Wrestlemania 2012 -matka
- Jack DiBiase
- Moderaattori
Re: Wrestlemania 2012 -matka
WE BACK YA'LL?!
Koko porukka samaan aikaan.Jack DiBiase kirjoitti:Do it
AAAWWWEEESSSOOOMMMEEE
Koettakaa sitten toimia siellä Miamissa sillä lailla että stalkatessanne Rosaa ette hommaa itsenne lisäksi myös minua Guantanamoon. Pliis? 
All your message are belong to me.
I dont always win... but when I do, it's PPV-veikkaus (2005, 2015).
Toivottavasti tämä tyydyttää nälkääsi ainakin hetkeksi:Tirkka kirjoitti:Koettakaa sitten toimia siellä Miamissa sillä lailla että stalkatessanne Rosaa ette hommaa itsenne lisäksi myös minua Guantanamoon. Pliis?

AAAWWWEEESSSOOOMMMEEE
No hitusen. Mut lisämatskua itse paikan päältä silti kaivataan.
Ei, en minä mikään stalkkeri silti ole.
Et tietenkään, muutenhan sä oisit menossa ite.Tirkka kirjoitti:No hitusen. Mut lisämatskua itse paikan päältä silti kaivataan.
Huomenna alkaiski sitte vuoden odotetuin reissu. Aattelin vielä illan päälle polkasta oman reissublogin käyntiin, jos vaan saan aikaiseksi.
Pikachu kirjoitti:Pika Pika.
Miten voit lähteä Miamiin, kun Stadilaiset taistelevat Hesalaisia vastaan SM-liigan pleijareissa? Voin käyttää matkasi puolestasi, ok? Voin tarjota lipun lätkäpeliin.Reno Hex kirjoitti:Et tietenkään, muutenhan sä oisit menossa ite.Tirkka kirjoitti:No hitusen. Mut lisämatskua itse paikan päältä silti kaivataan.
Huomenna alkaiski sitte vuoden odotetuin reissu. Aattelin vielä illan päälle polkasta oman reissublogin käyntiin, jos vaan saan aikaiseksi.
AAAWWWEEESSSOOOMMMEEE
Sori, mutta nyt näyttää niin pahasti siltä, että HIFK häviää suoraan neljässä ottelussa, että on parempi vaan lähteä maanpakoon.eCiuj kirjoitti:Miten voit lähteä Miamiin, kun Stadilaiset taistelevat Hesalaisia vastaan SM-liigan pleijareissa? Voin käyttää matkasi puolestasi, ok? Voin tarjota lipun lätkäpeliin.Reno Hex kirjoitti:Et tietenkään, muutenhan sä oisit menossa ite.Tirkka kirjoitti:No hitusen. Mut lisämatskua itse paikan päältä silti kaivataan.
Mutta tossa ois osotetta siihen lupailtuun blogiin: http://renohex.blogspot.com/
Blogi on englanniksi, koska sitä lueskelee mahdollisesti myös mun koulukaverini (joo, mulla on kavereita). If you're not down with that, I got two words for ya!
Ja joo, yritän tällä vähän karistaa sitä mustaa sieluani kuumasti korventavaa Reno Who? -stigmaa.
Pikachu kirjoitti:Pika Pika.
Darra, yritäs saada myös Punk sanoon terveiset Jompalle. 
-
dude from finland
Lisäsin molempien blogit suosikkeihin, pitänee siis seurailla molempia tarkkaan.
Tämän viikkoisessa raw:ssa ilmoitettiin, että Hall Of Fame onkin vasta maanantaina, aiemmin ilmoitetun lauantain sijaan(joilloinka se normaalisti on ollut)
Ajattelin kyseisen asian mainita tässä topic:ssa, jos jostain syystä kyseiseen reissuun lähteneet ovat syystä tai toisesta tämän missanneet.
Tämän viikkoisessa raw:ssa ilmoitettiin, että Hall Of Fame onkin vasta maanantaina, aiemmin ilmoitetun lauantain sijaan(joilloinka se normaalisti on ollut)
Ajattelin kyseisen asian mainita tässä topic:ssa, jos jostain syystä kyseiseen reissuun lähteneet ovat syystä tai toisesta tämän missanneet.
Juups...
Hall of Fame -tilaisuus on lauantaina. Näytetään telkkarissa maanantaina niin kuin ennenkin.dude from finland kirjoitti:Tämän viikkoisessa raw:ssa ilmoitettiin, että Hall Of Fame onkin vasta maanantaina, aiemmin ilmoitetun lauantain sijaan(joilloinka se normaalisti on ollut)
I'm the Game, 'cause I'm that damn good!
