Ja tosiaan Loordin arvohan oli jo tiputettu pois nimestä. Samalla linjalla kyllä miehen mölyämisestä ja huitomisest.What kirjoitti:On muuten pakko mainita, että Lord Tensai on varsinainen tahattoman komiikan mestari. Sen lisäksi, että repeän aina miehen "vaanin vastustajaa, samalla kun hassusti heiluttelen käsiäni" moodille, havaitsin tässä jaksossa, että mies koomisesti mölisee aina kun ottaa vastaan/tarjoaa iskuja. Eli itse asiassa Tensai jopa viihdyttää minua, mutta ei välttämättä sillä tavalla mitä WWE:n setämiehet toivoisivat.
RAW
Re: RAW
Kuullmma mylsän koulujen opetussuunnitelmaa on muutettua ja seksivalistusvideona näytetään tästälähin HJK-Schalke otteluNo anna kakkua, anna sakkoa, s****na. Hymyile, hymyile oikein. Mä en kestä näitä s****nan mikkihiiriä. KAKS TUOMARIA, KUMPIKIN SANOO, EN NÄHNY!-Harri Ahola
What voi olla oikeassa, sillä Cenalle tuollainen murskaava tappio olisi ollut kova isku. Vasta oli tullut tappio Rockille WrestleManiassa ja tätä ennen oli puhunut miten tuo ottelu on hänelle maailman tärkein ja tappio ei ole vaihtoehto. Cenahan sanoi ettei kestäisi tappiota tuolloin.. Hienosti se Cena vetää samaa voittamaton naama -rooliaan tuolla kuin ennen WrestleManiaa. Tappio Lesnarille olisi antanut mahdollisuuden kuviosta, jossa Cenalla (ja muilla Cenan) alkaa mennä usko omaan tekemiseensä ja voidaan kyseenalaistaa missä on Cenan "Mojo". Kerrankin Cenaa voisi pitää oikeana underdogina eikä tälläisenä Pseudo-Underdoggina, jollainen Cena on ollut monta vuotta - mitä suuremmat oddsit, sitä todennäköisemmin Cena voittaa.What kirjoitti: Kyllä minä vaan sanon, että jos se kamalan ennalta-arvattava juonikuvio, jossa Cena olisi hävinnyt Lessulle olisi toteutettu, niin RAW olisi parempaa viihdettä tällä hetkellä. Eipä tässä jaksossa tosiaan muuta hyvää ollut kuin Punkin ja Bryanin segmentti.
Mikä tahansa kuvio olisi ollut Lesnarin voiton seurauksena parempi kuin Cena Vs. Big Show. Ainakin ajatuksen tasolla.
Heymanin ja Hunterin poissaolo oli erikoista. Yksi isoista kuvioista ja ei näkyvyyttä muuten kuin rewindin toimesta. Hauska huomio: Heyman ja Hunter riitelevät oikeudessa suullisesta sopimuksesta, joka on laillisesti sitova. Laurinaitis sanoi tehneensä Show'n kanssa suullisen sopimuksen lauantaina, joten se on myös sitova sopimus ja molempien pitäisi Board of Directorsin määräämien sääntöjen puitteissa saada potkut.
hevosen k**pä
It's time to RAAKA! Ja muuten tuli mieleen tuon alun promon aikana, että vuonna 2011 Over the Limitissä John Cenaa vietiin 90% ottelusta (Mizin toimesta) ja hän silti voitti. 2012 Cena vei 90% (varmaan jopa enemmän) ottelusta, ja hävisi. SATTUMAAKO?
John Cenan promo alussa yllättävän hyvä. Ainoa miinus on se, että vihreäpaitaista menninkäistä on hankala ottaa tosissaan
. "Smarkkina" tämä vain vähän pänni, koska tiedän ettei Laurinaitis mitään potkuja ole saamassa ym. muttei se haittaa
. Nyt jälkeenpäin tuo matsi kuullostikin hyvältä, vaikkei se todella ollut. Pyörätuolille/rollaattorille
. Ja nyt mennään sekavaan ympyrään -- Laurinaitis palkkasi Show'n uudestaan LAUANTAINA ja stipulaationa oli, että jos joku häiritsee hän saa potkut. Eli siis Show'n pitäisi saada potkut?
Siitä olen tyytyväinen, että Show kääntyi heeliksi, eikä jäänyt sellaiseksi kun Cena Nexuksessa, eli olisi Laurinaitiksen puolella vasten tahtoaan. No Way Outissa Cena vastaan Show on hyvän kuuloinen, mutta yhä odotan Cenan jäävän tauolle eronsa takia. Vihdoin, VIHDOIN Laurinaitiksen tiimi (sekä hän itse) alkaa vaikuttaa lupaavammalta.
Cena vastaan Otunga oli harmillisen lyhyt. Matsissa oli potentiaalia, mutta se loppui ennen kuin se ehti alkaakkaan. Reks? Hawkins? Eikös he saaneet potkut? O'NEAL? YOUNG? Mitäs tämä nyt on, uusi Nexus? Kiva nähdä tuollaisia miehiä jossain oikeassa roolissa. Sheamuksen väliintuloa en oikein ymmärtänyt. Jos Laurinaitis olisi halunnut olla todellinen kusipää, olisi bookannut Sheamuksen sekä John Cenan vastakkain
. "DANIEL BRYAN CALLS OUT CM PUNK"? v***u.
Santinon itseironia: aksentti sekä kulmakarvat -- katsoisi peiliin
. Ja miksi hän tekee kehäänkuulutusta? Haha, onpa hupaisaa. Orton vastaan Del Rio oli aika perushuttua. Kelpo TV matsiksi. Jerichon Codebreakeria en ymmärtänyt yhtään. En edes tuon hänen "promon" jälkeen. Aika "Best in the World" kun häviää joka jumalan kerta. Odotin RKO:ta tai jotain. Eihän nämä otella PPV:ssä ehdi? Download festivaaliin on kaksi viikkoa aikaa.
Daniel Bryan
. Mahtoiko Over the Limit edes kerätä ostoja? Näiden kahden piikkiin se varmasti pistetään. Kane? Eli siis turnaako hän faceksi? Tulee mieleen Kanen viimevuotinen face-heel pelleily. Matsi oli huono, lyhyt sekä huono. Ai sanoin sen jo? No tuli selväksi. Mitä tuolla Kanella oikein tehdään? Tämä feudi otti juuri todella huonon turnin. Punk ja AJ bäkkärillä oli vähän... Outo. AJ on tullut viime aikoina söpömmäksi, onneksi se nörtti-gimmick lopetettiin :3
Christianin äkillinen face-turn oli huono idea. Miehen piti olla WrestleManiassa, mutta hänet loukkaannutettiin. Nyt hän onkin "noh, ei haittaa, kaikki on hyvin
". Jinder Mahalin kaltainen vastustaja ei ole kovinkaan paras mahdolinen juuri palanneelle Christianille. Matsi oli... katsottava. Huonompiakin TV-matseja on nähty. Frog splash?
Diivoja. No eipä ole paljoa katsottavaa. Perus sähläystä ja lopulta voitti Phoenixille.
