Sosiaaliset verkostot
-
Sliditanko
Mutkin lasketaan hameväkeenmurzu kirjoitti:Eikös meitä ole täällä 6? Tai no, onhan sitä vähän vaikea laskea kun aktiivisuus on mitä on. Ainakin omalla kohdallani se on enimmäkseen vaan sitä pyörimistä ja selaamista.Riveni kirjoitti:Ooh, 3/5 alertin hameväestäkin on jo liittynyt!
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics.
Even if you win, you're still retarded.
Missä on ryhmäkuvaukset? Olisi aika jännä koota porukka yhteen, ottaa ryhmäkuva, ja toistaa sama 20v päästäTrisu kirjoitti:Ainiin. Olin jo unohtanu ton kännissä luodun groupin.
Kuva, ryhmäinfo, tervehdys. ;<Wankie kirjoitti:Mmmh... kuppikoko? puhelinnumero? lähiosoite?Trisu kirjoitti:(more info to be added soon..)
XB
X 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-
X 360 - Jump In.PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-Omalla koneella ei toimi facebookin etusivu lainkaan. Sovelluksiin pääsee säkällä pienellä kikkailulla. Kirjautumisvaiheeseenkin on ilmestynyt joku " INTERVIEW Answer question, please. What model of phone do you use?" Johon on pakko vastata jotain että se katoaa ruudusta. Mikähän piru tuossa oikein mättää... Kone tsekattu AVG:lla, SpyBotilla, Superantispywarella ja CCleanerilla. Mikään ei auta...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics.
- TupsuVeitikka
- The Rocker
Liityin. v***ttaa jo. Tästä tämä lähtee.
"The only time success comes before work is in the dictionary."
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
http://www.istuntosali.net
BLOGI / DeviantArt / Last.fm / Mikseri
the car is on fire
and there's no driver at the wheel
BLOGI / DeviantArt / Last.fm / Mikseri
the car is on fire
and there's no driver at the wheel
- randomdude
Kun näin tuon ryhmän otsikon ja luin sisällön, petyin koska missään vaiheessa ei puhuttu oikeista lihallisista iloista. Nimen puolesta tähän olisi voinut liittyäkin jos sisältö olisi ollut vähemmän lässy.Kumiorava kirjoitti:http://www.facebook.com/event.php?eid=137897716266568
KIITOS LIHAN SYÄNTI 2011-2012 eiq mitäs
- Darien Fawks
Samaa mieltä. Niitä on tässä parissa päivässä alkanut ilmestymään kuin sieniä sateella..Jers1 kirjoitti:Nuo kyselyt
Kuullmma mylsän koulujen opetussuunnitelmaa on muutettua ja seksivalistusvideona näytetään tästälähin HJK-Schalke otteluNo anna kakkua, anna sakkoa, s****na. Hymyile, hymyile oikein. Mä en kestä näitä s****nan mikkihiiriä. KAKS TUOMARIA, KUMPIKIN SANOO, EN NÄHNY!-Harri Ahola
- Darien Fawks
Laitoin tämmöisen juuri tilapäivitykseen. Mielestäni aika hyvä. En kyllä itse keksinyt.
"Kopioi tämä statukseesi jos sinulla tai jollakin läheiselläsi, tai tunnet jonkun jolla tai jonka läheisellä, tai vaikka olisit vain kuullut että joku tietää jonkun jolla - tai vaikket olisi kuullut kenestäkään joka ei tunne jotakin joka ei tiedä, kopioi silti. Useimmat eivät kopioi, mutta on tärkeää levittää viestiä!"
"Kopioi tämä statukseesi jos sinulla tai jollakin läheiselläsi, tai tunnet jonkun jolla tai jonka läheisellä, tai vaikka olisit vain kuullut että joku tietää jonkun jolla - tai vaikket olisi kuullut kenestäkään joka ei tunne jotakin joka ei tiedä, kopioi silti. Useimmat eivät kopioi, mutta on tärkeää levittää viestiä!"
En ole lukenut ketjua läpi että onko asiaa puitu täällä jo, mutta onko WWE-painijoilla aitoja facebook-profiileja? Olisi ihan mielenkiintoista käydä heidän profiilejaan katselemassa, muistan että muutamien NHL-pelaajien hehkutukset Facebookissa aiheuttivat jonkinlaista hilpeyttä, joten kävi sama mielessä että löytyykö vapaapainijoilta oikeita profiileja. Tietenkin pienellä salapoliisityöllähän nuo löytyisivät, mutta esimerkiksi haulla 'Paul Wight', tulee jo yksinään satoja Big Shown kuvalla varustettuja profiileja. :D
http://www.fbpurity.com/install.htmViiZei kirjoitti:Ai että nuo Timo Soini vastaukset ovat kertakaikkisen hauskoja noissa (v***n) kyselyissä. Ensimmäisen kerran kun tämän luin taisin vähän hymähtää - seuraavat 500 kertaa ovat ottaneet vähän jo takaraivoon. Ai niin, nuo kyselyt ovat dorkia. v***n urpot
We need CM Punk!
