Videopelit
- Nickeldeon
Re: Videopelit
Itselleni Duke Nukem Forever oli ihan ok kokemus, paitsi juuri nuo lataustauot olivat niin järisyttävän raastavia. Pitkään aikaan ei ole kuoleminen ärsyttänyt niin paljon kuin nyt. Mutta muutenhan peli oli juuri sitä Dukea, jota osasikin odottaa.
The greatest gimmick of all times, "Half Naked" Brian Kendrick in TNA
Milläs alustalla pelaat sitä?
- Nickeldeon
Xbox 360...Jomppa kirjoitti:Milläs alustalla pelaat sitä?
The greatest gimmick of all times, "Half Naked" Brian Kendrick in TNA
L.A Noire vihdoin pelattu läpi, eikä kyllä pettänyt. Todella hienosti toteutetut kuulustelut, hienot grafiikat ja varsinkin nuo kasvojen animointi, sopivassa määrin tutkintatyötä/kuulustelua ja räiskintää/kaahailua. Juoni oli mielestäni hyvin kirjoitettu ja homma pysyi kokoajan mielenkiintoisena. Miinuksena tosin se, että kunnon juonihan alkoi lähemmäs pelin puoliväliä. Varsinkin Cole osoittautui kyllä todella mielenkiintoiseksi henkilöksi. Pitääkö vai inhota. Ylipäätään kaikki hahmot olivat mielenkiintoisia ja omanlaisiaan persoonia, joka saatiin loistavasti tuotua esillekin. Lopetus oli myös onnistunut ja lopussa valotettiin hienosti vielä mistä koko homma sai alkunsa.
Ehdottomasti 9/10 peli. Rockstar ei taaskaan pettänyt.
Ehdottomasti 9/10 peli. Rockstar ei taaskaan pettänyt.
Kuullmma mylsän koulujen opetussuunnitelmaa on muutettua ja seksivalistusvideona näytetään tästälähin HJK-Schalke otteluNo anna kakkua, anna sakkoa, s****na. Hymyile, hymyile oikein. Mä en kestä näitä s****nan mikkihiiriä. KAKS TUOMARIA, KUMPIKIN SANOO, EN NÄHNY!-Harri Ahola
Toiset sanovat "vihdoinkin", kun läpäisevät parin kuukauden ikäisen pelin. Minä taas tein vihdoinkin sen, mihin en ajatellut koskaan pystyväni - läpäisin Fallout 3:n.
Tästä pelistä lienee enää turha kirjoittaa kun on niin old news, mutta pakko kun olen niin ylpeä itsestäni. Aloitin pelaamisen joskus joulun jälkeen, ja etenin muutaman kuukauden ajan hitaasti mutta varmasti jonnekin levelille 12. Kun sitten loputtomalta tuntunut tunneleiden ravaaminen, "you are overencumbured and cannot run" ja jatkuva super mutanttien lahtaaminen alkoi tympäännyttää, ja samanaikaisesti vielä muut projektit valtasivat lopunkin pelailuajan, oli peli jo jäädä kesken. Kesätöiden korvattua opinnot vapaa-aikaa oli kuitenkin taas enemmän, kykenin ylittämään uudelleenaloittamisen kynnyksen, peli alkoikin yllättäen rullaamaan kunnolla, ja oikeastaan muutamaan viikkoon hakkasin peliä enemmän kuin koko edeltäneenä viitenä kuukautena. Yllättäen pelin universumi oli se joka tempaisi mukaansa, ja kun en ole ykköstä tai kakkosta koskaan pelannut, jää tämä mieleeni yhtenä mielenkiintoisimmista koskaan pelaamistani peleistä.
Ja sitten iloni ja ylpeyteni hetkellä muistan, että varmaan puolet paikoista ja questeista jäi vielä löytämättä, ja GOTY-editionin ansiosta minulla olisi vielä lisäksi 5 DLC:tä pelattavana. *tun roolipelit.
