Videopelit
- SkullCrushingFinale
Re: Videopelit
Ainoa mitä halusin oli ladata King of the Ring-arena Community Creationista uuteen WWE-peliin. Kirjauduin Liveen ehkä ensimmäistä kertaa kesän jälkeen ja nyt ne haluaa meikäläisen vanhemmilta varmistuksen, että saan kirjautua Liveen, pitäisi vahvistaa uudet terms of uset. Tälläseen törmäsin viimeeksi joskus v***n 14-vuotiaana? Kohta kuitenki 20 mittarissa. Microsoft, mitä v**tua? Ei sitte pelata liveä, p****le...
- MR.Off Topic
Eikös noita uusia "Terms Of Use" juttuja joudu vähän väliä heittämään läpi jonkun uuden jutun tullessa? Kuitenki tuo vanhemmilta varmistus johtuu siitä, että sinulla on käyttämässäsi sähköpostiosotteessa väärä ikä tai joku muu häiriö. Toisaalta voihan se olla joku bugiki, miksi se niitä kyselee sinulta, mutta luulisin, että kyse on sähköpostiosoitteeseen merkatusta iästä.SkullCrushingFinale kirjoitti:Ainoa mitä halusin oli ladata King of the Ring-arena Community Creationista uuteen WWE-peliin. Kirjauduin Liveen ehkä ensimmäistä kertaa kesän jälkeen ja nyt ne haluaa meikäläisen vanhemmilta varmistuksen, että saan kirjautua Liveen, pitäisi vahvistaa uudet terms of uset. Tälläseen törmäsin viimeeksi joskus v***n 14-vuotiaana? Kohta kuitenki 20 mittarissa. Microsoft, mitä v**tua? Ei sitte pelata liveä, p****le...
-
Show_Stopper
Nyt pitäis kämppiksen koneelta siirtyä omalle. Läppäriä peli- ja yleiskäyttöön. Kattona joku tonni, parisataa sinne tänne. Heittäkää jotain. Omatoimisesti metsästetty jo pitkään mutta enpä mitään menetä täällä kyselemällä.
Tulin tähän aiheeseen koska yhtenä pääkriteereistä on Skyrimin pelattavuus.
EDIT: Löysin messiaani.
Tulin tähän aiheeseen koska yhtenä pääkriteereistä on Skyrimin pelattavuus.
EDIT: Löysin messiaani.
JDub kirjoitti:Cock_Sucker sopisi kyllä sinulle paremmin..
Emo-Leonin paluu? Ensimmäinen puoliskon näytti todella hyvältä. Mutta mitä tapahtui? Yhtäkkiä traileri muuttui järjettömäksi räiskeeksi, kun joku SWAT saapui paikalle? Come on! Resident Evil 5 oli jo liian huono jatko Resident Evil 4:selle, mutta jos tämä on jotain typerää Gears of Waria jossa "zombit" ampuivat takaisin niin petyn. Taas.Ravenwood kirjoitti:Resident Evil 6 traileri
Sanokaa mitä sanotte, mutta ostoon menee heti julkaisussa.
RE4:mäinen yhden ihmisen show kauhulla olisi jees.
AAAWWWEEESSSOOOMMMEEE
Syndicate the FPS game. Viimeisiä pyhiä viedään.. 
You want the best? Here I am.Darien Fawks kirjoitti:Provoatteko JDubille, vai oletteko oikeasti tuota mieltä?

Huvin vuoksi vähän topicin herättelyä kun ei ole parempaakaan tekemistä juuri nyt. Ajattelin tässä nyt tulla puhumaan viimisen parin kuukauden pelikokemuksista vähän milloin mistäkin.