Main event on... vaisu. Cena & Sheamus vastaan Ziggler, Swagger sekä (Lord) Tensai. Tämä jobberiporukka varmasti voittaa! Matsista ei oikein mitään sanottavaa. Lumberjackit eivät oikein mitenkään vaikuttaneet otteluun, eikä ottelussa ollut mitään oikeasti katsottavaa. JA MIKÄ SE LOPPU OIKEIN OLI?
Show vastaan Cena odotellessa...
EDIT: Ja missä Lesnar? Heyman? Triple H?
John Cenan promo alussa yllättävän hyvä. Ainoa miinus on se, että vihreäpaitaista menninkäistä on hankala ottaa tosissaan
Siitä olen tyytyväinen, että Show kääntyi heeliksi, eikä jäänyt sellaiseksi kun Cena Nexuksessa, eli olisi Laurinaitiksen puolella vasten tahtoaan. No Way Outissa Cena vastaan Show on hyvän kuuloinen, mutta yhä odotan Cenan jäävän tauolle eronsa takia. Vihdoin, VIHDOIN Laurinaitiksen tiimi (sekä hän itse) alkaa vaikuttaa lupaavammalta.Cena vastaan Otunga oli harmillisen lyhyt. Matsissa oli potentiaalia, mutta se loppui ennen kuin se ehti alkaakkaan. Reks? Hawkins? Eikös he saaneet potkut? O'NEAL? YOUNG? Mitäs tämä nyt on, uusi Nexus? Kiva nähdä tuollaisia miehiä jossain oikeassa roolissa. Sheamuksen väliintuloa en oikein ymmärtänyt. Jos Laurinaitis olisi halunnut olla todellinen kusipää, olisi bookannut Sheamuksen sekä John Cenan vastakkain
Santinon itseironia: aksentti sekä kulmakarvat -- katsoisi peiliin
Daniel Bryan
Christianin äkillinen face-turn oli huono idea. Miehen piti olla WrestleManiassa, mutta hänet loukkaannutettiin. Nyt hän onkin "noh, ei haittaa, kaikki on hyvin
Diivoja. No eipä ole paljoa katsottavaa. Perus sähläystä ja lopulta voitti Phoenixille.
Main event on... vaisu. Cena & Sheamus vastaan Ziggler, Swagger sekä (Lord) Tensai. Tämä jobberiporukka varmasti voittaa! Matsista ei oikein mitään sanottavaa. Lumberjackit eivät oikein mitenkään vaikuttaneet otteluun, eikä ottelussa ollut mitään oikeasti katsottavaa. JA MIKÄ SE LOPPU OIKEIN OLI?
Show vastaan Cena odotellessa...
EDIT: Ja missä Lesnar? Heyman? Triple H?
AAAWWWEEESSSOOOMMMEEE
Miten vitussa joku voi sanoa Show - Cenan olevan kiinnostava idea mutta Bryan - Punk on paskaa? Oikeesti. Really? Eikä tuossa Kanessa nyt mitään face-eleitä ollut. Ihan selkeän heelin elkein se Bryanin tuhosi samalla tavalla kuin Punkin. Kane on psykopaatti eli toisin sanoen ei sen tarvitse vittuakaan välittää onko joku face tai heel.
- Darien Fawks
Sysipaskan Extreme Rulesin jälkeen odotin hartaasti kiinnostuksen nousevan RAW'n myötä. Kuinkas kävi?
John Cena oli intensiivisissä puheissaan ihan hyvä, mutta sitten tuli suusta sammakko.
"Jotkut niin sanotut nerot jossain sanovat, että minun olisi pitänyt hoidella Johnny silloin, kun oli vielä mahdollisuus. Haloo, jos Show halusi estää minua, olisi hän estänyt minua silloinkin."
Uskomatonta paskaa! Show oli jossain hevon perseessä matsin loppuun saakka. Johnny olisi voinut taputtaa jo ensimmäisessä STF:ssä. Aijaijaijaijaijaijai, minkä virheen teitte, WWE! Show'n olisi pitänyt sekaantua hyvin paljon aiemmin, jos tämä oli miesten suunnitelma. Lapsetko tätä tosiaan käsikirjoittavat?
Ja sieltä saapuu Show täysin muuttuneena miehenä. Tämä oli paskin turni, mitä olen ikinä joutunut todistamaan. Tai ainakin siihen nähden, että tämän kanssa olevinaan edes yritettiin toisin kuin esimerkiksi Christianin turnin kanssa. Jäi Show'lle itkemisestä millaiset traumat tahansa, niin ei henkilöstä, joka vasta halusi joka solullaan viihdyttää lapsia, tule vajaassa viikossa kylmää ja täyskieroa mulkkua. Tässä hypättiin täysin ääripäästä ääripäähän. Ei aikaa, ei kiusoittelua, ei nyansseja, ei niin mitään. Tämä oli täysin surkea kuvio. Show ei myöskään vastannut Cenan puheisiin siitä, että hänhän olisi päässyt takaisin kirjoille Laurinaitiksen potkujenkin jälkeen. Kehtasi vielä väittää, että yleisö ei välittänyt hänen menostaan, vaikka katsojia todistetusti kiinnosti kyseinen segmentti ja paikan päälläkin porukka muistaakseni piti ihan hyvin meteliä.
Kiroan WWE:n nyt. Tämä kuvio on huonointa, mitä olen todistanut kenties vuosiin. Suututtaa niin maan perkeleesti. Eikö Show'ta sitä paitsi yhtään harmittanut työskennellä Laurille, joka häntä niin kovasti pillitytti ja nöyryytti?! Täyttä hevonpaskaa! Yhdessä päivässä varmaan käsikirjoitettu koko shaiba. v***ttaa!
Muusta jaksostakaan ei paljon hyvää sanottavaa jäänyt. CM Punkin, AJ:n ja Bryanin kuvio on kyllä edelleen maukas, mutta miksi? Koska WWE on käyttänyt hyväkseen nyansseja ja draamaa! Palkkaisivat jonkun saippuaoopperakäsikirjoittajan sinne. Miksei WWE voisi olla täynnään tällaisia mielenkiintoisia ja vähitellen eteneviä kuvioita? Kirjoittakoon vaikka viikko kerrallaan, mutta kirjoittaisivat nyt edes kunnolla! Pienillä jipoilla on saatu kerrankin hyvää jälkeä aikaan. Varmaankin Punk, Bryan ja AJ olleet mukana ideoimassa, sillä Creativelta tämä ei ainakaan ole tullut. Creative has nothing creative.
Christianin ja Mahalin ottelu oli turhake. Vastahan Crisse voitti yhdessä illassa battle royalin ja Codyn! Valoja päälle, v***u. Muutenkin on kyllä totta, että ei tämän midcard-mestaruuden myöntäminen mikään luottamuslause ollut, kun yhtä hyvin olisivat voineet laittaa heelinä palaavan Christianin vähitellen vaikka Sheamusta, Ortonia tai lopulta CM Punkia vastaan.
