Ai että asetuksista saa muutettua pelirytmin nopeutta? Kerro mitenSkullCrushingFinale kirjoitti:Yleensä nuo saa asetuksista veivattua vähän molempiin suuntiinBustUout kirjoitti:Good point![]()
Mutta tosiaan, tässä olisi kaksi vaihtoehtoa, jotka sotivat keskenään:
1: Peli on realistisempi, mutta pelattavuus on heikompi
2: Peli on vähemmän realistinen, mutta pelattavuus on parempi.
Itse valitsisin vaihtoehto kakkosen. Tärkeintä itselle on peli-ilo, jota hyvä pelattavuus tuo enemmän kuin liiallinen realistisuus.
Videopelit
Re: Videopelit
Vuoden 2013 comeback
Vuoden 2013 mielensäpahoittaja
Vuoden 2013 surkuhupaisin
Vuoden 2013 paras feudi
Vuoden 2013 paras feudi
- SkullCrushingFinale
En ulkoa muista, mutta kyllä sieltä luulisi pelinopeuden, syötöt, kiekonpeitot, sun muut rytmiin vaikuttavat tekijät muokattua.BustUout kirjoitti:Ai että asetuksista saa muutettua pelirytmin nopeutta? Kerro mitenSkullCrushingFinale kirjoitti:Yleensä nuo saa asetuksista veivattua vähän molempiin suuntiinBustUout kirjoitti:Good point![]()
Mutta tosiaan, tässä olisi kaksi vaihtoehtoa, jotka sotivat keskenään:
1: Peli on realistisempi, mutta pelattavuus on heikompi
2: Peli on vähemmän realistinen, mutta pelattavuus on parempi.
Itse valitsisin vaihtoehto kakkosen. Tärkeintä itselle on peli-ilo, jota hyvä pelattavuus tuo enemmän kuin liiallinen realistisuus.
- MR.Off Topic
Itse muistelisin, että NHL 06,07 ja 08 olleen aivan täyttä kuraa, jonka vuoksi itselläni jäi usea änäripeli ostamatta, kun olin noita kavereilla kokeillut. Toisinsanoen vaihdoin 2K:n lätkäpeleihin niin pitkäksi aikaa, että tuli 09, joka mielestäni käänsi noiden änäripelien kehityksen oikeaan suuntaan ja ohitti 2K:n jääkiekko tekeleet. 10 ja 11 ei tullut koskaan ostettua jostain syystä, vaikka aikanaan oli tarkoitus molemmat ostaa. Jos nyt tuon 12 saisi ostettua alkaa nimittäin tuo 09 tuntumaan jo hiukan vanhalta.
- SkullCrushingFinale
Nyt on muutama matsi saatu tahkottua GM-modea ja ainakin minusta kiekkoa on erittäin mukava pelata, kun homma on taas astetta realistisempaa. PK Subbania olen yrittänyt kaikin tavoin saada vahvistamaan Jetsin puolustusta entisestään, mutta Habs ei taivu, vaikka uskaltaisin veikata, että kympissä olisi taipunut 
Xbox tuntuu lmuuten aukovan entistä enemmän ja se jos mikä riemastuttaa - etenkin kun veskarit ovat oikeasti hyviä! Capitalsia vastaan johdin kolmannen erän alussa matsia 2-3 ja vedin sellasta puolustustaistelua, ettei mitään rajaa, mutta niin ne vaan nousivat rinnalle ja lopussa ohi. 65 laukausta saivat aikaan, 7 minuutin erillä. Itselläni taisi olla koko matsissa 16
Xbox tuntuu lmuuten aukovan entistä enemmän ja se jos mikä riemastuttaa - etenkin kun veskarit ovat oikeasti hyviä! Capitalsia vastaan johdin kolmannen erän alussa matsia 2-3 ja vedin sellasta puolustustaistelua, ettei mitään rajaa, mutta niin ne vaan nousivat rinnalle ja lopussa ohi. 65 laukausta saivat aikaan, 7 minuutin erillä. Itselläni taisi olla koko matsissa 16