Ex-PPV-Veikkausdiktaattori
WrestlingAlertin Vuoden Tulokas 2011
Tämä oli sitten tässä.
Ex-PPV-Veikkausdiktaattori
WrestlingAlertin Vuoden Tulokas 2011
Tämä oli sitten tässä.
-
dude from finland
Goblet kirjoitti: Hall of Fame -tilaisuus on lauantaina. Näytetään telkkarissa maanantaina niin kuin ennenkin.
Jeps, niimpä näyttäisi olevan. Mistä lie itselle sitten jäänyt tuo käsitys, että se esitettäisiin lauantaina.
Noh, kiitokset vaan tarkennuksesta.
Juups...
Ja koska en halua jäädä pekkaa (tai siis Darienia tai Renoa) pahemmaksi, tässä minun versioni siitä, mitä tällä matkalla tapahtuu: http://kenitys.blogspot.com/
Uskomatonta tekstiä ja tiukkaa analyysia. Lupaan.
No enkä lupaa.
Uskomatonta tekstiä ja tiukkaa analyysia. Lupaan.
No enkä lupaa.
- Jack DiBiase
- Moderaattori
Haistakaa p**ka. Ketään ei kiinnosta teidän homo-reissunne.
WE BACK YA'LL?!
- Darien Fawks
Ei varmaan se kiinnostakaan. Mutta nämä blogit käsittelevät pääasiassa tuota Wrestlemania 2012 -reissua.Jack DiBiase kirjoitti:Haistakaa p**ka. Ketään ei kiinnosta teidän homo-reissunne.
- Jack DiBiase
- Moderaattori
Lisää blogeja homo-reissusta, ketään ei kiinnosta teidän Wrestlemania-matkanne.
WE BACK YA'LL?!
Stfu TissiBiase, kyllä mua ainakin kiinnostaa 
- Jack DiBiase
- Moderaattori
Siis yhtään en ole kateellinen, katkera tai mitään sellaista. Työnnän vain nyt pääni perseeseeni ja uskottelen itselleni, ettei Maniaa käydä tänä vuonna.
WE BACK YA'LL?!
- DeadManWalking
- WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
Joo, ihan homoreissullehan tuo vaikuttaa, eikä ketään kiinnosta. Katsomassa jotain öljyttyjen hikisten miesten ähellystä ja hieromista jossain Miamissa, ei voisi vähempää kiinnostaa. Homot.
-------------------------
Asiaan, eikös tämä Miamin komennukselle lähtenyt osastomme ole parisen tuntia sitten saapunut tuonne pelipaikalle? Vaikka tuskin on nettiin meno ihan ensimmäisenä mielessä kun tuonne on saapunut, niin silti ihan mielenkiinnolla odottelen bloggauksia ja raportteja siitä että onko matkustaminen mennyt suunnitelmien mukaan tjsp.
-------------------------
Asiaan, eikös tämä Miamin komennukselle lähtenyt osastomme ole parisen tuntia sitten saapunut tuonne pelipaikalle? Vaikka tuskin on nettiin meno ihan ensimmäisenä mielessä kun tuonne on saapunut, niin silti ihan mielenkiinnolla odottelen bloggauksia ja raportteja siitä että onko matkustaminen mennyt suunnitelmien mukaan tjsp.
Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.
Kävin tuossa joku päivä äitini tykönä kahvilla ja tulipa ohimennen kerrottua tästä 'Mania-matkasta hänelle. Hän kun tietää lajista jotain lähinnä mun kautta kun muksuna siitä tietty paljon puhuin, ja seurasin VHS:ltä olkkarissa nauhoituksia. Huvittavinta tässä oli että äitini itse sanoi että haluaa päästä näkemään vapaapainia livenä vielä joskus, ja alkoikin pohtimaan että joskus lähtee mun kanssa jenkkilään katsomaan tätä hienoa lajia. Tuli hauska fiilis kyllä. 
Näitä on tarvittu. Tänä iltana ensimmäinen Axxess. Nyt aamupalalle.
Paljon kuvia ja kaikki nettiinKenitys kirjoitti:![]()
Sopii, kunhan Rosa-kuville jää paljon tilaa muistikortille lauantaiksi!vendicta kirjoitti:Paljon kuvia ja kaikki nettiinKenitys kirjoitti:![]()
Pyytäkää Mizin nimmariKenitys kirjoitti:![]()
EDIT:
Ja blogistasi luin, että aika p**ka matka. Onneksi en lähtenyt. Saatte osanottoni.
AAAWWWEEESSSOOOMMMEEE
Mee ny vittuueCiuj kirjoitti:Ja blogistasi luin, että aika p**ka matka. Onneksi en lähtenyt. Saatte osanottoni.