Kaikkien aikojen paras pelaaja on puolestaan Fowler, josta olen pitänyt vuodesta 95 lähtien. Nykyään mainitsemisen arvoisia pelaajia ovat Cristiano Ronaldo, Huntelaar, Ruud Van Nistelrooy ja Tuncay Sanli ^^
Jalkapallo
-
PapaShango
v***n gayt, Manchester City on se oikea.. ainoa oikea. Sitten ehkä kallistutaan ManUn puolelle, joka on kanssa lämmittänyt sydäntän näiden "sillointällöinseurailujen" aikana. Kolmantena voisi hurrata Chelsealle
. Itse olenkin enemmän maju-miehiä, joten kannatan Hollantia viimeiseen asti ja sitä voisi jo sanoa jonkinlaiseksi "fanitukseksi."
Kaikkien aikojen paras pelaaja on puolestaan Fowler, josta olen pitänyt vuodesta 95 lähtien. Nykyään mainitsemisen arvoisia pelaajia ovat Cristiano Ronaldo, Huntelaar, Ruud Van Nistelrooy ja Tuncay Sanli ^^
Itse tulin Kärppäfaniksi samantien kun seura nousi liigaan, että gloryhunter en todellakaan ole. Onhan niitäkin tietysti. Jokerien tapauksessa taitaa toimia aika hyvin. Heti kun Hjallis syyti rahaa, niin seura alkoi menestyä. Sitä ennen pelattiin II-Divaria, jolloin fanimäärä oli huomattavasti pienempia.Riveni kirjoitti:Manu-fanit ovat verrattavissa kotoisiin kiekkomaailman ysärin Jokerifaneihin ja nykyisiin Kärppäfaneihin, gloryhuntereita kaikki.
Fulham!
Yleensäkin näissä tapauksissa, että kannattaa jotain klassista suurseuraa tyyliin ManU, tulee se gloryhunter-leima. Suurella seuralla on tietenkin enemmän hilloa ostaa niitä hyviä pelaajia, voittaakseen sen mestaruuden.
Jalkapallo? Blah, EM-Kisoja nyt jaksoi katsoa, mutta seuratasolla ei sitten kiinnosta yhtään. Jääkiekkoa katson mieluummin. Seuraavat videot varmaan selittävät parhaiten miksi pidän enemmän jääkiekosta kuin jalkapallosta:
Jääkiekko
Jalkapallo
hevosen k**pä
- Jack DiBiase
- Moderaattori
Tuskin kukaan nyt ihan heti odottaisi liigaan nousseen seuran voittavan mestaruuksia? Jos niin olisi joku sanonut 2000-luvun alussa, että Kärpät voittaa neljä Suomen mestaruutta ja on yksi huippujoukkueista, häntä olisi pidetty umpihulluna. Kärpät oli silloin luonnollisin vaihtoehto seuraksi jota liigassa kannattaa, koska se oli lähin liigapaikkakunta (Kuusamo - Oulu ~300 Km.). Sitä ennen sympatisoin HPK:ta.Jack DiBiase kirjoitti:Ehkä pikkaisen ristiriitaista, etten sanoisi.Merovingi kirjoitti:Itse tulin Kärppäfaniksi samantien kun seura nousi liigaan, että gloryhunter en todellakaan ole.
Kävin myös katsomassa yhden Kärppien ottelun '99 Turun ylpeyttä, TuToa vastaan. Ottelu päättyi muistaakseni lukemiin 11-0.
Ja DiBiasella on nyt turha puhua gloryhunteraamisesta, kun kannattaa Tepsiä.
hevosen k**pä
- Jack DiBiase
- Moderaattori
OWNED! TPS kun onkin lähivuosina dominoinut liigaa miten sattuu, ja taloudellista voittoa tulee miljoonia joka vuosi. Vai mites se oli? Tietty jos futiksesta puhutaan, niin tilanne on täysin päinvastainen. Juuri noustiin takaisin liigaan ja mitalitaisteluun.Merovingi kirjoitti:Ja DiBiasella on nyt turha puhua gloryhunteraamisesta, kun kannattaa Tepsiä.