Xboxini pelikokoelma alkaa kukoistamaan enemmän ja enemmän. Pelejä on tullut hankittua ja pelattavaa on varmaan satojen tuntien edestä. Joulukuun alussa pääsin käymään Gamestopissa varmaan ensimmäistä kertaa elämässäni (Porissa ei ole) ja sen aikaisen Skyrim-hypen ympäröimänä päätin antaa Bethesdalle uuden mahdollisuuden vuosien jälkeen. Ostin Fallout 3:n ja Oblivion, joista jälkimmäinen on ollut mulla joskus kaverilta lainassa vuosia sitten. Tuolloin Oblivion ei suoraan sanottuna kolahtanut lainkaan joten skeptisyyteni Bethesdan pelejä kohtaan oli korkealla, jopa Skyrimiä epäilin vain heikkojen pelikokemusten takia. Noh, kavereiden jatkuva hype Skyrimista sai sitten sen päätöksen että kyllä mä nämä pari peliä mukaani otan. Ja olihan tuo vain h**vetin positiivinen juttu. Fallout osoittautui todella hyväksi peliksi vaikka pelitunteja ei tosiaan ole kuin sen 20 tuntia (syitä tuohon tulee hetken päästä) ja Oblivion tuntuu paremmalta kuin aikoinaan. Ehkäpä se on tämä "aikuistumisen aika" kun alkavat nämä RPG:t maistumaan enemmän kuin putkijuoksut (vaikka en koskaan ole FPS-fanboy ollutkaan, lähinnä scifi mättö oli mun juttu). Oblivioninkaan saralla pelitunteja ei ole kuin se alle 20 tuntia, mutta on se tähän mennessä ollut mukavaa pelattavaa. Niin mukavaa että avokki kattoo mieluusti vierestä. Oblivionia kun tarpeeksi olen mätännyt niin pakko se suuresti ylistetty Skyrim on ostaa. Suunnitelen myös tulevaisuudessa Fallout: New Vegasin ostamista. Ja todennäköisesti ihan mielenkiinnon merkeistä ostelen molempien sarjojen aikaisempaa kamaa (Morrowind, Fallout 1&2), kunhan Steam ne mulle huokeaan hintaan tarjoaa.
Eikä nämä Bethesda "klassikot" ole ainoat. Joululahjaksi avokki antoi kauan haluamani Batman: Arkham Cityn. Asylum oli ihan törkeän kova, kun sen tuossa viimekesänä pelasin läpi. Uudelleenpeluuarvoa tuskin löytyi (mutta sitä en lähinnä haekaan) mutta oli se perkeleen kova, ainakin Batman-fanin silmissä. Toki sitten hype oli korkealla Arkham Citya kohtaan. Ei mennyt kuin pari päivää joululomalla kun tuon pelasin ja olihan se ihan tajutonta tykitystä alusta loppuun tarinaltaankin. Arkham City oli upea ympäristö kaikin puolin ja oli mukavan tuttua ja turvallista. Melkeimpä parempi peli kuin Asylum tuon laajan ympäristönsä takia ja sivutehtävää riittää kyllä aivan törkeän paljon. En ole vieläkään tarinan jälkeen jatkanut peliä vaikka olisi pitänyt, mutta jonain päivänä. Kyllähän tässä kerkää kun en pahemmin harrasta pelien vaihtoonviemistä.
Viimekuussa postilaatikosta tipahti pari peliä lisää. WWE '12 (josta olen jo mietteitä laittanut sille omistettuun topiciin) ja Deus Ex: Human Revolution. Deus Existä ei ole sen kummemmin aiempaa kokemusta (nykyään löytyy steam-kokoelmasta ensimmäinen) mutta on tuo uusin tuotos aivan törkeän hyvä ollut tähän mennessä. Vasta ensimmäinen kaupunki kylläkin pelattuna mutta kaikista hetkistä sen kanssa nauttinut enemmän tai vähemmän. Tuollaiset hiipimispelit ovat muutenkin varsin mukavia, vaikka hiipiminen ei ole välttämätöntä. Mukavaa kun saa periaatteessa itse päättää miten nuo kentät haluaa suorittaa. "Mass Effect-tyyppinen" dialogivalinta on varsin toimiva pelissä, tuo ns. tech noir tunnelma pelissä on aivan omaa luokkaansa, soundtrack tuntuu juuri niin kovalta kuin on kehuttu ja tarina itsessään jaksaa viedä eteenpäin aika hyvin. Enemmän mietteitä pelistä tulee kun sen olen saanut päätökseen.
Ja tosiaan miksi pelaustunnit niin alhaiset? Koska pelaan miljoonaa peliä samaan aikaan. Tykkään pelailla vähän jokaista vähän joten siitä se pääasiassa johtuu. Tänään saatan pelata Fallouttia, huomenna Oblivionia, ylihuomenna Deus Exiä, sitä seuraavana päivänä PC:llä ja niin edelleen. Mulla on ehdottomasti aivan liikaa pelejä (sekä boxilla että PC:llä) ja liian vähän aikaa pelata niitä. Mainituttejn Xbox-pelien lisäksi pelaamisvuoroaan odottaa esimerkiksi Mass Effect 2, joka on ollut varmaan yli vuoden kesken. Pelottavinta on se että avokkihan on tuon vetänyt kahdesti läpi. Olen myöhässä. Ja Boxin pelien lisäksi pitää mainita tuo mun Steam-pelien määrä, kiitos viimejoulukuun alevyöryn takia, jonka takia tuli monia pelisivistyksen klassikoita hankittua ja muutama indiekin. PC:n 46 pelistäni mainitsemisen arvoisia tapauksia ovat mm. KOTOR, Limbo, Deus Ex 1 ja Amnesia (jonka pelaamiseen menee vielä ikuisuus).
