Synttäritopic
Re: Synttäritopic
Mulla on synttärit vuonna 1992. Eiku..
Big Show ja Kane
Make wrestlingalert rage again
- MR.Off Topic
HEI JÄTKÄ! HUOM: VIIVE!MR.Off Topic kirjoitti:^^ Kiviäki kiinnostaa...
...WANHA!
Big Show ja Kane
Synttärit sitten 10 päivän päästä ^^
Sivun alalaidan mukaan Wankiella ja Smarkilla synttärit, joten onnea! 
- MR.Off Topic
Arvon Trisulle syntymäpäiväonnittelut. Osoittakaamme kunnioitusta veteraanille.
- Darien Fawks
Niinpä! Wrestlemania-seura sen kuin varttuu!Reno Hex kirjoitti:YP:llä synttärit! Onnea!
Edit: Keno Sexkin täytti ihan vasta.
Kuka v***u on Keno Sex? Onko se mulle jotain sukua? Mun synttärit ei oo täällä päinkään!Darien Fawks kirjoitti:Niinpä! Wrestlemania-seura sen kuin varttuu!Reno Hex kirjoitti:YP:llä synttärit! Onnea!
Pikachu kirjoitti:Pika Pika.
- Darien Fawks
Katos perskule, meikä erehtyny pahemman kerran... Keno Sexillä onkin näemmä synttärit päivää minun jälkeeni.Reno Hex kirjoitti:Kuka v***u on Keno Sex? Onko se mulle jotain sukua? Mun synttärit ei oo täällä päinkään!Darien Fawks kirjoitti:Niinpä! Wrestlemania-seura sen kuin varttuu!Reno Hex kirjoitti:YP:llä synttärit! Onnea!
You want the best? Here I am.Darien Fawks kirjoitti:Provoatteko JDubille, vai oletteko oikeasti tuota mieltä?

- Darien Fawks
Onnea Wrestlemania-seuralleni, Kenitykselle!

Edit: Aika hassua, että Reno ja minä täytämme helmikuussa ja YP ja Kenitys elokuussa.
Edit: Aika hassua, että Reno ja minä täytämme helmikuussa ja YP ja Kenitys elokuussa.
- The Rocker
Kenitykselle onnea! Äläkä unohda sitten jatkaa projektiasi joka on yksi suurimmista syistä lukea tätä foorumia.
"The only time success comes before work is in the dictionary."
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
- DeadManWalking
- WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
Naarajärvi World Order 
Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.
- Darien Fawks
Vanheneminen?The Rocker kirjoitti:Kenitykselle onnea! Äläkä unohda sitten jatkaa projektiasi joka on yksi suurimmista syistä lukea tätä foorumia.
Onnittelut minultakin foorumin ykkösmoderaattorille, Kenitykselle!
"All publicity is good publicity."
4-lifeDeadManWalking kirjoitti:Naarajärvi World Order
Ja kiitos kaikille onnittelijoille. Projektia (sen enempää vanhenemista kuin arvostelujakaan) en ole aikeissa lopettaa, vaikka toista työ- ja opiskelukiireet varmaan hidastavat ja toista, tai ainakin sen tunnetta, nopeuttavat.
- Darien Fawks
Millä perusteella ykkös-? Niin no ainakin sillä, että ainoa, jolla on munaa lähteä Wrestlemaniaan! =)The Crash kirjoitti:Onnittelut minultakin foorumin ykkösmoderaattorille, Kenitykselle!
Jonkun foorumilegendan allekirjoituksessa luki joskus something along the lines of "paskaa provoa pojat, ei millään pahalla". Tuli vaan mieleeni...Darien Fawks kirjoitti:Millä perusteella ykkös-? Niin no ainakin sillä, että ainoa, jolla on munaa lähteä Wrestlemaniaan! =)The Crash kirjoitti:Onnittelut minultakin foorumin ykkösmoderaattorille, Kenitykselle!
Muuten onnea Kennylle! Käyn kohta avautumassa molempiin Reclinereihin miten kuvittelin olevani meidän WM-packagen nuorin, mutta ei sittenkään.
Ja onnea myös Darienin uudelle 40" FullHD -plasmatelkkarille!
Pikachu kirjoitti:Pika Pika.
- Darien Fawks
Mistä kummasta oikein puhut? Vai tarkoitatko nyt jotakuta muuta Darienia?Reno Hex kirjoitti:Jonkun foorumilegendan allekirjoituksessa luki joskus something along the lines of "paskaa provoa pojat, ei millään pahalla". Tuli vaan mieleeni...Darien Fawks kirjoitti:Millä perusteella ykkös-? Niin no ainakin sillä, että ainoa, jolla on munaa lähteä Wrestlemaniaan! =)The Crash kirjoitti:Onnittelut minultakin foorumin ykkösmoderaattorille, Kenitykselle!
Muuten onnea Kennylle! Käyn kohta avautumassa molempiin Reclinereihin miten kuvittelin olevani meidän WM-packagen nuorin, mutta ei sittenkään.
Ja onnea myös Darienin uudelle 40" FullHD -plasmatelkkarille!
Ja ei tuo mitään provoa ollut, vaan totuus. Muut moderaattorit voivat tietysti todistaa väitteeni epätodeksi ja lähteä myös reissuun.
- Jack DiBiase
- Moderaattori
- DeadManWalking
- WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
Saimou. 
Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.