Tuntuu muuten olevan GM -moden pelaaja treidaaminen aikamoista tervanjuontia. Ei tahdo kauppoja syntyä ellei tarjoa jotain ihan päätöntä vaihtoa. Aina vetoavat ikään, pelaajan potentiaaliin tai joukkueen loukkaantumistilanteeseen. Yleensä tulee turhauduttua ja tyydyttyä koneen tarjoamiin vaihtoihin sekä vapaisiin pelaajiin.SkullCrushingFinale kirjoitti:Nyt on muutama matsi saatu tahkottua GM-modea ja ainakin minusta kiekkoa on erittäin mukava pelata, kun homma on taas astetta realistisempaa. PK Subbania olen yrittänyt kaikin tavoin saada vahvistamaan Jetsin puolustusta entisestään, mutta Habs ei taivu, vaikka uskaltaisin veikata, että kympissä olisi taipunut
Anaheim Duckseilla mennään maaliskuun paikkeilla ja huikeasti konferenssi nelosina ollaan. Tosiaan siis simuloin valtaosan ja pelasin kymmenkunta matsia itse. Paikka pudotuspeleissä alkaakin olla siis takataskussa ja sen jälkeen onkin vain taivas rajana
Kuullmma mylsän koulujen opetussuunnitelmaa on muutettua ja seksivalistusvideona näytetään tästälähin HJK-Schalke otteluNo anna kakkua, anna sakkoa, s****na. Hymyile, hymyile oikein. Mä en kestä näitä s****nan mikkihiiriä. KAKS TUOMARIA, KUMPIKIN SANOO, EN NÄHNY!-Harri Ahola
Voihan Skyrim. Escapistin foorumilla (http://www.escapistmagazine.com/forums/ ... nd-average) joku pannut merkille samoja asioita demovideoista kuin minäkin ja nyt näyttää pahasti siltä, että Skyrim tulee olemaan Oblivionille sitä mitä New Vegas oli Fallout kolmoselle. Erona tietysti se, että Oblivionia ei huvittaisi enää toista kertaa vetää läpi, kun taas Fallout 3 kestää useammankin pelikerran.
You want the best? Here I am.Darien Fawks kirjoitti:Provoatteko JDubille, vai oletteko oikeasti tuota mieltä?

- MR.Off Topic
NHL12 löysi tiensä minun 'boxin sisälle ja täytyy sanoa, että eihän tuo ihan hirveästi ole uudistunut edes sen 09 jälkeen. Toisaalta, kun ajattelee, niin onhan tämä ihan hitosti uudistunut 09:stä, mutta muutokset on pieniä siellä täällä pelimekaniikan periaatteessa silti pysyessä samana ja onhan tämä hiton toimiva konsepti. Syöttäminen on huomattavasti vaikeampaa, joka mukavoittaa pelaamista selvästi, kun ei tarvitse tuskaillen katsoa maalin edestä menevää syöttöä, jota oma pelaaja ei saa kiinni, vaikka se tulee lähes suoraan lapaan. Koko liikkuminen tuntuu huomattavasti paremmalta. Taklaukset on aika loistavia ja nyt näkee selvästi tuon eron siinä taklaako isolla vai pienellä jätkällä. Sitten siellä oli kaikenlaista muuta pientä siellä täällä, joka teki pelistä huomattavasti paremman. Jännää on kuitenki, että katsottuani kontrollit ja uudistus listan ja lopulta kiekon tipahtaessa jäähän olin kuin kotonani tämän pelin ohjaksissa eikä tarvinut tuskailla kontrollejen kanssa.
En jaksa tuota sekalaista sokkeloa sen kummemmin jaotella tällä kertaa, joten jos joku ei jaksa lukea, mutta haluaa silti saada kuvan pelistä niin sanotaan lyhyesti, että pienet jutut ovat muuttuneet, mutta ei mitään mullistavaa. Yhdentoista demoa ja kavereilla, mitä olen pelannut, niin peli ei ole niin paljoa, että ostaisin tuon, jos 11 omistaisin. Eiköhän tätä taas saa hakata 1-2 vuotta!