Toi Gloryhunter-juttu muutenkin oli vain provona Dödmiehen suuntaan. Todellisuudessa en laske sellaista gloryhunttaamiseksi, jos kannattaa seuraa, joka sattuu menestymään, ei siinä mitään vikaa ole. Ei ole mitään järkeä kannattaa jotain Fulhamia vain siksi, että "Manun kannattajat on glöörihunttia". Ei nuo omat futissuosikkinikaan (Barca, Juve, Pool) mitään kovin menestymättömiä ole, mutta kyse on siitä kuinka kauan niitä on kannattanut ja kuinka tiiviisti. En tällä hetkellä osaisi noiden kolmen avauskokoonpanojaakaan varmaan luetella, mutta ne muistot pysyvät ikuisesti kun Barcassa paineli Romariot ja Guardiolat ja kumppanit, Juvessa oli Ravanelli, Zidane, Davids sekä tietty Del Piero, Poolissa Fowler ja Owen yms. Gloryhunttaus ei ole sitä kun kannattaa menestyjää, vaan sitä kun vaihtaa suosikkiaan sen mukaan kuka milloinkin menestyy.
WE BACK YA'LL?!
- DeadManWalking
- WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
Jack DiBiase kirjoitti: Toi Gloryhunter-juttu muutenkin oli vain provona Dödmiehen suuntaan. Todellisuudessa en laske sellaista gloryhunttaamiseksi, jos kannattaa seuraa, joka sattuu menestymään, ei siinä mitään vikaa ole.
Sinänsä omassa nuoruudessa oli kenties helppoa "astua" ManUn kannattajaksi, kun toinen veljeni sekä serkkuni kannatti joukkuetta. Tosin veljeni osoittautui Beckhamin kannattajaksi (tai sitten gloryhuntteriksi?) kun vaihtoi kesken kannatustaan Real Madridiin. Itse en näe tällaisessa mitään järkeä. Onko se nyt hienoa alkaa kannattamaan joukkuetta sen mukaan miten se menestyy? Mielestäni ei, silloin mestaruudetkin tuntuvat entistä maukkaammilta kun niitä on saanut odottaa ja niiden eteen on saatu tehdä töitä. Unitedin kohdalla vuosien 2007 liigamestaruus ja viime kevään UCL-voitto olivat hienoja tunteita, kun kannattama joukkue sai pitkästä aikaa sen pokaalin käsivarsilleen.
Uskon, että Jack DiBiasellekin koittaa hienot hetket silloin kun Liverpool pitkästä aikaa voittaa Valioliigan mestaruuden. Tosin United-fanina sanon, ettei Looserpool voita mestaruutta enää ikinä, mutta jalkapalloa seuraavana ihmisenä sanon että se voittaa sen mestaruuden lähitulevaisuudessa, ehkä jopa ensi keväänä.
Unitedin kohdalla tilanne on ainakin se, ettei käytönnössä saada enää hävitä samaan aikaan kun Chelsea ja Pool nappaavat voitot itselleen.
Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.
Varsinkin kun ottaa huomioon vielä tuon Merovingin kappaleen jatkon siitä, kuinka se on ilmeisesti kuitenkin gloryhunttaamista, että Jokereita alettiin kannattaa enemmän vasta kun menestystä alkoi tulla ja noustiin sieltä II-divarista liigaan asti ;)Jack DiBiase kirjoitti:Ehkä pikkaisen ristiriitaista, etten sanoisi.Merovingi kirjoitti:Itse tulin Kärppäfaniksi samantien kun seura nousi liigaan, että gloryhunter en todellakaan ole.
