Jokerit tänään:
43 Nichlas Hardt – 81 Ilari Filppula – 12 Steve Moses
25 Jarkko Ruutu – 51 Valtteri Filppula – 6 Teemu Pulkkinen
88 Joonas Rask – 32 Riku Hahl (synttärisankari!) – 28 Jani Rita
14 Tomi Mäki – 22 Juhani Tyrväinen – 15 Markus Hännikäinen
21 Teemu Eronen – 4 Ossi Väänänen
3 Petteri Lindbohm – 65 Erik Karlsson
2 Jeremy Dehner – 40 Markus Nordlund
33 Frans Tuohimaa AM
37 Eero Kilpeläinen
Filppulat laitettu siis eri ketjuihin, kun sekä Teräväinen että Eaves ovat loukkaantuneina. Itse olisin kasannut tämän päivän kentälliset täsmälleen yllä mainitulla tavalla, joten hyvin on valmennus kärryillä
Rita palaa siis kokoonpanoon ja Hardt pelaa nyt kolmatta peliään pitkän loukkaantumisen jälkeen. Aika hävyttömän kova hyökkäys on tänään jo jalkeilla, vaikka vielä puuttuu eavesia ja teräväistä. Ben-Amor lusii muuten tänään kakkunsa viimeisen ottelun. Lauantaina allekirjoittanut suuntaa Raumalle ja toiveissa olisi, että Semir päästetään heti irti!
Puolustuksessa vanha tuttu Eronen-Väänänen kasattu ja Lindbohm pääsee maailman parhaan viereen oppimaan. Loistavaa, tätäkin muutosta olen itse odotellut, kun tuo Lindbohm-Väänänen pari on ollut pelin avaamisen kanssa niin pahoissa vaikeuksissa. Kolmosessa kaksi seuraan kiekollisen pelaajan statuksella tullutta puolustajaa, joista on sittemmin kouliintunut kaksi hyvin liikkuvaa peruspuolustajaa. Vanha tuttu pari ja hyväksi todettu.
Maaliin on laitettu hyvin pelannut Tuohimaa. Lahdessa meni yksi helppo, mutta sitä ennen oli kannatellut koko joukkuetta. Espoossa myös mies paikallaan. Hyvä veto peluuttaa Fränää, kun tiedetään HPK:n recordi Jokereita vastaan!