me oltiin aikoinaan NasKin järjestämässä turnauksessa Pajulahdessa pari kertaa, jossa muuten pelasin Mertsin vanhempaa poikaa vastaan.
Snowflake, älä välitä trollista.
WE BACK YA'LL?!
-
DeadManWalking
- WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
Viesti
Kirjoittaja DeadManWalking » La 03.05.2008 20:49
Olin tänään samoilla synttäreillä Paula Koivuniemen kanssa.
Hän lauloi aikuisen naisen. Lisäksi hän katsoi minuun ja hymyili.
Riveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.

Four passes break any defense
-
Naamakala
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Naamakala » Ke 07.05.2008 16:11
Isäni tyttöystävä on Kati Kovácsin sisko. Kati tekee siis sarjakuvia. Eivät kyllä uppoa minuun.
-
Miccelsson
Viesti
Kirjoittaja Miccelsson » Ke 07.05.2008 19:06
Jenni Vartiainen on ystäväni serkku.
Wayne Bernard #14
Davidson University
How about that
-
Sandz
Viesti
Kirjoittaja Sandz » Ke 07.05.2008 19:30
Minun äitini työkaverin poikaystävä on jääkiekkoa pelaava Kristian Kuusela.
-
Enigma
Viesti
Kirjoittaja Enigma » Ke 07.05.2008 19:40
Antti "p***u" Pihlströmin isä valmentaa jalkapallojoukkuettani.

One love
-
Wormmaster
Viesti
Kirjoittaja Wormmaster » Ke 07.05.2008 20:03
Liikunnanopettajani toimii tuomarina Porin Ässien kotipeleissä.

-
Jack DiBiase
- Moderaattori
Viesti
Kirjoittaja Jack DiBiase » Ke 07.05.2008 20:08
Wormmaster kirjoitti:Liikunnanopettajani toimii tuomarina Porin Ässien kotipeleissä.

Minun entinen liikunnanopettajani taas on Ässien valmentajana. Kaukorannan Pade.
Sitten taas SM-liigan parhaaksi linjatuomariksikin jokin aika sitten valittu Stefan Fonselius on entinen valmentajani.
WE BACK YA'LL?!
-
Manimal
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Manimal » Ke 07.05.2008 20:10
Jack DiBiase kirjoitti:Wormmaster kirjoitti:Liikunnanopettajani toimii tuomarina Porin Ässien kotipeleissä.

Minun entinen liikunnanopettajani taas on Ässien valmentajana. Kaukorannan Pade.
Sitten taas SM-liigan parhaaksi linjatuomariksikin jokin aika sitten valittu Stefan Fonselius on entinen valmentajani.
Kaukoranta on opettanut itseänikin, ala-asteen kuudennella. Valitettavasti jotenkin jäi kuva, ettei oikein niin nuoria vielä osannut käsitellä :/
-
Axl
Viesti
Kirjoittaja Axl » Ti 20.05.2008 14:18
Sauli Niinistö piti tänään minulle ovea auki.

-
Miccelsson
Viesti
Kirjoittaja Miccelsson » Ti 20.05.2008 16:09
Eilen eräs E-Savon radion radioääni vittuili minulle koko illan. Enkä tiedä miksi.
Wayne Bernard #14
Davidson University
How about that
-
finlay
Viesti
Kirjoittaja finlay » Su 27.07.2008 20:43
Isukkini oli sotahommissa samaan aikaan nykyisen poliitikko, Esko Ahon kanssa vuonna 1980. Kävipä sitten niin, että Esko "rynnäkkökivääri-viestissä" (pistetään pää pyssya vasten ja pyöritään ympyrää) otti niitä kierroksia niin paljon, että rupesi huojumaan oikein kunnolla ja juostessa takaisin maalia kohti rojahti naamalleen siihen kuralammikkoon muiden alokkaiden edessä. Tästä huolimatta Esko se nousi pystyyn ja kipusi aina pääministeriksi asti.
Minä seurasin tätä siittiönä isukin housuissa

Vanhuus on nuoruutta vanhempaa