Elintarviketopic
Ihmiset, jotka pitävät energiajuomasta mutta on liian kallista ostettavaksi, nyt on löytynyt halpaa ja hyvää energiajuomaa!
Tosta anttilan k-kaupasta mikä siinä on niin myydään Euroshopper Energy Drink-juomaa puolen litran tölkeissä ja maksaa vai vaivaisen euron eikä makukaan ole huono! Suosittelen energiajuomien ystäville.
Kinder maxi patukoita tuli ostettua 10 kappaletta kun sai kahdella eurolla. On ne niin hyviä.
Tosta anttilan k-kaupasta mikä siinä on niin myydään Euroshopper Energy Drink-juomaa puolen litran tölkeissä ja maksaa vai vaivaisen euron eikä makukaan ole huono! Suosittelen energiajuomien ystäville.
Kinder maxi patukoita tuli ostettua 10 kappaletta kun sai kahdella eurolla. On ne niin hyviä.
- Wormmaster
Kyllä Pepsi Maxikin menee, mutta kunnon Coca-Cola vetää silti paremmaksi. Kun haluan limsaa, haluan limsaa. Limsassa on sokeria, eikä mitään makeutusaineita.Velocity kirjoitti:Pepsi Max <3
Pepsi Maxin jatkuvan kittaamisen vuoksi olen myös oppinut kuinka paljon sokeria normaalissa colassa on. Juuri tänään viimeksi kun vedin kaverin tarjoamaa normi-colaa, maistoin sen sokerin oikein kunnolla. Sen jälkeen kyllä ei tehnyt enää juoda kyseistä litkua. Tosin ennen tätä "Pepsi-Maxaatiota" cola maistuu vielä hyvälle. Enjoy it while you can... Itse olen Maxin puolella 100-0.
Coca-Cola <3 Ennen ei menny normi kokis lightin edelle, mutta riparin aikana tuli tuota kokista juotua 5 tölkkiä per päivä, niin pääsin siitä makeutusaine litkusta eroon.
Kannattaa muuten kokeilla tällästä miksiä: Kokista, twixiä ja röökiä, ihan sairaan hyvässä balansissa oleva makunautinto.
Ja wanhaa reissumiestä ei voita mikään.
Kannattaa muuten kokeilla tällästä miksiä: Kokista, twixiä ja röökiä, ihan sairaan hyvässä balansissa oleva makunautinto.
Ja wanhaa reissumiestä ei voita mikään.
Red snow, how convenient.
Kehuu 15-vuotias, *huoh*.aLoe kirjoitti: Kannattaa muuten kokeilla tällästä miksiä: Kokista, twixiä ja röökiä, ihan sairaan hyvässä balansissa oleva makunautinto.
Beyond the horizon of the place we lived when we were young
In a world of magnets and miracles
Our thoughts strayed constantly and without boundary
The ringing of the division bell had begun
Real's Prison
Real's Prison
Ja muutenkin, koen tupakoimisen vain säälittävänä egonjatkeena ja huomionkipeytenä joka teini-iässä joillekin pahasti tulee. Siinä ei ole mitään järkeä, eikä ne ensimmäiset 50-100 tupakkaa varmaan kovin hyvälle maistu.4 Real kirjoitti:Kehuu 15-vuotias, *huoh*.aLoe kirjoitti: Kannattaa muuten kokeilla tällästä miksiä: Kokista, twixiä ja röökiä, ihan sairaan hyvässä balansissa oleva makunautinto.
Itse en ole vielä koskaan testannut, enkä luultavasti tulekaan. Kännissä saatan ehkä joskus tulla testaamaan jos joku tarjoaa ja siihen on todella hyvä syy, mutta polttamiseen tai muutenkaan maistamiseen en näe mitään syytä.
XB
X 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-
X 360 - Jump In.PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-Itse en oikeastaan tajua tuota tupakanvastaista asennetta, vaikka eihän siinä tietysti mitään kehuttavaa ole, mutta ei nyt tuo aLoen semi-kerskaileva juttu nyt niin paha sinänsä ole. Joo siis onhan se kiellettyä ennen kuin kahdeksantoista täyttää, mutta kun en ainakaan itse kavereideni tupakoimiselle mitään voi, niin turha minun on siitä lähteä heille valittamaan.
Itse olen kyllä maistanut, mutta päätöksessäni olen pysynyt että en itse ala savuttamaan.
Itse olen kyllä maistanut, mutta päätöksessäni olen pysynyt että en itse ala savuttamaan.
