Tarvitsemista en allekirjoita, mutta onhan tuo vähän helvetisti rahaa.Tirkka kirjoitti:5 miljoonaa? Mitä helvettiä?![]()
![]()
![]()
Aivan naurettavan iso palkka miehestä jota ei oikeasti ees tarvita tuolla yhtään mihinkään.
RAW
- SkullCrushingFinale
Re: RAW
eCiuj kirjoitti:Tarvitaanko Rockia?
Ei välttämättä, jos miehellä ei ole aikaa panostaa siihen kunnolla. Mutta Rockin käväisyistä WWE:ssä vaikka vaan juttelemassa on hyötyä. Kyseessä on kuitenkin kevyesti tunnetuin WWE:stä suosioon ponnistanut henkilö ikinä. Lesnarista ei voi puhua samana päivänäkään.
eCiuj kirjoitti:Tarvitaanko Undertakeria?
Wrestlemanioissa tarvitaan, muuten ihan hyvä vaan että ei ole jatkuvasti mukana. Jos Hän olisi esillä säännöllisesti, kuluisi se gimmick sen verran ettei ne WM-esiintymisetkään miltään.
Kyllä. Cenaa tarvitaan. Tämä just sen takia että Cena on WWE:n PR-mies ja tuo WWE:lle sitä kautta yleisöä. Miehen gimmick on nykyisellään p**ka mutta painikehän ulkopuolella mies on tällä hetkellä firmalle täysin korvaamaton.eCiuj kirjoitti:Tarvitaanko Cenaa?
Lesnarin tarpeettomuudella viittasin juuri siihen että hän ei ole niin iso nimi että hänen kohdallaan tuollaiselle "viis miljoonaa 24 esiintymisestä vuoden aikana" -sopimukselle olisi mitään perusteita. Hän ei ole niin iso tähti että hän toisi PPV-ostoja kovin valtavia määriä ainakaan sieltä UFC-yleisön puolelta.Sitten jos tuo sopimus olisi sen kaltainen että siihen kuuluisi vuoden aikana vaikka neljä PPV-esiintymistä ja siihen päälle sitten 30 esiintymistä viikottaisissa promoamassa (vaikka sitten nauhoitettuina tai satelliitin kautta hänen kotoaan käsin) niin sitten olisi asia täysin erilainen.
WWE:ssä on kuitenkin ukkoja joista on enemmän hyötyä tuotteelle ja jotka eivät saa lähimainkaan tuota. Esim. nyt Cena vaikkapa josta on WWE:lle ihan takuulla enemmän hyötyä vaikka se meitä smarkkeja ärsyttääkin.
All your message are belong to me.
I dont always win... but when I do, it's PPV-veikkaus (2005, 2015).
I dont always win... but when I do, it's PPV-veikkaus (2005, 2015).
Eiköhän WWE:ssä ole laskettu aika tarkkaan kuinka monta PPV-ostoa Lesnarin on tuotava lisää tuohon viiteen miljoonaan. Tietenkään mitään absoluuttista mittaria ei ole tuohon olemassa sillä niin moni muukin seikka vaikuttaa ostoihin, mutta eiköhän WWE ole ajan hermoilla ja ylianalysoi kaikkia mahdollisia lukuja ja saa edes jonkinlaisen tolkun Lesnarin myynnistä. Päälle mainstream-julkisuus, mahdolliset viikottaisten ratingsien nousut, oheismyynti (ellei mene suoraan Lesnarille itselleen) jne. Miinuksena tietenkin muun talentin menettämä ruutuaika.
Mutta vaikka 5 miljoonaa 24 esiintymisestä on sinänsä aivan tolkuton summa rahaa, niin ei WWE sitä tekisi ellei se olisi laskenut jäävänsä siitä voitolle. Voittoa se on pienikin voitto.
Mutta vaikka 5 miljoonaa 24 esiintymisestä on sinänsä aivan tolkuton summa rahaa, niin ei WWE sitä tekisi ellei se olisi laskenut jäävänsä siitä voitolle. Voittoa se on pienikin voitto.
Tämä pysyy tässä niin kauan, kunnes seuraavat asiat tapahtuvat:
SM-liiga käy liian pieneksi Jokereille [ ]
Hjallis harkimo suksii vittuun Jokereista [ ]
Joel Armia tekee Olympiakisoissa maalin [ ]
Minä ja DMW istutaan tuopin ääressä [ ]
SM-liiga käy liian pieneksi Jokereille [ ]
Hjallis harkimo suksii vittuun Jokereista [ ]
Joel Armia tekee Olympiakisoissa maalin [ ]
Minä ja DMW istutaan tuopin ääressä [ ]
Mitä me siitä välitetään paljonko Brock tienaa? s****na tienatkoot vaikka 10 miljoonaa dollaria mutta haluan/haluamme nähdä Brockin! Voisin jopa maksaa (inhimillisen summan toki) itse kunhan Brock pysyisi WWE:ssä. WWE tietää mitä kansa haluaa ja sitä WWE myös antaa -- hinnalla millä hyvänsä.