Ja pahintahan tässä on että olisi vaikka mitä kivoja pelejä jotka houkuttelisi. Viimeisin Assassin's Creed houkuttelee lähinnä siksi että viimevuonna tuli tuo 2 ja Brotherhood pelattua. Myös uusin Rayman Origins vaikuttaa ihan uskomattoman hienolta ihan ulkoasuaan ja pelattavuutta myöten (pelasin demon). Ja kauan aikaa on myös kiehtonut Rockstarin L.A. Noire, harvemmin Rockstar on mua pettänyt ja Red Dead Redemption on kenties paras Rockstar-julkaisu ikinä. Varmasti olisi monta muutakin peliä vielä mitä haluaisin, mutta parempi ettei edes mieti asiaa.
Tosiaan, jos vaikka nyt keskittyisi näihin peleihin mitä on ostanut ja niiden jälkeen pohtisi uusien ostamista. Tulipahan kirjoitettua tekstiä mutta eipä se väärin ole.
Xboxini pelikokoelma alkaa kukoistamaan enemmän ja enemmän. Pelejä on tullut hankittua ja pelattavaa on varmaan satojen tuntien edestä. Joulukuun alussa pääsin käymään Gamestopissa varmaan ensimmäistä kertaa elämässäni (Porissa ei ole) ja sen aikaisen Skyrim-hypen ympäröimänä päätin antaa Bethesdalle uuden mahdollisuuden vuosien jälkeen. Ostin Fallout 3:n ja Oblivion, joista jälkimmäinen on ollut mulla joskus kaverilta lainassa vuosia sitten. Tuolloin Oblivion ei suoraan sanottuna kolahtanut lainkaan joten skeptisyyteni Bethesdan pelejä kohtaan oli korkealla, jopa Skyrimiä epäilin vain heikkojen pelikokemusten takia. Noh, kavereiden jatkuva hype Skyrimista sai sitten sen päätöksen että kyllä mä nämä pari peliä mukaani otan. Ja olihan tuo vain h**vetin positiivinen juttu. Fallout osoittautui todella hyväksi peliksi vaikka pelitunteja ei tosiaan ole kuin sen 20 tuntia (syitä tuohon tulee hetken päästä) ja Oblivion tuntuu paremmalta kuin aikoinaan. Ehkäpä se on tämä "aikuistumisen aika" kun alkavat nämä RPG:t maistumaan enemmän kuin putkijuoksut (vaikka en koskaan ole FPS-fanboy ollutkaan, lähinnä scifi mättö oli mun juttu). Oblivioninkaan saralla pelitunteja ei ole kuin se alle 20 tuntia, mutta on se tähän mennessä ollut mukavaa pelattavaa. Niin mukavaa että avokki kattoo mieluusti vierestä. Oblivionia kun tarpeeksi olen mätännyt niin pakko se suuresti ylistetty Skyrim on ostaa. Suunnitelen myös tulevaisuudessa Fallout: New Vegasin ostamista. Ja todennäköisesti ihan mielenkiinnon merkeistä ostelen molempien sarjojen aikaisempaa kamaa (Morrowind, Fallout 1&2), kunhan Steam ne mulle huokeaan hintaan tarjoaa.
Eikä nämä Bethesda "klassikot" ole ainoat. Joululahjaksi avokki antoi kauan haluamani Batman: Arkham Cityn. Asylum oli ihan törkeän kova, kun sen tuossa viimekesänä pelasin läpi. Uudelleenpeluuarvoa tuskin löytyi (mutta sitä en lähinnä haekaan) mutta oli se perkeleen kova, ainakin Batman-fanin silmissä. Toki sitten hype oli korkealla Arkham Citya kohtaan. Ei mennyt kuin pari päivää joululomalla kun tuon pelasin ja olihan se ihan tajutonta tykitystä alusta loppuun tarinaltaankin. Arkham City oli upea ympäristö kaikin puolin ja oli mukavan tuttua ja turvallista. Melkeimpä parempi peli kuin Asylum tuon laajan ympäristönsä takia ja sivutehtävää riittää kyllä aivan törkeän paljon. En ole vieläkään tarinan jälkeen jatkanut peliä vaikka olisi pitänyt, mutta jonain päivänä. Kyllähän tässä kerkää kun en pahemmin harrasta pelien vaihtoonviemistä.