En jaksa tuota sekalaista sokkeloa sen kummemmin jaotella tällä kertaa, joten jos joku ei jaksa lukea, mutta haluaa silti saada kuvan pelistä niin sanotaan lyhyesti, että pienet jutut ovat muuttuneet, mutta ei mitään mullistavaa. Yhdentoista demoa ja kavereilla, mitä olen pelannut, niin peli ei ole niin paljoa, että ostaisin tuon, jos 11 omistaisin. Eiköhän tätä taas saa hakata 1-2 vuotta!
Red Orchestra 2 on paras ammuskelu aikoihin. Vaikka Halottelenkin ja Bäfäilen silloin tällöin, olen silti realististen sotapelien ystävä. Tässä pelissä nimittäin luoti (huom. yksikkö!) tappaa ja patruunatilanteenkin voi arvioida vain irrottamalla lipas/vetämällä liikkuvat taakse. Suuret suositukset, vielä kun saisivat pikkubugit korjattua niin tässä olisi ehdottomasti kingein sotapeli moneen vuoteen.
You want the best? Here I am.Darien Fawks kirjoitti:Provoatteko JDubille, vai oletteko oikeasti tuota mieltä?

- MR.Off Topic
Peli näyttää loistavalta, mutta harmikseni olen konsolisukupolvea ja tuo vissiin tulee pelkälle tietokoneelle. Itse kyllä ehkä pitäisin myös enemmän tuollaisesta realistisesta sodasta, jos kyseisen pelin backstory ei epärealistisuutta tue. Esimerkiksi Halossahan se olisi vain typerää, jos se olisi realistinen, kun kuitenkaan Halo universumi ei ole. Harmi, että ei ole tietokonetta, ja oikeastaan en ole pitkään aikaan innostunut mistään moninpelistä (netissä), mutta ehkä tämä saisi innostumaan. Halo Reachinkin pilattiin surkealla rankin systeemillä, joten siinäkään ei ole mitään tavoittelemisen arvoista, kun taidolla ei ole merkkiin merkitystä vaan sillä kuinka paljon jaksaa peliä hakata. Halo 3 on vielä itselleni se rakkain räiskintä.
- SkullCrushingFinale
Alottelin tässä Be a Pro'ta änärissä. Oikeeksi laitahyökkääjäksi OHL:n London Knightsiin ja ihan hauskaa menoa. Ekassa matsissa vietiin kaveria 7-4 kotona, meikäläiselle 3+2, mutta nyt toisessa matsissa otetaan vieraissa turpaan 3-1, maali jälleen meikäläisen. Valmentajan taskit ihan mukava lisä, tosin hiukan vaikea noita on välillä noudattaa, kun pitäisi heittää kiekkoa maalin edustalle, vaikka paljon mieluummin menisi itse oman fiiliksen mukaan 
Edit: Kolmannesta 2-0 kotivoitto ja 0+1.
Edit: Kolmannesta 2-0 kotivoitto ja 0+1.