Olen aina ollut sitä mieltä, että olet Jumalaisen kaunis ja öljyinen ihmismies. Rakastan sinua. Terveisin: Ville.Jers1 kirjoitti:http://www.fbpurity.com/install.htmViiZei kirjoitti:Ai että nuo Timo Soini vastaukset ovat kertakaikkisen hauskoja noissa (v***n) kyselyissä. Ensimmäisen kerran kun tämän luin taisin vähän hymähtää - seuraavat 500 kertaa ovat ottaneet vähän jo takaraivoon. Ai niin, nuo kyselyt ovat dorkia. v***n urpot
Big Show ja Kane
Make wrestlingalert rage again
Make wrestlingalert rage again
Re: Facebook
Itseäni ei haittaa Timo Soini -vastaukset, sillä en katso lisää vaihtoehtoja jolloin moinen vaihtoehto näkyisi. Vastaan vain mitä mieleen tulee jos vastaan laisinkaan. En ärsyynny.
I'm the Game, 'cause I'm that damn good!
Ex-PPV-Veikkausdiktaattori
WrestlingAlertin Vuoden Tulokas 2011
Tämä oli sitten tässä.
Ex-PPV-Veikkausdiktaattori
WrestlingAlertin Vuoden Tulokas 2011
Tämä oli sitten tässä.
Ei se oo niin vakavaa hei
- Darien Fawks
Ei pahalla, mutta Facebookin chat on ihan p**ka. Sekoilee koko ajan. Muistan vielä sen ajan, kun tuli niitä "Facebook is still ironing out some kinks" -tekstejä tavan takaa. Nyt niistä on päästy, mutta "kinksit" ovat jääneet.
Itsekin tein jonkinlaisen suursiivouksen Facebookissa tuossa. Sellaiset 50 ihmistä sain karsittua pois. Jäljelle jäi noin 260. Enää en aio ihan ketä vain listalleni laittaa, mutta turhapa niitä tuolta nyt on enää raakatakaan. Osa porukasta on siellä tosin enemmänkin minun faneinani kuin minä heidän, jos nyt näin voi sanoa. Siis kun on jonkin verran ollut esillä, niin ihmiset kiinnostuvat tekemisistäsi enemmän kuin sinä ehkä heidän. That's life.
Facebook on kyllä oivallinen paikka tutustua uusiin ihmisiin. Tai no ei nyt niinkään uusiin, vaan sellaisiin, joiden kanssa on jo muutaman keskustelun käynyt IRL. Hieman alkoholin tavoin netissä on helpompi päästä syvemmälle yhteisymmärryksen tasolle ihmisten kanssa, kun meininki ei ole niin hektistä ja jännittävää. Useamman ihmisen kanssa olen syventänyt ystävyyttäni netin kautta. Onpahan sitten helpompi nähdä livenäkin taas.
Tajusin myös tuosta balettitanssijadeittipartneristani, että homma kusi siinä vaiheessa, kun kysyin häntä ulos saadakseni tietää hänestä enemmän. Normaalisti olen käynyt ulkona sellaisten kanssa, joista olen ensin netissä oppinut tietämään sen verran, että olen tajunnut haluavani tutustua paremmin livenäkin. Deittailu on ihan persiistä. Parempi netissä selvittää yhteensopivuus ja sitten tavata ja lyödä hynttyyt yhteen.
Että silleen.
Itsekin tein jonkinlaisen suursiivouksen Facebookissa tuossa. Sellaiset 50 ihmistä sain karsittua pois. Jäljelle jäi noin 260. Enää en aio ihan ketä vain listalleni laittaa, mutta turhapa niitä tuolta nyt on enää raakatakaan. Osa porukasta on siellä tosin enemmänkin minun faneinani kuin minä heidän, jos nyt näin voi sanoa. Siis kun on jonkin verran ollut esillä, niin ihmiset kiinnostuvat tekemisistäsi enemmän kuin sinä ehkä heidän. That's life.
Facebook on kyllä oivallinen paikka tutustua uusiin ihmisiin. Tai no ei nyt niinkään uusiin, vaan sellaisiin, joiden kanssa on jo muutaman keskustelun käynyt IRL. Hieman alkoholin tavoin netissä on helpompi päästä syvemmälle yhteisymmärryksen tasolle ihmisten kanssa, kun meininki ei ole niin hektistä ja jännittävää. Useamman ihmisen kanssa olen syventänyt ystävyyttäni netin kautta. Onpahan sitten helpompi nähdä livenäkin taas.
Tajusin myös tuosta balettitanssijadeittipartneristani, että homma kusi siinä vaiheessa, kun kysyin häntä ulos saadakseni tietää hänestä enemmän. Normaalisti olen käynyt ulkona sellaisten kanssa, joista olen ensin netissä oppinut tietämään sen verran, että olen tajunnut haluavani tutustua paremmin livenäkin. Deittailu on ihan persiistä. Parempi netissä selvittää yhteensopivuus ja sitten tavata ja lyödä hynttyyt yhteen.
Että silleen.