Itse seuraan seurafutista niin vähän, että ainut seura, jota brittifutiksessa sympatisoin on City, eikä tässäkään tosiaan puhuta mistään kovinkaan intenssiivisestä fanittamisesta. Omat kiinnostukset kun on vain niin paljon enemmän lätkässä, vaikka futiksestakin näitä suuria pelejä tulee seurattua, hieno peli. Kotimaassa ei ole minkäänlaista suosikkia, mitä nyt tietenkin paikkakunnan "ylpeyksiä" tulee tietyllä tavalla vähän kannatettua. Olisihan se ihan kiva, että jompikumpi entisistä liigaseuroista pelaisi vielä joku päivä vaikkapa edes ykkösdivisioonassa. :D
- Jack DiBiase
- Moderaattori
Niin. Nykyään en vaan yleensä viitsi kommentoida kuin korkeintaan yhtä asiaa samasta viestistä, ettei tule paha mieli.Kenitys kirjoitti:Varsinkin kun ottaa huomioon vielä tuon Merovingin kappaleen jatkon siitä, kuinka se on ilmeisesti kuitenkin gloryhunttaamista, että Jokereita alettiin kannattaa enemmän vasta kun menestystä alkoi tulla ja noustiin sieltä II-divarista liigaan asti
Niin no, nykyäänhän City on se ehkä kaikkein pahin Glory-seura, jopa Chelskiäkin pahempi. Ei sillä, itse olen sympannut Cityä myös jo pidemmän aikaa, myös divariaikana.Itse seuraan seurafutista niin vähän, että ainut seura, jota brittifutiksessa sympatisoin on City, eikä tässäkään tosiaan puhuta mistään kovinkaan intenssiivisestä fanittamisesta.
Ja tietysti suosikkina pitää mainita ehdoton Britannian ykkönen, Crystal Palace!
Ihan samoilla linjoilla. Tällä hetkellä jääkiekko ja eritysesti NHL vie niin suuren huomion, ettei futikselle riitä aikaa saati kiinnostusta tarpeeksi.Omat kiinnostukset kun on vain niin paljon enemmän lätkässä, vaikka futiksestakin näitä suuria pelejä tulee seurattua, hieno peli.
Kotimaassa ei ole minkäänlaista suosikkia, mitä nyt tietenkin paikkakunnan "ylpeyksiä" tulee tietyllä tavalla vähän kannatettua. Olisihan se ihan kiva, että jompikumpi entisistä liigaseuroista pelaisi vielä joku päivä vaikkapa edes ykkösdivisioonassa.
Aika ihme kyllä, jos Mikkelin kokoisesta kaupungista ei löydy seuraa edes divariin. Pelataan sitä pienemmissäkin paikoissa jopa Veikkausliigassa.
EDIT: BTW onko Bundesligan komeetta Hoffenheim teidän mielestänne symppis- vai gloryhunterseura? Itse symppaan koska seuraa tulee pikkukylästä ja taistelee vihaamaani Bayernia vastaan. Toisaalta tuo on niin pelkästään rahajoukkue, vaikka perinteet ovatkin ajallisesti pitkät.
WE BACK YA'LL?!
Kyllä ne oulun rahamiehet joukkueen Divarista nostivat aivan kuten Hjallis, ei se nousu ihan tavallista kautta tapahtunut. Siitä kertoo jo massiivinen dominointi ennen liiganousua. Kärppäfanit (poislukien toki Oululaiset) ovat suomen pahimpia gloryhuntereita
.
Itse en ymmärrä, miksi lähintä seuraa muka pitäisi kannattaa? Blues on p**ka joukkue. Mieluisempi toki kuin muutama muu kotoisen liigan tiimeistä, mutta silti. Sama juttu molemmilla hongilla (FC ja koripallo), vaikka ovatkin viimeaikoina pärjänneet, suosikit löytyvät aivan muualta. Eikä myöskään Helsingin joukkueet ole koskaan kiinnostaneet, kaikista vähiten Jokerit tai HJK.