Viimeksi muokannut SkullCrushingFinale, La 17.09.2011 14:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- MR.Off Topic
Ite olen myös testannut Be a Pro'ta jonkin ekana päivänä ku peli oli käsissä, mutta eipä se minua niin hirveästi innostanu. On sitä ihan hauska pelata, mutta ongelma on siinä, että itellä menisi ainaki todella kauon pelata edes yksi kausi tuota, koska en haluaisi simuloida mitään, kun kyseessä on ns. henkilökohtaiset tilastot. Toisaalta nyt, kun miettii niin neljä-viisi peliä per peli kerta, niin etenesihän tuo aika nopsaan. Be a GM kuitenki iskee itseeni enemmän. Voisi kuitenki antaa toisen yrityksen tuolle Be a Prolle.SkullCrushingFinale kirjoitti:Alottelin tässä Be a Pro'ta änärissä. Oikeeksi laitahyökkääjäksi OHL:n London Knightsiin ja ihan hauskaa menoa. Ekassa matsissa vietiin kaveria 7-4 kotona, meikäläiselle 3+2, mutta nyt toisessa matsissa otetaan vieraissa turpaan 3-1, maali jälleen meikäläisen. Valmentajan taskit ihan mukava lisä, tosin hiukan vaikea noita on välillä noudattaa, kun pitäisi heittää kiekkoa maalin edustalle, vaikka paljon mieluummin menisi itse oman fiiliksen mukaan
Steam päätti sitten viime yönä vähän sekoilla ja antaa meikäläiselle Punaisessa orkesterissa yhdeksän saavutusta, joista mitään en ole oikeasti vielä saanut. Miten pärjäsimmekään ennen ilman tuota loistavaa ohjelmaa?

Tuo RO2 on tosiaan ihan uskomattoman buginen peli. Kaverikin sai yhden missionin jälkeen saavutuksen "olet suorittanut koko kampanjan".Smark kirjoitti:Steam päätti sitten viime yönä vähän sekoilla ja antaa meikäläiselle Punaisessa orkesterissa yhdeksän saavutusta, joista mitään en ole oikeasti vielä saanut. Miten pärjäsimmekään ennen ilman tuota loistavaa ohjelmaa?
Harmillisesti turhan vaiheessa julkaistu peli.
EDIT: Tuli muuten viimeviikolla tehtyä steam, olipa virhe. Nyt sitä rahaa sitten kuluu kivoihin tarjouksiin.
Onneksi pätsejä tulee hyvää tahtia ja äskeisestä matsista tapot sun muut tallentuivat ihan oikein..Stefa kirjoitti:Tuo RO2 on tosiaan ihan uskomattoman buginen peli. Kaverikin sai yhden missionin jälkeen saavutuksen "olet suorittanut koko kampanjan".
Harmillisesti turhan vaiheessa julkaistu peli.
.. tosin aiempien bugien takia pohjalla 1089 tappoa ja 704 kuolemaa, eli K/D ratio mukava 1.54. Tankkejakin olen näköjään tuhonnut 34. Täten paukahti myös tuhannen tapon platina-achievement Steamiin.

- Darien Fawks
Hitosti hyviä pelejä tulossa.
WWE 12, Batman: Arkham City, Elder Scrolls: Skyrim, Ninja Gaiden 3, Dead or Alive 5, Soul Calibur 4... Aah...
WWE 12, Batman: Arkham City, Elder Scrolls: Skyrim, Ninja Gaiden 3, Dead or Alive 5, Soul Calibur 4... Aah...
Äläkä unohda Uncharted 3:sta. Tulee olemaan vuoden peli kandidaatti.Darien Fawks kirjoitti:Hitosti hyviä pelejä tulossa.
Kuullmma mylsän koulujen opetussuunnitelmaa on muutettua ja seksivalistusvideona näytetään tästälähin HJK-Schalke otteluNo anna kakkua, anna sakkoa, s****na. Hymyile, hymyile oikein. Mä en kestä näitä s****nan mikkihiiriä. KAKS TUOMARIA, KUMPIKIN SANOO, EN NÄHNY!-Harri Ahola
Onko tossa Be-A-Pro modessa vieläkin niin että ite pitää tehdä maalit jos meinaa voittaa matseja? Ainakin aiemmissa änäreissä oli ihan turha kuvitella et omat tiimikaverit osais mitään tehdä. Ei kovin realistista kun oma äijä takoo kaikki maalit ja johdattaa joukkueen mestaruuteen.