Kiitokset vielä Hawkinsin ja Rexin tv-ajasta sekä Darrenin ja Tituksen. Muuten tämä jakso olikin täyttä shaissea.
Kiitos ja anteeksi.[/Darien rage]
John Cena oli intensiivisissä puheissaan ihan hyvä, mutta sitten tuli suusta sammakko.
"Jotkut niin sanotut nerot jossain sanovat, että minun olisi pitänyt hoidella Johnny silloin, kun oli vielä mahdollisuus. Haloo, jos Show halusi estää minua, olisi hän estänyt minua silloinkin."
Uskomatonta paskaa! Show oli jossain hevon perseessä matsin loppuun saakka. Johnny olisi voinut taputtaa jo ensimmäisessä STF:ssä. Aijaijaijaijaijaijai, minkä virheen teitte, WWE! Show'n olisi pitänyt sekaantua hyvin paljon aiemmin, jos tämä oli miesten suunnitelma. Lapsetko tätä tosiaan käsikirjoittavat?
Ja sieltä saapuu Show täysin muuttuneena miehenä. Tämä oli paskin turni, mitä olen ikinä joutunut todistamaan. Tai ainakin siihen nähden, että tämän kanssa olevinaan edes yritettiin toisin kuin esimerkiksi Christianin turnin kanssa. Jäi Show'lle itkemisestä millaiset traumat tahansa, niin ei henkilöstä, joka vasta halusi joka solullaan viihdyttää lapsia, tule vajaassa viikossa kylmää ja täyskieroa mulkkua. Tässä hypättiin täysin ääripäästä ääripäähän. Ei aikaa, ei kiusoittelua, ei nyansseja, ei niin mitään. Tämä oli täysin surkea kuvio. Show ei myöskään vastannut Cenan puheisiin siitä, että hänhän olisi päässyt takaisin kirjoille Laurinaitiksen potkujenkin jälkeen. Kehtasi vielä väittää, että yleisö ei välittänyt hänen menostaan, vaikka katsojia todistetusti kiinnosti kyseinen segmentti ja paikan päälläkin porukka muistaakseni piti ihan hyvin meteliä.
Kiroan WWE:n nyt. Tämä kuvio on huonointa, mitä olen todistanut kenties vuosiin. Suututtaa niin maan perkeleesti. Eikö Show'ta sitä paitsi yhtään harmittanut työskennellä Laurille, joka häntä niin kovasti pillitytti ja nöyryytti?! Täyttä hevonpaskaa! Yhdessä päivässä varmaan käsikirjoitettu koko shaiba. v***ttaa!
Muusta jaksostakaan ei paljon hyvää sanottavaa jäänyt. CM Punkin, AJ:n ja Bryanin kuvio on kyllä edelleen maukas, mutta miksi? Koska WWE on käyttänyt hyväkseen nyansseja ja draamaa! Palkkaisivat jonkun saippuaoopperakäsikirjoittajan sinne. Miksei WWE voisi olla täynnään tällaisia mielenkiintoisia ja vähitellen eteneviä kuvioita? Kirjoittakoon vaikka viikko kerrallaan, mutta kirjoittaisivat nyt edes kunnolla! Pienillä jipoilla on saatu kerrankin hyvää jälkeä aikaan. Varmaankin Punk, Bryan ja AJ olleet mukana ideoimassa, sillä Creativelta tämä ei ainakaan ole tullut. Creative has nothing creative.
Christianin ja Mahalin ottelu oli turhake. Vastahan Crisse voitti yhdessä illassa battle royalin ja Codyn! Valoja päälle, v***u. Muutenkin on kyllä totta, että ei tämän midcard-mestaruuden myöntäminen mikään luottamuslause ollut, kun yhtä hyvin olisivat voineet laittaa heelinä palaavan Christianin vähitellen vaikka Sheamusta, Ortonia tai lopulta CM Punkia vastaan.
Kiitokset vielä Hawkinsin ja Rexin tv-ajasta sekä Darrenin ja Tituksen. Muuten tämä jakso olikin täyttä shaissea.
Kiitos ja anteeksi.[/Darien rage]
- The Rocker
Olit jossain kummallisessa paikassa noin kuukauden? Ja etkös sinä pitänyt ER:stä? Taidat nyt Over the Limitistä puhua.Darien Fawks kirjoitti:Sysipaskan Extreme Rulesin jälkeen odotin hartaasti kiinnostuksen nousevan RAW'n myötä. Kuinkas kävi?
"The only time success comes before work is in the dictionary."
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Pitäisikö lihavoida tästä Darienin viestistä kaikki turha vinkuvonku jota se kirjoitti. Tuota Darienin itkemistä näistä jaksoista on nyt jatkunut varmaan riittävän monta viikkoa että niin voisi hyvin tehdä. 
Nääh, en taida, se olisi liian surkuhupaisaa. Kaipa se nyt jo tajuaa miten ihmiset saattavat olla samasta jaksosta täysin eri mieltä ja se on ihan okei. Toivottavasti?
Nääh, en taida, se olisi liian surkuhupaisaa. Kaipa se nyt jo tajuaa miten ihmiset saattavat olla samasta jaksosta täysin eri mieltä ja se on ihan okei. Toivottavasti?
All your message are belong to me.
I dont always win... but when I do, it's PPV-veikkaus (2005, 2015).
- Darien Fawks
Hauska juttu.The Rocker kirjoitti:Olit jossain kummallisessa paikassa noin kuukauden? Ja etkös sinä pitänyt ER:stä? Taidat nyt Over the Limitistä puhua.Darien Fawks kirjoitti:Sysipaskan Extreme Rulesin jälkeen odotin hartaasti kiinnostuksen nousevan RAW'n myötä. Kuinkas kävi?
En ideaa kehu, vaan toteutusta. Bryan - Punk on ollut tylsää sekä mitäänsanomatonta. Juoni (jota oikeastaan ei edes ole) on tylsääkin tylsempää katseltavaa, promot (ne harvat) ovat olleet surkeita ja olisin skipannut ne jos olisin voinut kelata, eikä mitään mitä heidän feudissa tapahtuu ole vielä ollut yhtään mielenkiintoista saati jotenkin järkevällä tavalla selitettävää. Ja matsista, ei minua kiinnosta melkein puolituntinen luovutusliikkeiden viljely. Minulle on aivan sama ovatko herrat vetäneet indysarjoissa vaikka kuinka hyvin koska en niitä seuraa. Voittaa heidän matsi nyt jonkin Cena vs. Laurinaitiksen tai Ryback vastaan _____ koska vaan.Stefa kirjoitti:Miten vitussa joku voi sanoa Show - Cenan olevan kiinnostava idea mutta Bryan - Punk on paskaa? Oikeesti. Really? Eikä tuossa Kanessa nyt mitään face-eleitä ollut. Ihan selkeän heelin elkein se Bryanin tuhosi samalla tavalla kuin Punkin. Kane on psykopaatti eli toisin sanoen ei sen tarvitse vittuakaan välittää onko joku face tai heel.
