Muutenki yksityiselämän sotkeminen presidentin tehtäviin on hieman typerää. No onhan sillä puolisolla jotain merkitystä, kun se silloin tällöin pressan kanssa esiintyy, mutta noihin presidentin tehtävien suorittamiseen se ei vaikuta mitenkään. Toki voidaan miettiä sitä miten ulkomailla Suomen presidentin homouteen suhtauduttaisiin ja se on oikeastaan ainoa oikea kysymys, mikä voidaan asettaa tuosta Haaviston homoudesta.Marshallsaaret kirjoitti:Tätä mä oon ihmetellyt, että miten jengi sit on valmiita äänestämään Niinistöä, jolla on melkein 30 vuotta nuorempi suomalainen puoliso. Ei sillä, että puolison iällä tai sukupuolella nyt olis mitään vaikutusta siihen miten joku presidentin tehtävän hoitaisi.MR.Off Topic kirjoitti:Niin no itseasiassa itse olen huomannut, että monille Haaviston 20 vuotta nuorempi puoliso on se ongelma. Ei niinkään se, että Haavisto on homo vaan se idea, että hänellä on 20 vuotta nuorempi ulkomaalainen mies puolisona.
Ehkäpä nää ihmiset pitää Haavistoa niin vakavana uhkana, että pitää keksiä toinen toistaan epäolennaisempia tekosyitä siihen, miksi Haavisto ei pressaksi soveltuisi. Mun mielestä kuka tahansa saa eniten ääniä vaaleissa, soveltuu tän tyypin sille asemalle äänestäneen kansan presidentiksi.
Presidentinvaalit 2012
- MR.Off Topic
Re: Presidentinvaalit 2012
- Marshallsaaret
Eikös tässä just kaikki persut ja ei-persut islamofoobikot olleet varpaillaan siitä, että islam saa liian isoa jalansijaa Suomessa. Eiks nyt olis aika näyttää p***että niille islamilaisille arvoille ja korostaa, että tänne Suomeen ei mitkään sharia-lait tule!?MR.Off Topic kirjoitti:Muutenki yksityiselämän sotkeminen presidentin tehtäviin on hieman typerää. No onhan sillä puolisolla jotain merkitystä, kun se silloin tällöin pressan kanssa esiintyy, mutta noihin presidentin tehtävien suorittamiseen se ei vaikuta mitenkään. Toki voidaan miettiä sitä miten ulkomailla Suomen presidentin homouteen suhtauduttaisiin ja se on oikeastaan ainoa oikea kysymys, mikä voidaan asettaa tuosta Haaviston homoudesta.
Oras Tynkkynen kirjoitti:3) Markku Ruotsila: ”homopresidenttiä karsastettaisiin etenkin Lähi-idän, Latinalaisen Amerikan ja Afrikan maissa”
Pekka on tehnyt ison osan kansainvälisestä urastaan Afganistanin, Irakin ja entisen Sudanin kaltaisissa uskonnollis-konservatiivisissa maissa – ehkä enemmän kuin yksikään heteroseksuaalinen suomalainen kärkipoliitikko. Eivät Afrikan Unionin johtajat ole kyselleet hänen puolisonsa sukupuolen perään.
永源 遥~!
- Darien Fawks

Haavisto rulez. Hyvä ja asiallinen keskustelija. Hieno mies. Toiselle kiekalle vaan!
- DeadManWalking
- WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
En usko että sekään olisi mikään ongelma, sillä Islannin nykyinen pääministeri Jóhanna Sigurðardóttir on avoimesti lesbo ja rekisteröidyssä parisuhteessa toisen naisen kanssa. Mielestäni tästäkään ei ole mitään hirvittävän suurta ongelmaa syntynyt.MR.Off Topic kirjoitti:Toki voidaan miettiä sitä miten ulkomailla Suomen presidentin homouteen suhtauduttaisiin ja se on oikeastaan ainoa oikea kysymys, mikä voidaan asettaa tuosta Haaviston homoudesta.
Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.
- MR.Off Topic
Juuri noin.DeadManWalking kirjoitti:En usko että sekään olisi mikään ongelma, sillä Islannin nykyinen pääministeri Jóhanna Sigurðardóttir on avoimesti lesbo ja rekisteröidyssä parisuhteessa toisen naisen kanssa. Mielestäni tästäkään ei ole mitään hirvittävän suurta ongelmaa syntynyt.MR.Off Topic kirjoitti:Toki voidaan miettiä sitä miten ulkomailla Suomen presidentin homouteen suhtauduttaisiin ja se on oikeastaan ainoa oikea kysymys, mikä voidaan asettaa tuosta Haaviston homoudesta.