Ennen vääjäämätöntä paluutani Capital Wastelandiin edessä olisi kuitenkin ainakin Super Mario 64, jota vihdoin pääsin pelaamaan kun sain aikaiseksi hommata varaosat murzun N64:ään. Aikanaan pleikkaripoikana jäi Marion seuraava seikkailu kokematta (Super Mario World oli ensikosketukseni videopelien maailmaan), mutta ei se ole 14 vuotta vanhennuttuaankaan ollut hullumpi peli. Eniten vaikeusastetta on tuonut lcd-tv:llä pelaaminen, kuva-asetuksia kun ei saa mitenkään edes siedettäviksi valkoisen osalta, vaan kaikki vaaleampi on silmät syövyttävää kirkasta valoa. Tästä huolimatta innoistuin pelaamaan Mariota parin viikon lomallani niin paljon, että tähtiä puuttuisi vain reilut 20. Laatutavaraa, mutta mitään en hävinnyt viettämällä ala-astevuoteni Crash Bandicootin ja Spyron parissa.
Hyllyssä odottaisi myös Assassin's Creed II. Ykkösosan pelaamisesta luovuin jo kun totesin aikani riittävän vain kiistatta hyvien pelien pelaamiseen, mutta kakkosen GOTY oli pakko ostaa kun kympillä sai. Hieman äskeisestä periaatteesta poiketen muoveissa pölyttyy myös Resident Evil 5, mutta sen hankinkin vain cooppia silmällä pitäen. Vielä kun forumin takavuosien kiistaton pelikuningas palaisi valtaistuimelleen olisi peliseuraakin...
Tästä pelistä lienee enää turha kirjoittaa kun on niin old news, mutta pakko kun olen niin ylpeä itsestäni. Aloitin pelaamisen joskus joulun jälkeen, ja etenin muutaman kuukauden ajan hitaasti mutta varmasti jonnekin levelille 12. Kun sitten loputtomalta tuntunut tunneleiden ravaaminen, "you are overencumbured and cannot run" ja jatkuva super mutanttien lahtaaminen alkoi tympäännyttää, ja samanaikaisesti vielä muut projektit valtasivat lopunkin pelailuajan, oli peli jo jäädä kesken. Kesätöiden korvattua opinnot vapaa-aikaa oli kuitenkin taas enemmän, kykenin ylittämään uudelleenaloittamisen kynnyksen, peli alkoikin yllättäen rullaamaan kunnolla, ja oikeastaan muutamaan viikkoon hakkasin peliä enemmän kuin koko edeltäneenä viitenä kuukautena. Yllättäen pelin universumi oli se joka tempaisi mukaansa, ja kun en ole ykköstä tai kakkosta koskaan pelannut, jää tämä mieleeni yhtenä mielenkiintoisimmista koskaan pelaamistani peleistä.
Ja sitten iloni ja ylpeyteni hetkellä muistan, että varmaan puolet paikoista ja questeista jäi vielä löytämättä, ja GOTY-editionin ansiosta minulla olisi vielä lisäksi 5 DLC:tä pelattavana. *tun roolipelit.
Ennen vääjäämätöntä paluutani Capital Wastelandiin edessä olisi kuitenkin ainakin Super Mario 64, jota vihdoin pääsin pelaamaan kun sain aikaiseksi hommata varaosat murzun N64:ään. Aikanaan pleikkaripoikana jäi Marion seuraava seikkailu kokematta (Super Mario World oli ensikosketukseni videopelien maailmaan), mutta ei se ole 14 vuotta vanhennuttuaankaan ollut hullumpi peli. Eniten vaikeusastetta on tuonut lcd-tv:llä pelaaminen, kuva-asetuksia kun ei saa mitenkään edes siedettäviksi valkoisen osalta, vaan kaikki vaaleampi on silmät syövyttävää kirkasta valoa. Tästä huolimatta innoistuin pelaamaan Mariota parin viikon lomallani niin paljon, että tähtiä puuttuisi vain reilut 20. Laatutavaraa, mutta mitään en hävinnyt viettämällä ala-astevuoteni Crash Bandicootin ja Spyron parissa.