Viimekuussa postilaatikosta tipahti pari peliä lisää. WWE '12 (josta olen jo mietteitä laittanut sille omistettuun topiciin) ja Deus Ex: Human Revolution. Deus Existä ei ole sen kummemmin aiempaa kokemusta (nykyään löytyy steam-kokoelmasta ensimmäinen) mutta on tuo uusin tuotos aivan törkeän hyvä ollut tähän mennessä. Vasta ensimmäinen kaupunki kylläkin pelattuna mutta kaikista hetkistä sen kanssa nauttinut enemmän tai vähemmän. Tuollaiset hiipimispelit ovat muutenkin varsin mukavia, vaikka hiipiminen ei ole välttämätöntä. Mukavaa kun saa periaatteessa itse päättää miten nuo kentät haluaa suorittaa. "Mass Effect-tyyppinen" dialogivalinta on varsin toimiva pelissä, tuo ns. tech noir tunnelma pelissä on aivan omaa luokkaansa, soundtrack tuntuu juuri niin kovalta kuin on kehuttu ja tarina itsessään jaksaa viedä eteenpäin aika hyvin. Enemmän mietteitä pelistä tulee kun sen olen saanut päätökseen.
Ja tosiaan miksi pelaustunnit niin alhaiset? Koska pelaan miljoonaa peliä samaan aikaan. Tykkään pelailla vähän jokaista vähän joten siitä se pääasiassa johtuu. Tänään saatan pelata Fallouttia, huomenna Oblivionia, ylihuomenna Deus Exiä, sitä seuraavana päivänä PC:llä ja niin edelleen. Mulla on ehdottomasti aivan liikaa pelejä (sekä boxilla että PC:llä) ja liian vähän aikaa pelata niitä. Mainituttejn Xbox-pelien lisäksi pelaamisvuoroaan odottaa esimerkiksi Mass Effect 2, joka on ollut varmaan yli vuoden kesken. Pelottavinta on se että avokkihan on tuon vetänyt kahdesti läpi. Olen myöhässä. Ja Boxin pelien lisäksi pitää mainita tuo mun Steam-pelien määrä, kiitos viimejoulukuun alevyöryn takia, jonka takia tuli monia pelisivistyksen klassikoita hankittua ja muutama indiekin. PC:n 46 pelistäni mainitsemisen arvoisia tapauksia ovat mm. KOTOR, Limbo, Deus Ex 1 ja Amnesia (jonka pelaamiseen menee vielä ikuisuus).
Ja pahintahan tässä on että olisi vaikka mitä kivoja pelejä jotka houkuttelisi. Viimeisin Assassin's Creed houkuttelee lähinnä siksi että viimevuonna tuli tuo 2 ja Brotherhood pelattua. Myös uusin Rayman Origins vaikuttaa ihan uskomattoman hienolta ihan ulkoasuaan ja pelattavuutta myöten (pelasin demon). Ja kauan aikaa on myös kiehtonut Rockstarin L.A. Noire, harvemmin Rockstar on mua pettänyt ja Red Dead Redemption on kenties paras Rockstar-julkaisu ikinä. Varmasti olisi monta muutakin peliä vielä mitä haluaisin, mutta parempi ettei edes mieti asiaa.
Tosiaan, jos vaikka nyt keskittyisi näihin peleihin mitä on ostanut ja niiden jälkeen pohtisi uusien ostamista. Tulipahan kirjoitettua tekstiä mutta eipä se väärin ole.
- MR.Off Topic
Revelationsia ei kyllä kannata ostaa, jos saa sen lainattua joltain. No, jos pidät multiplayeristä, niin ehkä sitten, mutta jos haluat vain pelata tarinan läpi ja nautit enemmän kyseisen pelin yksinpelistä kuin moninpelistä, niin ei Revelations loppujen lopuksi paljoa tarjoa. Yksinpelin pääjuoni on erittäin lyhyt ja sen lisäksi pelistä ei oikein löydy mitään erityisen mielenkiintoista tekemistä. Lähinä keräilyä. Lisäksi pelissä ei esimerkiksi ole ollenkaan noita 2 ja Brotherhoodista löytyneitä puzzleja, joka ainaki pisti itseäni kyrsimään ihan hitosti. Eli, jos mahdollista niin lainaa joltaki, tarina läpi ja oottelemaan AC3:sta.Stefa kirjoitti:Ja pahintahan tässä on että olisi vaikka mitä kivoja pelejä jotka houkuttelisi. Viimeisin Assassin's Creed houkuttelee lähinnä siksi että viimevuonna tuli tuo 2 ja Brotherhood pelattua.