Itse en ymmärrä, miksi lähintä seuraa muka pitäisi kannattaa? Blues on p**ka joukkue. Mieluisempi toki kuin muutama muu kotoisen liigan tiimeistä, mutta silti. Sama juttu molemmilla hongilla (FC ja koripallo), vaikka ovatkin viimeaikoina pärjänneet, suosikit löytyvät aivan muualta. Eikä myöskään Helsingin joukkueet ole koskaan kiinnostaneet, kaikista vähiten Jokerit tai HJK.
kumiorava kirjoitti:Jossain määrin ihailen sitä intoa, että heppu jaksaa kirjoittaa rivikaupalla markkinaliberaalista utopiastaan jollekin painifoorumille.
-
PapaShango
Kannattamiseen liittyy niin paljon asioita, kuten esimerkiksi seurahistoria, pelaaja(t) ja jopa pelipaidat (:P), joista lähtee sitten se kipinä ja jne.Riveni kirjoitti: Itse en ymmärrä, miksi lähintä seuraa muka pitäisi kannattaa? Blues on p**ka joukkue. Mieluisempi toki kuin muutama muu kotoisen liigan tiimeistä, mutta silti. Sama juttu molemmilla hongilla (FC ja koripallo), vaikka ovatkin viimeaikoina pärjänneet, suosikit löytyvät aivan muualta. Eikä myöskään Helsingin joukkueet ole koskaan kiinnostaneet, kaikista vähiten Jokerit tai HJK.
Itse kannatin kärppiä lähinnä eniten divariaikoina ja liigaan nousun alussa. Nyt lähinnä vain silloin kuin haluan vittuilla muille seuroille
Jösses. En kyllä omasta mielestäni ole gloryhunter, vaikka kannatankin Kärppiä. Edelleenkään tuskin kukaan uskoi Kärppien dominoivan liigaa 2000-luvulla näin paljon. Ennen kuin kannatin Kärppiä, niin sympatisoin HPK:ta, joten siirtyminen Kärppien kannattajaksi oli jonkinlainen tasonpudotus. Asiaan varmasti vaikutti myös se, että isänikin kannatti Kärppiä jo ihan divaritasolla. Itsellä se oli hiukkasen vaikeaa, koska olin vielä niin pieni, että en tajunnut jääkiekosta vielä yhtään mitään.
DiBiaseen viittasin gloryhunterina 90-luvun huippuvuosien vuoksi, mutta jos seuraa vieläkin kannattaa, niin tuskinpa gloryhunteriksi voisi sanoa. Mutta eipä tuo minua mitenkään haittaa, vaikka olisitkin tai et olisi.
Jokerit varmasti saivat lisää faneja juuri niiden mestaruuksien vuoksi. Kuten varmasti Kärpätkin, mutta kaikkien P-Suomalaisten kärppäfanien leimaaminen gloryhuntereiksi? Ehkä hiukkasen liian yleistettyä. Kärpät kuitenkin pelasivat liigaa jo 80-luvulla, joten silloinen fanikanta on varmasti aktivoitunut uudelleen ja mahdollisesti siirtänyt kannatuksen vielä lapsilleen. Vähän niin kuin minun tapauksessani.
DiBiaseen viittasin gloryhunterina 90-luvun huippuvuosien vuoksi, mutta jos seuraa vieläkin kannattaa, niin tuskinpa gloryhunteriksi voisi sanoa. Mutta eipä tuo minua mitenkään haittaa, vaikka olisitkin tai et olisi.
