edgecution kirjoitti:Hulk Hogan parhaillaan mukana roastaamassa JIM:llä the Hoff:ia
Käänsin sattumalta kanavalle, ja onneksi näin tein, nimittäin sai nauraa vedet silmissä koko lähetyksen ajan! Hogan itsekin totesi, ettei hän mikään koomikko ole, mutta suoriutui silti osuudestaan mielestäni ihan kelvollisesti. Arvatenkin Hogan sai osakseen "homoläppää" ja sai kuulla myös erostaan vaimonsa Lindan kanssa ja tyttärestään Brookesta.
Äsken kun juontaja haastatteli herraa, niin sanoi että on tehnyt sopimuksen WWE'n kanssa siihen tyyliin että sopimus olisi juuri tehty. Eli olisiko painiuran alkuajoilta.
..RAW commentary
Scott Stanford "Hey punk, this whole straightedge thing, i know its no smoking no drinkin, can i still eat cocoa puffs?" Punk: "Where did you come from?"
..RAW commentary
Scott Stanford "Hey punk, this whole straightedge thing, i know its no smoking no drinkin, can i still eat cocoa puffs?" Punk: "Where did you come from?"
Miz tulee varmaan käymään tuolla usein. Sen verran hyvin tuo näytti menevän.
"The only time success comes before work is in the dictionary."
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
YP kirjoitti:
Ei nyt hirveesti liity, mut kuunnelkaa biisiä 0:15 eteenpäin
Mietin itse noin puoli tuntia sitten että postatako tuon vai ei. Ratkaisit ongelman puolestani.
"The only time success comes before work is in the dictionary."
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Toinen kilpailija veti kyllä aika miehekkään mark-outin
Jees, James Durbin on kovakin wrestling-/entertainment-fani. Seuraan itse American Idolia reaaliajassa, ja tällä viikolla Suomessa esitettävässä jaksossa vilahtaa myös WWE-mestaruusvyö.
Japeet kirjoitti:Itse yllätyin enemmän valomiekkakokoelmasta =D, samassa episodissa muuten tekstityksissä oli typotty Stephanie McMahonin nimi. Stephanie McMann.
Tuskin oli typo. Tuoltahan se sukunimi lausuttuna tietämättömän korvaan kuulostaa.