Siis joo tämän olen jo suunnitellukin. Kaverilta tuo tosiaan löytyy ja on jo sanonut että tulevaisuudessa lainailee sitä mulle kun olen vaan omia pelejä saanut pelattua. Sama kaveri lainasi Brotherhoodin mulle aikanaan. Lupasin tossa lainaamisen yhteydessä lainata sille Deus Exia, kunhan olen sen itse läpäissyt.MR.Off Topic kirjoitti:Revelationsia ei kyllä kannata ostaa, jos saa sen lainattua joltain. No, jos pidät multiplayeristä, niin ehkä sitten, mutta jos haluat vain pelata tarinan läpi ja nautit enemmän kyseisen pelin yksinpelistä kuin moninpelistä, niin ei Revelations loppujen lopuksi paljoa tarjoa. Yksinpelin pääjuoni on erittäin lyhyt ja sen lisäksi pelistä ei oikein löydy mitään erityisen mielenkiintoista tekemistä. Lähinä keräilyä. Lisäksi pelissä ei esimerkiksi ole ollenkaan noita 2 ja Brotherhoodista löytyneitä puzzleja, joka ainaki pisti itseäni kyrsimään ihan hitosti. Eli, jos mahdollista niin lainaa joltaki, tarina läpi ja oottelemaan AC3:sta.Stefa kirjoitti:Ja pahintahan tässä on että olisi vaikka mitä kivoja pelejä jotka houkuttelisi. Viimeisin Assassin's Creed houkuttelee lähinnä siksi että viimevuonna tuli tuo 2 ja Brotherhood pelattua.
Joo siis ihan vaan siksi tuon Revelationsin haluan pelata kun tuo 2 ja Brotherhoodkin on mätättynä. Ezion tarina on ihan hassua seurattavaa ja onhan noissa kaikkea kivaa tehtävää. Desmondin osio nyt ei kiinnosta paskanvittuakaan (asia minkä mielelläni muutaisin peleissä). Onhan nuo mukavaa mättöä, vaikka uudelleenpeluuarvo on 0.
Tuli tuossa joku aika sitten kaivettua Fallout: New Vegas pitkästä aikaa esiin. Päätinpä aloittaa hardcore moodilla ja katsoa kuinka kovaa settiä se sitten onkaan. Itse pelihän on todella rautaa ja oman pelikokoelmani ehdotonta parhaimmistoa, joten aina tätä mielellään pelaa. Eihän tuo HC moodi muuten kovin kummoinen ole, mutta tuo stimpakkien ja muiden välittömän healauksen puute on aika kinkkinen homma vähänkin isommassa rähinässä jossa suojaa on vähän. Tuo toki peliin mukaan vähän taktista elementtiä, kun on pakko päästä vähän suojaan, että stimpakki kerkeää vaikuttaa. Ja onhan tuo nälän ja janonkin seuraaminen oma hommansa, joskin ne saa aika helposti pidettyä kurissa. Vähän kaduttaa, että menin Legioonan pojista tekemään verisihollisiani, koska tuo randomisti ilmestyvä iskuryhmä on aika paha pala näin alkuleveleillä. Mutta kaiken kaikkiaan mahtava peli...
...Josta pystyisi nauttimaan enemmän, jos PS3 suostuisi edes parin tunnin pelisessioihin. Tämä nykyinen kone ei ole edes vuotta vanha tapaus ja pariin kertaan putsattu, mutta p****le soikoon tahtoo olla tuskaa varsinkin uudempien pelien pelaaminen. Skyrim nyt pahimpana esimerkkinä ja aika paljon vaivaa on Fallouttien, Unchartedien, L.A Noiren (nämä nyt vaan esimerkkeinä) kanssa. Todella raivostuttavaa ja tappaa tehokkaasti mielenkiinnon kys. pelejä kohtaan.
...Josta pystyisi nauttimaan enemmän, jos PS3 suostuisi edes parin tunnin pelisessioihin. Tämä nykyinen kone ei ole edes vuotta vanha tapaus ja pariin kertaan putsattu, mutta p****le soikoon tahtoo olla tuskaa varsinkin uudempien pelien pelaaminen. Skyrim nyt pahimpana esimerkkinä ja aika paljon vaivaa on Fallouttien, Unchartedien, L.A Noiren (nämä nyt vaan esimerkkeinä) kanssa. Todella raivostuttavaa ja tappaa tehokkaasti mielenkiinnon kys. pelejä kohtaan.