AAAWWWEEESSSOOOMMMEEE
Mitä logiikan riemuvoittoa saammekaan taas todistaa. WWE:n on siis oltava valmis maksamaan sinun viihtymisestäsi kohtuuttomasti, kun itse taas olisit valmis maksamaan viihtymisestäsi ainoastaan kohtuullisesti. Asiasta kymmenenteen, Triple H on kuulemma varmistettu No Way Outiin puhumaan jotain lakijutusta, Lessunkaan esiintyminen siis tuskin aivan mahdotonta.
Etkö halua viihtyä mahdollisimman paljon katsoessasi WWE:tä? Jos en viihdy en katso (puhun kokonaisuudesta, en yksittäisistä jaksoista). Sitäpaitsi se on WWE jonka pitäisi viihdyttää meitä "peruspalkkiota" (meitä ei nyt käytännössä koske kun WWE:tä ei Suomen televisiosta tule, mutta kannan korteni kekoon t-paidoilla sekä DVD:illä) vastaan. Ja kohtuuttomuus sikseen ei se ole meidän asia, vai onko? Jos kannattamasi urheilujoukkue satsaa kovan luokan hankintaan, oletko sitä mieltä että hävytön diili ei kelpaa mene pois? Lesnar hankittiin kovalla rahalla tähän urheilujoukkueeseen nimeltä WWE ja olen siitä perkeleen tyytyväinen. Se 5 miljoonaa ei ole mistään pois joka meihin vaikuttaisi.Japeet kirjoitti:Mitä logiikan riemuvoittoa saammekaan taas todistaa. WWE:n on siis oltava valmis maksamaan sinun viihtymisestäsi kohtuuttomasti, kun itse taas olisit valmis maksamaan viihtymisestäsi ainoastaan kohtuullisesti. Asiasta kymmenenteen, Triple H on kuulemma varmistettu No Way Outiin puhumaan jotain lakijutusta, Lessunkaan esiintyminen siis tuskin aivan mahdotonta.
AAAWWWEEESSSOOOMMMEEE
Pari viikkoa eletty ja nyt olen jo sitä mieltä, että Jerichoa siellä tarvittaisiin pelastamaan meidät Cenalta.

Kuullmma mylsän koulujen opetussuunnitelmaa on muutettua ja seksivalistusvideona näytetään tästälähin HJK-Schalke otteluNo anna kakkua, anna sakkoa, s****na. Hymyile, hymyile oikein. Mä en kestä näitä s****nan mikkihiiriä. KAKS TUOMARIA, KUMPIKIN SANOO, EN NÄHNY!-Harri Ahola
"I'm the best...............in the world........at.............what............I...............do"takaovi kirjoitti:Pari viikkoa eletty ja nyt olen jo sitä mieltä, että Jerichoa siellä tarvittaisiin pelastamaan meidät Cenalta.
Joo, ei kiitos.
Enne sitä kuin tota Cenan vammailua.Kuunlento kirjoitti:"I'm the best...............in the world........at.............what............I...............do"
Joo, ei kiitos.
Kuullmma mylsän koulujen opetussuunnitelmaa on muutettua ja seksivalistusvideona näytetään tästälähin HJK-Schalke otteluNo anna kakkua, anna sakkoa, s****na. Hymyile, hymyile oikein. Mä en kestä näitä s****nan mikkihiiriä. KAKS TUOMARIA, KUMPIKIN SANOO, EN NÄHNY!-Harri Ahola
Alkusegmentti pyöri tossa vieressä ja sitten lopetin katselemisen. Ei oikein innostanut. Oh my gosh the old cena is back!
Jos jaksaisi kelailla niin voisi etsiä tietty Punkin ja kumppanit.
Jos jaksaisi kelailla niin voisi etsiä tietty Punkin ja kumppanit.
"If you combined Paul Heyman and Big E, you would have one full haircut"
- valkopeura
Vähän on paistanu läpi se ettei Jericholla ihan samanlaisesti ole tällä rupeamalla ollut intohimoa kuin vaikka silloin 2004. Jossain vaiheessa Jericholla alko tasainen laskusuhdanne.. 2005 Vengeancen aikaan mies ainakin oli vielä kiinnostava, mutta aina codebreaker ajalla Jericho on ollut varjo entiseensä verrattuna. Minä olen pitänyt näistä jaksoista enemmän, kun Randy ja Jericho on ollut hyllytettyinä. En kuitenkaan siitä täysin Jerichoa syytä. Haluaisin nähdä Jerichon silti ruudullani muttei se ole mitenkään välttämätöntä kerta, kun WWE bookkaa sitä tolla tavalla millä nyt on bookannt.