Hyllyssä odottaisi myös Assassin's Creed II. Ykkösosan pelaamisesta luovuin jo kun totesin aikani riittävän vain kiistatta hyvien pelien pelaamiseen, mutta kakkosen GOTY oli pakko ostaa kun kympillä sai. Hieman äskeisestä periaatteesta poiketen muoveissa pölyttyy myös Resident Evil 5, mutta sen hankinkin vain cooppia silmällä pitäen. Vielä kun forumin takavuosien kiistaton pelikuningas palaisi valtaistuimelleen olisi peliseuraakin...
- MR.Off Topic
^ Kannattaa se AC2 tsekata. Siinä on kaikki ykkösen hyvät puolet ja enemmän. Kaikki ykkösen huonot puolet onki sitten poistuneet ja Ezion tarina on yksi parhaista, mitä olen nähny.
Täytyy muuten miettiä, että kui hc-pelejä nuo Super Mariot oli aikanaan. Iteltä löytyy kotoa Super Mario 2 ja Super Mario 3 tuolle normi nintendolle. En muuta nimeä sille tiedä. Ei ollut tallennusmahdollisuuksia niin ainako sitä pelasi piti varata koko päivä aikaa, jos sen haluaisi läpäistä. On mahdotonta laskea kuinka monta tuntia peliin on tullu kulutettua.
Täytyy muuten miettiä, että kui hc-pelejä nuo Super Mariot oli aikanaan. Iteltä löytyy kotoa Super Mario 2 ja Super Mario 3 tuolle normi nintendolle. En muuta nimeä sille tiedä. Ei ollut tallennusmahdollisuuksia niin ainako sitä pelasi piti varata koko päivä aikaa, jos sen haluaisi läpäistä. On mahdotonta laskea kuinka monta tuntia peliin on tullu kulutettua.
-
Show_Stopper
Steamin alennusmyynnistä KOTOR kahdella eurolla. Vuosien jälkeen on taas aika vetäistä uusi rundi tätä messiasta.

JDub kirjoitti:Cock_Sucker sopisi kyllä sinulle paremmin..
Milloin sen on kahdella eurolla saanut? Meikällä näyttää tämän -33% alennuksen jälkeen 6,03 euroa (joka ei sekään tietenkään ole hinta eikä mikään). Tuli aikanaan mäiskittyä mustalla matolaatikolla se paladiinina läpi ja uusi kierros tuhmeliinina voisi olla asiaa.Show_Stopper kirjoitti:Steamin alennusmyynnistä KOTOR kahdella eurolla. Vuosien jälkeen on taas aika vetäistä uusi rundi tätä messiasta.
You want the best? Here I am.Darien Fawks kirjoitti:Provoatteko JDubille, vai oletteko oikeasti tuota mieltä?

-
Show_Stopper
Eilen. Sivustolla on siis päivittäin 24h:n ajan eri diilipaketti ylhäällä, tämän kuun kymmenenteen päivään asti. Kokonaishintaa tuli siis 2,24€.Smark kirjoitti:Milloin sen on kahdella eurolla saanut?
Kyllä syö miestä kun koittaa Fallout 3:sta tai New Vegasia, kun molemmat jäätyilevät vähän väliä. En oikein ymmärrä edes miksi, koska kummassakaan levyssä ei jälkiä ole. Varsinkin kolmonen on yhtä tuskaa, kun pelaa useita kymmeniä tunteja pelattua savea. Eikä vian luulisi itse konsolissakaan olevan, koska muut pelit toimivat ihan sujuvasti ilman jäätyilyjä. Onko jollakin jotain valaisevaa tietoa tai kokemuksia?
