Stefa kirjoitti:Tulipa myös katsottua tuo tilaisuus ja kyllähän nuo molemmat naisehdokkaat ovat aivan hirveitä. Siihen vielä plussana niiden molempien puolueet niin ei herranjumala

Jopa Timo Soini - josta en sen suuremmin pidä kun en persuista muutenkaan - oli kiinnostavampaa kuunneltavaa kuin kumpikaan naisehdokkaista.
Nimenomaan. Minäkään en perusta Soinista tai Perussuomalaisista ollenkaan, mutta kyllä nämä naisehdokkaat onnsituivat vielä jollain tavalla alittamaan tuonkin riman. Essayah ajattelee kaiken vain "jumalan sanan" kautta, ja Biaudet tuntuu olevan lähes kaikissa kannanotoissaan vaan niin käsittämättömän vastenmielinen tapaus, että kumpaakaan ei tulisi mieleen äänestää missään olosuhteissa. Ei edes silloin, vaikka minua uhattaisiin Mauser ohimolla.
Mitä nyt näistä muista ehdokkaista mainitaan, niin Lipponen tuntuu nukkuvan vähän koko ajan, Arhinmäki ei ole aatteellisesti minun kanssani samoilla linjoilla ja on muutenkin liian kokematon, Haavisto on ihan edustava mutta hänenkin kannanottonsa eivät aivan kohtaa minun kanssani (ja minulle on ihan sama mikä hänen seksuaalinen suuntautumisensa on, joten tuosta ei tarvitse mainita), Soinia ei kiinnosta presidentin tehtävät ja Väyrynen taas on Väyrynen.
Kuka jäikään mainitsematta? Sauli Niinistö, ja häntä myös äänestin. Edustava, kelitaitoinen, kokenut ja osaa sanoa asiansa oikealla tavalla, jotta myös minunkaltainen perusjamppa ja hieman vähemmän politiikkaa seuraava ymmärtää mitä sanotaan. Tiesin alusta alkaen, että aion äänestää Niinistöä ja mitä nyt olen myös näitä vaalikoneita tehnyt, niin lähes joka kerta Niinistö on ollut ylivoimainen ykkönen näissäkin vertailuissa. Silloinkin kun ei ole ollut, niin lähes tasapisteissä sen silloisen ykkösen kanssa (näitä kertoja on ollut joko kerran tai kaksi), joten ei tuottanut vaikeuksia äänestää Niinistöä.