Kuullmma mylsän koulujen opetussuunnitelmaa on muutettua ja seksivalistusvideona näytetään tästälähin HJK-Schalke otteluNo anna kakkua, anna sakkoa, s****na. Hymyile, hymyile oikein. Mä en kestä näitä s****nan mikkihiiriä. KAKS TUOMARIA, KUMPIKIN SANOO, EN NÄHNY!-Harri Ahola
-
Show_Stopper
Ainoa oikea tapa pelata New Vegasia on juuri HC-moodilla, joka on kuitenkin sinällään harmillisen lässykkä, eikä oikein nimensä veroinen. Päälle kuitenkin modi jolla hostilet kuin myös pelaaja itse kaatuvat yhdestä hedarista niin johan saa sitä kaivattua hooseeta. Tekee kypäristäkin aidosti tarpeellisia.
JDub kirjoitti:Cock_Sucker sopisi kyllä sinulle paremmin..
Noniin, nyt on tullut pelattua jopa kuutisen tuntia yleisesti megakehuttua Knights of the Old Republicia. Ja pakko sanoa että koukuttava pelihän on kyseessä. Ainakin tähän mennessä toiminut varsin hyvin. Biowaren peleistä ei ole aiemmin pelattuna kuin vain ensimmäinen Mass Effect josta pidin myös erittäin paljon (se kakkonen odottaa yhä edelleen vuoroansa hyllyllä). Mutta joo, 6 tuntia on varmasti liian vähän joten kai sitä parempaa analyysia tulee sitten kun pelitunteja on enemmän takana 
- Darien Fawks
Nyt olisi vuoden verran Live-aikaa joidenkin kuukausien tauon jälkeen. Soul Calibur V:n tilasin ennakkoon. Skyrimin sain vasta, mutta en ole jaksanut sitä korkata, kun taitaa olla liian laaja ja hiekkalaatikkomainen meikäläiselle. Menee odottamaan parempia aikoja Dragon Age 2:n ja joidenkin muiden kanssa.
Sama lähes kaikkien kanssa, ei vain videopelien. Siis esim. kaukosäätimen käyttöönotto. p****le SIINÄ TARVITSEE NYKYÄÄN TIETOKONEEN.Velocity kirjoitti:
AAAWWWEEESSSOOOMMMEEE
Toisaalta Velokin voisi arvioida tuon lisämateriaalin tarpeellisuuden. Päätarinan voi kenties suorittaa ilman lisäasuja tai -kenttiäkin. Melko autisti pitää olla, jos elämänlaatu kärsii siitä, ettei saa kaikkea auki.
--
Metal Gear Solid HD -kokoelma on postin kyydissä, joten aloittelin sarjan ensimmäisen osan uudelleenpeluun. On helppo huomata, miten hyvä tarina, mielenkiintoiset hahmot ja innovaatiot tekevät pelistä hyvän ja koukuttavan, grafiikan laadun jäädessä täysin toissijaiseksi (vaikka en mikään retrojuntti olekaan). En osaa päättää, pelaanko kokoelman pelit kronologisessa järjestyksessä vai ilmestymisjärjestyksessä... Tai sitten en pelaa kummassakaan järjestyksessä, vaan lankean minulle täysin uuden Peace Walkerin houkutukseen. Paketista tulee jokatapauksessa varmasti hintansa väärti (30e), koska jo pelkkä Peace Walker olisi riittänyt ostopäätökseen.
--
Metal Gear Solid HD -kokoelma on postin kyydissä, joten aloittelin sarjan ensimmäisen osan uudelleenpeluun. On helppo huomata, miten hyvä tarina, mielenkiintoiset hahmot ja innovaatiot tekevät pelistä hyvän ja koukuttavan, grafiikan laadun jäädessä täysin toissijaiseksi (vaikka en mikään retrojuntti olekaan). En osaa päättää, pelaanko kokoelman pelit kronologisessa järjestyksessä vai ilmestymisjärjestyksessä... Tai sitten en pelaa kummassakaan järjestyksessä, vaan lankean minulle täysin uuden Peace Walkerin houkutukseen. Paketista tulee jokatapauksessa varmasti hintansa väärti (30e), koska jo pelkkä Peace Walker olisi riittänyt ostopäätökseen.
Eeen sitä sanokaan, tuli vaan osuva kuva Internetin ihmeellisessä maailmassa vastaan, ja pakkohan se oli tänne postata : )))Axl kirjoitti:Toisaalta Velokin voisi arvioida tuon lisämateriaalin tarpeellisuuden. Päätarinan voi kenties suorittaa ilman lisäasuja tai -kenttiäkin. Melko autisti pitää olla, jos elämänlaatu kärsii siitä, ettei saa kaikkea auki.
