Toisin kuin Wankie, minä tykkäsin Impactista
Bändin ja Eric Youngin välienselvittely ohjelman kärkeen oli ihan mielenkiintoista kuunneltavaa kaikesta huolimatta. Kyllähän tätä katsoo nyt, kun se ei junnaa enää viikosta toiseen paikoillaan. Odotin EY:n jopa tarttuvan Bändin syöttiin, mutta toisaalta ehkä parempi ettei niitä swervejä ihan joka väliin tungeta. Täytyy muuten sanoa, että Scott Hall ei ole laisinkaan niin paskassa kunnossa kuin oletin. En tarkoita kehäkuntoa, vaan miehen yleistä habitusta siinä vaiheessa kun paita lähtee päältä.
B
Kazarian & (Please No) Moore VS. Kendrick & Williams. "Ihan ok", mutta webmatchiksi pudotettu Guns-3D oli parempi. Mutta katsoihan tuon, tosin ei tuo oikein X-divarimatsilta tuntunut.
C+
Hehheh, Pope mikissä

Promo oli totuttuun tapaan aivan v***n loistava, ja repesin totaalisesti kuinka Paavi ownasi Chelsean ja Desmondin täysin. Aivan loisteliasta mikkityöskentelyä, puhdasta mahtavuutta!
A*

Orlando Jordan uuden gimmickinsä kanssa. Tämä on jo niin paskaa, että siitä tulee hyvää. Tuollaisena huumorihahmona OJ:ta ehkä jaksaa katsoakin. Repesin.
A
Taran ja Daffneyn ensiveri-matsi oli sitten pettymys. Odotin Daffneylta jotain hienoa bumppia, häneltä kun on niitä aikaisemminkin nähty. Eipä sellaista kuitenkaan nähty, perus naisten matsi.
C-
Toisin kuin Wankie, olen sitä mieltä, että ajan antaminen AJ-Jarrettille oli TÄYSIN OIKEA RATKAISU. Oli kyllä pirun kova kohtaaminen tv-matsiksi, minun papereissani saattaa mennä jopa viime viikon Beer Money-Hardy&RVD:n edelle. Todellakin loistelias matsi, eivätkä nuo Flairin ja Bischoffin sekaantumisetkaan häirinneet, ne kun jotenkin sopivat tuon matsin luonteeseen täydellisesti. Ainoastaan Pele Kick puuttui.
A
Jay Lethal-Beer Money nyt oli tuollainen parin minuutin tuhnu, mutta positiivista sentään että Bia Mani sai edes tuon verran ruutuaikaa. Ja Lethal oli hauska Bischoffin kanssa bäkkärisegmenteissä.
C
Wolfe-Pope part XXVII. Liian lyhyt oli joo, mutta toisaalta tämä alkaa olla jo niin nähty ottelupari, että en tiedä olisiko ollut järkeäkään laittaa näitä 15 minuutin otteluun. Jaksaisiko se kasuaalifaneja enää kiinnostaa?
B-
Anglen ja Andersonin kähinään ei ole nyt viime aikoina mitään keksitty, ja vähän on sellainen fiilis että tätä vain väkisin venytetään Lockdowniin. Olisi minun puolesta saanut loppua Destination X:ään. Suoraan sanottuna laimeaa promottelua kummaltakin, mutta selvisi sentään tuo ladder matsi ensi viikolle. Siitä voi tulla ihan hauskaakin.
C+
Kyllähän tuo Wolfpacin theme on hieno, vaikka ei toki alkuperäisen tasolle ylläkään. Eipä tuo ME tosiaan kahden viime viikon tasoa edes lähennellyt, mutta parempi näin kuin väkisin venytetty 15 minuutin puuduttavan tylsä mättö. Ja kyllä se EY:n elbow drop ainakin minussa herätti sen holy shit-fiiliksen. Hieno spotti, ja melkoisen täydellinen suoritus EY:lta. Vaikka tämä nyt pääotteluksi olikin (lievä) pettymys, niin nähtiinhän tässä jaksossa tosiaan se 15+ minuutin AJ-Jarrett, joka kyllä kivasti kompensoi asiaa.
B-
Sitten oli loppuun vielä pakko työntää Abyssin vastenmielisen rumaa naamavärkkiä ruutuun. Yäk. Onneksi yleisökin alkaa kyllästyä tuohon, olin kuulevinani buuauksia. Jarrettin lisääminen LL-tiimiin oli kyllä mielenkiintoinen käänne. Olisivat mieluummin lopettaneet ohjelman tuon facekolmikon juhliin, ja paljastaneet tuon ensi viikolla.
C+
AJ-Jarrett ja Popen timanttinen promo, sekä Orlando Jordanin täysin överiksi vedetty uusi gimmick viihdyttivät kovasti. Mitään ultravastenmielistä paskaa ei nähty laisinkaan, eikä Bischoffikaan ollut koko aikaa ruudussa. Ja painia oli yllättävänkin paljon. Hyvä jakso, viihdyin sen parissa oikeastaan koko ajan.
Koko jaksolle voisi antaa arvosanaksi
B+:n.