Ei kai Punk ny kamaa myy ku sehä o straight edge?!takaovi kirjoitti:Ja tuskin WWE näin pitkään miestä mestarina pitää ihan vaan smarkkien takia? Kamamyynti kuulostaa jo paljon realistisemmalta.
He.
He.
Ei kai Punk ny kamaa myy ku sehä o straight edge?!takaovi kirjoitti:Ja tuskin WWE näin pitkään miestä mestarina pitää ihan vaan smarkkien takia? Kamamyynti kuulostaa jo paljon realistisemmalta.
täs nyt ootetaan että cm straight edge punkin veli straight christian depytoisi.Static kirjoitti:Ei kai Punk ny kamaa myy ku sehä o straight edge?!takaovi kirjoitti:Ja tuskin WWE näin pitkään miestä mestarina pitää ihan vaan smarkkien takia? Kamamyynti kuulostaa jo paljon realistisemmalta.
He.
He.
Siis mitä? Kyllä Punk on ihan suht. "normaalin" kokoinen sälli ja tarpeeksi uskottava. Mikkiaika on ehkä vähän vähentynyt, mutta naamakäännöskin on tehnyt tehtävänsä. Kyllähä Punk parempaa mikkisettiä veti heelinä.Setämies kirjoitti:Mua on nykyään ruvennu ärsyttään punk. Kesällä huuma oli korkeella ja olihan äijä mikissä loistava, nykyään ei vaan aikaa tule niin paljon. Kaveri vaikuttaa niin rääpäleeltä, hyvä esimerkki toissavuoden RR kun booker t:n theme pamahtaa, äijä tippuu polvilleen kun mikäkin reppana. Sama on jatkunut. Kun Y2J teki sen suplexin Wrestlemaniassa, samantien bumpin jälkeen äijä kääriytyy rääpäle-asentoon. Hitsaako muillakin kiinni?
Kuullmma mylsän koulujen opetussuunnitelmaa on muutettua ja seksivalistusvideona näytetään tästälähin HJK-Schalke otteluNo anna kakkua, anna sakkoa, s****na. Hymyile, hymyile oikein. Mä en kestä näitä s****nan mikkihiiriä. KAKS TUOMARIA, KUMPIKIN SANOO, EN NÄHNY!-Harri Ahola
Oletko kenties kuullut sellaista käsitettä kuin "liikkeiden myyminen"? Jos et, suosittelen perehtymään tähän käsitteeseen. Tiivistettynä tämä sinulle selvästi myyttinen käsite tarkoittaa sitä, että vastaanotetut liikkeet saadaan tällä "myymisellä" näyttämään oikeasti satuttavilta. Se on osa painin illuusiota siitä, että kaikki on todellista.Setämies kirjoitti:Mua on nykyään ruvennu ärsyttään punk. Kesällä huuma oli korkeella ja olihan äijä mikissä loistava, nykyään ei vaan aikaa tule niin paljon. Kaveri vaikuttaa niin rääpäleeltä, hyvä esimerkki toissavuoden RR kun booker t:n theme pamahtaa, äijä tippuu polvilleen kun mikäkin reppana. Sama on jatkunut. Kun Y2J teki sen suplexin Wrestlemaniassa, samantien bumpin jälkeen äijä kääriytyy rääpäle-asentoon. Hitsaako muillakin kiinni?
[X] Stingin paluu oli hyvä veto ja minä syön hatullisen lehtiä!Seeing Seth Rollins penis isn't how I was expecting to start off my day.
Punk Up kuulostaa myös coolilta, joten Punk voisi alkaa sitä tekemään. Ajatelkaa sitä hetkeä, kun Lesnar iskee F5:n Punkille, mutta tämä Punk Uppaa ja voittaa ottelun uskomattomalla potkulla päähän. Siinä olisi sitä jotain!Ravenwood kirjoitti:Se oliskin parempi että Punk alkais myymään liikkeitä Cenan tapaan.