- SkullCrushingFinale
Kyllä meikäläisellä muutkin niitä teki. Itse kyllä johdan joukkueen pistepörssiä, mutta toisaalta pelaankin eniten.Ravenwood kirjoitti:Onko tossa Be-A-Pro modessa vieläkin niin että ite pitää tehdä maalit jos meinaa voittaa matseja? Ainakin aiemmissa änäreissä oli ihan turha kuvitella et omat tiimikaverit osais mitään tehdä. Ei kovin realistista kun oma äijä takoo kaikki maalit ja johdattaa joukkueen mestaruuteen.
- The Rocker
The Legend of Zeldan uusinta osaa odotellessa... voisi pelata majoran, ocarina of timen, wind wakerin ja twilight princessin läpi. Tai vaikka Eastside hockey manageria.
"The only time success comes before work is in the dictionary."
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
- Darien Fawks
Eikös se ole Plege-peli? Meikäläinen on Xboxaaja 4 Life.takaovi kirjoitti:Äläkä unohda Uncharted 3:sta. Tulee olemaan vuoden peli kandidaatti.Darien Fawks kirjoitti:Hitosti hyviä pelejä tulossa.
- MR.Off Topic
No on tuolta silti unohdettu Assassin's Creed Revelations.Darien Fawks kirjoitti:Eikös se ole Plege-peli? Meikäläinen on Xboxaaja 4 Life.takaovi kirjoitti:Äläkä unohda Uncharted 3:sta. Tulee olemaan vuoden peli kandidaatti.Darien Fawks kirjoitti:Hitosti hyviä pelejä tulossa.
Myös uusimmat battlefield ja cod modern farfare puuttuivat listaltanne
Vuoden 2013 comeback
Vuoden 2013 paras feudi
Vuoden 2013 paras feudi
Tosiaan Uncharted sarjaahan ei muille alustoille kuin Pleikalle ilmesty. Koe siis sinäkin valaistuminen ja hyppää Sonyn kelkkaanDarien Fawks kirjoitti:Eikös se ole Plege-peli? Meikäläinen on Xboxaaja 4 Life.takaovi kirjoitti:Äläkä unohda Uncharted 3:sta. Tulee olemaan vuoden peli kandidaatti.Darien Fawks kirjoitti:Hitosti hyviä pelejä tulossa.
Ja ainakin omasta mielestä on nuo uudet Codit ja Battlefieldit nähtyjä tapauksia jo ennen kuin on sekuntiakaan pelannut. Kyllä se juna meni jo.
- MR.Off Topic
Samaa mieltä, mutta kyseiset yhtiöt varmaan parin pelin verran kiskovat noilla rahaa uudistamatta sen kummemmin. Tosin niin tekee se mainostamani ACR:kin, mutta tarina on sen verran mielenkiintoinen itselleni, että ostan sen jo sen takia. Toki AC3 sitten varmaan uudistaa taas pelisarjaa huomattavasti.takaovi kirjoitti:Ja ainakin omasta mielestä on nuo uudet Codit ja Battlefieldit nähtyjä tapauksia jo ennen kuin on sekuntiakaan pelannut. Kyllä se juna meni jo.
COD:lla ja Battlefieldeillä näen kolme eri suuntausta, josta yhtä en oikeastaan näe. Joko pelisarjoja pitää viedä yltiörealismia kohti tai sitten siihen toiseen suuntaan eli vetää realismin rippetki pois ja tehdä jotain uutta epärealististen pelien maailmaan. Kolmas suuntaus on sitten se, että joku keksii jonkin mullistavan uudistuksen noihin peleihin, joka saa kaikkien mielenkiinnon taas heräämään kohti noita pelejä. Lisäksi tuon mullistuksen pitäisi tehdä pelien gameplayhin jonkinlaisen suuren muutoksen, jotta ei tuntuisi pelaavan samaa peliä uudestaan ja uudestaan vain uudella lisänimellä ja uusilla ympäristöillä.
- Nickeldeon
Uusi Ass-Ass-Ins Creed tulossa? h****tti kun on jäänyt huomaamatta aivan kokonaan. Ei muutaku Youtubeen etsiskelemään videoita.
The greatest gimmick of all times, "Half Naked" Brian Kendrick in TNA