No jaa... en tiedä onko se 18 nyt kuitenkaan niin paljoa sen kummempi ikä. Se vaan sattuu olemaan se laillinen raja, jolloin näköjään saa sitten alkaa puhua tupakasta. Täytyy tuohon "miksiin" muuten kommentoida, ettei kuulosta hirveän hyvältä.4 Real kirjoitti:Kehuu 15-vuotias, *huoh*.aLoe kirjoitti: Kannattaa muuten kokeilla tällästä miksiä: Kokista, twixiä ja röökiä, ihan sairaan hyvässä balansissa oleva makunautinto.
Siis en nyt tarkoittanut sitä, etteikö sitä voisi nuorempanakin vetää sillä kaikkien oma asiahan tuo on, mutta jotenkin vain tulee sellainen *huoh*-olo, kun lukee näitä nettikeskusteluja ja tuntuu jotenkin, että kaikki aloittavat tuon tupakan polton juuri tuossa n. 15 vuoden iässä. Vaikka ei itseäni sinänsä kiinnostakaan mikäli joku haluaa pilata keuhkonsa mutta silti tulee jotenkin "pettynyt" olo kun suuri osa tuntuu polttavan yhä vain nuorempana ja suuri osa vain sen takia, että se on coolia. Mutta siis jos joku haluaa sitä röökiä vetää vaikka 12-vuotiaana niin omapahan on asiansa.
Beyond the horizon of the place we lived when we were young
Real's Prison
Real's Prison
Tänään ruokalassa opettamani yhdysluokan kuutosluokkalaiset muijat keskustelivat siitä, miten paljon enemmän rahaa olisi käytettäväksi vaatteisiin, jos ei polttaisi tupakkaa. Tiedä sitten miten totta tuo oli (kolme kiltinoloista muijaa), saattoihan se olla myös typerää huomionhakua ihqulta sijaisopelta, huomasivat nimittäin ihan hyvin meikäläisen siinä vieressä.4 Real kirjoitti:Kehuu 15-vuotias, *huoh*.
You want the best? Here I am.Darien Fawks kirjoitti:Provoatteko JDubille, vai oletteko oikeasti tuota mieltä?

Siis olenkin kuullut että Suomen Dr.Pepper on aivan kamalaa, mutta oikea USA-importti todella hyvää.Axl kirjoitti:Tuo suomalainen Dr.Pepper on kyllä säällittävää litkua, mutta Lontoossa käydessäni maistoin kunnon tölkkipepperiä ja oli se kyllä hyvää!
XB
X 360 - Jump In.
-The Future Is Blue-
-The Future Is Blue-Siis täh, merkitseekö se sitä jos olen maistanut tuollaista miksiä että tupakoisin ja kerskuisin sillä? Kun en polta tupakkaa, mutta olen tota miksiä maistanut ja itse todennut sen hyväksi. Rippikoulussa kun välillä otti päähän, niin se oli hyvä tekosyy röökille ja saada vähän polttavana ihmisenä nikotiinihumalat.
Itse en koe tupakan polttoa hyvänä, ja en halunnut todellakaan kerskua sillä, joten anteeksi kun kirjoitin jälleen kerran epäselvästi, koitan parantaa tästä lähtien kirjoituksieni selvyyttä. Ja minulle joka poltan alle viisi tupakkaa vuodessa, on röökin tarttumisen syy se, että on kiva päästä nikotiinipöllyihin.
Joo, mutta mutta siirrytäänpäs takas elintarvikkeisiin. Olen nimittäin jäänyt koukkuun ruisleipään ja meetwurstiin, ruisleivistä parasta mielestäni on reissumies. Tälläisiin asioihin sitä riippuvuutta kannattaa rakentaa (:
Itse en koe tupakan polttoa hyvänä, ja en halunnut todellakaan kerskua sillä, joten anteeksi kun kirjoitin jälleen kerran epäselvästi, koitan parantaa tästä lähtien kirjoituksieni selvyyttä. Ja minulle joka poltan alle viisi tupakkaa vuodessa, on röökin tarttumisen syy se, että on kiva päästä nikotiinipöllyihin.
Joo, mutta mutta siirrytäänpäs takas elintarvikkeisiin. Olen nimittäin jäänyt koukkuun ruisleipään ja meetwurstiin, ruisleivistä parasta mielestäni on reissumies. Tälläisiin asioihin sitä riippuvuutta kannattaa rakentaa (:
Red snow, how convenient.