Kuullmma mylsän koulujen opetussuunnitelmaa on muutettua ja seksivalistusvideona näytetään tästälähin HJK-Schalke otteluNo anna kakkua, anna sakkoa, s****na. Hymyile, hymyile oikein. Mä en kestä näitä s****nan mikkihiiriä. KAKS TUOMARIA, KUMPIKIN SANOO, EN NÄHNY!-Harri Ahola
Olin jo ehdottamassa ongelmaksi moniydinprosessoria, jota Fallout 3:n koodi ei tajua ilman tiettyä koodinpätkää, mutta jos kyseessä on PS3 niin vaikea sanoa.. Suosittelen kääntymään jumalaisen Googlen puoleen ja etsimään sitä kautta tietoa.takaovi kirjoitti:Kyllä syö miestä kun koittaa Fallout 3:sta tai New Vegasia, kun molemmat jäätyilevät vähän väliä. En oikein ymmärrä edes miksi, koska kummassakaan levyssä ei jälkiä ole. Varsinkin kolmonen on yhtä tuskaa, kun pelaa useita kymmeniä tunteja pelattua savea. Eikä vian luulisi itse konsolissakaan olevan, koska muut pelit toimivat ihan sujuvasti ilman jäätyilyjä. Onko jollakin jotain valaisevaa tietoa tai kokemuksia?
hevosen k**pä
Onhan PS3:ssakin moniydinprosessori.Merovingi kirjoitti:Olin jo ehdottamassa ongelmaksi moniydinprosessoria, jota Fallout 3:n koodi ei tajua ilman tiettyä koodinpätkää, mutta jos kyseessä on PS3 niin vaikea sanoa..
You want the best? Here I am.Darien Fawks kirjoitti:Provoatteko JDubille, vai oletteko oikeasti tuota mieltä?

JOPA 8-YTIMINEN!!!Smark kirjoitti:Onhan PS3:ssakin moniydinprosessori.Merovingi kirjoitti:Olin jo ehdottamassa ongelmaksi moniydinprosessoria, jota Fallout 3:n koodi ei tajua ilman tiettyä koodinpätkää, mutta jos kyseessä on PS3 niin vaikea sanoa..

Sitten on vielä tietenkin se Blu-Ray...
XB
X 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-
X 360 - Jump In.PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-Re: Videopelit
Kyseinen ongelma on todennäköisesti pelien asennusdatassa. Poista asennusdata ja uudelleenasenna. Ja suosittelen ettet pelaa pelejä ennen tätä, koska pahimmilaan korruptoitunut data voi vuorostaan korruptoida PS3:n bluray-aseman toimimattomaksi, ja sitten et pelaa enää mitään.takaovi kirjoitti:Kyllä syö miestä kun koittaa Fallout 3:sta tai New Vegasia, kun molemmat jäätyilevät vähän väliä. En oikein ymmärrä edes miksi, koska kummassakaan levyssä ei jälkiä ole. Varsinkin kolmonen on yhtä tuskaa, kun pelaa useita kymmeniä tunteja pelattua savea. Eikä vian luulisi itse konsolissakaan olevan, koska muut pelit toimivat ihan sujuvasti ilman jäätyilyjä. Onko jollakin jotain valaisevaa tietoa tai kokemuksia?
kumiorava kirjoitti:Jossain määrin ihailen sitä intoa, että heppu jaksaa kirjoittaa rivikaupalla markkinaliberaalista utopiastaan jollekin painifoorumille.
-
Show_Stopper
Black Opsin moninpeli on ollut kova sana viime aikoina. Mukavan lungia välipalapelaamista paremman tekemisen ohella. "Jos sitä pari matsia..."
Yksinpeli taas on tyhmille ihmisille suunnattu interaktiivinen sotaelokuva. Mitään muuta en odottanutkaan, mutta tahdon silti tuoda ilmi miten paljon kaihdan tätä paskaa. Yäk.
Yksinpeli taas on tyhmille ihmisille suunnattu interaktiivinen sotaelokuva. Mitään muuta en odottanutkaan, mutta tahdon silti tuoda ilmi miten paljon kaihdan tätä paskaa. Yäk.
Hehkun hehkun hehkun, nimittäin Red Dead Redemption.
Laiskuudessani ja itsekkyydessäni en jaksanut kelailla sivuja taaksepäin nähdäkseni joko joku on ko. pelistä kirjoitellut (varmaan onkin), mutta ajattelinpa nyt tuoda ilmi että tämä apina on ihan koukussa. Multiplayeriä on tullut jokaisen tilaisuuden tullen tahkottua viime päivinä, itse storyline mulla jumahti Meksikoon päästessä, ja aloitin sitten kokonaan uuden storymoden, kun jotkut pienet yksityiskohdat ovat hatarasta muistista päässeet jo liukenemaan.