Itse äänestän kuitenki Arhinmäkeä, koska jotenki hän tuntuu mielipiteidensä valossa parhaalta ehdokkaalta juuri minulle. Äänestän kuitenki Haavistoa luultavammin toisella kierroksella, jos hän sinne pääsee. Arhinmäen mahdollisuudet näyttävät erittäin pieniltä päästä toiselle kierrokselle.
Random vaalityöläinen: "Aitko äänestää Haavistoa?"
Wankie: "En voi ku se imee kullia."
Meni paikallisen kauppakeskuksen vaalirunkkari jostain kumman syystä sanattomaksi.
Meni paikallisen kauppakeskuksen vaalirunkkari jostain kumman syystä sanattomaksi.
Vertaatko nyt ihan tosissasi 30+ vuotiaan aikuisen naisen kanssa pariutumista siihen että nelikymppinen Haavisto kävi hakemassa itselleen alle kaksikymppisen boytoyn silloin ysärillä? Uskallan väittää että jos kyseessä olisi vaikkapa samanikäinen persupoliitikko ja yhtä nuori thai-nainen niin sinä ja muu vihervasemmisto olisitte ensimmäisten joukossa tuomitsemassa kys. poliitikon. Itse en tuomitse ketään, mutta sinun ja vihervasemmistokavereidesi ilmiselvä kaksinaismoralismi saa vitutusvaihteen päälle aina silloin tällöin.Marshallsaaret kirjoitti:Tätä mä oon ihmetellyt, että miten jengi sit on valmiita äänestämään Niinistöä, jolla on melkein 30 vuotta nuorempi suomalainen puoliso. Ei sillä, että puolison iällä tai sukupuolella nyt olis mitään vaikutusta siihen miten joku presidentin tehtävän hoitaisi.MR.Off Topic kirjoitti:Niin no itseasiassa itse olen huomannut, että monille Haaviston 20 vuotta nuorempi puoliso on se ongelma. Ei niinkään se, että Haavisto on homo vaan se idea, että hänellä on 20 vuotta nuorempi ulkomaalainen mies puolisona.
Mikä siinä on että lähes kaikki puolueet ja poliitikot vihaavat ja vastustavat vapautta jollain tasolla? Näidenkin vaalien oma kolmen kärkeni, Niinistö, Haavisto, Essayah syyllistyy vapauden vastustamiseen kukin omilla tahoillaan, tosin paljon vähemmän kuin muut ehdokkaat, etenkin kun vertaa toiseen ääripäähän eli täydeksi totalitaristiksi paljastuneeseen Eva Biaudethen.
kumiorava kirjoitti:Jossain määrin ihailen sitä intoa, että heppu jaksaa kirjoittaa rivikaupalla markkinaliberaalista utopiastaan jollekin painifoorumille.
On se hieno mies tuo meidän WankieWankie kirjoitti:Random vaalityöläinen: "Aitko äänestää Haavistoa?"
Kuullmma mylsän koulujen opetussuunnitelmaa on muutettua ja seksivalistusvideona näytetään tästälähin HJK-Schalke otteluNo anna kakkua, anna sakkoa, s****na. Hymyile, hymyile oikein. Mä en kestä näitä s****nan mikkihiiriä. KAKS TUOMARIA, KUMPIKIN SANOO, EN NÄHNY!-Harri Ahola
- Marshallsaaret
Mun mielestä nää molemmat on ok, olettaen että kyseessä on tosiaan kahden aikuisen ihmisen välinen vapaaehtoinen liitto. Mun leimaaminen vihervasemmistoksi puolestaan on ihan ok, hyvää vastapainoa sille ainaiselle kokoomusnuoreksi leimaamiselle. Voitko vielä osoittaa harjoittamani kaksinaismoralismin, jotta voin toimia vastaisuudessa paremmin? En näet pidä kaksinaismoralismista.Riveni kirjoitti:Vertaatko nyt ihan tosissasi 30+ vuotiaan aikuisen naisen kanssa pariutumista siihen että nelikymppinen Haavisto kävi hakemassa itselleen alle kaksikymppisen boytoyn silloin ysärillä? Uskallan väittää että jos kyseessä olisi vaikkapa samanikäinen persupoliitikko ja yhtä nuori thai-nainen niin sinä ja muu vihervasemmisto olisitte ensimmäisten joukossa tuomitsemassa kys. poliitikon. Itse en tuomitse ketään, mutta sinun ja vihervasemmistokavereidesi ilmiselvä kaksinaismoralismi saa vitutusvaihteen päälle aina silloin tällöin.Marshallsaaret kirjoitti:Tätä mä oon ihmetellyt, että miten jengi sit on valmiita äänestämään Niinistöä, jolla on melkein 30 vuotta nuorempi suomalainen puoliso. Ei sillä, että puolison iällä tai sukupuolella nyt olis mitään vaikutusta siihen miten joku presidentin tehtävän hoitaisi.MR.Off Topic kirjoitti:Niin no itseasiassa itse olen huomannut, että monille Haaviston 20 vuotta nuorempi puoliso on se ongelma. Ei niinkään se, että Haavisto on homo vaan se idea, että hänellä on 20 vuotta nuorempi ulkomaalainen mies puolisona.