- Jack DiBiase
- Moderaattori
Aarrearkku on hyvää, mutta sitä pitää syödä kohtuudella. Nyt alkoikin heti tekemään mieli, helkutti.Jack DiBiase kirjoitti:Ei nyt ehkä ihan elintarvikkeita, mutta hedelmäkarkit - hyi s****na, kuka tuollaista shittiä työntää kurkkuunsa. Maistelin paria jotain aarrearkku-pussin sokeripommeja, kun löysin laatikosta yhden juhannuksesta pussin. Nyt on p**ka maku suussa ja maha kipeänä. YÖK!
XB
X 360 - Jump In.
-The Future Is Blue-
-The Future Is Blue-- Jack DiBiase
- Moderaattori
Siis itselläni kun jätin melkein kaiken karkin n. vuodeksi, niin kyllä tuli melko nopeasti se "sokeri-mitta" täyteen kun ostin Pirkka Karusellin. Maukasta, mutta ei voi paljon syödä kerralla. 150g:stä oli jo aika ähky olo.Jack DiBiase kirjoitti:Haluatko 1/4 syödyn 400g pussin. Nouto Martista. Hinta 7.80 euroa.
Kohtuudella joo. Ikinä en ole mikään karkkiperse ollut, mutta nyt vanhuuttaan taitaa mennä parista mellistäkin vatsa sekaisin.
Panttereita kuitenkin pystyy helposti syömään sen 200g(tai nykyään 180g) helposti. Ja juuri niitä normaaleita.
XB
X 360 - Jump In.
-The Future Is Blue-
-The Future Is Blue-h**vetin Sinebrychoff kun raiskasi hyvän limsan keinotekoisilla makeutusaineilla!Velocity kirjoitti:Siis olenkin kuullut että Suomen Dr.Pepper on aivan kamalaa, mutta oikea USA-importti todella hyvää.Axl kirjoitti:Tuo suomalainen Dr.Pepper on kyllä säällittävää litkua, mutta Lontoossa käydessäni maistoin kunnon tölkkipepperiä ja oli se kyllä hyvää!
Totta, nykyään tuo Pepper on ihan karseata litkua. Onneksi satuin ostamaan Eestistä kahden litran pulloja Peppereitä. Hinta oli 19 kruunua (n. 1,3 e) per pullo. Maku on paljon parempi, mitä Suomen Peppereissä. Ja noita Peppereitä myydään sitten vain Prismoissa, joita on Tallinnassa ainakin kaksi.
WA:n Snickers Manager 4 -haastesarjan ensimmäinen.
Vuoden 2008 aliarvostetuin
Vuoden 2008 aliarvostetuin
- Genghis Khan
Limsahiiret kokoontuu taas. Ja sitten ihmetellään miksi nuorison hampaat on kuin vaivaisukoilla. Hei skidit hei, nyt pieni skarppaus noiden juomistapojen suhteen!
Ja tällä hetkellä sporttaan vahvasti kaurapuuroa. Nopea, maistuva ja täyttävä startti aamuun. Kyllä kiitos.
Ja tällä hetkellä sporttaan vahvasti kaurapuuroa. Nopea, maistuva ja täyttävä startti aamuun. Kyllä kiitos.
Looking California, feeling Minnesota.
Kaverilla taas on ihan omat kellonajat vai? Hyvä startti "aamuun".Genghis Khan kirjoitti:Ja tällä hetkellä sporttaan vahvasti kaurapuuroa. Nopea, maistuva ja täyttävä startti aamuun. Kyllä kiitos.
Kyllä vesi on paras juoma. Uskokaa tai älkää. Sokerilimppareista tulee vain enemmän jano ja sen saa pois ainoastaan vedellä.
Velocity kirjoitti:koko v***n huone on koluttu läpi, ja siinä makasin 10 minuuttia paikallani ja se vain KATOSI.
What kirjoitti:Miksi Cena ei saisi Wrestlemanian pääottelussa?
What kirjoitti:Sekin oli ihan uskomattoman hieno hetki, kun Porin torilla kaksi n.13-vuotiasta teinityttöä tuli pummimaan tupakkaa.
Siksi vedetään Pepsi Maxia.Jesuli kirjoitti:Kaverilla taas on ihan omat kellonajat vai? Hyvä startti "aamuun".Genghis Khan kirjoitti:Ja tällä hetkellä sporttaan vahvasti kaurapuuroa. Nopea, maistuva ja täyttävä startti aamuun. Kyllä kiitos.
Kyllä vesi on paras juoma. Uskokaa tai älkää. Sokerilimppareista tulee vain enemmän jano ja sen saa pois ainoastaan vedellä.
XB
X 360 - Jump In.
-The Future Is Blue-
-The Future Is Blue-