Darien Fawks kirjoitti:Kappas, Mr.Off Topic kävi ulostamassa oikein kunnolla tänne ketjuun. Ihan pakarat heiluivat sitä tehdessä.
Lyhyet mietteet Rawista:
- Vince McMahonia oli kiva nähdä pitkästä aikaa ja olihan se Vinny ihan hyvässä vedossa. Alun promottelu oli ihan mukavaa ja sitä seurannut matsi oli brawlina ihan kelvollinen.
- Fatal Four Way oli myös ihan mukava sen jälkeen, kun Khali eliminoitiin. Hyvä lopputaistelu ja Zigglerin voitosta plussaa. Sanoikos Dolph siinä matsin jälkeen, että "Damn I'm good!".
- IT'S SLATER TIME! Ihan kiva segmentti/matsi. Kumma kyllä Slater vihani on jo laantumaan päin.
- Steel Cagesta ei jäänyt oikein mitään mieleen. Show dominoi ja Kingston otti pataan.
- WWE-mestaruusottelun promottelu oli ihan semijees Punkin taantumisesta huolimatta (Goatface, really?). AJ vetää tuon psykon roolinsa aika hyvin.
- Voi jee saatiin Cena vielä loppuun promottelemaan siitä, että kukaan ei usko Cenan voittoon. Kuinkas monta kertaa oletkaan nyt voittanut Shown vuosien varrella.
Kokonaisuutena ihan kelpo Raw, tosin minun versiostani puuttuivat ilmeisesti nuo turhat Rybackin ja Caran matsit.
- Vince McMahonia oli kiva nähdä pitkästä aikaa ja olihan se Vinny ihan hyvässä vedossa. Alun promottelu oli ihan mukavaa ja sitä seurannut matsi oli brawlina ihan kelvollinen.
- Fatal Four Way oli myös ihan mukava sen jälkeen, kun Khali eliminoitiin. Hyvä lopputaistelu ja Zigglerin voitosta plussaa. Sanoikos Dolph siinä matsin jälkeen, että "Damn I'm good!".
- IT'S SLATER TIME! Ihan kiva segmentti/matsi. Kumma kyllä Slater vihani on jo laantumaan päin.
- Steel Cagesta ei jäänyt oikein mitään mieleen. Show dominoi ja Kingston otti pataan.
- WWE-mestaruusottelun promottelu oli ihan semijees Punkin taantumisesta huolimatta (Goatface, really?). AJ vetää tuon psykon roolinsa aika hyvin.
- Voi jee saatiin Cena vielä loppuun promottelemaan siitä, että kukaan ei usko Cenan voittoon. Kuinkas monta kertaa oletkaan nyt voittanut Shown vuosien varrella.
Kokonaisuutena ihan kelpo Raw, tosin minun versiostani puuttuivat ilmeisesti nuo turhat Rybackin ja Caran matsit.
ZSJ is God
Totta! Tämä oli varsinainen tapahtuman varastaja ja yleisö oli kymmenellä mukana. Jäi siinä kaiken maailman Tensain jobbailut toissijaisiksi. Vader voisi tehdä vielä jonkun pienen paluumatsin ihan PPV -tasollakin. Tiedä sitten missä kunnossa paikat ovat. Ei varmaan häävissä.MutiM kirjoitti:En muista, koska WWE:n telkkarissa olisi nähty jotain yhtä hyvää kuin Vaderin ottelu.
Velocity kirjoitti:koko v***n huone on koluttu läpi, ja siinä makasin 10 minuuttia paikallani ja se vain KATOSI.
What kirjoitti:Miksi Cena ei saisi Wrestlemanian pääottelussa?
What kirjoitti:Sekin oli ihan uskomattoman hieno hetki, kun Porin torilla kaksi n.13-vuotiasta teinityttöä tuli pummimaan tupakkaa.
Totta! Tämä oli varsinainen tapahtuman varastaja ja yleisö oli kymmenellä mukana. Jäi siinä kaiken maailman Tensain jobbailut toissijaisiksi. Vader voisi tehdä vielä jonkun pienen paluumatsin ihan PPV -tasollakin. Tiedä sitten missä kunnossa paikat ovat. Ei varmaan häävissä.MutiM kirjoitti:En muista, koska WWE:n telkkarissa olisi nähty jotain yhtä hyvää kuin Vaderin ottelu.
Noin yleisesti ihmettelen sitä, että onko tavalliset "singles -feudit" nykyään kielletty kaikilta muilta paitsi Cenalta? Esimerkiksi Rybackille ja Sin Caralle saataisiin molemmille omat kuviot ja jotkut kunnon matsin No Way Outiin. Tai ei nyt enää näin viikkoa ennen tapahtumaa, mutta heille OLISI saatu jos käsikirjoitustiimiä OLISI kiinnostanut. Joku Christian vs. Ryback IC -mestaruudesta olisi ollut pienellä feudilla ihan mielenkiintoinen.