Show vs. Cena on sentään hyvällä pohjalla, sekä siinä on jotain järkeä. Itse matsina se ei varmaankaan tule olemaan mikään kovinkaan ikimuistoinen vuosisadan ottelu, mutta varmasti sentään hyvä/katseltava. Sekä Punk sekä Bryan ovat hahmoina huonoja enkä kannusta kumpaakaan, joten tuollaista feudia on minun kannaltani todella tylsä seurata, kun taas Cena vs. Show'ssa minulla on selvä suosikkini.
AAAWWWEEESSSOOOMMMEEE
Punk ja Bryan ovat hahmoina huonoja? Really? Nyt vaaditaan kyllä aika tiukat perustelut.
Kuullmma mylsän koulujen opetussuunnitelmaa on muutettua ja seksivalistusvideona näytetään tästälähin HJK-Schalke otteluNo anna kakkua, anna sakkoa, s****na. Hymyile, hymyile oikein. Mä en kestä näitä s****nan mikkihiiriä. KAKS TUOMARIA, KUMPIKIN SANOO, EN NÄHNY!-Harri Ahola
Noh kukin tavallaan. Oma henkilökohtainen mielipide että tuo on jo pohjalta käsin paskaa. Järjen hiven katosi Big Show'n heelturnin myötä ja pilasi oikeastaan kaiken omalaatuisen bookkauksen. Nyt päästään näkemään x10000 kerran Cena vs. monster heel ottelu jossa Cena biittaa oddsit ja ottelukin on mitä todennäköisimmin kankeata paskaa.eCiuj kirjoitti:Show vs. Cena on sentään hyvällä pohjalla, sekä siinä on jotain järkeä.
Ja Daniel Bryan on varmaankin koko WWE:n parhaiten rakennettu hahmo.
No aivan aluksi he ovat huonoja omasta mielestäni. Koska he tekevät hyvin rahaa sekä ovat useiden fanien suosikkeja, niin hahmoina he ovat onnistuneet. Mutta itse en pidä kummastakaan. No ensinnäkin fanitan heelejä. D-Bryan on siitä harvinainen heppu, etten pidä hänestä heelinäkään. Facena hän oli aivan karseatakaovi kirjoitti:Punk ja Bryan ovat hahmoina huonoja? Really? Nyt vaaditaan kyllä aika tiukat perustelut.
CM Punk
+ Hyvä painija (keskivertopainijaan verrattuna)
+ Parhaimmillaan mikkitaidot loistavia. Tässä pari todella yllätyksellistä esimerkkiä: http://www.youtube.com/watch?v=2OS9wZGb_3g sekä http://www.youtube.com/watch?v=G2aVW0OJxoc
+ Punk on heelinä loistava, parhaimmillaan yksi suosikeistani
- Tällä hetkellä hahmo on tylsä sekä hän toistaa itseään
- Promot ovat huonontuneet todella paljon sitten viime vuoden
- Hänestä on tullut juuri se mitä hän vuosi sitten vihasi -- WWE:n kultapoika. Ei niin ettäkö välittäisin, mutta Punk yhä pitää itseään jonain suurena kapinoitsijana. Tämän voisi laittaa huonon hahmonkehityksen piikkiin.
CM Punk ei itsessään ole huono. Hän on hyvä painimaan sekä hyvä mikissä. Tällä hetkellä hän on vain toista. Ja yksikään miehen feudi sitten Zigglerin ei ole jaksanut kiinnostaa yhtään. Hän on sillä tavalla hyvä face, että minä heel-fanina en pidä hänestä sekä face-fanit pitävät
Daniel Bryan
+ Hyvä painimaan (keskivertopainijaan verrattuna)
+ YES!
- Surkeaa promottamista ("YES!"iä lukuunottamatta)
- Mies on mitäänsanomaton, eikä herätä mitään muuta tunnetta kuin ärtymystä
- Viimeisimmät feudit ovat olleet surkeita
Tuohon saisin lisättyä enemmänkin miinusta, mutta nyt selitän nämä niin siinä tulee lisää miinusta. No D-Bryan on toki hyvä painimaan sen tietää kaikki. "YES!" oli aikansa mukavaa, mutta nyt sitä tulee joka tuutista joka hetki -- jopa niinä hetkinä kun se siihen vähiten sopii. Hän on suoraan sanoen pieni yhden hitin ihme. Perkeleen 'Manian jälkeinen RAW kun pilasi kaiken
Ja tämä on vain mielipiteeni. Tein tässä vähän äkkiä ajattelemattomasti -- pitääpi lukea kokeisiin
AAAWWWEEESSSOOOMMMEEE
Mielipideasioista en lähde nyt sen enempää vääntämään. Mutta jos Bryanilla ei ole nimeksikään karismaa, niin miten hän sai YES ilmiön kasvamaan näinkin suuriin mittoihin? Ei yleisö ihan kenen tahansa perusjanarin juttuja ota omikseen. Toki se on monen asian summa, mutta itse ainakin nään, että painijalta nimenomaan kysytään sitä karismaa näiden tempausten onnistumiseen. Voin olla hakoteilläkin.
Ja se, että Punkin promot eivät ole enää viime kesän tasoa, on aika selvä homma, kun katsotaan mihin asemaan hän on kohonnut. PG eralla ei WWE:n ykkösmies voi ihan mitä sattuu mennä tekemään (Joo onhan siellä Cenat ja muutamat muut vielä hierarkiassa edellä). Harmillista toki.
Ja se, että Punkin promot eivät ole enää viime kesän tasoa, on aika selvä homma, kun katsotaan mihin asemaan hän on kohonnut. PG eralla ei WWE:n ykkösmies voi ihan mitä sattuu mennä tekemään (Joo onhan siellä Cenat ja muutamat muut vielä hierarkiassa edellä). Harmillista toki.
"YES!" ilmiö ei ole Daniel Bryanin tekemisiä. Hän alunperin teki sitä silloin tällöin, eikä yleisö tehnyt muuta kuin buuasi. Sitten yleisö Miamissa olikin pelkkiä indyfaneja sekä muita smarkkeja jotka olivat D-Bryan faneja vain tuon edellämainitun asian takia. Ja siitä se sitten syntyikin. Bryan itse ei tehnyt mitään oikein sen eteen, fanit tekivät.takaovi kirjoitti:Mielipideasioista en lähde nyt sen enempää vääntämään. Mutta jos Bryanilla ei ole nimeksikään karismaa, niin miten hän sai YES ilmiön kasvamaan näinkin suuriin mittoihin? Ei yleisö ihan kenen tahansa perusjanarin juttuja ota omikseen. Toki se on monen asian summa, mutta itse ainakin nään, että painijalta nimenomaan kysytään sitä karismaa näiden tempausten onnistumiseen. Voin olla hakoteilläkin.
Viime kesänähän Punk oli WWE:n ykkösmies: Main eventissä MitB, SummerSlam, NOC ja HiaC kaikki putkeen. Nyt miehen viimeisin main event on joulukuultatakaovi kirjoitti:Ja se, että Punkin promot eivät ole enää viime kesän tasoa, on aika selvä homma, kun katsotaan mihin asemaan hän on kohonnut. PG eralla ei WWE:n ykkösmies voi ihan mitä sattuu mennä tekemään (Joo onhan siellä Cenat ja muutamat muut vielä hierarkiassa edellä). Harmillista toki.