Jokerit varmasti saivat lisää faneja juuri niiden mestaruuksien vuoksi. Kuten varmasti Kärpätkin, mutta kaikkien P-Suomalaisten kärppäfanien leimaaminen gloryhuntereiksi? Ehkä hiukkasen liian yleistettyä. Kärpät kuitenkin pelasivat liigaa jo 80-luvulla, joten silloinen fanikanta on varmasti aktivoitunut uudelleen ja mahdollisesti siirtänyt kannatuksen vielä lapsilleen. Vähän niin kuin minun tapauksessani.
hevosen k**pä
- Jack DiBiase
- Moderaattori
Itse asiassa varsinainen kannatus alkoi vasta kun aloin itse pelaamaan Palloseuran junnuissa. Ja onhan tuohon seurauskollisuuteen paljon pidemmätkin juuret. Isoisäni kävi katsomassa pelejä jostain 40/50-luvuilta asti ja veti siinä myös jonkin aikaa koko Kupittaan kioskitoimintaakin lätkä- ja futismatseissa. Isäni fanitus taas on alkanut jostain 60/70 luvulta, kun skidit kävivät katsomassa aina jokaisen matsin. Itse kävin ensimmäiset pelit katsomassa varmaan joskus 91 tai 92, jolloin nyt vain satuttiin pärjäämään loistavasti. Onhan tässä kasvettu kultalusikka hunajapurkissa, mutta ei se seurauskollisuutta vähennä. TPS tulee aina olemaan ykkönen, vaikka konkurssiin mentäisikin ja aloiteittaisiin uudella nimellä Suomi-Sarjasta.Merovingi kirjoitti:DiBiaseen viittasin gloryhunterina 90-luvun huippuvuosien vuoksi, mutta jos seuraa vieläkin kannattaa, niin tuskinpa gloryhunteriksi voisi sanoa. Mutta eipä tuo minua mitenkään haittaa, vaikka olisitkin tai et olisi.
EDIT: Toisaalta en minäkään seuran kannalta mikään erityisen hyvä fani ole ollut. Vaikka yli 200 peliä olenkin ollut katsomassa vuosien saatossa, niistä on yhteensä tullut tuottoa varmaan 50 euroa, johtuen lisenssikorteista ja kaikenmaailman firmojen kausikorteista. En muista koskaan maksaaneeni itse pääsylipusta.
WE BACK YA'LL?!
- The Blasterpiece
Kyllä, ihan aitoja ManU-faneja tässä ollaan. Koen olevani yhtä kova fani kuin ne manchesteriläiset richardit ja jamesit, jotka tuhlaavat kaikki viikkorahansa, jotta pääsee katsomaan ManU:n peliä. Itse en ole Old Traffordille päässyt, enkä ole tainnut kuin yhden matsin nähnyt tällä kaudella, mutta silti tämä rakkauteni Manua kohtaan on aitoa. Hienoa, että meitä aitoja ManU-faneja on täällä paljon!DeadManWalking kirjoitti:Ihan aitoja ManU-faneja. Allekirjoittanut 8-vuotiaasta asti. Ei se ole meidän vika jos Looserpool pelaa päin h****ttiä Englannissa, tosin nyt tuntuu olevan vähän valoisampaa mutta silti.Jack DiBiase kirjoitti:Täältä ei sentään Real-faneja taida montaa löytyä, vaikka Manun gloryhunt... siis tosifaneja löytyykin koko pataljoonallinen.
EDIT:
Ja ei muuten äkkiseltään tullut muita Manchester United -faneja mieleen kuin allekirjoittanut, Captain Charisma ja Nodachi?
Jyystä apinareikääni. Olen apina.
Itsekkin lauleskelen meidän Unitedille töllön kautta ja tunnen vaikuttavani joukkueen toimintaan maksamalla kuukaudessa Canal+:san maksut, kyllä joukkueen tukeminen on hienoa! Aina kun United voittaa, tunnen itsekkin voittavani, kyllä on hienoa kannattaa meidän omaa Manchester Unitedia, kotikylän seuraa!