Velocity kirjoitti:koko v***n huone on koluttu läpi, ja siinä makasin 10 minuuttia paikallani ja se vain KATOSI.
What kirjoitti:Miksi Cena ei saisi Wrestlemanian pääottelussa?
What kirjoitti:Sekin oli ihan uskomattoman hieno hetki, kun Porin torilla kaksi n.13-vuotiasta teinityttöä tuli pummimaan tupakkaa.
Eipä ollut kovin kaksinen RAW loppupeleissä.
+++ Punk vs Bryan vs Kane on kyllä pitkään aikaan mielenkiintoisinta settiä. AJ on hämmentänyt pakkaa nyt niin hyvin, että suuret kysymysmerkit ovat ilmassa sunnuntaina. Kenen puolella hän oikeasti onkaa? Itse veikkaan Bryania ja tuskin Kane enää kultaa vyötäisilleen saa. Ja oli muuten hyvät promottelutkin.
++ Fatal 4 Way oli hyvä TV -matsi. Itse olin toki Christianin puolella tässä, mutta olihan Zigglerkin toiseksi paras vaihtoehto. Tulee luultavasti kyllä toimimaan välihaastajana, mutta ei se Del Rioa tylsempi voi olla.
+Vince veti parit hyvät setit, mutta paljon sieltä tuli tuubaakin. Olihan miestä silti hieno taas nähdä.
--- Odotin huikeaa loppusegmenttiä, mutta mitä vielä. Shown tullessa kehään, näki kilometrin päähän mitä tuleman pitää. No tuli vielä pahempaakin, koska Cena jatkoi vammailuaan ja Vince "kuoli" taas
--Ryback perseraiskaa kahta nimetöntä jobberia? Ollaanko tämä nähty ennen? Olin kuulevinani yleisöstä jonkun "boring" chantin. Naulan kantaan! Jos kaveri vielä jossain kohtaa unohdetaan ilman mitään suurempaa kuviota, nauran huutonaurua.
+++ Punk vs Bryan vs Kane on kyllä pitkään aikaan mielenkiintoisinta settiä. AJ on hämmentänyt pakkaa nyt niin hyvin, että suuret kysymysmerkit ovat ilmassa sunnuntaina. Kenen puolella hän oikeasti onkaa? Itse veikkaan Bryania ja tuskin Kane enää kultaa vyötäisilleen saa. Ja oli muuten hyvät promottelutkin.
++ Fatal 4 Way oli hyvä TV -matsi. Itse olin toki Christianin puolella tässä, mutta olihan Zigglerkin toiseksi paras vaihtoehto. Tulee luultavasti kyllä toimimaan välihaastajana, mutta ei se Del Rioa tylsempi voi olla.
+Vince veti parit hyvät setit, mutta paljon sieltä tuli tuubaakin. Olihan miestä silti hieno taas nähdä.
--- Odotin huikeaa loppusegmenttiä, mutta mitä vielä. Shown tullessa kehään, näki kilometrin päähän mitä tuleman pitää. No tuli vielä pahempaakin, koska Cena jatkoi vammailuaan ja Vince "kuoli" taas
--Ryback perseraiskaa kahta nimetöntä jobberia? Ollaanko tämä nähty ennen? Olin kuulevinani yleisöstä jonkun "boring" chantin. Naulan kantaan! Jos kaveri vielä jossain kohtaa unohdetaan ilman mitään suurempaa kuviota, nauran huutonaurua.
zemppari kirjoitti: Sanoikos Dolph siinä matsin jälkeen, että "Damn I'm good!".
Taisi sanoa, että "About damn time!", joka on kyllä ihan totta. Onni onnettomuudessa, että Ziggler pääsee näin isoon otteluun mukaan. Ja Ryback sai vaihteeksi "Goldberg" chanttia.takaovi kirjoitti:Olin kuulevinani yleisöstä jonkun "boring" chantin.
- VADER! Olipas oikeasti viihdyttävä hetki, nosti hymyn huulille.
- Vincestä samaa mieltä takaoven kanssa, että hyvää settiä sekä myöskin vähän huonompaakin. Repesin kyllä ihan täysin jo Vincen entrancelle ja kun tämä vielä varasti Laurinaitiksen "skootterin".
- AJ kyllä vetää mainiosti tuota rooliaan, ja huh helkkari kun se on kuuma!
- Jotenkin jäi mielikuva, että kaikki yrittivät vetää täysillä tässä jaksossa Vincen läsnäolon myötä. Mene ja tiedä.
Mistään muusta on turha edes mainita mitään. Oli kyllä aivan liian pitkä RAW, kelailunappia sai kokoajan hakea. Ainakaan noita välivideoita ei jaksanut katsella ollenkaan...
"EDIT": Niin ja piti mainita tuosta Bryanin ja Vincen segmentistä. Olipas mukava kuulla kun Bryan mainitsi potkuistaan, ja sanoi että "I proved you wrong" Vincelle. Khehehe.