AAAWWWEEESSSOOOMMMEEE
- SkullCrushingFinale
Nopiasti mielipide tai pari...
"I'm better than this!". Zigglerin viimeinen lähtökuulutus main event-uralle voisi pikkuhiljaa jo olla paikallaan ja tämä ehdottomasti edesauttaa tilannetta. Lisäksi ko. kuvio tulee olemaan varmasti mehukasta seurattavaa tuleville viikoille.
Toinen kiitettävä kuvio on paljon ylistetty kolmiodraama, akselilla Punk/Bryan/AJ (/Kane). Kaksi ensimmäistä vetivät varsin muikean ottelun jälleen kerran ja AJ oli vain palapelin viimeinen palanen. Erittäin mielenkiintoista nähdä mitä neiti keksii seuraavaksi, tai etenkin miten urokset tämänpäiväiseen reagoivat.
Joukkuemestaruusmatsin ainoa pointti taisi olla tuo Zigglerin turhautuminen. Onneksi Vickie sentään promosi ennen matsi vähän jostain narujen vetelystä, ettei tarvinnut uskoa, että sällit taas saivat tuosta vaan mestaruusottelun.
Show'n hahmonkehitys on ihan mielenkiintoista. Tässä jaksossa herra selitti ihan hyvin motiivejaan, vaikka eihän se sitä tarkoita, ettei tätä tilannetta olisi voinut paremmin pelata. Joka tapauksessa mielenkiinto nykytilanteeseen nousi aika paljon enemmän kuin viikko sitten, joten eipä tuo ihan hukkaankaanheitetty avaussegmentti ollut. Näkyikö Cenaa edes koko show'ssa?
Broduksen ura näyttää vihdoin menevän jonnekin! Kenties herra on ensimmäisenä Show'n push-listalla. Ihan hyvää settiä bäkkärillä, "I'll give you something else to cry about". Heitto osui täydellisesti hiukan vyön alle, muttei kuitenkaan liikaa. Sopi juuri oikein tilanteeseen. Matsi, jos se edes käynnistyi, oli sitten oma tarinansa, mutta ennemmin tämä kuin se geneerinen karhunhalaustavara. Truth otti melkosen äkäsen töötin pää edellä, haettuaan Show'n avustuksella omanlaista variaatiotaan kehänulkopuolisesta Irish Whipista.
Ja ennen kuin unohtuu, Christianin ja Mizin matsi oli varsin hyvä, etenkin Codyn terävällä kommentoinnilla höystettynä.
Mitäs vielä...Del Rio/Santinosta ei sen suurempia, oikeusjuttukuviota ei näkynyt taaskaan, mutta sen verran voisi mainita, että Otunga on painimaailman typerin heel ja Punkin mikkisegmentit alkavat pikkuhiljaa menettää mielenkiintoisuuttaan. Rakastan Big Johnnyn skootteria.
"I'm better than this!". Zigglerin viimeinen lähtökuulutus main event-uralle voisi pikkuhiljaa jo olla paikallaan ja tämä ehdottomasti edesauttaa tilannetta. Lisäksi ko. kuvio tulee olemaan varmasti mehukasta seurattavaa tuleville viikoille.
Toinen kiitettävä kuvio on paljon ylistetty kolmiodraama, akselilla Punk/Bryan/AJ (/Kane). Kaksi ensimmäistä vetivät varsin muikean ottelun jälleen kerran ja AJ oli vain palapelin viimeinen palanen. Erittäin mielenkiintoista nähdä mitä neiti keksii seuraavaksi, tai etenkin miten urokset tämänpäiväiseen reagoivat.
Joukkuemestaruusmatsin ainoa pointti taisi olla tuo Zigglerin turhautuminen. Onneksi Vickie sentään promosi ennen matsi vähän jostain narujen vetelystä, ettei tarvinnut uskoa, että sällit taas saivat tuosta vaan mestaruusottelun.
Show'n hahmonkehitys on ihan mielenkiintoista. Tässä jaksossa herra selitti ihan hyvin motiivejaan, vaikka eihän se sitä tarkoita, ettei tätä tilannetta olisi voinut paremmin pelata. Joka tapauksessa mielenkiinto nykytilanteeseen nousi aika paljon enemmän kuin viikko sitten, joten eipä tuo ihan hukkaankaanheitetty avaussegmentti ollut. Näkyikö Cenaa edes koko show'ssa?
Broduksen ura näyttää vihdoin menevän jonnekin! Kenties herra on ensimmäisenä Show'n push-listalla. Ihan hyvää settiä bäkkärillä, "I'll give you something else to cry about". Heitto osui täydellisesti hiukan vyön alle, muttei kuitenkaan liikaa. Sopi juuri oikein tilanteeseen. Matsi, jos se edes käynnistyi, oli sitten oma tarinansa, mutta ennemmin tämä kuin se geneerinen karhunhalaustavara. Truth otti melkosen äkäsen töötin pää edellä, haettuaan Show'n avustuksella omanlaista variaatiotaan kehänulkopuolisesta Irish Whipista.
Ja ennen kuin unohtuu, Christianin ja Mizin matsi oli varsin hyvä, etenkin Codyn terävällä kommentoinnilla höystettynä.
Mitäs vielä...Del Rio/Santinosta ei sen suurempia, oikeusjuttukuviota ei näkynyt taaskaan, mutta sen verran voisi mainita, että Otunga on painimaailman typerin heel ja Punkin mikkisegmentit alkavat pikkuhiljaa menettää mielenkiintoisuuttaan. Rakastan Big Johnnyn skootteria.
Alun perin oli tarkoitus silmäillä show nopeasti kelaillen, mutta jakso oli hyvä, eikä kelailua tarvinnut lopulta niin paljoa harrastaa. Tai oli hyvä ainakin tuntiin nipistettynä (fillerit kelailin edelleen).
Big Shown promo ei alkanut kovinkaan hyvin, kun hän väitti hymyilyn ja yleisön viihdyttämisen olleen puhtaasti laskelmoitua bisnestä. Väittääkö jätti todella, ettei kausi iloisena nyrkinheiluttelijana, jolloin mm. Straight Edge Society sai tuta suorastaan humoristisen lopun körilään käsittelyssä, tullut suoraan sydämestä?
No, promo ja koko kuvio muuttui kertaheitolla paremmaksi, kun Show kyseenalaisti Broduksen ja Cenan toimet potkujensa jälkeen. Tässä jää vain yksi kysymys: kuinka ihmeessä Clay ja Cena voivat puolustaa tekojaan? Nyt kaksi suurta sankaria saatiin näyttämään melkoisilta kusipäiltä, mikä on minusta kummallinen veto. Eikö järkevämpää olisi ollut tehdä Show'sta OTL:ssä se haluamattaan paha hahmo yhtäkkisen sydämettömän heelin sijaan? Vai aikooko WWE todellakin myöntää, ettei Cenakaan ole täydellinen? Tuskin. What muuten silloin pari viikkoa sitten vihjasi, että olisin salaa nauttinut Cenan hassuttelusta. Avaussegmentissä nähty lyhyt recap kirvoitti muistioon huomion "v***n rasittava cena". Ei, en nauttinut.