One love
Olen pahoillani, etten kannata jotain suomalaisia sysipaskoja kotikylän kuninkaita, vaan sitä joukkuetta jonka peliä ihan oikeasti rakastan katsoa. Olen myös pahoillani siitä, että synnyin Suomeen enkä Englantiin, ja siitä, ettei minulla ole sellaisia rahamääriä millä matkusteltaisiin/muutettaisiin britteihin katsomaan paikan päältä kauden jokaikinen ottelu. En minä sitten taida ollakaan aito fani. :(Enigma kirjoitti:Itsekkin lauleskelen meidän Unitedille töllön kautta ja tunnen vaikuttavani joukkueen toimintaan maksamalla kuukaudessa Canal+:san maksut, kyllä joukkueen tukeminen on hienoa! Aina kun United voittaa, tunnen itsekkin voittavani, kyllä on hienoa kannattaa meidän omaa Manchester Unitedia, kotikylän seuraa!
Puhleez. :D
"You are my Solskjær, my only Solskjær,
You make me happy, when skies are gray,
Even when it's pouring, you just keep scoring,
Please don't take my Solskjær away"
20LEGEND 1996-2011
20LEGEND 1996-2011
Häpeä Nodachi!
.. Enigma, mitä iloa on kannattaa kotikaupungin poikia fanaattisesti, kun ne pelaavat jossain puulaakisarjassa? Peli ei ole myöskään mistään kotoisin kun verrataan ihan vaikka Suomen parasta seurajoukkuetta vastaavasti Valioliigan, La Ligan tai vaikkapa Seria A:n huonoimpiin joukkueisiin. Mielummin katson hyvää futista ja kannatan joukkuetta jonka pelistä nautin (Tottenham
), kun katson väkisin loppuun suomalaisjoukkueiden räpeltämistä. Eihän siinä mitään, kyllähän Suomessakin pelataan varmasti ihan viihdyttävää futista jollain tapaa, mutta itse katson mielummin maailman parhaiden pelaajien matseja. Tietenkin Veikkausliigan seuraamisessa on se hyvä puoli, että niitä matseja voi käydä katsomassa ihan livenä niin paljon kun ehtii.
.. Enigma, mitä iloa on kannattaa kotikaupungin poikia fanaattisesti, kun ne pelaavat jossain puulaakisarjassa? Peli ei ole myöskään mistään kotoisin kun verrataan ihan vaikka Suomen parasta seurajoukkuetta vastaavasti Valioliigan, La Ligan tai vaikkapa Seria A:n huonoimpiin joukkueisiin. Mielummin katson hyvää futista ja kannatan joukkuetta jonka pelistä nautin (Tottenham
Ei mikään ihme että,egyptiläinen keihään finaaliin, nehän on heitellyt kiviä yli vuoden Kairon kaduilla #huono #jopamauton
-
PapaShango
No jos on paikanpäällä jossain liverpoolin kotipelissä ja vielä vaikka fanikatsomossa niin en usko että meno siellä kovin tylsää olisi. Tietty voidaan yhä ajatella että itse futiksen katseleminen on tylsää mutta yleisesti ottaen futikseen katseluun kuuluu paljon muuta kuin itse futis. Futis, tunnelma ja juopottelu luovat varmasti viihdyttävän katselunautinon.
Itsekin mieluummin katson tv:stä valioliigaa kuin veikkausliigaa mutta myös oman kylän poikien kannustaminen voi olla hauskaa vaikkei pelaajat olisikaan mitään Christian Ronaldoja...
Itsekin mieluummin katson tv:stä valioliigaa kuin veikkausliigaa mutta myös oman kylän poikien kannustaminen voi olla hauskaa vaikkei pelaajat olisikaan mitään Christian Ronaldoja...
OpaMpp kirjoitti:Älä kirjoita englanniksi jos et osaa.
Sitä paitsi, mitä tuo hymiö tuolla perässä tekee? Oliko se niin hauskaa, että Eddie kuoli, vai miksi hymyilyttää?