"Your arms are just too short to box with God!"
Kolmen tunnin RAW takana ja potkut saanut Vince McMahon on palannut -- facena sekä Chairmanina! Raa'asta laitan pelkkää + - analyysia, ja sitten ranttaan näitä lyhytmuistisia apinoita a.k.a WWE:n käsikirjoitustiimi.
+Vader, sekä tämä idea tuoda joka viikko uusi legenda ottelemaan. Kolmen tunnin RAW:eissa ei haittaa koska aikaa on, mutta kun RAW on puolitoista tuntia niin siinä Zigglerit ym. menettävät rutkasti TV-aikaa koska legenda palaa squashaamaan jobberin.
+AJ, AJ ja AJ.
+Big Show. Miehen promo oli paras näkemäni vuosiin sekä hahmo on "uskottava". Kingstonin ryöpytyskin oli yksi show'n kohokohdista. Kunhan vain tämä pysyy yllä...
+Vince ja Laurinaitis -kuvio oli yllättävän aikuismaista katseltavaa. Odotin jotain "riisu itsesi ja kaada kastiketta päällesi"-idioottimaisuutta, mutta saimmekin älykästä juttua.
+Michael Colea ja viime viikkoa EI mainittu.
-Ry-v***n-back
-Rodriguez ja Marella. Ei kai tämä kuvio ole johtamassa jonnekin? US-tittelin raiskausta.
-Kun Truth loukkaantui ja Kingston murjottiin, eikö heidän pitäisi pudottaa mestaruudet? Mutta kun haastajia ei nähty missään (MISSÄ A.W., PRIMO JA EPICO?) niin en odota mitään improttua matsia No Way Outiin.
-Vincen kanssa ei pelleilty, mutta hänen sekavat bäkkäripromot sekä surkea WMD:n vastaanotto jättivät ristiriitaisen fiiliksen.
-Tensain huono bookkaus, miehellä on potentiaalia mutta mid cardin tappaminen on kauheaa katseltavaa.
RAW oli kolmen tunnin show'ksi yllättävän hyvä. Täysiä aivopieruja ei ollut kovinkaan montaa, sekä hyviä hetkiä oli suhteessa paljon. Mutta nyt tähän käsikirjoitustiimiin...
Ensinnäkin, muuan Vince McMahon sai viime vuonna aika lailla samoihin aikoihin potkut. Eli siis hän menetti asemansa WWE:n päättävänä henkilönä. Nyt yhtäkkiä ilmoittamatta hän onkin suurempi kuin itse CEO Triple H ja esittää että olisi kokoajan sellainen ollutkin vaikka oli potkut saanut seniili vanhus vuosi sitten. Unohtuiko tuo asia käsikirjoitustiimiltä, vai olettivatko he että se unohtui meiltä? Toinen huono asia on mid cardin tappo. Mahtaako käsky tulla ylemmiltä tahoilta, mutta heillä ei ole mitään aktiivisuutta laittaa kahta mid carderia feudiin keskenään ellei jommalla kummalla ole mestaruusvyötä. Herrat esim. Tensai, Swagger, Ryder, Miz, Sin Cara ja Marella (jolla jopa on mestaruus) räikeimpinä esimerkkeinä ovat suoraan sanoen turhia. He ainoastaan jobbaavat ylemmille miehille eivätkä feudaa oikeasti jonkun kanssa ellei yhtä backstagella tapahtunutta keskutelua lasketa. Miksei tällaisiin panosteta yhtä paljon kuin noihin päämestaruuksiin? Saataisiin intensiivisyyttä sekä HYVIÄ PPV matseja! Tulevaisuudessa kun RAW:it ovat kolme tuntisia, ei yleisö pitkään jaksa mikäli ne viikosta toiseen ovat kahden feudin pohjustusta johon lisätään 5 mitätöntä matsia joilla ei ole mitään pohjaa eikä jatkoa. Siellä pitäisi herätä jo vähitellen.
+Vader, sekä tämä idea tuoda joka viikko uusi legenda ottelemaan. Kolmen tunnin RAW:eissa ei haittaa koska aikaa on, mutta kun RAW on puolitoista tuntia niin siinä Zigglerit ym. menettävät rutkasti TV-aikaa koska legenda palaa squashaamaan jobberin.
+AJ, AJ ja AJ.
+Big Show. Miehen promo oli paras näkemäni vuosiin sekä hahmo on "uskottava". Kingstonin ryöpytyskin oli yksi show'n kohokohdista. Kunhan vain tämä pysyy yllä...
+Vince ja Laurinaitis -kuvio oli yllättävän aikuismaista katseltavaa. Odotin jotain "riisu itsesi ja kaada kastiketta päällesi"-idioottimaisuutta, mutta saimmekin älykästä juttua.
+Michael Colea ja viime viikkoa EI mainittu.