Eihän tuosta nyt voi muuta sanoa kuin että upeahan se on. Rockstar Games jos joskus tuottaa meikäläiselle pettymyksen niin elämällä ei ole enää tarkoitusta.
Valitettavasti multiplayer on täynnä huijaamiselle omistautuneita ääliöitä ja myös niitä ääliöitä, jotka eivät tiedä mitä tiimipelaaminen on, mutta on se vaan silti vallan koukuttava.
Mikkiä en kyllä enää käytä, viimeksi kun erehdyin, minut yritettiin useamman idiootin voimin lähettää takaisin imemään jonkun lekaa kun "sitä mun pitäis muutenkin olla tekemässä"... No ottihan se varmaan pattiin ottaa turpiinsa naiselta... tosin tuolla nimenomaisella kierroksella taisin olla ihan sukka.
Laiskuudessani ja itsekkyydessäni en jaksanut kelailla sivuja taaksepäin nähdäkseni joko joku on ko. pelistä kirjoitellut (varmaan onkin), mutta ajattelinpa nyt tuoda ilmi että tämä apina on ihan koukussa. Multiplayeriä on tullut jokaisen tilaisuuden tullen tahkottua viime päivinä, itse storyline mulla jumahti Meksikoon päästessä, ja aloitin sitten kokonaan uuden storymoden, kun jotkut pienet yksityiskohdat ovat hatarasta muistista päässeet jo liukenemaan.
Eihän tuosta nyt voi muuta sanoa kuin että upeahan se on. Rockstar Games jos joskus tuottaa meikäläiselle pettymyksen niin elämällä ei ole enää tarkoitusta.
Valitettavasti multiplayer on täynnä huijaamiselle omistautuneita ääliöitä ja myös niitä ääliöitä, jotka eivät tiedä mitä tiimipelaaminen on, mutta on se vaan silti vallan koukuttava.
Mikkiä en kyllä enää käytä, viimeksi kun erehdyin, minut yritettiin useamman idiootin voimin lähettää takaisin imemään jonkun lekaa kun "sitä mun pitäis muutenkin olla tekemässä"... No ottihan se varmaan pattiin ottaa turpiinsa naiselta... tosin tuolla nimenomaisella kierroksella taisin olla ihan sukka.
Viimeksi muokannut FirEndien, Ma 01.08.2011 23:12. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
eCiuj kirjoitti:Pakko sanoa, että olen epäillyt FirEndieniä naiseksi, mutta en pysty käsittämään kuka nainen viettää kymmenen vuotta elämästään 'Alertissa.
- Darien Fawks
Itse pistelin tuossa lauantain ja sunnuntain välisenä yönä viimein L.A Noiren pakettiin. Omintakeinen ja upea peli Rockstar Gamesilta tämäkin.
Red Deadistä en niin innostunut, vaikka enpä sitä yksin koskaan kokeillutkaan...
Livessä joitain kertoja. Milläs alustalla tämä FirEndien naputtelee?
Tänään palasin takaisin upean Castlevania: Lords of Shadowin pariin. Ihan hemmetin hyvä action-adventyyri. Tykkään ihan himona!
Dragon Age 2, Dead Space 2 ja Crysis 2 pitäisi jossain vaiheessa korkata... Nekin siis olen jo tovin omistanut.
Tänään palasin takaisin upean Castlevania: Lords of Shadowin pariin. Ihan hemmetin hyvä action-adventyyri. Tykkään ihan himona!
Dragon Age 2, Dead Space 2 ja Crysis 2 pitäisi jossain vaiheessa korkata... Nekin siis olen jo tovin omistanut.
360:llä naputtelen. Pleikkari-ihminen olen henkeen ja vereen ollut taaperosta asti, mutta sitten talouteen ilmestyi Xbox ja pakkohan sitä oli kokeilla... Melkeinpä miellyttävämpi konsoli kuin PS, pakko myöntää.