Rest in pease, Eddie![]()
Joo itsehän jaksaa paikan päällä hyvin katsoa ja vieläpä viihtyäkin paikallisen jalkapallojoukkueenkin otteluissa. Mutta jos tätä näytettäisiin telkkarista, niin ei sitä hullukaan katsoisi. Itse kun ei tahdo jaksaa katsoa töllöstä edes Italian Serie A:n pelejä. Mutta livenähän on kaikki parempaa, varsinkin tälläisessä tunnelmassa: http://uk.youtube.com/watch?v=LBBPoyXEO ... re=relatederkko777 kirjoitti:No jos on paikanpäällä jossain liverpoolin kotipelissä ja vielä vaikka fanikatsomossa niin en usko että meno siellä kovin tylsää olisi.
No olipahan tylsä ottelu Unitedin ja Tottenhamin välillä. Ensimmäisen puoliajan alkuhetket viihdyttivät, mutta viimeisen tunnin verran (lukuunottamatta ensimmäisen puoliajan viimeistä vitosta) matsi oli aivan uskomattoman puuduttavaa katsottavaa - ja lisäksi hiton turhauttavaa, koska sitä mestaruutta ei voiteta mokaamalla nämä mahdollisuudet kuroa eroa kiinni kärkeen. Varsinkaan kun Liverpoolilta ja Chelskiltä ei usein tule pisteenmenetyksiä. Odotin kyllä oikeasti hyvin mielenkiintoista kamppailua, koska Man United pelaa ehkäpä liigan viihdyttävintä futista eikä Spurskaan ole ollut Redknappin tultua kummoisempi - sitä ennen White Hart Lanen asukkaiden esitykset ovat tosin olleet yhtä kiinnostavaa katseltavaa kuin maalin kuivuminen seinälle.
No, saipahan hyvät naurut Sir Alex Fergusonin kikkailuista tuossa lopussa, pisti jopa Rooneyn ja Evran virnistelemään vaihtopenkkien puolella. :D
No, saipahan hyvät naurut Sir Alex Fergusonin kikkailuista tuossa lopussa, pisti jopa Rooneyn ja Evran virnistelemään vaihtopenkkien puolella. :D
"You are my Solskjær, my only Solskjær,
20LEGEND 1996-2011
20LEGEND 1996-2011
- Captain Charisma
-
PapaShango
Viikko takaperin Sevilla - Real Madrid.
No joo, mutta eipä se taaskaan pettänyt. Tunnelmaa löytyi ihan hyvin ja hyökkäysorientoituneesti mentiin. Sääli vain, että Madridin tilanne on mikä on, joten voittajasta ei ollut etukäteen liikoja epäselvyyksiä. Mutta kuitenkin vuoden parhaimpia pelejä jälleen kerran.
No joo, mutta eipä se taaskaan pettänyt. Tunnelmaa löytyi ihan hyvin ja hyökkäysorientoituneesti mentiin. Sääli vain, että Madridin tilanne on mikä on, joten voittajasta ei ollut etukäteen liikoja epäselvyyksiä. Mutta kuitenkin vuoden parhaimpia pelejä jälleen kerran.
El Classico oli aivan äärettömän viihdyttävä jalkapallo-ottelu, jossa Barcelona etenkin tarjosi aivan mainion viihdyttävää peliä. Kiva oli myös nähdä, että Thierry Henry pelasi hyvin. Mahtava ottelu ja oikea voittaja.
Laitan kummaltakin joukkueelta plussat, miinuksia en jaksa.
Barca:
+++Valdes
++Messi
+Daniel Alves
R. Mad:
+++Iker
++Cannavaro
+Palanca
Laitan kummaltakin joukkueelta plussat, miinuksia en jaksa.
Barca:
+++Valdes
++Messi
+Daniel Alves
R. Mad:
+++Iker
++Cannavaro
+Palanca