-Ry-v***n-back
-Rodriguez ja Marella. Ei kai tämä kuvio ole johtamassa jonnekin? US-tittelin raiskausta.
-Kun Truth loukkaantui ja Kingston murjottiin, eikö heidän pitäisi pudottaa mestaruudet? Mutta kun haastajia ei nähty missään (MISSÄ A.W., PRIMO JA EPICO?) niin en odota mitään improttua matsia No Way Outiin.
-Vincen kanssa ei pelleilty, mutta hänen sekavat bäkkäripromot sekä surkea WMD:n vastaanotto jättivät ristiriitaisen fiiliksen.
-Tensain huono bookkaus, miehellä on potentiaalia mutta mid cardin tappaminen on kauheaa katseltavaa.
RAW oli kolmen tunnin show'ksi yllättävän hyvä. Täysiä aivopieruja ei ollut kovinkaan montaa, sekä hyviä hetkiä oli suhteessa paljon. Mutta nyt tähän käsikirjoitustiimiin...
Ensinnäkin, muuan Vince McMahon sai viime vuonna aika lailla samoihin aikoihin potkut. Eli siis hän menetti asemansa WWE:n päättävänä henkilönä. Nyt yhtäkkiä ilmoittamatta hän onkin suurempi kuin itse CEO Triple H ja esittää että olisi kokoajan sellainen ollutkin vaikka oli potkut saanut seniili vanhus vuosi sitten. Unohtuiko tuo asia käsikirjoitustiimiltä, vai olettivatko he että se unohtui meiltä? Toinen huono asia on mid cardin tappo. Mahtaako käsky tulla ylemmiltä tahoilta, mutta heillä ei ole mitään aktiivisuutta laittaa kahta mid carderia feudiin keskenään ellei jommalla kummalla ole mestaruusvyötä. Herrat esim. Tensai, Swagger, Ryder, Miz, Sin Cara ja Marella (jolla jopa on mestaruus) räikeimpinä esimerkkeinä ovat suoraan sanoen turhia. He ainoastaan jobbaavat ylemmille miehille eivätkä feudaa oikeasti jonkun kanssa ellei yhtä backstagella tapahtunutta keskutelua lasketa. Miksei tällaisiin panosteta yhtä paljon kuin noihin päämestaruuksiin? Saataisiin intensiivisyyttä sekä HYVIÄ PPV matseja! Tulevaisuudessa kun RAW:it ovat kolme tuntisia, ei yleisö pitkään jaksa mikäli ne viikosta toiseen ovat kahden feudin pohjustusta johon lisätään 5 mitätöntä matsia joilla ei ole mitään pohjaa eikä jatkoa. Siellä pitäisi herätä jo vähitellen.
AAAWWWEEESSSOOOMMMEEE
Olen tainnut tämän joskus aiemminkin kerrata...eCiuj kirjoitti:Ensinnäkin, muuan Vince McMahon sai viime vuonna aika lailla samoihin aikoihin potkut. Eli siis hän menetti asemansa WWE:n päättävänä henkilönä. Nyt yhtäkkiä ilmoittamatta hän onkin suurempi kuin itse CEO Triple H ja esittää että olisi kokoajan sellainen ollutkin vaikka oli potkut saanut seniili vanhus vuosi sitten. Unohtuiko tuo asia käsikirjoitustiimiltä, vai olettivatko he että se unohtui meiltä?
Vince sai potkut CEO:n paikalta, mutta jäi chairmaniksi. Eli lakkasi olemasta toimitusjohtaja, mutta jäi hallituksen puheenjohtajaksi. Lisähuomiona HHH ei perinyt suoraan CEO:n paikkaa, vaan hänet nimettiin "vain" COO:ksi (Chief Operating Officer). Suuret linjaukset ovat siis storylinessa pysyneet hallituksella ja Vincellä, kun taas HHH on vastannut päivittäisten operaatioiden johtamisesta. Se, miten Laurinaitis mahtuu tähän soppaan, onkin jo toinen juttu...
Raw'ta en katsonut.
Ai niin HHH onkin tämä COO, joka on aivan oma olematon. Tuli vain CEO mieleen, koska yksi kirjain eri ja Serj Tankian uudessa kappaleessaan (jota on tullut kuunneltua) hokeeSaimou kirjoitti:Olen tainnut tämän joskus aiemminkin kerrata...eCiuj kirjoitti:Ensinnäkin, muuan Vince McMahon sai viime vuonna aika lailla samoihin aikoihin potkut. Eli siis hän menetti asemansa WWE:n päättävänä henkilönä. Nyt yhtäkkiä ilmoittamatta hän onkin suurempi kuin itse CEO Triple H ja esittää että olisi kokoajan sellainen ollutkin vaikka oli potkut saanut seniili vanhus vuosi sitten. Unohtuiko tuo asia käsikirjoitustiimiltä, vai olettivatko he että se unohtui meiltä?