永源 遥~!
Tylsät vaalit. Toki presidentin toimenkuvan kannalta on hyvä, että meillä on tällainen "koko kansan Sauli", mutta miettikääpä tilannetta jossa Niinistöä ei olisi. Kyllä siinä riittäisi jo draamaa ja jännitystä, kun kakkoskierroksella olisi vaikka parivaljakko Haavisto-Väyrynen (ja eiköhän tämän julistuksen jälkeen jotain tämänsuuntaista tapahdu)...
Vielä en ole käynyt äänestämässä, mutta kakkosen tai kutosen käyn rustaamassa luultavasti huomenna lappuun. Aikasta tasavahvat ehdokkaat, joista Niinistö olisi se perusvarma valinta. Vaaka saattaa kuitenkin kääntyä vielä Haavistolle: Facebookissa erään Kokoomuksen nuorisojärjestöjyrän ja poliitikko-wannaben kuukausia kestänyt propaganda alkaa ottaa jo sen verran aivoon, että voisin ihan hänelle piruillakseni äänestää Pekkaa (ja luonnollisesti myös ilmoittaa tästä syy-seuraussuhteesta).
Vielä en ole käynyt äänestämässä, mutta kakkosen tai kutosen käyn rustaamassa luultavasti huomenna lappuun. Aikasta tasavahvat ehdokkaat, joista Niinistö olisi se perusvarma valinta. Vaaka saattaa kuitenkin kääntyä vielä Haavistolle: Facebookissa erään Kokoomuksen nuorisojärjestöjyrän ja poliitikko-wannaben kuukausia kestänyt propaganda alkaa ottaa jo sen verran aivoon, että voisin ihan hänelle piruillakseni äänestää Pekkaa (ja luonnollisesti myös ilmoittaa tästä syy-seuraussuhteesta).
- Marshallsaaret
Toi Saukki ja sen pikkuoravat facebookissa -kampanjointi ottaa itseänikin aivoon. Toisaalta oikeastaan kaikki tyypit, jotka jotain poliittisia mielipiteitään lärvärissä jakavat, ottavat aivoon.Saimou kirjoitti:Vielä en ole käynyt äänestämässä, mutta kakkosen tai kutosen käyn rustaamassa luultavasti huomenna lappuun. Aikasta tasavahvat ehdokkaat, joista Niinistö olisi se perusvarma valinta. Vaaka saattaa kuitenkin kääntyä vielä Haavistolle: Facebookissa erään Kokoomuksen nuorisojärjestöjyrän ja poliitikko-wannaben kuukausia kestänyt propaganda alkaa ottaa jo sen verran aivoon, että voisin ihan hänelle piruillakseni äänestää Pekkaa (ja luonnollisesti myös ilmoittaa tästä syy-seuraussuhteesta).
永源 遥~!
- Darien Fawks
Ja sitten heräsit?Wankie kirjoitti:Random vaalityöläinen: "Aitko äänestää Haavistoa?"
Viimeksi äänestin
-äänenä Jytkyä ensimmäisellä kierroksella ja Parasta Ehdokasta toisella kierroksella.
Tänä vuonna sama toistuu, mikäli toinen kierros tulee. Äsken lappuun livahti kolmonen.
Tänä vuonna sama toistuu, mikäli toinen kierros tulee. Äsken lappuun livahti kolmonen.
You want the best? Here I am.Darien Fawks kirjoitti:Provoatteko JDubille, vai oletteko oikeasti tuota mieltä?

Nääh, vihaan vaalikärpäsiä enemmän kuin Elixiaa tyrkyttäviä Lacostehomoja.Darien Fawks kirjoitti:Ja sitten heräsit?