--
Tottahan tuo on, jos meinaa pakolla kaiken saada, mutta joku multiplayerin aseen kulta-skini ei ehkä ole ehkä se välttämättömin mahdollinen.
XB
X 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-
X 360 - Jump In.PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-Re: Videopelit
Itse mietin tätä DLC-pelleilyä tässä taannoin kun asensin Mass Effect kakkosen "lisäosia". Mitä sitten tapahtuu kun EA/Bioware ei enää jaksa pyörittää noita palvelimia? Voin yhä tänä päivänä kaivaa hyllystä vaikka Baldur's Gaten ja asentaa sen lisäosineen tuosta noin, mutta onnistuuko sama vaikkapa juuri Mass Effectin kanssa 15 vuoden päästä? Toki kräkkerit mahdollistavat tämän varmasti, mutta kuluttajan ei pitäisi joutua turvautumaan moisiin.
kumiorava kirjoitti:Jossain määrin ihailen sitä intoa, että heppu jaksaa kirjoittaa rivikaupalla markkinaliberaalista utopiastaan jollekin painifoorumille.
Tämä.Riveni kirjoitti:Itse mietin tätä DLC-pelleilyä tässä taannoin kun asensin Mass Effect kakkosen "lisäosia". Mitä sitten tapahtuu kun EA/Bioware ei enää jaksa pyörittää noita palvelimia? Voin yhä tänä päivänä kaivaa hyllystä vaikka Baldur's Gaten ja asentaa sen lisäosineen tuosta noin, mutta onnistuuko sama vaikkapa juuri Mass Effectin kanssa 15 vuoden päästä? Toki kräkkerit mahdollistavat tämän varmasti, mutta kuluttajan ei pitäisi joutua turvautumaan moisiin.
Itseäni tosin mietitytti homma ihan kokonaistenkin pelien osalta, kun digijakelun perään huudellaan enenevissä määrin. Enpä usko, että esimerkiksi 3on3 NHL Arcadea löytyy enää ladattavaksi muutaman vuoden päästä. Maksettu on, mutta tuotteen käyttömahdollisuus on nolla, mikäli se sitten omalta pelivehkeeltä jonnekkin forkkauksen tms. yhteydessä katoaa. Steam on ainakin tähän mennessä ilmeisesti pitänyt kaikki tuotteensa ylhäällä, mutta ei ne resurssitkaan siellä päässä rajattomia ole, joten ei siellä loputtomiin sitä "pro-ultimate-matopeli-2000" peliä pidetä, joka saa yhden latauksen kerran puolessa vuodessa. Toinen uhkakuva on lafkan kaatuminen.
-
Viime viikkojen aikana on SWtoRin lisäksi tullut nakutettua League of Legendsiä raivoisasti. DotA2 lähestyy uhkaavasti, ja taitotaso on pakko palauttaa edes jotenkin ennen messiaan saapumista. Tosin, koko homman kusee mitä luultavimmin itse antikristus - Diablo III, joka vienee kaiken mahdollisen vapaa-ajan, ja hieman ylikin. Vaikkakin itse uskon, että tuo kolmonen venähtää vähintään marraskuun kieppeille, ellei peräti ensi vuodelle, jolloin aikaa liikenee toivottavasti kummallekkin.
\____0___/
Xboxilla ainakin download managerilla pystyy lataamaan minkä tahansa tuotteen uusiksi -- oli ostettu tai ilmainen. Sieltä voisi ladata Call of Duty: World at Warin betan vieläkinMigu.22 kirjoitti:Tämä.Riveni kirjoitti:Itse mietin tätä DLC-pelleilyä tässä taannoin kun asensin Mass Effect kakkosen "lisäosia". Mitä sitten tapahtuu kun EA/Bioware ei enää jaksa pyörittää noita palvelimia? Voin yhä tänä päivänä kaivaa hyllystä vaikka Baldur's Gaten ja asentaa sen lisäosineen tuosta noin, mutta onnistuuko sama vaikkapa juuri Mass Effectin kanssa 15 vuoden päästä? Toki kräkkerit mahdollistavat tämän varmasti, mutta kuluttajan ei pitäisi joutua turvautumaan moisiin.