Vince sai potkut CEO:n paikalta, mutta jäi chairmaniksi. Eli lakkasi olemasta toimitusjohtaja, mutta jäi hallituksen puheenjohtajaksi. Lisähuomiona HHH ei perinyt suoraan CEO:n paikkaa, vaan hänet nimettiin "vain" COO:ksi (Chief Operating Officer). Suuret linjaukset ovat siis storylinessa pysyneet hallituksella ja Vincellä, kun taas HHH on vastannut päivittäisten operaatioiden johtamisesta. Se, miten Laurinaitis mahtuu tähän soppaan, onkin jo toinen juttu...
Raw'ta en katsonut.
AAAWWWEEESSSOOOMMMEEE
Ei ainakaan mainittu mitään, eikä Vinceä edes nähty ollenkaan. Hän tuli saattamaan sanan WWE:n Board of Directorsilta, että uusi general manager oli tulossa tai jotain sellaista. Muttei mainittu mitään hänen valtansa takaisin saamisita.Japeet kirjoitti:Eikö Vince siinä vaiheessa saanut käytännössä kaiken valtansa takaisin kun Triple H:ta vastaan esitettiin epäluottamuslause? Ei vaan enää lähtenyt sekoittamaan soppaa kun Laurinaitis ja Hunter sitä sirkusta pyörittivät.
AAAWWWEEESSSOOOMMMEEE
Juissin kanssa ollaan nyt samaa mieltä: kolmen tunnin Rawiksi tämä oli yllättävän hyvä. Ainakin parempi kuin mikään muu kolmen tunnin spessu tältä vuodelta. Pääasiassa koko show jaksoi viihdyttää vaikka onhan tälläkin omat huonot puolensa. Nopeita juttuja mitä nyt show'sta muistan:
Ehkä ihan hyvä että Tensaita tiputetaan alemmas realistisiin tasoihin. Ei siinä, minähän pidän kaverista vaikka täällä WA:n puolella ainakin What on hyvinkin paljon kritisoinut kaveria. Ymmärrettäväähän tuo on, Tensai nostettiin aivan liian nopeasti ylös kortissa, joten jos Tensaista nyt vielä aiotaan jotain leipoa niin ehkä parempi vaan hoitaa se hitaammin. Sakamoton pieksemisestä plussaa. Hyvä tapa näyttää Tensain turhautunut olo.
Pidän Rybackista. Ryback look ja räjähtävyys on erittäin jees. Mutta ongelma on tosiaan että tämä sama jobberien tappo alkaa olemaan varsin tylsää show'sta toiseen. Odotin hirveästi että nyt nähtäisiin vihdoinkin vähän muuta mutta ei, sieltähän ne leveydeltään yhteensä Rybackin käsivarren kokoiset rääpäleet saapuu. Squashin aikana toivoin toista skenaariota: Rybackin voiton jälkeen joku muu, edes jotenkin tähtivoimaa omistava kaveri tulisi tämän jälkeen. Sanotaan vaikka The Miz (Juissi, tää on vain esimerkki!), hyvä promottaja ja ylimielinen kaveri. Miz tulisi ramppia alaspäin, mikki kädessä ja puhuisi Rybackille tyyliin jotain "et oo todistanut mitää mää voiti Cenan Maniassa vuosi sitten lälläspyy" ja vaikkapa matsi lähtisi heti käyntiin tai jotain. Noh, eipä sen jobberien tappamisen jälkeen tullut mitään. Tylsää.
Pohdein tässä myös toista tapaa Rybackin momentumin nostolle. Otetaan vaikka jonkun jobberien tapon jälkeen joku Rybackin kokoa vastaava kaveri saapuisi ja haastaisi otteluun tai jotain. Sanotaan vaikka Mark Henry. Tuo olisi jo heti paljon kiinnostavampaa seurattavaa. Ja se finisher olisi Mark Henrya vastaan oikeasti kivan näköinen. Ei se juuri todista mitään kun Ryback nostaa hartioillensa kaksi risukeppiä joiden yhteispaino on jotain 150 kiloa maksimissaan.
Vaderille oli kyllä pakko markata. Jotenkin hymyilytti koko tuon hetken ajan.
Ehdoton kohokohta oli Zigglerin voitto. About damn time ehdottomasti. Mielenkiinto mestaruusottelua kohtaan nousi aivan huimasti. Ziggler on tulevaisuus hitto vie! Unohtakaa nyt jo se Alberto Del Rio. Ketään ei ihan oikeasti kiinnosta. Niin kauan kun Alberto ei kerää minkäänlaista reaktiota, hänestä ei ole Main event mieheksi. Ei edes SmackDownin puolella. Jopa Sheamuksen alle keskitason promot tuntuvat mahtavilta hänen promoiluunsa.
Punk-Bryan-Kane-AJ kuvio on myös mahtava. Siitä onkin kaikki tärkein sanottu.