Kyllä tuossa RDR:ssa se yksinpeluu on nimenomaan se mikä vie mennessään. Löytyy niin mahtavat hahmot ääninäyttelijöineen, mielenkiintoinen juoni kaikkine hauskoine ja jopa järkyttävine sivutehtävineen, eikä sitä upealuontoista, lähes elävän oloista avointa maailmaa vaan voi olla rakastamatta. Melkein sama kun San Andreaksessa teki mieli tököttää pilvenpiirtäjän nokassa ja tuijotella auringonlaskuun, tässä sama, mutta hieman maanläheisemmissä tunnelmissa jonkun kukkulan reunalla.
EDIT: L.A. Noire on pakko saada näihinkin hyppysiin, mutta kuten aina, hehkutan sitä sitten siinä vaiheessa kun kaikki muut ovat sen jo pariin otteeseen läpi tahkoneet, rahatilanne kun on mikä on. Pitäis kai sitä syödäki.
Kyllä tuossa RDR:ssa se yksinpeluu on nimenomaan se mikä vie mennessään. Löytyy niin mahtavat hahmot ääninäyttelijöineen, mielenkiintoinen juoni kaikkine hauskoine ja jopa järkyttävine sivutehtävineen, eikä sitä upealuontoista, lähes elävän oloista avointa maailmaa vaan voi olla rakastamatta. Melkein sama kun San Andreaksessa teki mieli tököttää pilvenpiirtäjän nokassa ja tuijotella auringonlaskuun, tässä sama, mutta hieman maanläheisemmissä tunnelmissa jonkun kukkulan reunalla.
EDIT: L.A. Noire on pakko saada näihinkin hyppysiin, mutta kuten aina, hehkutan sitä sitten siinä vaiheessa kun kaikki muut ovat sen jo pariin otteeseen läpi tahkoneet, rahatilanne kun on mikä on. Pitäis kai sitä syödäki.
eCiuj kirjoitti:Pakko sanoa, että olen epäillyt FirEndieniä naiseksi, mutta en pysty käsittämään kuka nainen viettää kymmenen vuotta elämästään 'Alertissa.
Olen hukannut melkoisesti aikaa pelamalla. Ensin Arkham Asylym (joka ilokseni toimi loistavasti umpisurkealla integroidulla näyttikselläni), sitten näyttistä vaihdettuani GTA4 + Lost and The Damned (Gay Tonya en edes aloittanut vielä). Sitten tuli otettua muoveista kympin heräteostos viikkojen takaa, Fight Night: Round 3 Playstation kakkoselle. Osasin odottaa kelpo peliä, mutta yllätyksekseni se oli nyrkkeilypeli jossa oikealla nyrkkeilytaidolla on merkitystä. pääsääntöisesti se ei ollut hirveä edistysaskel ikivanhasta 4D Boxingista, mutta mitä sitä toimivaa konseptia mullistamaan (ei ne NHL:tkään ole juuri muuttuneet, vain kehittyneet). Hyvän urheilupelin merkki onkin se, kun peli toistaa lajin tunnelman ilman fyysistä panosta.
Nyt kun reilunk uukauden on päivittäin tuntikausia pelannut, alkaa jo ihan kauhistuttamaan jonkun Witcher kakkosen hankkiminen
Nyt kun reilunk uukauden on päivittäin tuntikausia pelannut, alkaa jo ihan kauhistuttamaan jonkun Witcher kakkosen hankkiminen
Palannut kuolleista 2015
- valkopeura
Hahhah en niinkään ole mikään videopelien ystävä jotenkin kuitenkin tässä topicissa Final Fantasy 7 kehujen jälkeen tuli puhetta jotain Assasin Creedistä, Että on järjetön ellei pidä siitä ym ym.. Vaikken kyseistä peliä omista, ole liiemmilti pelannut heti nään siitä, ettei siinä loppujenlopuksi ei ole mitään sisältöä pelkkää näyttävää grafiikkaa. Koko Assasin's Greed pelisarja on Rip-off vain monesta muusta edellisestä pelistä. Nykyajan peliteollisuus on kauhean näyttävää, mutta sisältö ontuu. Sen takia pelaan vain vanhoja Final Fantasyjä Wowia ja ehkä Diablo 3:sta sen ilmestyessä. Ainoa pelintekijä mikä ei nykyään julkaise rahan toivossa vuoden päästä tai kahden vuoden päästä pientä päivitys lisä-osaa erillaisesta pelistä on varmasti Blizzard. Ihmiset kiroo kuinka Blizzun pelit siirtyy aina taaemmas ja taaemmas, mutta tavallaanhan niitä nyky peleistä enään oikeastaan voi kutsua peleiksi. Muut ovat jotain interaktiivisia elokuvia mihin voit itse vaikuttaa
.Yksi poikkeus kanssa on Demon's Souls mikä ei tähän näiden pelittömien pelien rinkiin kuulu. Allekirjoittaneella meni tosin hermot, kun kuolin ekassa lopparissa
Noh ehkä sen hakkaaminen joskus palkitsisi kunnolla..