Itseäni tosin mietitytti homma ihan kokonaistenkin pelien osalta, kun digijakelun perään huudellaan enenevissä määrin. Enpä usko, että esimerkiksi 3on3 NHL Arcadea löytyy enää ladattavaksi muutaman vuoden päästä. Maksettu on, mutta tuotteen käyttömahdollisuus on nolla, mikäli se sitten omalta pelivehkeeltä jonnekkin forkkauksen tms. yhteydessä katoaa. Steam on ainakin tähän mennessä ilmeisesti pitänyt kaikki tuotteensa ylhäällä, mutta ei ne resurssitkaan siellä päässä rajattomia ole, joten ei siellä loputtomiin sitä "pro-ultimate-matopeli-2000" peliä pidetä, joka saa yhden latauksen kerran puolessa vuodessa. Toinen uhkakuva on lafkan kaatuminen.
-
Viime viikkojen aikana on SWtoRin lisäksi tullut nakutettua League of Legendsiä raivoisasti. DotA2 lähestyy uhkaavasti, ja taitotaso on pakko palauttaa edes jotenkin ennen messiaan saapumista. Tosin, koko homman kusee mitä luultavimmin itse antikristus - Diablo III, joka vienee kaiken mahdollisen vapaa-ajan, ja hieman ylikin. Vaikkakin itse uskon, että tuo kolmonen venähtää vähintään marraskuun kieppeille, ellei peräti ensi vuodelle, jolloin aikaa liikenee toivottavasti kummallekkin.
AAAWWWEEESSSOOOMMMEEE
- MR.Off Topic
Jep, mutta ideana olikin se, että kun jossain vaiheessa nuo luultavasti tuolta poistetaan, kun tarvitaan resurseja muualle tai jos vaikka joku lafka menee nurin. Esimerkiksi, jos Steam menisi nurin, pysyisivätkö kaikki tiedostot ladattavina sen jälkeen? Itse en tiedä miten Steam toimii, en ole koskaan käyttänyt, mutta ilmeisesti siis jo ostetun ja ladatun pelin voi ladata ilmaiseksi uudestaan?eCiuj kirjoitti:Xboxilla ainakin download managerilla pystyy lataamaan minkä tahansa tuotteen uusiksi -- oli ostettu tai ilmainen. Sieltä voisi ladata Call of Duty: World at Warin betan vieläkin
Mikä h**vetin download manager?eCiuj kirjoitti:Xboxilla ainakin download managerilla pystyy lataamaan minkä tahansa tuotteen uusiksi -- oli ostettu tai ilmainen. Sieltä voisi ladata Call of Duty: World at Warin betan vieläkinMigu.22 kirjoitti:Tämä.Riveni kirjoitti:Itse mietin tätä DLC-pelleilyä tässä taannoin kun asensin Mass Effect kakkosen "lisäosia". Mitä sitten tapahtuu kun EA/Bioware ei enää jaksa pyörittää noita palvelimia? Voin yhä tänä päivänä kaivaa hyllystä vaikka Baldur's Gaten ja asentaa sen lisäosineen tuosta noin, mutta onnistuuko sama vaikkapa juuri Mass Effectin kanssa 15 vuoden päästä? Toki kräkkerit mahdollistavat tämän varmasti, mutta kuluttajan ei pitäisi joutua turvautumaan moisiin.
-
XB
X 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-
X 360 - Jump In.PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-Re: Videopelit
No download historyko sen nimi oli. Löytyy account managementista.Velocity kirjoitti:Mikä h**vetin download manager?eCiuj kirjoitti:Xboxilla ainakin download managerilla pystyy lataamaan minkä tahansa tuotteen uusiksi -- oli ostettu tai ilmainen. Sieltä voisi ladata Call of Duty: World at Warin betan vieläkinMigu.22 kirjoitti:
Tämä.
-
AAAWWWEEESSSOOOMMMEEE
- SkullCrushingFinale
Ei Madden 12-kentille löytyis peliseuraa? Pyörittäjänä microsoft. Just uskalsin ensimmäisen All Pro-franchisen alottaa (Jetsillä) ja runkosarja käynnistynyt ihan mukavasti kahdella voitolla (9-7 Cowboysista ja 24-7 Jaguarsista), vaikka pre-seasonilla omat ongelmansa olikin. Points Against Overall liigan pienin ja tuo Jacksonville-pelinkin ainoa TD oli sen verra lahja, että hohhoh. Pelaan 7 minuutin neljänneksillä.
Uskon, ettei täältä löydy vastausta mutta onko kellään tietoa tuosta UEFA Euro 2012 -pelistä? Siis ei ole jalkapallokisoja ilman virallista peliä! Ja jos joku muistaa, koska FIFA World Cup 2010 julkistettiin, niin siitä voisi spekuloida sitä, koska tämä ilmestyisi/julkistettaisiin.
AAAWWWEEESSSOOOMMMEEE