Eipä tässä muuta erityistä huomiota ole sanottavana. Show-Cena on edelleen ihan vitusta.
Ehkä ihan hyvä että Tensaita tiputetaan alemmas realistisiin tasoihin. Ei siinä, minähän pidän kaverista vaikka täällä WA:n puolella ainakin What on hyvinkin paljon kritisoinut kaveria. Ymmärrettäväähän tuo on, Tensai nostettiin aivan liian nopeasti ylös kortissa, joten jos Tensaista nyt vielä aiotaan jotain leipoa niin ehkä parempi vaan hoitaa se hitaammin. Sakamoton pieksemisestä plussaa. Hyvä tapa näyttää Tensain turhautunut olo.
Pidän Rybackista. Ryback look ja räjähtävyys on erittäin jees. Mutta ongelma on tosiaan että tämä sama jobberien tappo alkaa olemaan varsin tylsää show'sta toiseen. Odotin hirveästi että nyt nähtäisiin vihdoinkin vähän muuta mutta ei, sieltähän ne leveydeltään yhteensä Rybackin käsivarren kokoiset rääpäleet saapuu. Squashin aikana toivoin toista skenaariota: Rybackin voiton jälkeen joku muu, edes jotenkin tähtivoimaa omistava kaveri tulisi tämän jälkeen. Sanotaan vaikka The Miz (Juissi, tää on vain esimerkki!), hyvä promottaja ja ylimielinen kaveri. Miz tulisi ramppia alaspäin, mikki kädessä ja puhuisi Rybackille tyyliin jotain "et oo todistanut mitää mää voiti Cenan Maniassa vuosi sitten lälläspyy" ja vaikkapa matsi lähtisi heti käyntiin tai jotain. Noh, eipä sen jobberien tappamisen jälkeen tullut mitään. Tylsää.
Pohdein tässä myös toista tapaa Rybackin momentumin nostolle. Otetaan vaikka jonkun jobberien tapon jälkeen joku Rybackin kokoa vastaava kaveri saapuisi ja haastaisi otteluun tai jotain. Sanotaan vaikka Mark Henry. Tuo olisi jo heti paljon kiinnostavampaa seurattavaa. Ja se finisher olisi Mark Henrya vastaan oikeasti kivan näköinen. Ei se juuri todista mitään kun Ryback nostaa hartioillensa kaksi risukeppiä joiden yhteispaino on jotain 150 kiloa maksimissaan.
Vaderille oli kyllä pakko markata. Jotenkin hymyilytti koko tuon hetken ajan.
Ehdoton kohokohta oli Zigglerin voitto. About damn time ehdottomasti. Mielenkiinto mestaruusottelua kohtaan nousi aivan huimasti. Ziggler on tulevaisuus hitto vie! Unohtakaa nyt jo se Alberto Del Rio. Ketään ei ihan oikeasti kiinnosta. Niin kauan kun Alberto ei kerää minkäänlaista reaktiota, hänestä ei ole Main event mieheksi. Ei edes SmackDownin puolella. Jopa Sheamuksen alle keskitason promot tuntuvat mahtavilta hänen promoiluunsa.
Punk-Bryan-Kane-AJ kuvio on myös mahtava. Siitä onkin kaikki tärkein sanottu.
Eipä tässä muuta erityistä huomiota ole sanottavana. Show-Cena on edelleen ihan vitusta.
Jaksosta ei muuta sanottavaa kuin että: Bookatkaa Main Eventiksi NWO:hon: Punk, Kane ja Bryan WWE-matsi ja jättäkää Show-Cena vaikka keskikorttiin. AJ on todella kuuma :p WAU! Itsellekin tuli mieleen että hän on hahmona buukattu todella ovelaksi psyko-mimmiksi <3 Tuskin, vaikka onkin käsikirjotetu niin en usko että on ihan lätkässä Kaneen, älkää unohtako Punkille neidin antamaa poskipusua
Cena-Show on nähty osa 1234567890 jne.. PPV muuten ei voi myydä kuin huonosti ja ratingsit.. mene ja tiedä laskeeko vai nouseeko.. Jos jälkimainittu on Main Event. Muuten RAW:sta ei muuta sanottavaa, kaikki on kerrottu mutta: Vader +, Vince +, Punk, AJ, Kane, Bryan +++, Ryback+, Christian+++, Ziggler+++
Mutta: missä on Miz?
Ja miinusta: Cena-, Santino-, Rodriquez-, Khali-, Sheamus-, R-Truth (no jaa +/- Truthille)
Että semmosta. Sunnuntaita odotellessa ja tietenkin Smackdownia mielenkiinnolla
Mutta: missä on Miz?
Ja miinusta: Cena-, Santino-, Rodriquez-, Khali-, Sheamus-, R-Truth (no jaa +/- Truthille)
Että semmosta. Sunnuntaita odotellessa ja tietenkin Smackdownia mielenkiinnolla