Mutta plää miks oikeestaa pelaisin Demon's Soulii ku on Wowi ja vanhat Final Fantasyt?
.Yksi poikkeus kanssa on Demon's Souls mikä ei tähän näiden pelittömien pelien rinkiin kuulu. Allekirjoittaneella meni tosin hermot, kun kuolin ekassa lopparissa
Mutta plää miks oikeestaa pelaisin Demon's Soulii ku on Wowi ja vanhat Final Fantasyt?
Darien Fawks kirjoitti:Kappas, Mr.Off Topic kävi ulostamassa oikein kunnolla tänne ketjuun. Ihan pakarat heiluivat sitä tehdessä.
Tykkäsin kun toit painikeskusteluihin hieman erilaista näkökulmaa, mutta jokin roti nyt. "Pelaamatta p**ka" ei oikein riitä perusteluksi.valkopeura kirjoitti:Hahhah en niinkään ole mikään videopelien ystävä jotenkin kuitenkin tässä topicissa Final Fantasy 7 kehujen jälkeen tuli puhetta jotain Assasin Creedistä, Että on järjetön ellei pidä siitä ym ym.. Vaikken kyseistä peliä omista, ole liiemmilti pelannut heti nään siitä, ettei siinä loppujenlopuksi ei ole mitään sisältöä pelkkää näyttävää grafiikkaa. Koko Assasin's Greed pelisarja on Rip-off vain monesta muusta edellisestä pelistä. Nykyajan peliteollisuus on kauhean näyttävää, mutta sisältö ontuu.
Itsehän olen tosiaan nyt tuossa AC2:ssa edennyt edellisen saveni ohi (joka siis vain itsekseen hävisi), ja toistaiseksi ollut oikein maistuva peli. Riittävän erilainen kuin esimerkiksi saman pelitalon PS2-sukupolven Prince of Persia -kuningassarja (joista tosin se ensimmäinen oli ylivoimaisesti paras). Sopivasti kaikkea erilaista pientä tekemistä pääjuonen ohella, tykkään. Ainut miinus vaikeusasteen puutteesta: en muista, saiko alussa valita, mutta nähtävästi pitäisi tällaisena ikivanhana pelaajana aloittaa pelit suosiolla hard-vaikeusasteella, vaikka aluksi tökkisikin. Creed kakkosessakin tulee jo sequence nelosen lopuksi rahaa ovista ja ikkunoista, kun on kerännyt kaikki aarteet jne. ja sijoittanut rahat siihen kotikylään. Toki olen vielä melko alussa, ja jo nyt jotkin racet ovat aiheuttaneet sellaita sopivaa raivokertoimen kasvua, etenkin kun hommaa ei pysty sen epäonnistuneen hypyn jälkeen valikosta aloittamaan alusta...
Voisikin taas pelata lyhyen pätkän ennen töitä. Tallennuksenkin kopioin aina ennen koneen sammuttamista muistitikulle, sillä googlauksen perusteella en ollut todellakaan ainut, jonka save on kyseisessä pelissä kadonnut.