Kuullmma mylsän koulujen opetussuunnitelmaa on muutettua ja seksivalistusvideona näytetään tästälähin HJK-Schalke otteluNo anna kakkua, anna sakkoa, s****na. Hymyile, hymyile oikein. Mä en kestä näitä s****nan mikkihiiriä. KAKS TUOMARIA, KUMPIKIN SANOO, EN NÄHNY!-Harri Ahola
Ei sentään, Bruno Sammartino piti mestaruutta aikanaan kahdeksan vuotta. Hoganillakin taitaa olla joku neljän vuoden kausi.takaovi kirjoitti:Mahtaako Cena itse pitää listan kärkipaikkaa 06-07 megakaudellaan?
Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.
Jäi kaivelemaan joten tässä kärkipäätä:DeadManWalking kirjoitti:Ei sentään, Bruno Sammartino piti mestaruutta aikanaan kahdeksan vuotta. Hoganillakin taitaa olla joku neljän vuoden kausi.takaovi kirjoitti:Mahtaako Cena itse pitää listan kärkipaikkaa 06-07 megakaudellaan?
"There is only one achievement that has eluded me to this day... I want to surpass every other championship reign there has been! I want to be the longest reigning WWE Champion ever! And I guarantee I will be!"Tirkka kirjoitti:Veikkaan että Cenan kohta alkava kausi menee tuosta Sammartinon kaudesta ohi. Go Cena!
Juri78 kirjoitti:Jäi kaivelemaan joten tässä kärkipäätä:DeadManWalking kirjoitti:Ei sentään, Bruno Sammartino piti mestaruutta aikanaan kahdeksan vuotta. Hoganillakin taitaa olla joku neljän vuoden kausi.takaovi kirjoitti:Mahtaako Cena itse pitää listan kärkipaikkaa 06-07 megakaudellaan?
Bruno Sammartino, 2803 päivää (1963)
Hulk Hogan, 1474 päivää (1984)
Pedro Morales, 1027 päivää (1971)
Sammartino, 1237 päivää (1973)
Bob Backlund, 763 päivää (1981)
Backlund, 672 päivää (1979)
Backlund, 648 päivää (1978)
Punkin kausi on kestänyt nyt noin 250 päivää eli matkaa on vielä kärkipaikoille.
Olisko sulla laittaa linkkiä?Mr.Perfekt kirjoitti:Tulipa katsottua youtuben kautta tuo "Best In The World"- dokumentti miehen urasta. Yksi parhaista WWE'n tekemistä dokumenteista, joka kattaa hyvin Punkin uran ihan alkuajoista aina MITB 2011 saakka.
Punkin omistautumista painille ei voi kun ihailla. Respektit vaan Punkille.
No voi huokaus, ei ihme, että oot narrifani. Youtubeen ku kirjoittaa CM Punk Best In the World, niin viides linkki on koko dokkari. Tässä ny vielä linkkiä:Edgefan100397 kirjoitti:Olisko sulla laittaa linkkiä?Mr.Perfekt kirjoitti:Tulipa katsottua youtuben kautta tuo "Best In The World"- dokumentti miehen urasta. Yksi parhaista WWE'n tekemistä dokumenteista, joka kattaa hyvin Punkin uran ihan alkuajoista aina MITB 2011 saakka.
Punkin omistautumista painille ei voi kun ihailla. Respektit vaan Punkille.Nimittäin itseänikin kyllä tuo kiinnostaisi aika hurjasti.
No joo, yritin kyllä ettiä itsekin juurikin noilla alkusanoilla, ei vaan löytynyt, syynä iPad.. Kiitosta kuitenkin linkistä!Borga kirjoitti:No voi huokaus, ei ihme, että oot narrifani. Youtubeen ku kirjoittaa CM Punk Best In the World, niin viides linkki on koko dokkari. Tässä ny vielä linkkiä:Edgefan100397 kirjoitti:Olisko sulla laittaa linkkiä?Mr.Perfekt kirjoitti:Tulipa katsottua youtuben kautta tuo "Best In The World"- dokumentti miehen urasta. Yksi parhaista WWE'n tekemistä dokumenteista, joka kattaa hyvin Punkin uran ihan alkuajoista aina MITB 2011 saakka.
Punkin omistautumista painille ei voi kun ihailla. Respektit vaan Punkille.Nimittäin itseänikin kyllä tuo kiinnostaisi aika hurjasti.