Saa nyt nähdä mitä tästä Dolphin kuviosta tulee: toivottavasti jotain kunnollista, mikäli sen tieltä hajotetaan WWE:n tämänhetkinen paras joukkue. Tai ainakin paras joukkue, jolla on riittävästi arvovaltaa Raw'ssa ottelemiseen... King muuten vihjasi selostuksessaan, että ottelu Kofia ja Truthia vastaan on aina oikeastaan handicap, koska Little Jimmy. Really?
Laurinaitikselta kuultiin tässä show'ssa pari hauskaa heittoa (Bigger than Pac-Man sekä eläköityminen GM-hommista 10-20 vuoden kuluttua). Myös Punkin läpyskä Ässälle oli toimivampaa kuin aikoihin - nyt CM oli vähän edgympi, muttei kuitenkaan niin kulmikas, etteivätkö lapsetkin olisi voineet hurrata. Tosin en ymmärtänyt heittoa siitä, ettei Pac-Manilla olisi kiveksiä - kuinka arvon WWE-mestarimme sitten selittää Ms. Pac-Manin?!
Punkin ja Bryanin matsi oli erinomainen tv-mittelö, kevyesti vuoden paras. Kaikki toimi niin kehä-äksönin kuin tarinankin kannalta, eikä tämä Kanen tuominen kolmanneksi pyöräksikään haittaa, mikäli se on vain välietappi Punkin ja Bryanin läpi kesän jatkuvassa vihanpidossa. Otteluun liittyi ainoastaan yksi ongelma, jonka havaitsemiseen ei edes tarvinnut "smark-analyysiä" - ei paljoa kiinnostanut loppushow tämän jälkeen. Miksi ihmeessä tämä ei ollut main event? Paljon on keskusteltu aiheesta "Cena > WWE title", ja pitkään en pitänyt sitä pahana: se ei haitannut kun vastassa oli Rock, se ei haitannut kun vastassa oli Brock, mutta nyt se kyllä haittaa kun vastassa on Big Show. Tässä show'ssa olisi ollut erinomainen tilaisuus nostaa WWE-mestaruus takaisin ansaitsemalleen paikalle Raw'n ykkösjutuksi, mutta ei.
Christianin ja Mizin matsi ei sitten heti tuon perään kiinnostanut pätkääkään, kelasin. Cody mainitsi selostuksessa pitäneensä IC-vyötä 9 kuukautta... surullista, ettei se saanut vyötä tuntumaan yhtään sen arvokkaammalta. Ortonin ja Mizin orastava kuvio oli ilmiselvää tyhjästä taiottua Jericho-paikkailua, mutta minkäs teet. Sheamus vs. Otungan kelaillessa tuli mieleeni, että Sheamuksella olisi ottelun lopussa ollut kerrankin mahdollisuus iskeä se Celtic Cross (voisi kasvattaa itseluottamusta kuukausia ilman maaleja olleen hyökkääjän onnistumisen lailla), joka on nykyisin hänen matseissaan aina epäonnistuva iso liike.
Loppusegment oli ihan ok, ja odotinkin, että Funkasauruksen selkäsauna hoidetaan näin otteluhäviö väistäen. Kuitenkin jo kunnolla turpaan ottaminen teki jurakautisesta tanssipojastamme paljon kiinnostavamman hahmon, siis mikäli hän nyt lähtee tavoittelemaan Show'n päänahkaa, eikä vain ensi viikolla tanssahtele iloisesti ennen otteluaan jotain mavenia vastaan. Pakko kyllä myöntää, että sydämettömästi naurahdin, kun tanssitytöt väänsivät kehässä itkua Shown juntattua Clayn ensi kertaa lattialle - eivätkö ne ole koskaan katsoneet wrestlingiä? Joukkobeatdown nosti Show'n osakkeita monsterina roimasti (tekisi mieleni sanoa "taas se aika vuodesta", mutta jokin ontuva "se aika useammasta vuodesta" lienee totuudenmukaisempi väite), eivätköhän selostajat pääse nyt kunnolla spekuloimaan
A) voiko Cena voittaa hurjistunutta jättiläistä?
B) pystyykö Cena nostamaan moista luonnonvoimaa harteilleen AA:a varten (luulen, että tätä kohtaan esitetään hyvin voimakkaita "ei"-kantaisia näkemyksiä)
Mutta joo, viimeviikkoista huomattavasti parempi Raw, joka oli kokonaisuutena parempaa keskiluokkaa jo ihan Punk vs. Bryanin ansiosta.
Big Shown promo ei alkanut kovinkaan hyvin, kun hän väitti hymyilyn ja yleisön viihdyttämisen olleen puhtaasti laskelmoitua bisnestä. Väittääkö jätti todella, ettei kausi iloisena nyrkinheiluttelijana, jolloin mm. Straight Edge Society sai tuta suorastaan humoristisen lopun körilään käsittelyssä, tullut suoraan sydämestä?
Saa nyt nähdä mitä tästä Dolphin kuviosta tulee: toivottavasti jotain kunnollista, mikäli sen tieltä hajotetaan WWE:n tämänhetkinen paras joukkue. Tai ainakin paras joukkue, jolla on riittävästi arvovaltaa Raw'ssa ottelemiseen... King muuten vihjasi selostuksessaan, että ottelu Kofia ja Truthia vastaan on aina oikeastaan handicap, koska Little Jimmy. Really?
Laurinaitikselta kuultiin tässä show'ssa pari hauskaa heittoa (Bigger than Pac-Man sekä eläköityminen GM-hommista 10-20 vuoden kuluttua). Myös Punkin läpyskä Ässälle oli toimivampaa kuin aikoihin - nyt CM oli vähän edgympi, muttei kuitenkaan niin kulmikas, etteivätkö lapsetkin olisi voineet hurrata. Tosin en ymmärtänyt heittoa siitä, ettei Pac-Manilla olisi kiveksiä - kuinka arvon WWE-mestarimme sitten selittää Ms. Pac-Manin?!
Punkin ja Bryanin matsi oli erinomainen tv-mittelö, kevyesti vuoden paras. Kaikki toimi niin kehä-äksönin kuin tarinankin kannalta, eikä tämä Kanen tuominen kolmanneksi pyöräksikään haittaa, mikäli se on vain välietappi Punkin ja Bryanin läpi kesän jatkuvassa vihanpidossa. Otteluun liittyi ainoastaan yksi ongelma, jonka havaitsemiseen ei edes tarvinnut "smark-analyysiä" - ei paljoa kiinnostanut loppushow tämän jälkeen. Miksi ihmeessä tämä ei ollut main event? Paljon on keskusteltu aiheesta "Cena > WWE title", ja pitkään en pitänyt sitä pahana: se ei haitannut kun vastassa oli Rock, se ei haitannut kun vastassa oli Brock, mutta nyt se kyllä haittaa kun vastassa on Big Show. Tässä show'ssa olisi ollut erinomainen tilaisuus nostaa WWE-mestaruus takaisin ansaitsemalleen paikalle Raw'n ykkösjutuksi, mutta ei.