Blizzardin, tai siis "Blizzun", ei varmastikkaan tarvitse julkaista kovinkaan kiireellä pelejään, koska tulot on muutenkin taattu. Kassaan kolisee kuitenkin satoja miljoonia (>11milj. aktiivista tilaajaa kesäkuussa 2011) kuukaudessa jo pelkillä World of Warcraftin tilausmaksuilla. Tähän sitten päälle tietenkin itse pelin hinta ja kolme lisäosaa... Kyllä noilla summilla kehittää peliä tai pariakin vuosikausia, WoWin ylläpito- ja kehityskuluista huolimatta.valkopeura kirjoitti: Nykyajan peliteollisuus on kauhean näyttävää, mutta sisältö ontuu. Sen takia pelaan vain vanhoja Final Fantasyjä Wowia ja ehkä Diablo 3:sta sen ilmestyessä. Ainoa pelintekijä mikä ei nykyään julkaise rahan toivossa vuoden päästä tai kahden vuoden päästä pientä päivitys lisä-osaa erillaisesta pelistä on varmasti Blizzard. Ihmiset kiroo kuinka Blizzun pelit siirtyy aina taaemmas ja taaemmas, mutta tavallaanhan niitä nyky peleistä enään oikeastaan voi kutsua peleiksi. Muut ovat jotain interaktiivisia elokuvia mihin voit itse vaikuttaa.
Blizzard ei tosiaan julkaise lisäosia vuoden-kahden välein, kuten totesitkin. Vanilla (alkuperäinen WoW) julkaistiin 2004 marraskuussa, Burning Crusade - lisäosa tammikuussa 2007, Wrath of the Lich King - lisäosa marraskuussa 2008, sekä uusin, eli Cataclysm - lisäosa joulukuussa 2010. Tästä kun pikaisesti laskin, niin lisäosa on julkaistu keskimäärin 24,33~ kuukauden välein, eli melko tarkasti kahden vuoden välein. Kyseisen pelisarjan yksi pääsunnittelijoista, Greg "Ghostcrawler" Street tosin totesi taannoin antamassaan haastattelussa, että uusia lisäosia nähtäneen 18-24kk välein, niin kauan kun kyseistä saagaa jatketaan.
Enkä ymmärrä muutenkaan valitusta lisäosien avulla rahan pumppaamisesta. Okei, se on jo halpamaista, että pihdataan jotain vain sentakia, että sen saisi DLCnä ostettua piakkoin, myönnetään. Myöhemmin julkaistuilla kartta- ja kamppanjapaketeilla kuitenkin saadaan pidennettyä pelien ikää huomattavasti, ja mikromaksut ynnä muut tuovat edes jotain tienestiä sinne pelitalollekkin asti. Nykypäivän trendi kun on myydä pelit eteenpäin usein heti läpäisyn jälkeen, jolloin pelitalo ei saa sille sinällään kuuluvia tuottoja.
Onhan se tosin totta, että Blizzard on järjestään julkaissut pelinsä oikeasti vasta silloin, kun ne ovat valmiita, viivyttäen julkaisua vuodesta toiseen. Mutten ymmärrä, että miten Blizzardin pelit ovat muka niitä "ainoita oikeita pelejä"? Niiden sisällöstä kuitenkin 99% on muilta lainattua, ennennähtyä tavaraa siloitellussa kuoressa ja omalla tarinalla.
rankkoja nämä vapaapäivät. norjalaisen talviaamun(tm) siemailun ohessa ei oikein ajatukset tohdi pysyä kasassa tarpeeksi pitkään näinkin huimia romaaneja kirjoittaessa.
\____0___/
Witcher 2 meni tänään läpi.. mitäs sitä nyt pelaisi? 

- Mr.Perfekt
Odottelet TES: Skyrimiä niinkuin eräs..Smark kirjoitti:Witcher 2 meni tänään läpi.. mitäs sitä nyt pelaisi?
Tässä ollaan nyt hakattu Black Opsissa ittensä 15 prestige, ja nyt odotellaan Dead Islandia, Skyrimiä ja Revelationsia. Saa muuten lisätä pleikkarilla ID: NastyYaffa
"Wrestling is supposed to be fun."
- Dean Ambrose
- Dean Ambrose