Griffin kirjoitti:Ohho, muitakin Loimaan poikia.
Tosiaan, täältä löytyy paljon kebabbeja. Hinta-laatu suhde on mielestäni erittäin hyvin kohdallaan, varsinkin AK:ssa, josta sai 5eurolla kebab-ranskalaisilla + 03L juoma. Koko ateria on siellä loistava ja hinta ei ollut paha, mutta nykyään hinta on 6e, joka ei sekään paha ole. Muutenkin näin pikaisesti laskettuna viiden kilometrin säteellä tästä on yhteensä viisi kebab-pizzeriaa. Kebabbia voin syödä näistä viidestä neljässä paikassa, tai no maksaisin kebabista neljässä paikassa. Mutta pizzat ostan aina yhdestä ja samasta paikasta. Ketään ei taida kiinnostaa mistä ostan pizzani, joten päätän postaukseni tähän...
Ohho, tosiaankin.
Loimaalla on kuusi pizzeriaa, joka on melko suuri määrä, kun ajattelee, että kyseessä on sentään melko pieni kaupunki (Ata Kebab 1, Ata Kebab 2, Toro, Habibi, Loimaan Kebab Pizzeria ja vielä, kun lasketaan St1:sen Kotipizza niin huhhuh).
Itse taas petyin hyvin paljon tässä viime viikolla AK1:sen antimiin. Myyjä (nuori tyttö) pyysi pizzasta aluksi 15€. Huomautin, ettei hinta voi olla niin suuri normaalista pizzasta. Sitten hän sanoi hinnaksi 11€, mutta sanoin, että hintahan on 9€ ja neiti antoi sitten lopulta ruokani oikeen hintaan. Kun olin kotona ja aloin syömään niin huomasin, että pizza oli aivan raaka, täytteenä ei ollut lainkaan juustoa vaikka näin myyjän hyvin kirjoittavan "tup. juusto" paperilapulle - sen sijasta pizzasta löytyi aurajuustoa (siis mitä helvettiä?!), kebabsiivut olivat jumalattoman paksuja pizzaan, ruuassa oli hirveä sivumaku ja se oli kylmää. Joko kokki on vaihtunut tai sitten neiti veti herneet nenään (tässä tapauksessa kebabin). Ennen kyllä ollut aivan loistavat ruuat. No onneksi sentään menetin vain alennuskupongit. Paras vain luottaa Hirvikosken omaan Habibiin. Sieltä parhaat murkinat, hyvä palvelu ja mukava seura.
Olen muuten huomannut, että olen alkanut nauttimaan vannoutuneena suklaan ystävänä melkeinpä päivittäin Fazerin suklaalevyjä. Varsinkin tämä uusi, jossa on karamelleja (en nyt nimeä muista) on aivan loistava, lontoonrae menee myös ja nämä maito-valkosuklaat ovat myös herkullisia. Jos taas nautin normaalista niin sitten kyllä merkki vaihtuu Marabouhun. Se originali on vain niin paljon parempaa. Tänään ei tullut tuhlattua rahaa kyllä kummoisiin herkkuihin ja ehkä se on vain hyvä.