Christianin ja Mizin matsi ei sitten heti tuon perään kiinnostanut pätkääkään, kelasin. Cody mainitsi selostuksessa pitäneensä IC-vyötä 9 kuukautta... surullista, ettei se saanut vyötä tuntumaan yhtään sen arvokkaammalta. Ortonin ja Mizin orastava kuvio oli ilmiselvää tyhjästä taiottua Jericho-paikkailua, mutta minkäs teet. Sheamus vs. Otungan kelaillessa tuli mieleeni, että Sheamuksella olisi ottelun lopussa ollut kerrankin mahdollisuus iskeä se Celtic Cross (voisi kasvattaa itseluottamusta kuukausia ilman maaleja olleen hyökkääjän onnistumisen lailla), joka on nykyisin hänen matseissaan aina epäonnistuva iso liike.
Loppusegment oli ihan ok, ja odotinkin, että Funkasauruksen selkäsauna hoidetaan näin otteluhäviö väistäen. Kuitenkin jo kunnolla turpaan ottaminen teki jurakautisesta tanssipojastamme paljon kiinnostavamman hahmon, siis mikäli hän nyt lähtee tavoittelemaan Show'n päänahkaa, eikä vain ensi viikolla tanssahtele iloisesti ennen otteluaan jotain mavenia vastaan. Pakko kyllä myöntää, että sydämettömästi naurahdin, kun tanssitytöt väänsivät kehässä itkua Shown juntattua Clayn ensi kertaa lattialle - eivätkö ne ole koskaan katsoneet wrestlingiä? Joukkobeatdown nosti Show'n osakkeita monsterina roimasti (tekisi mieleni sanoa "taas se aika vuodesta", mutta jokin ontuva "se aika useammasta vuodesta" lienee totuudenmukaisempi väite), eivätköhän selostajat pääse nyt kunnolla spekuloimaan
A) voiko Cena voittaa hurjistunutta jättiläistä?
B) pystyykö Cena nostamaan moista luonnonvoimaa harteilleen AA:a varten (luulen, että tätä kohtaan esitetään hyvin voimakkaita "ei"-kantaisia näkemyksiä)
Mutta joo, viimeviikkoista huomattavasti parempi Raw, joka oli kokonaisuutena parempaa keskiluokkaa jo ihan Punk vs. Bryanin ansiosta.
Pakko sanoa, että naureskelin, kun Big Show(kin) vertasi Brodus Clayta klovniin. 
EDIT: Se ei muuten paljon naurata, kun miettii, kuinka paljon mielenkiintoisempi No Way Out olisi, jos siinä nähtäisiin Big Show vs. Cenan sijasta Big Show vs. Brodus Clay...
EDIT: Se ei muuten paljon naurata, kun miettii, kuinka paljon mielenkiintoisempi No Way Out olisi, jos siinä nähtäisiin Big Show vs. Cenan sijasta Big Show vs. Brodus Clay...
Viimeksi muokannut enska, Ti 29.05.2012 18:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jep, samalla pääsisi eroon siitä kaikesta turhasta yleisöreaktiosta, jonka Vickie on saanut kaavittua Zigglerille.Stefa kirjoitti:Sen Vickien voisi ihan suosiolla heivata Dolphin kyljestä vittuun. Vickie on vaan este, jota ilmankin Dolph pärjäisi mainiosti.Ravenwood kirjoitti:Toivottavasti Dolphster sais nyt oikeesti kunnon singles-pushin.
Raw.
- "I also happen to be a giant. But it's all over now." <- So you're not a giant anymore, huh? "I have an ironclad contract" <- So you previously didn't? Juu, ihan hyvin vie promottelu hahmoa taaksepäin (tota samaahan se on aina ollut heelinä eli taaksepäin aiempiin heel-aikoihin palataan) mutta sitä Samaa Vanhaa, vaikkei ehkä ihan suoranaisesti Paskaa tää taas oli.
- Tää Ricardon ja Santinon tulossa oleva feudi on kyllä jotain todella typerää. Toivottavasti sitä ei viedä mihinkään PPV:hen asti. Raw-jaksojen lyhyinä kusitauko-kevennyksinä menee mjtta ei tuota kovin kauaa jaksa katella.
- Miks mulla tulee tosta Swaggerista aina semmonen fiilis että se on todella jälkeenjäänyt yksilö. Aina sama vammasen näkönen irvistys naamalla ja muutenkin vaikuttaa niin s****nan tomppelilta. Suorastaan siinä määrin että v***ttaa nähdä sen pärstää ohjelmissa. Toivon todella että Ziggler pääsisi siitä pian eroon. Samoin Vickiestä. Kummaa myös että nuo tulee aina tuolla Zigglerin musalla sisään, tulee sellanen fiilis että WWE taitaa itsekin pitää Swaggerin mestaruuskautta virheenä eikä taida mies olla tuosta ylöpäin nousemassa.
- Oikein mainioita pelinkansia ois kumpainenkin noista. Johnnystä tosin tuossa aika epäedustava kuva. Kumpaakaan peliä en toki ostaisi kun en X0:aa omista, mutta kuitenkin.
- Muiden tavoin ihmettelen kyllä että miksi illan pääottelu on jo ennen jakson puoliväliä? Ongelmana on juuri se että tämän Punkin ja Bryanin välisen ottelun jälkeen mikään muu jaksossa ei tunnu enää niin kiinnostavalta. Ihan tuntuu siltä että Cenaan liittyvä kuvio on vaan pakko laittaa aika viimeiseksi oli mikä oli. Ehkä sitten yliarvioivat Broduun houkuttelevuuden.
- Pakko sanoa että AJ alkaa olla kiinnostavimpia hahmoja koko rosterissa. Hän on yksi niitä harvoja juonikuvioita joihin on viime aikoina todella panostettu.
- En usko kyllä hetkeäkän että Otunga on WWE:ssä enää kymmenen, saati kahdenkymmenen vuoden päästä. Tuskin Evekään on.
- Tuo Ortonin ja Mizin kuvion aloittamisen toteutus oli varmasti hölmöin mahdollinen, mutta minkäs teet kun Jericho meni hölmöilemään Brasiliassa... olis ehkä voinut silti toivoa että kässäritiimi olisi pystynyt parempaan.
- Hyvä että Ziggler on tosiaan pääsemässä toisesta ankkuristaan (Swagger) eroon. Voi kun pääsisi vielä joskus toisestakin (Vickie).
- Ai niin: Big Show vs. Clay tosiaan kiinnostaisi paljon enemmän kuin Big Show vs. Cena. Oikeastaan Cenaa vastaan kukaan muukaan ei kiinnostaisi paljonkaan enemmän. Niin väsähtänyt hahmo se on.
- "I also happen to be a giant. But it's all over now." <- So you're not a giant anymore, huh? "I have an ironclad contract" <- So you previously didn't? Juu, ihan hyvin vie promottelu hahmoa taaksepäin (tota samaahan se on aina ollut heelinä eli taaksepäin aiempiin heel-aikoihin palataan) mutta sitä Samaa Vanhaa, vaikkei ehkä ihan suoranaisesti Paskaa tää taas oli.