Joskus tulee käyttää luovuutta eikä vastata perinteisesti "äänestin jo" tai Elixia tapauksissa "oon jo jäsen".
- The Rocker
Haittasko yhtään että lainasin tota lausahdusta?Wankie kirjoitti:Random vaalityöläinen: "Aitko äänestää Haavistoa?"
"The only time success comes before work is in the dictionary."
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Sinäänsä ihan mielenkiintoinen taisto finaalipaikasta. Tuleeko Haavisto Niinistön rinnalle? Höh-höh, v***u.
The Rocker, toki.
The Rocker, toki.
Niinistö kaartelee ja kiertelee "taitavasti" jokaisen kysymyksen. Jännää etteivät ihmiset näe hänestä läpi. Jopa Lipponen jyräsi hänet.
Maikkarin äänestyksen mukaan Haavisto ihan ylivoimainen. Nuorethan tuohon äänestykseen varmaankin lähinnä osallistuvat, joten eipä tuosta kauheasti ensimmäisen kierroksen tulosta voi päätellä.
Maikkarin äänestyksen mukaan Haavisto ihan ylivoimainen. Nuorethan tuohon äänestykseen varmaankin lähinnä osallistuvat, joten eipä tuosta kauheasti ensimmäisen kierroksen tulosta voi päätellä.
Ei mikään ihme että,egyptiläinen keihään finaaliin, nehän on heitellyt kiviä yli vuoden Kairon kaduilla #huono #jopamauton
- DeadManWalking
- WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
Jälleen alkoi tuo Eva Biaudet vituttamaan pelkällä olemuksellaan ihan uskomattoman paljon. Eikö RKP:lla oikeasti ole ketään muuta ehdokasta kuin tämä Biödetti?
Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.
Totta. Missä mies ja parta? Olisi sopinut näihin vaaleihin kuin nyrkki silmään.DeadManWalking kirjoitti:Jälleen alkoi tuo Eva Biaudet vituttamaan pelkällä olemuksellaan ihan uskomattoman paljon. Eikö RKP:lla oikeasti ole ketään muuta ehdokasta kuin tämä Biödetti?
http://www.youtube.com/watch?v=13ryVNNnsYw
Haastattelun paras kohta: alun "sexy" hiusten heilautus ja hymy.
Haastattelun hauskin kohta: haastattelija omistelee Eevan.
Haastattelun synkin kohta: Eevan vastaukset.
Haastattelun paras kohta: alun "sexy" hiusten heilautus ja hymy.
Haastattelun hauskin kohta: haastattelija omistelee Eevan.
Haastattelun synkin kohta: Eevan vastaukset.
You want the best? Here I am.Darien Fawks kirjoitti:Provoatteko JDubille, vai oletteko oikeasti tuota mieltä?

- Darien Fawks
Aivan näin. Mutta kyllä Haavisto selvästi aikuismaisin noista oli. Ei puhunut yhtään päälle tai hätääntynyt.Hautsi_ kirjoitti: Maikkarin äänestyksen mukaan Haavisto ihan ylivoimainen. Nuorethan tuohon äänestykseen varmaankin lähinnä osallistuvat, joten eipä tuosta kauheasti ensimmäisen kierroksen tulosta voi päätellä.
Haavisto olisi hauska presidentti. Ei tunnista Britannian, Ruotsin, Viron, Venäjän tai Kiinan valtionpäämiehiä. Selvää presidenttiainesta! 
hevosen k**pä
- Darien Fawks
Tunnistaa kyllä.Merovingi kirjoitti:Haavisto olisi hauska presidentti. Ei tunnista Britannian, Ruotsin, Viron, Venäjän tai Kiinan valtionpäämiehiä. Selvää presidenttiainesta!
Lue joskus uutisiaDarien Fawks kirjoitti:Tunnistaa kyllä.Merovingi kirjoitti:Haavisto olisi hauska presidentti. Ei tunnista Britannian, Ruotsin, Viron, Venäjän tai Kiinan valtionpäämiehiä. Selvää presidenttiainesta!
hevosen k**pä
- Darien Fawks
Lopeta sinä se päteminen välillä. Ja mitä väliä, ettei tunnista henkilöitä kuvista? Sehän se onkin presidenttiyden tärkein juttu!Merovingi kirjoitti:Lue joskus uutisiaDarien Fawks kirjoitti:Tunnistaa kyllä.Merovingi kirjoitti:Haavisto olisi hauska presidentti. Ei tunnista Britannian, Ruotsin, Viron, Venäjän tai Kiinan valtionpäämiehiä. Selvää presidenttiainesta!