Alberto del Rio Grande oli aivan kuin Lontoo vuonna 1666. Todellinen tuhannen taalan turpavärkki. Ja hitto se entrance ja se kehäkuuluttaja. Ja se silmänisku! Olen rakastunut, luulen ma!
Tällä kertaa WWE:n uudelta kuninkaalta kyytiä sai joku jopperi, mutta mistään bookkauksellista regressiosta ei ollut kyse — feudi Main Event Mysterion kanssa jatkui myös messevästi.
Joku täällä aikanaan kehui Kanen ääntä miellyttäväksi. Täytyy kyllä sanoa, että samaa mieltä, kamu. Punakoneen ja Haudankaivajan feudi jatkuikin taas kivasti. Kyllä tällä hetkellä olen jo itsekin sitä mieltä, että Kane > Undertaker.
Zigglerin count-out-voiton arvasin, mutta eipä siinä mitään. Diggaan tästä feudista. Se Kofin pään tallominen oli kyllä silloin viime viikolla jotain niin sairasta. Siis mitä ihmettä oikeasti?! Striker kertoi Kofin käyttäneen koko kuluneen viikon jotakin tukirakenteita tai vastaavia leuassaan. Selittäkää joku mulle se spotti!
Swaggerin ja MVP:n feudikin on ihan kiintoisa. Swagger juontamassa VIP Loungea kuulostaa sangen kutkuttavalta.
Show'n ja streittareiden kuvio on vähän outo, mutta menettelee. Kelly Kelly on syötävän hyvän näköinen.
Jopa Hornswoggle onnistui viihdyttämään cooleilla laseillaan.
Propsit myös Matt Strikerille ja Todd Grishamille. Erinomainen parivaljakko! Grishamkin heittää aina todella realistisen tiedostavaa juttua ringsidella. Esimerkiksi nytkin totesi, että olisihan tuo ihme, jos MVP voittaisi Swaggerin tämän omassa leipälajissa.
Striker: Dude, this match is awesome. They are truly giving it their all.
Grisham: Did you just call me "dude"?
Striker: I might have... I am so into this.
MEGALOL!
Cody Rhodesin ehostus-segmenttikin on mainio keksintö. Pitäisiköhän itsekin ruveta ajelemaan tuota karvoitusta? Pakko myös myöntää, että on tuo Cody hemmetin komea...
SmackDown rulettaa!