- Tää Ricardon ja Santinon tulossa oleva feudi on kyllä jotain todella typerää. Toivottavasti sitä ei viedä mihinkään PPV:hen asti. Raw-jaksojen lyhyinä kusitauko-kevennyksinä menee mjtta ei tuota kovin kauaa jaksa katella.
- Miks mulla tulee tosta Swaggerista aina semmonen fiilis että se on todella jälkeenjäänyt yksilö. Aina sama vammasen näkönen irvistys naamalla ja muutenkin vaikuttaa niin s****nan tomppelilta. Suorastaan siinä määrin että v***ttaa nähdä sen pärstää ohjelmissa. Toivon todella että Ziggler pääsisi siitä pian eroon. Samoin Vickiestä. Kummaa myös että nuo tulee aina tuolla Zigglerin musalla sisään, tulee sellanen fiilis että WWE taitaa itsekin pitää Swaggerin mestaruuskautta virheenä eikä taida mies olla tuosta ylöpäin nousemassa.
- Oikein mainioita pelinkansia ois kumpainenkin noista. Johnnystä tosin tuossa aika epäedustava kuva. Kumpaakaan peliä en toki ostaisi kun en X0:aa omista, mutta kuitenkin.
- Muiden tavoin ihmettelen kyllä että miksi illan pääottelu on jo ennen jakson puoliväliä? Ongelmana on juuri se että tämän Punkin ja Bryanin välisen ottelun jälkeen mikään muu jaksossa ei tunnu enää niin kiinnostavalta. Ihan tuntuu siltä että Cenaan liittyvä kuvio on vaan pakko laittaa aika viimeiseksi oli mikä oli. Ehkä sitten yliarvioivat Broduun houkuttelevuuden.
- Pakko sanoa että AJ alkaa olla kiinnostavimpia hahmoja koko rosterissa. Hän on yksi niitä harvoja juonikuvioita joihin on viime aikoina todella panostettu.
- En usko kyllä hetkeäkän että Otunga on WWE:ssä enää kymmenen, saati kahdenkymmenen vuoden päästä. Tuskin Evekään on.
- Tuo Ortonin ja Mizin kuvion aloittamisen toteutus oli varmasti hölmöin mahdollinen, mutta minkäs teet kun Jericho meni hölmöilemään Brasiliassa... olis ehkä voinut silti toivoa että kässäritiimi olisi pystynyt parempaan.
- Hyvä että Ziggler on tosiaan pääsemässä toisesta ankkuristaan (Swagger) eroon. Voi kun pääsisi vielä joskus toisestakin (Vickie).
- Ai niin: Big Show vs. Clay tosiaan kiinnostaisi paljon enemmän kuin Big Show vs. Cena. Oikeastaan Cenaa vastaan kukaan muukaan ei kiinnostaisi paljonkaan enemmän. Niin väsähtänyt hahmo se on.
All your message are belong to me.
Paras RAW ööbaut kuukauteen. Ei kyllä lähelläkään pre-Manian tasoa, mutta kuitenkin iso harppaus parempaan.
Ilonaiheita oli useita.
+ Joukkuemestaruusmatsi oli tulista äksöniä, kuten OTL:ssäkin.
+ Zigglerin "I'm better than this" huudot. Jo oli j******ta aikakin.
+ Punk-Bryan, hyvänen aika mitä hurlumheitä jälleen. Parhaita tv-matseja, mitä on pitkään pitkään aikaan nähty.
+ Punkin "mine is helluva lot bigger than yours" ja "you can take Hoeski & Carlton with you and get out of my ring" heitot osuivat ja upposivat. Lisäksi se WWE 13:n kansikuva oli ihan oikeesti kuuli.
+ Kristian-Miz oli ihan kiva alakortin matsi. Miksi Saimou kelasit? Juissi sai varmaan henkisen orgasmin, kun Mizanin vielä matsin jälkeen lateli sinällään ihan validit pointit pöydälle. Ja mitä vielä? Oikeasti tykkäsin, kun Orton tylyn ynseästi kävi paukkaamassa RKO:n! Tykkäsin jostain, mihin liittyy Orton? Johan on aikoihin eletty.
+ Show-Broduksen olisi voinut hoitaa paremminkin, etteivät Kofi, Truth ja Funkasaurus olisi näyttäneet onnettomilta tunareilta, mutta olihan tämä nyt hiton paljon mielenkiintoisempaa kuin "Brodus beats JTG in 90 seconds"- matsit. Hyva.
Mitään katsomakelvotonta sontaa ei nähty laisinkaan. Alberto-Santino ja Sheamus-Carlton menivät siinä ihan kivasti, kun sopivan lyhyitä olivat. Ainoat hetket, jolloin koin pakottavaa tarvetta hipelöidä kaukosäätimen kelausnappulaa oli se Cenan patrioottihölynpöly ja viime viikkojen kertauspaketit.
Kun otetaan huomioon, että eletään "sitä aikaa vuodesta", niin tämähän oli varsin mainiota viihdettä.
Ilonaiheita oli useita.
+ Joukkuemestaruusmatsi oli tulista äksöniä, kuten OTL:ssäkin.
+ Zigglerin "I'm better than this" huudot. Jo oli j******ta aikakin.
+ Punk-Bryan, hyvänen aika mitä hurlumheitä jälleen. Parhaita tv-matseja, mitä on pitkään pitkään aikaan nähty.
+ Punkin "mine is helluva lot bigger than yours" ja "you can take Hoeski & Carlton with you and get out of my ring" heitot osuivat ja upposivat. Lisäksi se WWE 13:n kansikuva oli ihan oikeesti kuuli.
+ Kristian-Miz oli ihan kiva alakortin matsi. Miksi Saimou kelasit? Juissi sai varmaan henkisen orgasmin, kun Mizanin vielä matsin jälkeen lateli sinällään ihan validit pointit pöydälle. Ja mitä vielä? Oikeasti tykkäsin, kun Orton tylyn ynseästi kävi paukkaamassa RKO:n! Tykkäsin jostain, mihin liittyy Orton? Johan on aikoihin eletty.
+ Show-Broduksen olisi voinut hoitaa paremminkin, etteivät Kofi, Truth ja Funkasaurus olisi näyttäneet onnettomilta tunareilta, mutta olihan tämä nyt hiton paljon mielenkiintoisempaa kuin "Brodus beats JTG in 90 seconds"- matsit. Hyva.
Mitään katsomakelvotonta sontaa ei nähty laisinkaan. Alberto-Santino ja Sheamus-Carlton menivät siinä ihan kivasti, kun sopivan lyhyitä olivat. Ainoat hetket, jolloin koin pakottavaa tarvetta hipelöidä kaukosäätimen kelausnappulaa oli se Cenan patrioottihölynpöly ja viime viikkojen kertauspaketit.
Kun otetaan huomioon, että eletään "sitä aikaa vuodesta", niin tämähän oli varsin mainiota viihdettä.